Labai grazus salonas. Keliu pavaru ten automatas? Kiek benzo ima toks daiktas 100km?
Šį pranešimą redagavo Sistema: 2018 kovo 08 - 12:03
Parašyta 2018 kovo 08 - 11:29
Labai grazus salonas. Keliu pavaru ten automatas? Kiek benzo ima toks daiktas 100km?
Šį pranešimą redagavo Sistema: 2018 kovo 08 - 12:03
Parašyta 2018 kovo 08 - 12:21
Labai grazus salonas. Keliu pavaru ten automatas? Kiek benzo ima toks daiktas 100km?
Jeigu jau klausi kiek benzo ima,tai gerau likti prie dyzeliu,nes ims autostradoj 7.5-8.5l (kas dyzelistams jau kosmosas yra,nu nes mieste tiek turi imt),o mieste nuo 13l,bet uz tai suteikis toki komforta ,koki dyzelis negali.
Parašyta 2018 kovo 08 - 12:24
Jeigu jau klausi kiek benzo ima,tai gerau likti prie dyzeliu,nes ims autostradoj 7.5-8.5l (kas dyzelistams jau kosmosas yra,nu nes mieste tiek turi imt),o mieste nuo 13l,bet uz tai suteikis toki komforta ,koki dyzelis negali.
Jeigu jau klausi kiek benzo ima,tai gerau likti prie dyzeliu,nes ims autostradoj 7.5-8.5l (kas dyzelistams jau kosmosas yra,nu nes mieste tiek turi imt),o mieste nuo 13l,bet uz tai suteikis toki komforta ,koki dyzelis negali.
kaip tik dyzelio ir nebenoriu, 13 tai cia butu labai mazai manau, toks tankas turetu minimum 15 imti. Maciau toki c5 uzdujinta, galvoju pasiziuret kai atsils.
Parašyta 2018 kovo 08 - 12:28
Sitas uzmiestyje 7-8 litrus vaziuojant iki 120, mieste Vilniuje (ne kokia Alytuj) 14-15 litru benzino. Duju skaiciukai +1-2ltr. beje, dujos statosi labai gerai sitiem motoram
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 kovo 08 - 12:29
Bus nuo 13l o daily 406 su tokiu varikliu man duju gaunas 7-8eu kazkur 100km
Parašyta 2018 kovo 08 - 13:20
Labai geras variklis, tik pabandykit sustabdyti tepalų proveržius jiems
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 kovo 08 - 18:48
Ten su tepalo leidimu ,tai su senatve sis variklis megejas,nes dangteliu tarpiniu neturi jis (senesnis visai neturi,naujesnis ale 2 gumytes) ,tik graziai prispausta dangteli.Pfu,pfu bent kupas nei laso neleidzia niekur,kaip tik keiciausi zvakes ,tai apziurejau ir 'galine' galva,o sandeliukas..... Anyway,tepalo leidimas galimas+uzdegimo riciu gedimai (kurie deja nebus isvengiami ir laikas nuo laiko reiks pakeist kazkuria) ko gero didziausios jo bedos ,kas palyginus manau yra kurkas mesnkesni dalykai nei prikepe pursktukai ir uzkalancios turbos.
Parašyta 2018 kovo 09 - 02:38
Babinų gedimus bent penkiagubai pamažina reguliariai keičiamos žvakės. Jos sproginėja tada, kai žvakę jau vos išeina pramušti. Senos babinos būdavo iš tikro vario suvyniotos, tai jom vienodai buvo tos žvakės, o čia jau nebe.
Dėl tepalo, tai per dvi savaites trys tokie varikliai dėl tepalo nuotėkių kreipėsi. Jau turbūt nebesiimsiu šitiem ten nieko sandarint, nes kai bėga, tai bėga per visur, kur neišėmęs variklio normaliai nepadarysi. Ir iškart telefonu sakysiu, kad nebent tariamės laiką ir darom per du mėnesius už štuką eurų, kitaip arba važinėkit su bėgančiu, arba pardon, yra kitų meistrų, gal jiem pavyks geriau, nei man.
Tavo kūpas nebėga dėl to, kad nėra dujų, ir nedėk, jei nebūtina- pamatysi. Žinau vieną Xantia 98tų metų su tokiu varikliu be dujų (ir niekad nebuvę), irgi nors ir drėgna yra keliose vietose, bet niekur niekas nebėga ir eina TA savo eiga, minimaliai pavalius. Rida ten turbūt milijoninė. Ir yra dabar angare 08tų ar 09tų X7 su tokiu pat, rida tikrai palei 200K (mašina lietuviška nuo gimimo), tai bėga per visur. Svarbiausia, kad mačiau tą mašiną prieš du metus, kai buvo tik kątik įdėtos dujos, ir buvo visiškai sausas variklis, o dabar baisu. Gamintojas nenumatė sandarinimo elementų medžiagos, atsparios dujoms ir jų degimo produktams, patenkančioms į tepalą ir alsavimo orą, tai taip ir gaunasi. Senatvė + neįvertinti tirpikliai, iš gumos išgaruoja minkštinatys priedai - kietėja, skilinėja...
