Apie Peugeot 607
#3321
Posted 2018 March 15 - 21:56
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#3322
Posted 2018 March 15 - 23:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3323
Posted 2018 March 15 - 23:42
Ir as Laimonas laimingas buvau su savo Coupe kol Saniui neperleidau, jokiu bedu nebuvo
O kas nutiko Saniui?
#3324
Posted 2018 March 16 - 09:16
Dezes tepalo rieboksli keite, zvakes, termostata, is duju kazka keite ir kitus einamus dalykus. O tai kas Laimonai prasidejo?? Nebent ko jis man nesake kazkas rimtaus buvo, o cia kur isvardijau tai eiliniai dalykai.O kas nutiko Saniui?
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#3325
Posted 2018 March 16 - 10:51
Dezes tepalo rieboksli keite, zvakes, termostata, is duju kazka keite ir kitus einamus dalykus. O tai kas Laimonai prasidejo?? Nebent ko jis man nesake kazkas rimtaus buvo, o cia kur isvardijau tai eiliniai dalykai.
Nebepamenu tixliai, bet zinau kad man skambino ir nelabai linksmai apie ta automobili atsiliepe. Jau senai tas buvo, bijau kazka prikalbet
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3326
Posted 2018 March 17 - 06:56
Jo, o Saniui paskui prasidejo fejerverkai nieko nepadarysi, viskam ateina laikas...
Laimonai, kažką maišai ;-)
Teko mum pakontaktuot dėl stabdžių varlytės gedimo. Buvau ant mašinos supykęs kai matyt brokuota pateko.. bet antrą sykį pakeičiau ir ok.
Be to didesnių bėdų nei dzonio minėtos kaip ir nebuvo. Nu aišku tik tai kas dyla. Dar sankabą pakeičiau. Dabar stabdžiams atėjo galas... Vietomis per virinimo siūles lenda rūdys jau.. bet statausi trobą su garažu, tai reabilituosim biškį pežą.
O šiaip jau prasukau netoli 50k su ja ir net jei pabirs kaip pirkinys man jau ji atitarnavo ir blogai atsiliept neturiu ko ;-)
Nors ir esu patenkintas, bet kita mašina bus didesnio pravažumo tikrai... Ir automatas.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#3327
Posted 2018 March 17 - 11:38
O šiaip jau prasukau netoli 50k su ja ir net jei pabirs kaip pirkinys man jau ji atitarnavo ir blogai atsiliept neturiu ko ;-)
Nors ir esu patenkintas, bet kita mašina bus didesnio pravažumo tikrai... Ir automatas.
Ale kai pagalvoji....as su saviskiu pezu per 4 metus pravziavau 30 k. km, o kiti per metus tiek pravaziuoja. Kaip pasake mano pazistamas perekupas - nu niekaip negali sugesti masina, su kuria vaziuojama tik i gedimino prospekta su mergom kavos vasara pagert ir naktini Vilniu parodyt
#3328
Posted 2018 March 17 - 12:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3329
Posted 2018 March 17 - 14:47
Aš irgi kažkokį nusivylimo skambutį atsimenu, matyt sutapo laikotarpis
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3330
Posted 2018 March 19 - 12:00
Na ka vazineju su tuo 308, ir kuo toliau, tuo labiau kirba sirdis grizti prie rimtesnio automobilio. Persedus po 406 i 308 pradzioje patiko, bet dabar matau, kad vistik tai golfas, salyginai kieta masina, maza ir t.t. Apie 407 nenoriu net galvot, 508 neipirksiu - ir svarstau apie 607 FL 2,2HDI su 98kw tuo senuoju varikliu ir mechanine pavardu deze - nes automato prisibijau. Tikejausi jog ir 308 remonto kastai bus mazesni, bet kaip parode laikas ne ka ne mazesni, o dar ir didesni jie Panasu kad dar pasidomeisu apie tuos FL modelius ir reikes vasara persesti turbut, kad vel sirdis dziaugtusi... Nes norisi daugiau vaziuoti, nei kad bijoti, jog kazkas nutiks automobiliui kazkaip man atrodo kad 607 FL patikimesnis nei 308 pirmos kartos
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#3331
Posted 2018 March 19 - 12:15
Na ka vazineju su tuo 308, ir kuo toliau, tuo labiau kirba sirdis grizti prie rimtesnio automobilio. Persedus po 406 i 308 pradzioje patiko, bet dabar matau, kad vistik tai golfas, salyginai kieta masina, maza ir t.t. Apie 407 nenoriu net galvot, 508 neipirksiu - ir svarstau apie 607 FL 2,2HDI su 98kw tuo senuoju varikliu ir mechanine pavardu deze - nes automato prisibijau. Tikejausi jog ir 308 remonto kastai bus mazesni, bet kaip parode laikas ne ka ne mazesni, o dar ir didesni jie Panasu kad dar pasidomeisu apie tuos FL modelius ir reikes vasara persesti turbut, kad vel sirdis dziaugtusi... Nes norisi daugiau vaziuoti, nei kad bijoti, jog kazkas nutiks automobiliui kazkaip man atrodo kad 607 FL patikimesnis nei 308 pirmos kartos
na, ar 2.0 tai čia dar klausimas - perkalbes tave imt 2,7 o gal benza 2.2 su dujom (FL jau be bėdų)? sąnaudos bus kaip 308
kilovatų šitai karvei reikia, o kai jų yra, tai visai smagu su limo klase pavažinėti.
