Apie Peugeot 607
#521
Posted 2011 May 30 - 17:32
#522
Posted 2011 May 30 - 21:45
turbut nei is padangu, nei is disku nieko gero nebuvo?as uz tokius diskus su zieminem padangom atidaviau 500lt praeita rudeni.
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#523
Posted 2011 May 31 - 12:39
#524 Svečias_nikolettee_*
Posted 2011 July 06 - 20:01
#525 Svečias_Pezuke_*
Posted 2011 July 21 - 06:33
#526
Posted 2011 August 03 - 16:59
Edited by Eddy, 2011 August 03 - 17:01.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#527
Posted 2011 August 03 - 20:12
#528
Posted 2011 August 03 - 22:11
Na zinoma kad pas 607 patvariausias 3.0 benzinas, as pats jau antra toki turiu, nzn kaip del tu babinu(pas senuosius atskiros eina, pas porestailingo po keturias kartu), bet as dar nei vienos nekeiciau nei preitam nei sitam. dabar jau 25 tukstancius pravaziavau su paskutiniuoju(per 5 menesius), tai mano remontas lamda zondas pakeistas 1(100lt), stabilizatoriaus trauke ir priekinis sarnyras abu kartu kainavo 80lt, na aisku ir tepalai filtrai, kas kiekvienai masinai. O pezukas mano akploatuojamas VERGISKOMIS salygomis, tenka pavazineti tokiais kaimu zvyrkeliais, kur i viena gala 25km misko keliuku arba laukais ir taip bent karta i savaite... ir taip jau 25 tukstanciai ir tiek bedu. Tikrai esu labai patenkintas, tiek situo, tiek preitu(tik kad preitam pirkau su automato defektu, na bet ten kita istorija)patikimesni zinoma yra benzinai, 2,2hdi patvarus, taciau kiek prisiskaites temoje uzpuliuojantis variklis savo kaprizais - purkstukai, kazkokie davikliai ir panasiai., kokia tikimybe kad kas ten iseitu greiciausiai? kokios islaidos gali laukti ? apie 3.0ltr jokiu problemu nepastebejau, tik kad, gali babinu plokste., bet tai cia menkniekis.. jei imtis 3.0ltr tai zinoma su dujom.
kokia jusu nuomone, ka reiktu rinktis geriau?
kokie kuru sanaudu skirtumai? piniginiu atzvilgiu? ziurint i tai jei vazinejama butu uzmiesciais, neskubant iki 100km/h, ir tarpais pasimalant klaipedos mieste? piko meto beveik nematau ir nedalyvauju. kokios butu tokio duju sanaudos variklioko?
ziuriu i mechanines dezes..
ir dar.., jei dyzelis, tai dyzelis dazniau butu pilamas tik sovietskinis is kaniu., kartais - zalias.. degalinese - retas as. kokia tikimybe, kad taip galiu dabaikt purkstkus asr kazka?
Sanaudos kuro po Klaipeda, Siaulius, Kauna 70% uzmiescio ir 30% miesto 11-12 litru, jei uzmiestis tai 10 su trupuciu DUJU, aisku nevirsijant 110. Bet dujos BUTINAI turi buti geriausios BRC ir tik ne LENKISKOS, nes labai skirasi sanaudos, pazystamas turi toki pati 607 su lenkiskomis, tai sanaudos 2 litrais didesnes.
