Man asmeniskai is dar naudojamu PSA benzinu tik mazalitrazkes TU ir ET patinka. Visa kita kazkokios nedadielkos. Vaziuoja, bet turi apie juos galvot ir saugot.Nesupykit, bet man asmeniskai tas 2.2 triperinis variklis, nei benzas nei dyzelis, sanaudos kaip pas 3.0 ir dar hemarojus
Apie Peugeot 607
#3301
Parašyta 2018 kovo 12 - 11:32
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3302
Parašyta 2018 kovo 12 - 11:38
vakar ziuriu, kad tepalo mažokai rodo skydelis. galvoju kas per ...
atsidarau kapotą, ogi visas variklis tepaluotas - vėl per šalčius majonezo prišalo ir išspjovė per matuoklę. nu ir bjaurus tas 2.2 benzo niuansas.
Kaip nuo tos bedos apsisaugot....konkreciai galit .
#3303
Parašyta 2018 kovo 12 - 13:46
konkrečiai nuo majonezo apsaugoti turi bloko ventiliacijos kanalo pašildytuvas. buvo kalbėta kažkur temose, google tau padės, arba gal kas numes nuorodą.
deja pas mane kaipo ir su pašildymu, bet tai nepadeda (spėju čia viskas dėl to, jog dabar miesto ritmu dažnai tenka maltis, o šalčiai buvo neprasti)
problema - ventiliacijos kanalas šaltas, ir iki kol jis prišyla, ten kondensuojasi tepalo garai, kurie tokiu būdu virstą į baltą košę, a/la majonezą. jis palengva užkemša ventiliacijos kanalą, ir susidaręs spaudimas išvaro tepalus per mažiausio pasipriežinimo vietą - matuoklę. dabar pats pamenu kad gerai pasidraskiau per šalčius, tai taip sakant - pats kaltas. gerai čia sako, kad apie šitą benzą turi galvoti kai jį vairuoji
realiai kaip apsisaugoti - daryti profilaktiką - kiekvieną žiemą per šalčius pilnai išsivalyti tą vamzduką. aš iki šiol tik servise vieną kartą paprašiau, o pats tai tikrai tingiu, bo nenoriu lauke kiurksoti kai šalta..
dar yra profilaktinė išeitis - tai pilnai atšildyti tą majonezą atliekant ilgas keliones.
#3304
Parašyta 2018 kovo 14 - 23:48
Nesupykit, bet man asmeniskai tas 2.2 triperinis variklis, nei benzas nei dyzelis, sanaudos kaip pas 3.0 ir dar hemarojus
Nei jis triperinis nei ka man asmeniskai vaziuoja puikiai, bedu jokiu nera, tas naujesnis120 kW neturi tu slangu kaip 116 kw, kiek buvo salciu jokiu bedu, su turetu ex 406 116kw viena karta buvo suvare tepalus y degimo kamera, bet kazkaip stebuklingai neuzkale variklis.
#3305
Parašyta 2018 kovo 15 - 00:13
Nei jis triperinis nei ka man asmeniskai vaziuoja puikiai, bedu jokiu nera, tas naujesnis120 kW neturi tu slangu kaip 116 kw, kiek buvo salciu jokiu bedu, su turetu ex 406 116kw viena karta buvo suvare tepalus y degimo kamera, bet kazkaip stebukli.2.gai neuzkale variklis.
O ar teisybe,kad 2.2 ima tiek pat kiek 3,0.?
#3306
Parašyta 2018 kovo 15 - 00:36
Nei jis triperinis nei ka man asmeniskai vaziuoja puikiai, bedu jokiu nera, tas naujesnis120 kW neturi tu slangu kaip 116 kw, kiek buvo salciu jokiu bedu, su turetu ex 406 116kw viena karta buvo suvare tepalus y degimo kamera, bet kazkaip stebuklingai neuzkale variklis.
Buna sako kad yra tokiu zmoniu kurie tik smeli valgi ir nemirsta ;) jei tau vienam sitas motoras nekelia bedu, tai nereiskia kad kitiem 100-tui ju nera. Tiesiog vieniem sekasi kitai daugumai ne o gal tu labiau priziuri masina ir tiek.