#3332
Posted 2018 March 19 - 13:15
Na, 2.2 benzas su dujom vis dar ne variantas, nes labai lepus variklis, ir turi ji saugoti. Isvaro tepala per salcius, tam kad pakeisti zvakes reik kolektoriu nuimineti...
2,7 nera blogas, bet ir nera jau toks nekaltas.
Linkstu tik 2.2hdi, senaji - taip jis turi irgi savu niuansu su pakaitinimo zvakem - bet cia tas tikrasis HDI, kuris maziausiai lepus is tu visu. Na arba 3.0 benzas, bet ju kainos vis dar kosmines.
Svarstau jog idealiu atveju rasti 2,2 hdi automata atnaujinta butu gerai ir jis kainuotu tiek pat beveik kiek ir mano 308 vaziuokle paprasta priekyje, gale kiek daugiau tu traukiu - bet kiek ziurejau sutvarkius viska gerom detalem pamirsti ilgam. Na ir zinoma ka jau kalbeti, kad lengviau rasti su xenon, parkavimo davikliai, navigacija ir t.t. O del KW kiekio - nera esminis reikalas man draudimas ir 308 kainuoja 200eur metam uz civilini
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#3333
Posted 2018 March 19 - 13:58
Edited by mmedic, 2018 March 19 - 13:59.
#3334
Posted 2018 March 19 - 14:04
Na, 2.2 benzas su dujom vis dar ne variantas, nes labai lepus variklis, ir turi ji saugoti. Isvaro tepala per salcius, tam kad pakeisti zvakes reik kolektoriu nuimineti...
2.2i 120kw nebeišvaro tepalo, ką tik buvo apie tai kalbėta (kaip sako pranzuzai: "mayonaise-free version" ), o kad žvakes keisti - čia gal su dyzelio maišai žvakėmis
gali kada nusibaigti oro sklendė, tai nusimatyt reik 300 eur, bet tai tas pats kas turbinai kainuotu.
dujas aš dėl to propaguoju, jog sąnaudos tokios, kad gali lygintis su eko klase, nors važiuoji su limo.
Nezinau biudzeto, bet turint bent 6 k as pasiulyciau citriu C5 X7- fantastine masina su hidraulika. Platus varikliu pasirinkimas.0 607 nu ziauriai senas modelis jau.
tikrai yra tiesos. pas mane irgi buvo C5 svarstymuose. buvo pasvarstymų kodėl ji tokia nupiginta - tai dėl pirmojo leidimo gedimų. o paskutiniuose leidimuose visos bėdos panaikintos, ir neadekvačiai gera kokybė už mažą kainą. man neįtiko vidaus salonas ir tiek. nors, neturėčiau atliekamo 2k pinigo, tai tikrai ir būčiau ėmęs C5 o ne P508
#3335
Posted 2018 March 20 - 09:31
Na joa, biudžetas esminis reikalas. Girdejau apie tuos C5 ir pats jį imčiau. Kadangi nusimato išlaidų kitų - mąstau apie galimybę išleisti apie 2,5 - 3,5 riboje. Už tiek tikrai išeis neblogas 607. linkstu į dyzelį ir turbūt net automatą - kad nereiktu galvoti apie smagrati ir sankaba. Taigi idealiu atveju 607 FL 2,2 HDI senuoju varikliu. Didele navi, xenon, parkavimo davikliai na ir jei liukas dar ir tamsi spalva - isvis ledas. Dabar yra sitas, traukiantis aki - bet kad vis dar savo turiu, o mesiu i skelbimus uz gero menesio, gal net ir daugiau. https://autoplius.lt...as-6841157.html
ten salonas, tai dzin kad medziaga bet kaina ir isvaizda mane vilioja.
