Kitam gal tai nepasirodys labai dideli trukumai ir jis pirktu vistiek sita auto, bet kaip sukalbejom tai jei kaina didele tai ir masinos bukle turi buti gera, o su siuo peu to nera
Pirma pradesiu ka savininkas papasakojo: masina pirko 2014m vasario men, kad i ryga i darba vazinet butu, parveze pazystamas kaimynas su pakeistu varikliu prancuzijoje, kad dauzta tai jis netiki arba apsimeta tokiu, nes kaimynas nemeluos jau, bet seip bukle ivertino jis kaip tvarkinga masina.Per kiek turi laiko jis nuvaziavo 10tukst km.
Dabar ka parode apziura: 2012m 11men peu buvo su 249tukst km rida, o 2013m 08men jis buvo jau su 123456km(sake tauragiskiai megsta tokia rida kliaviatura is eiles skaiciai). Siuo metu jo rida 205tukst km. Zodziu kiek pavyko atkast tai jo rida lygtai 385tukst km. I lietuva turbut atkeliavo stipriai mustas i gala, nes dazyta matosi galinis dangtis, galinis sparnas, durys, slenkstis, priekines durys, fortke, langas kitu metu idetas. Dazai pavarge matosi. Serviso knygele ne sitos masinos arba padirbta. Sonai aoibraizyti beje, lyg po krumus kokius vazineta buvo.
Techninis stovis: sedynes jau matosi issedetos, vairas pasitrynes tikrai ne kaip 205tukst pravaziavusios masinos, kilimeliai kazkokie nesamoningi ispjauti, ryciagas pakeistas(gal tiek pralekes, kad net tas susidroze), lempu automatinis reguliavimas neveikia, pusasis vibruoja jau, fap neprogramuotas, egr blogai isprogramuotas. Yra ir geru dalyku greiciu deze begius meto gerai, graziai. Variklis vaziuoja gerai, turbinos pasvilpauja sake , bet visiem siem motoram jos panasiai svilpauja. Plastmases nusemes variklio buvo tai jo nuomone joks ten variklis nekeistas.
Pasake savo nuomone kiek realei vertas sitas peu kad nedvejodamas pirkt galeciau.
Kolkas sunkiai leidzia zemiau 18tukst savininkas, o investiciju reikia jam. Zodziu pardavejas arba pats buvo apgautas ir bando atsikratyti ir meluoja arba tikrai durniu ijunges kazkoki