O klausimui i ar valgo tiek pat - atsakysiu TAIP.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3307
Parašyta 2018 kovo 15 - 08:20
man tai isvis atrodo labai liudna, kai turedamas benzinini auto dar turi mastyti ar kasnors neuzsals ar neuzsikims ir t.t. cia juk dyzelistu privilegija stypciot apie auto ir piktai ziuret tikintis, kad uzsikurs.. o jei rimtai tai tiems 2.2 zmones perdarineja ir visa ventiliacijos sistema, montuoja visokius "oil catch can" ir t.t. sako padeda, pats nebandziau ir tikiuos neteks. o siaip yra tema kazkur forume apie zmogaus ir "majonezo" kova, manau, ten yra geru patarimu kaip ir ka padaryt..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3308
Parašyta 2018 kovo 15 - 08:40
man tai isvis atrodo labai liudna, kai turedamas benzinini auto dar turi mastyti ar kasnors neuzsals ar neuzsikims ir t.t. cia juk dyzelistu privilegija stypciot apie auto ir piktai ziuret tikintis, kad uzsikurs.. o jei rimtai tai tiems 2.2 zmones perdarineja ir visa ventiliacijos sistema, montuoja visokius "oil catch can" ir t.t. sako padeda, pats nebandziau ir tikiuos neteks. o siaip yra tema kazkur forume apie zmogaus ir "majonezo" kova, manau, ten yra geru patarimu kaip ir ka padaryt..
Gal galit nukreipt i nuoroda,nerandu.Neseniai isigijau 407 2.0 i 100 kw. ,tai tepalo dangtelis is vidaus visas majonezo- garstyciu padaze.Tapo neramu,nors salcius pratempiau laimingai,-tfu tfu.
Šį pranešimą redagavo nukas: 2018 kovo 15 - 08:44
#3309
Parašyta 2018 kovo 15 - 08:48
2.2 116kw rodo 12.3 vidurkį (šaltas ant benzo, pašilus dujos - kai buvo šalčiai, pusę kelio nuvažiuodavau kol įsijungia dujos). važiuoju tikrai nestabdydamas, na bet labai ir nespaudžiu, nes žemuose sūkiuose jis taip pat gerai dirba. kartais apsukos pakyla iki 5k, kai jau labai norisi, bet deja ten stebuklo irgi nebūna - vistik limo klasė, o ne chuligankė
p.s. pas mane dar liambda mirinėja, tai sąnaudos kelis metus atgal buvo ~10,9l, gal verta pasikeisti .
#3310
Parašyta 2018 kovo 15 - 08:51
Kad gerai traukia tas 2.2i - NET KALBOS NERA. Pasikartosiu 100 karta:
MINUSAI:
1. Garsas kaip dyzelio (trak trak trak trak);
2. Sanaudos kaip 3.0 V6 benzino;
3. Uzsalantis alsuoklis;
4. Isiurbimo droselis;
PLIUSAI:
1. Didelis sukimo momentas (gana gerai lupa);
2. ?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3311
Parašyta 2018 kovo 15 - 09:00
Kad gerai traukia tas 2.2i - NET KALBOS NERA. Pasikartosiu 100 karta:
MINUSAI:
1. Garsas kaip dyzelio (trak trak trak trak);
2. Sanaudos kaip 3.0 V6 benzino;
3. Uzsalantis alsuoklis;
4. Isiurbimo droselis;
PLIUSAI:
1. Didelis sukimo momentas (gana gerai lupa);
2. ?
1. dyzelio garsas tik šaltam auto!! kažkada kai variau į technikinę, tai su užkaitintu varikliu net nesuprasi kad dirba:
tech darbuotojas sako - oo, koks čia variklis taip tyliai dirba
- sakau kad tikrai netyliai..
ale pasiginčijus ir pasiklausius pilnai teko sutikti. deja taip būna tik kai variklis karštutėlis.