Labai grazus salonas. Keliu pavaru ten automatas? Kiek benzo ima toks daiktas 100km?
Tiesa, dėl automato. Šitais metais turi būti 6bėgis japoniškas Aisin AM6. Pas pirmokus buvo keturbėgė ZF 4HP20. Galėjo būti dar ir pas antrokus kažkiek pirmais gamybos, nes vertėsi į naujesnę turbūt 2005tais.
Abi geros, abi adaptyvinės, abi važiuoja milžiniškas ridas, bet 4HP20 gaminta nuo 96tų, taigi dešimčia metų ilgiau, ir praktiškai pirma iš tų elektrinių adaptyvinių, taigi gali įsivaizduoti, kad ne taip smagiai važiuoja, kaip Aisinas. Na, ir pavarų truputį pritrūksta kartais. Netgi sakyčiau labiau ne kiek gazuojant važiavimo, nes variklio galios užtenka, o kai norisi "šauti". Nes 4hp20 dideli tarpai tarp pavarų, kadangi jų mažai, tai darant kikdauną, labai rauna aukštyn apsukos ir jei variklio softas nespėja sudirbti, tai būna ir susitampo, nors su dėžė 100proc. viskas gerai. Tuo tarpu pas AM6 maži tarpai tarp pavarų, tai jei silpnai kikdaunini, jungia per vieną žemyn ir net nelabai ir jaučiasi, jei su dėže viskas gerai. O jei mini iki pat dugno, tai būna ir per dvi iškart kala, tada jau komforto mažiau, bet tai kai iki dugno numini iš ramaus važiavimo, dažniausiai ne komforto tuo metu reikia, o greičio arba saugumo.
4hp20 didelis privalumas, kad jos nuvažiuoja kokią pusę milijono kilometrų išvis be remonto ir priežiūros, t.y. net neikart nepakeitus tepalo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 kovo 09 - 09:39
Parašyta 2018 kovo 09 - 11:48
Babinų gedimus bent penkiagubai pamažina reguliariai keičiamos žvakės. Jos sproginėja tada, kai žvakę jau vos išeina pramušti. Senos babinos būdavo iš tikro vario suvyniotos, tai jom vienodai buvo tos žvakės, o čia jau nebe.
Dėl tepalo, tai per dvi savaites trys tokie varikliai dėl tepalo nuotėkių kreipėsi. Jau turbūt nebesiimsiu šitiem ten nieko sandarint, nes kai bėga, tai bėga per visur, kur neišėmęs variklio normaliai nepadarysi. Ir iškart telefonu sakysiu, kad nebent tariamės laiką ir darom per du mėnesius už štuką eurų, kitaip arba važinėkit su bėgančiu, arba pardon, yra kitų meistrų, gal jiem pavyks geriau, nei man.
Tavo kūpas nebėga dėl to, kad nėra dujų, ir nedėk, jei nebūtina- pamatysi. Žinau vieną Xantia 98tų metų su tokiu varikliu be dujų (ir niekad nebuvę), irgi nors ir drėgna yra keliose vietose, bet niekur niekas nebėga ir eina TA savo eiga, minimaliai pavalius. Rida ten turbūt milijoninė. Ir yra dabar angare 08tų ar 09tų X7 su tokiu pat, rida tikrai palei 200K (mašina lietuviška nuo gimimo), tai bėga per visur. Svarbiausia, kad mačiau tą mašiną prieš du metus, kai buvo tik kątik įdėtos dujos, ir buvo visiškai sausas variklis, o dabar baisu. Gamintojas nenumatė sandarinimo elementų medžiagos, atsparios dujoms ir jų degimo produktams, patenkančioms į tepalą ir alsavimo orą, tai taip ir gaunasi. Senatvė + neįvertinti tirpikliai, iš gumos išgaruoja minkštinatys priedai - kietėja, skilinėja...
Tiesa, dėl automato. Šitais metais turi būti 6bėgis japoniškas Aisin AM6. Pas pirmokus buvo keturbėgė ZF 4HP20. Galėjo būti dar ir pas antrokus kažkiek pirmais gamybos, nes vertėsi į naujesnę turbūt 2005tais.