pvz priekiniai amortikai 308 kainuoja po 80eur, galiniai kainavo po 60eur monroe. Galiniai salenblokai po 25eur. - sumos žinomą nera kosminės, bet, kad 607 bus tokios pat kainos daug maz. bet bent priekine vaziuokle 607 daug patikimesne nei 308. Zodziu kaip ir sakiau - pirkdamas toki auto tikejausi jog vaziuosiu pigiai - finale gavosi tas pats ir dar downgrade vaziavimo klase
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#3336
Posted 2018 March 20 - 09:53
Na joa, biudžetas esminis reikalas. Girdejau apie tuos C5 ir pats jį imčiau. Kadangi nusimato išlaidų kitų - mąstau apie galimybę išleisti apie 2,5 - 3,5 riboje. Už tiek tikrai išeis neblogas 607. linkstu į dyzelį ir turbūt net automatą - kad nereiktu galvoti apie smagrati ir sankaba. Taigi idealiu atveju 607 FL 2,2 HDI senuoju varikliu. Didele navi, xenon, parkavimo davikliai na ir jei liukas dar ir tamsi spalva - isvis ledas. Dabar yra sitas, traukiantis aki - bet kad vis dar savo turiu, o mesiu i skelbimus uz gero menesio, gal net ir daugiau. https://autoplius.lt...as-6841157.html
ten salonas, tai dzin kad medziaga bet kaina ir isvaizda mane vilioja.
pvz priekiniai amortikai 308 kainuoja po 80eur, galiniai kainavo po 60eur monroe. Galiniai salenblokai po 25eur. - sumos žinomą nera kosminės, bet, kad 607 bus tokios pat kainos daug maz. bet bent priekine vaziuokle 607 daug patikimesne nei 308. Zodziu kaip ir sakiau - pirkdamas toki auto tikejausi jog vaziuosiu pigiai - finale gavosi tas pats ir dar downgrade vaziavimo klase
priekinę važiuoklę vis patvarkau kas 10-30kkm (30kkm metinė rida). Tenka kartais i kaimą žvyrkeliu važiuot ~1km, ir metalo gatvės gumbais ir duobėmis pastoviai. Tai antgalis, tai kitas antgalis, dabar atraminis, jau buvo šarnyras.. vasaros pabaigoj vel reiks tikrintis, tikėtina bus naujienų
patikimumas toks - kaip saugosi, taip ir važiuosi aš manau kad auto turi tarnauti man - tai tenka jai tarnauti taip pat
kainos nesikandžioja. atraminis guolis 14, traukės antgalis 12.galima ir analogų imti pigiau, bet dabar darbas kainuoja nei kiek ne mažiau nei detalės, tad taupyti geriau pačiam keičiantis nei kad ant dalių kokybės.
kas truputį neramina, tai elektrinės dalies kokybė :
- kelis kartus teko perlituoti vėdinimo ventiliatoriaus valdiklio kontaktus - kažkodėl nepaskaičiuota vieta, nes laidai galingi, o kontaktas toks pamažintas. ten per galios tranzą spėju teka geros srovės.
- arba štai jau senokai nematomas ESP blokas per diagnostiką. nusibaigiantis LCD displėjus skydelyje. pakeistas magelis, nes senajam kondikai nusibaigę ir grodavo pats savo melodijas per šalčius.
- pagalvių blokas pastoviai oksiduojasi, jau tris kartus teko valyti kontaktus (mechaniškai + chemijos).
- autopiloto ir radijo rankenėlės daro ką nori, jei tik prisilieti. dabar jau pradėjo radija persijungti kai per duobes varau lyg kompakto klausytumeisi
- bagažinės atidarymas įmanomas tik su min 0,5kg svoriu ant jos. bagažinės dangtyje pastoviai pradėjo kauptis vanduo.
- vairuotojo durelėms pastoviai nepilnai suveikia nuotolinis atidarymas (gal per silpna sena baterija bagažinėje, bet visada tik tos durelės, tai tikėtinas kažkoks užsiteršimas)
bet štai iš mechaninės pusės didelių priekaištų neturiu. viskas suprojektuota iš esmės tinkamai, ir auto labai patogi tiek vairuotojui, tiek keleiviams.
žodžiu sensta priešrestailai, reikalauja priežiūros.
Edited by AIgalNE, 2018 March 20 - 10:10.