2. iš esmės sutikau imti I4 variklio bloką todėl, jog tikėjausi paprastesnės priežiūros - deja vietos nors ir yra, bet viską užima mega kolektorius, be kurio nuėmimo joks remontas neįmanomas o kad jį nuimti, reikia ir iš viršaus, ir iš apačios kelis varžtus atsukti. žodžiu tech priežiūra nei kiek ne lengvesnė.
tiek va ir tų pliusų - pusantro vienas kad traukia, o antras kad klaustukas
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 kovo 15 - 09:03
#3312
Parašyta 2018 kovo 15 - 09:54
https://peugeot-klub...pjovimas-ziema/
prosom nuoroda, kas klause..o visa kita placiau galima susirasti rusiskuose, kazka gal angliskuose forumuose..na zodz. reikia kantriai sedeti ir ieskoti..niekas be to nepsieina..nei pradedantieji, nei pazengusieji, nei profesionalai..visiem google, youtube ir ivairi kita literatura, vienodai gerai pasitarnauja..svarbiausia ja naudotis, o antras pagal svarbuma dalykas ismokti atsirinkti kur pezalai, o kur naudinga informacija.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3313
Parašyta 2018 kovo 15 - 10:57
Aciu,kazkiek naudinga.Bet kad ten kalbama apie dabar jau 20 metu senumo masinas.
#3314
Parašyta 2018 kovo 15 - 11:14
Aciu,kazkiek naudinga.Bet kad ten kalbama apie dabar jau 20 metu senumo masinas.
ale nebuk jau visai toks .. atsidarau benzinų skiltį. pirma tema - specialiai iškelta tam, kad nedingtų, yra apie majonezą. 30psl skaitalo, sėkmės, ir daugiau ryžto.
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 kovo 15 - 11:15
#3315
Parašyta 2018 kovo 15 - 11:27
Kad gerai traukia tas 2.2i - NET KALBOS NERA. Pasikartosiu 100 karta:
MINUSAI:
1. Garsas kaip dyzelio (trak trak trak trak);
2. Sanaudos kaip 3.0 V6 benzino;
3. Uzsalantis alsuoklis;
4. Isiurbimo droselis;
PLIUSAI:
1. Didelis sukimo momentas (gana gerai lupa);
2. ?
Na pasakysiu savo nuomone kaip eksploatuojantis 2 auto su 2.2 varikliu viso 7 metai gaunas. 5 metus atvažinejau su 406 2.2 116 kw, dabar 2metus vaziuoju su 407 2.2 120kw.
Paminėti ale minusai:
1. Pasikeiti variatorių laiku ir variklis dirba tyliai, jau taip pas mane 50000 km pravaziuota.
2. Dėl sanaudų 3.0 variklio nežinau, bet man vidurkis gaunasi 11 litrų dujų.
3. Alsuoklis buvo užsales tik 116kw varikliui, 120 kw to hemarojaus nematau ir niekas užsale nebuvo.
4. Droselis veikia puikiai.
5. Trauka labai smagi.
Reziume prižiūrint auto man šitas variklis problemų nekelia, nes kaip pirkau tiek 406 tiek 407 ieskojau būtent tokiu varikliu.
#3316
Parašyta 2018 kovo 15 - 12:35
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3317
Parašyta 2018 kovo 15 - 12:36
Važinėju su 607 2.2l penkti metai, jokiu bėdų.
#3318
Parašyta 2018 kovo 15 - 13:58
Nu va, dar 1 laimingas vairuotojas
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3319
Parašyta 2018 kovo 15 - 14:24
o sanaudoa 11 litru duju tai cia kur taip? Pazystu gal 10 zmoniu kurie dujas turi su 2.2 benzu tai sanaudoja duju Klaipedoje ir aplink 12-14 vidutines + dar benzo reik ipilt. Aisku Vilniuje skaiciai turetu but dar didesni. Vasara litriuku maziau.
Čia vidutinės jo sanaudos. 11l.
Dabar man žiemos metu 13l mieste.
#3320
Parašyta 2018 kovo 15 - 14:34
Na va o ka as sakau, 12-14, ir tai mazam miestelyje kaip Panevezys Pasimalk po Vilniu ir turesim 16 vidurki...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0