Abi geros, abi adaptyvinės, abi važiuoja milžiniškas ridas, bet 4HP20 gaminta nuo 96tų, taigi dešimčia metų ilgiau, ir praktiškai pirma iš tų elektrinių adaptyvinių, taigi gali įsivaizduoti, kad ne taip smagiai važiuoja, kaip Aisinas. Na, ir pavarų truputį pritrūksta kartais. Netgi sakyčiau labiau ne kiek gazuojant važiavimo, nes variklio galios užtenka, o kai norisi "šauti". Nes 4hp20 dideli tarpai tarp pavarų, kadangi jų mažai, tai darant kikdauną, labai rauna aukštyn apsukos ir jei variklio softas nespėja sudirbti, tai būna ir susitampo, nors su dėžė 100proc. viskas gerai. Tuo tarpu pas AM6 maži tarpai tarp pavarų, tai jei silpnai kikdaunini, jungia per vieną žemyn ir net nelabai ir jaučiasi, jei su dėže viskas gerai. O jei mini iki pat dugno, tai būna ir per dvi iškart kala, tada jau komforto mažiau, bet tai kai iki dugno numini iš ramaus važiavimo, dažniausiai ne komforto tuo metu reikia, o greičio arba saugumo.
4hp20 didelis privalumas, kad jos nuvažiuoja kokią pusę milijono kilometrų išvis be remonto ir priežiūros, t.y. net neikart nepakeitus tepalo.
Na tu čia skėlei, dėl duju bėga tepalai, kažkaip , kad aušinimo skystis bėga per trainykus neorginalius visokius tai taip, bet kad tepalas..., nepyk bet cia jau nusišnekėjai, aš jau apie 60000 km su dujom pravažiavau variklis sausutėlis, bendradarbis 607 turi 3.0 su dujom jau gal koks 150000 km praminta, na švarus tas variklis, niekas niekur nebėga dar vakar pats žiūrinėjau.
Parašyta 2018 kovo 09 - 13:53
Ew maziau bega. O trilitriai ir taip bega, nereik ir duju. Nesakau, kad butent nuo duju bega, bega tik nuo senatves. Bet kad dujos paspartina gumos senejima, tai galiu duoti kepure prisikti. Nu uzdek vietoj dujines zarnos benzinine ar ka panasaus ir ja po metu pabandyk palankstytNa tu čia skėlei, dėl duju bėga tepalai, kažkaip , kad aušinimo skystis bėga per trainykus neorginalius visokius tai taip, bet kad tepalas..., nepyk bet cia jau nusišnekėjai, aš jau apie 60000 km su dujom pravažiavau variklis sausutėlis, bendradarbis 607 turi 3.0 su dujom jau gal koks 150000 km praminta, na švarus tas variklis, niekas niekur nebėga dar vakar pats žiūrinėjau.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 kovo 09 - 19:47
Parašyta 2018 kovo 09 - 21:29
Tas 3.0 variklis svarut svarutelis tiek po apacia tiek is virsaus, dar siandien paziurejau, cia ne varikliu beda, bet savininku neprieziura, jeigu nepriziuresi bet koks varkklis bus apsimyzes
Parašyta 2018 kovo 09 - 21:52
Kokie dar pastebejimai del sio pezuko?
Parašyta 2018 kovo 09 - 21:52
Kaip butent reikia priziureti, kad neapsimyztu ir nereiktu taisyti tepalo nuotekiu? Nelabai isivaizduoju. Na gal ziema laikymas siltam garaze padetu, nes mazesni temperaturos suoliai, pigaus neaiskios kilmes tepalo nenaudojimas. Kas dar?Tas 3.0 variklis svarut svarutelis tiek po apacia tiek is virsaus, dar siandien paziurejau, cia ne varikliu beda, bet savininku neprieziura, jeigu nepriziuresi bet koks varkklis bus apsimyzes
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 09 - 21:54
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 kovo 10 - 19:40
Šį pranešimą redagavo Sistema: 2018 kovo 10 - 19:40
Parašyta 2018 kovo 10 - 19:43
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2018 kovo 10 - 19:54
Buna,kad tiek paskende ir dar dirba net be klaiduBuna visaip, yra teke matyt, kai visos zvakes ir babinos buvo tiesiogine ta zodzio prasme paskendusios iki puses tiek priekio tiek galo... Aisku atvaziavo su pise cilondru nedirbanciu...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 kovo 12 - 08:59
vakar ziuriu, kad tepalo mažokai rodo skydelis. galvoju kas per ...
atsidarau kapotą, ogi visas variklis tepaluotas - vėl per šalčius majonezo prišalo ir išspjovė per matuoklę. nu ir bjaurus tas 2.2 benzo niuansas.
Parašyta 2018 kovo 12 - 09:08
Nesupykit, bet man asmeniskai tas 2.2 triperinis variklis, nei benzas nei dyzelis, sanaudos kaip pas 3.0 ir dar hemarojus
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
narių: 0, svečių: 25, slaptų narių: 0