#3337
Posted 2018 March 20 - 10:06
priekinę važiuoklę vis patvarkau kas 10-30kkm (30kkm metinė rida). Tenka kartais i kaimą žvyrkeliu važiuot ~1km, ir metalo gatvės gumbais ir duobėmis pastoviai. Tai antgalis, tai kitas antgalis, dabar atraminis, jau buvo šarnyras.. vasaros pabaigoj vel reiks tikrintis, tikėtina bus naujienų
patikimumas toks - kaip saugosi, taip ir važiuosi aš manau kad auto turi tarnauti man - tai tenka jai tarnauti taip pat
kainos nesikandžioja. atraminis guolis 14, traukės antgalis 12.galima ir analogų imti pigiau, bet dabar darbas kainuoja nei kiek ne mažiau nei detalės, tad taupyti geriau pačiam keičiantis nei kad ant dalių kokybės.
Tai va va jei taip galima sakyt 406 vaziuokle ir 607 labai giminiska viena kitai - tai cia nematau bedu, nes 406 vaziuokle visa ir tvarkydavaus pats. Tai problemu kazkokiu dideliu nebuvo - didziausia beda ten rankinis o 308 priekine vaziuokle nera sudetinga, bet nervina, kad ji irgi lepi, ir svarbiausia labai kieta. vasara visai neblogai - bet r17 ir kieta vaziuokle tai hm hm
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#3338
Posted 2018 March 28 - 10:27
priekinę važiuoklę vis patvarkau kas 10-30kkm (30kkm metinė rida). Tenka kartais i kaimą žvyrkeliu važiuot ~1km, ir metalo gatvės gumbais ir duobėmis pastoviai. Tai antgalis, tai kitas antgalis, dabar atraminis, jau buvo šarnyras.. vasaros pabaigoj vel reiks tikrintis, tikėtina bus naujienų
patikimumas toks - kaip saugosi, taip ir važiuosi aš manau kad auto turi tarnauti man - tai tenka jai tarnauti taip pat
kainos nesikandžioja. atraminis guolis 14, traukės antgalis 12.galima ir analogų imti pigiau, bet dabar darbas kainuoja nei kiek ne mažiau nei detalės, tad taupyti geriau pačiam keičiantis nei kad ant dalių kokybės.
kas truputį neramina, tai elektrinės dalies kokybė :
- kelis kartus teko perlituoti vėdinimo ventiliatoriaus valdiklio kontaktus - kažkodėl nepaskaičiuota vieta, nes laidai galingi, o kontaktas toks pamažintas. ten per galios tranzą spėju teka geros srovės.
- arba štai jau senokai nematomas ESP blokas per diagnostiką. nusibaigiantis LCD displėjus skydelyje. pakeistas magelis, nes senajam kondikai nusibaigę ir grodavo pats savo melodijas per šalčius.
- pagalvių blokas pastoviai oksiduojasi, jau tris kartus teko valyti kontaktus (mechaniškai + chemijos).
- autopiloto ir radijo rankenėlės daro ką nori, jei tik prisilieti. dabar jau pradėjo radija persijungti kai per duobes varau lyg kompakto klausytumeisi
- bagažinės atidarymas įmanomas tik su min 0,5kg svoriu ant jos. bagažinės dangtyje pastoviai pradėjo kauptis vanduo.
- vairuotojo durelėms pastoviai nepilnai suveikia nuotolinis atidarymas (gal per silpna sena baterija bagažinėje, bet visada tik tos durelės, tai tikėtinas kažkoks užsiteršimas)
bet štai iš mechaninės pusės didelių priekaištų neturiu. viskas suprojektuota iš esmės tinkamai, ir auto labai patogi tiek vairuotojui, tiek keleiviams.
žodžiu sensta priešrestailai, reikalauja priežiūros.
ESP kompas tai dažniausiai supūna tiesiog priešrestailams, nes posparny įdėtas, ir dar labai žemai. O tada dar dingsta posparnis ilgainiui ir galiausiai kai jis atlūžta, tai dar ir žeme velkasi
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3339
Posted 2018 April 03 - 21:53
#3340
Posted 2018 April 04 - 01:02
na kas patars koki tepala pilti I 2.0hdi16v100kw varikli,niera fap jau.ta prasme yra koks specalus nustatitas kaip pvz kitoms tik castrol su 505/001spesifikacija ar jau dzin koks
Nera fap, nera ka ten mucintis. Tos specifikacijos visos apie SAPS t.y. kuo maziau suodziu, kad kuo maziau kimstusi dpf'as. Pilu i savo seni su 150kw mannol extreme 5-30w. Jei bijai su tokiais low end prasideti, tai ziure ne LOW SAPS tepalu ir ieskokis pats. Utubei testu yra, bet galu gale susiveda viskas i tai, kad spelioji.
Edited by PhanT, 2018 April 04 - 01:02.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users