P.S. jei vien po miesta plaksies, tai duju 16 litru simtui reikes.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#529
Posted 2011 August 04 - 12:10
taigi, kaip matau is 607 tai benzas 3.0 geriausias ., su hdi butu vargoNa zinoma kad pas 607 patvariausias 3.0 benzinas, as pats jau antra toki turiu, nzn kaip del tu babinu(pas senuosius atskiros eina, pas porestailingo po keturias kartu), bet as dar nei vienos nekeiciau nei preitam nei sitam. dabar jau 25 tukstancius pravaziavau su paskutiniuoju(per 5 menesius), tai mano remontas lamda zondas pakeistas 1(100lt), stabilizatoriaus trauke ir priekinis sarnyras abu kartu kainavo 80lt, na aisku ir tepalai filtrai, kas kiekvienai masinai. O pezukas mano akploatuojamas VERGISKOMIS salygomis, tenka pavazineti tokiais kaimu zvyrkeliais, kur i viena gala 25km misko keliuku arba laukais ir taip bent karta i savaite... ir taip jau 25 tukstanciai ir tiek bedu. Tikrai esu labai patenkintas, tiek situo, tiek preitu(tik kad preitam pirkau su automato defektu, na bet ten kita istorija)patikimesni zinoma yra benzinai, 2,2hdi patvarus, taciau kiek prisiskaites temoje uzpuliuojantis variklis savo kaprizais - purkstukai, kazkokie davikliai ir panasiai., kokia tikimybe kad kas ten iseitu greiciausiai? kokios islaidos gali laukti ? apie 3.0ltr jokiu problemu nepastebejau, tik kad, gali babinu plokste., bet tai cia menkniekis.. jei imtis 3.0ltr tai zinoma su dujom.
kokia jusu nuomone, ka reiktu rinktis geriau?
kokie kuru sanaudu skirtumai? piniginiu atzvilgiu? ziurint i tai jei vazinejama butu uzmiesciais, neskubant iki 100km/h, ir tarpais pasimalant klaipedos mieste? piko meto beveik nematau ir nedalyvauju. kokios butu tokio duju sanaudos variklioko?
ziuriu i mechanines dezes..
ir dar.., jei dyzelis, tai dyzelis dazniau butu pilamas tik sovietskinis is kaniu., kartais - zalias.. degalinese - retas as. kokia tikimybe, kad taip galiu dabaikt purkstkus asr kazka?
Sanaudos kuro po Klaipeda, Siaulius, Kauna 70% uzmiescio ir 30% miesto 11-12 litru, jei uzmiestis tai 10 su trupuciu DUJU, aisku nevirsijant 110. Bet dujos BUTINAI turi buti geriausios BRC ir tik ne LENKISKOS, nes labai skirasi sanaudos, pazystamas turi toki pati 607 su lenkiskomis, tai sanaudos 2 litrais didesnes.
P.S. jei vien po miesta plaksies, tai duju 16 litru simtui reikes.
kolkas tik apsisprendimai pries pries pirkima. kitas dar svarstomas automobilis e39 3.0 dyzelis...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#530
Posted 2011 August 04 - 12:19
#531
Posted 2011 August 04 - 15:34
605 2,5 td buvo numyletinis ir lieka jis pasilieka pas mane, jis NEPARDUODAMAS Linai .. as jo neissizadu.. del 607 tai tik kolkas gaudausi informacija kolkaso tai 605 2.5td jau atsibodo? tiek dailinai, cackinai ji ir parduodi, vien epopeja su kuro kompu kiek verta
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#532
Posted 2011 August 05 - 07:32
#533
Posted 2011 August 05 - 09:54
numesk linai nuoroda, idomu pamatyt 605 ;)sory ,sumaisiau Autogide klubiecio Liverio idetas.
to laimonai, koki dabar juzini, automata? kaip vaziavimai, ir trauka nuo mechanines skiriasi? ir kaip atspeti automatas i pabaiga ar ne siuose modeliuose
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#534
Posted 2011 August 05 - 11:50
#535
Posted 2011 August 10 - 12:35
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#536
Posted 2011 August 10 - 12:43
#537
Posted 2011 August 10 - 12:58
dekui, gal dar kas papildys? kaip su garso izoliacija dar visuose?Peugeot 607 Siaip dazniausiai buna, oda, elektra langai, elektra sedynes, klimatronikas, uzsiverciantys veidrodeliai, elektrine galine uzuolaida, parktronik, automatines sviesos, dvigubi langai, vidinis uztamsejandis veidrodukas, autopilotas. Ko neparasiau papildykit kolegos
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#538
Posted 2011 August 10 - 14:18
Kolega gerai cia surase viska, PLIUS dar pas abu buvo taip:dekui, gal dar kas papildys? kaip su garso izoliacija dar visuose?
Xenon su apiplovimu (jei nera tada negamykliniai);
Šviesos sensorius (sutemus isijungia automatiškai švieos - lietuvoje nenaudinga opcija);
Lietau sensorius (automatiniai valytuvai);
Šildomos sedynės;
10 kolonėlių JBL garso sistema;
Amortaizatoriai (pakaba ANVAR) režimai SPORT ir AUTO;
Gamyklinė signalizacija;
ESP ASR ABS;
6 CD čeinzeris;
Magnetolos valdymas prie vairo;
Telefonas;
8 oro pagalvės;
Oro slėgio davikliai padangose;
Svarbiausiai jei yra elektrinės sėdynes, tai vartosi jos 8 kryptimis, kas leidžia patogiai įsitaisyti betkam.
Dėl garso izoliacijos, nera priekaištų, daug ką daro dvigubi stiklai.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#539
Posted 2011 August 10 - 14:47
ar pas visus buna dvigubi stiklai? kaip suzinoti ar yra ESP ir jis veikiantis? sitie visi dalykai isvardinti visada buna pas trilitrius? ar pasitaiko isimciu?Kolega gerai cia surase viska, PLIUS dar pas abu buvo taip:
Xenon su apiplovimu (jei nera tada negamykliniai);
Šviesos sensorius (sutemus isijungia automatiškai švieos - lietuvoje nenaudinga opcija);
Lietau sensorius (automatiniai valytuvai);
Šildomos sedynės;
10 kolonėlių JBL garso sistema;
Amortaizatoriai (pakaba ANVAR) režimai SPORT ir AUTO;
Gamyklinė signalizacija;
ESP ASR ABS;
6 CD čeinzeris;
Magnetolos valdymas prie vairo;
Telefonas;
8 oro pagalvės;
Oro slėgio davikliai padangose;
Svarbiausiai jei yra elektrinės sėdynes, tai vartosi jos 8 kryptimis, kas leidžia patogiai įsitaisyti betkam.
Dėl garso izoliacijos, nera priekaištų, daug ką daro dvigubi stiklai.
pagal aprasymus ju tai cia vos ne kaip svajoniu masina tik gasdina jos nuvertejimas, kazin kas bus belike is ju kainu po keliu metu ir dabar kazin ka imanoma padoraus ir sveiko nupirkti uz 12klt is trilitriu?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#540
Posted 2011 August 10 - 17:17
ESP ar yra gali pasiziureti, po vairu kaireje turi buti ESP ijungimo/isjungimo knopke.ar pas visus buna dvigubi stiklai? kaip suzinoti ar yra ESP ir jis veikiantis? sitie visi dalykai isvardinti visada buna pas trilitrius? ar pasitaiko isimciu?Kolega gerai cia surase viska, PLIUS dar pas abu buvo taip:
Xenon su apiplovimu (jei nera tada negamykliniai);
Šviesos sensorius (sutemus isijungia automatiškai švieos - lietuvoje nenaudinga opcija);
Lietau sensorius (automatiniai valytuvai);
Šildomos sedynės;
10 kolonėlių JBL garso sistema;
Amortaizatoriai (pakaba ANVAR) režimai SPORT ir AUTO;
Gamyklinė signalizacija;
ESP ASR ABS;
6 CD čeinzeris;
Magnetolos valdymas prie vairo;
Telefonas;
8 oro pagalvės;
Oro slėgio davikliai padangose;
Svarbiausiai jei yra elektrinės sėdynes, tai vartosi jos 8 kryptimis, kas leidžia patogiai įsitaisyti betkam.
Dėl garso izoliacijos, nera priekaištų, daug ką daro dvigubi stiklai.
pagal aprasymus ju tai cia vos ne kaip svajoniu masina tik gasdina jos nuvertejimas, kazin kas bus belike is ju kainu po keliu metu ir dabar kazin ka imanoma padoraus ir sveiko nupirkti uz 12klt is trilitriu?
Nzn ar cia svajoniu ar ne, bet abi mano masinos tokios komplektacijos, draugo 607 irgi tox pats tik truksta sildomu sedyniu.
Uz 12k nupirksi 607 3.0 be duju zinoma, bet ir tai nzn ar geras iseis uz 12k... siaip tokiam auto gali tekti sumoket 13-14 ir daugiau, jeigu nori kad butu geresnes bukles. Dujos dar kainuos 3000-3500, priklauso nuo to kokias imsi.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
16 user(s) are reading this topic
0 members, 16 guests, 0 anonymous users