Taigi kad jo variklis shaibom eina, ne karta maciau kaip melynas dumas is galo eina... o ir siaip vaziuoklei ragas po tokiu ratu...tai kad praeitais metais jis jau pardavinejo
Apie Peugeot 607
#641
Parašyta 2011 spalio 21 - 20:23
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#642
Parašyta 2011 spalio 30 - 16:28
Šį pranešimą redagavo zilva_lt: 2011 spalio 30 - 16:30
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#643
Parašyta 2011 spalio 31 - 10:47
Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 spalio 31 - 10:56
#644 Svečias_Svečias darius_*
Parašyta 2011 lapkričio 03 - 17:08
#645
Parašyta 2011 lapkričio 03 - 20:00
ta FAP beda ,,dabar jau nebe beda,lengvai tas hemarojus pasalinamasSveiki,
Ieškau 607 dyzelio automato
Ar teisingai supratau:
2,2 hdi neišvengiama FAP'o kastracija ir jokių ypatingų problemų susijusių su varikliu bei greičių dėže.
2,7hdi automatinė greičių dėžė yra nepatikima. Tačiau su šiuo varikliu nėra FAP'o ?
Klausimas - ar į visus 2,2 hdi variklius montuojama "patikimoji" 4 bėgių greičių dėžė?
#646
Parašyta 2011 lapkričio 03 - 20:08
nieko nera patikimo kai yra nepriziurima. jei pirski priziureta ir pats netingesi priziuret niekas tau dideliu galvos skausmu nekelsSveiki,
Ieškau 607 dyzelio automato
Ar teisingai supratau:
2,2 hdi neišvengiama FAP'o kastracija ir jokių ypatingų problemų susijusių su varikliu bei greičių dėže.
2,7hdi automatinė greičių dėžė yra nepatikima. Tačiau su šiuo varikliu nėra FAP'o ?
Klausimas - ar į visus 2,2 hdi variklius montuojama "patikimoji" 4 bėgių greičių dėžė?
#647 Svečias_Svečias darius_*
Parašyta 2011 lapkričio 04 - 08:34
Viskas teisingai. Ypač kai renkiesi naują auto.nieko nera patikimo kai yra nepriziurima. jei pirski priziureta ir pats netingesi priziuret niekas tau dideliu galvos skausmu nekelsSveiki,
Ieškau 607 dyzelio automato
Ar teisingai supratau:
2,2 hdi neišvengiama FAP'o kastracija ir jokių ypatingų problemų susijusių su varikliu bei greičių dėže.
2,7hdi automatinė greičių dėžė yra nepatikima. Tačiau su šiuo varikliu nėra FAP'o ?
Klausimas - ar į visus 2,2 hdi variklius montuojama "patikimoji" 4 bėgių greičių dėžė?
Tačiau su padėvėtais kiek kitaip, kad ir kaip tikrinsi nežinosi realios būklės ir auto istorijos.
Dabar kaip tik galvoju atsikratyti auto (ne liūto) kur jau "pūliuoja" greičių dėžės hidro blokas. Antro tokio "hemorojaus" visiškai nenoriu.
Visada norėjau 607-o, tačiau iki šiol jis man buvo per brangus, dabar kainos lyg ir priartiejo prie normaliai pasiekiamų.
Man per akis pakanka 2,2 variklio. tačiau nesu tikras ar i naujesnius modelius nebuvo montuojamos tos "naujesnės" problemiškos greičių dėžės. Taigi ir klausimas žinantiems - ar su visais 2,2 hdi montuojamos -4ių bėgių patikimesnės greičių dėžės?
P.S. kalbu tik apie atomatines greičių dėžes, kiti variantai nedomina.
#648
Parašyta 2011 lapkričio 04 - 10:47
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#649 Svečias_Svečias darius_*
Parašyta 2011 lapkričio 04 - 11:29
Vat ir pastrigau.Taip, tik 4 begiu 4HP20 dezes. Jeigu kalba eina apie iki 2005 metu ejusius modelius. Porestailingas jau berods ejo ir su 4HP20 ir au Aisin warner, del pastarojo nesu tikras...
Norėčiau "porestailinio", tačiau nieko negirdėjau apie į jį motuojamas APD.
Ar jos tokios pat patikimos kaip ir 4HP20?
#650 Svečias_Svečias darius_*
Parašyta 2011 lapkričio 04 - 11:35
P.S.Vat ir pastrigau.
Norėčiau "porestailinio", tačiau nieko negirdėjau apie į jį motuojamas APD.
Ar jos tokios pat patikimos kaip ir 4HP20?
Ir kaip atskirt auto yra su 4HP20 ar su Aisin warner?
#651
Parašyta 2011 lapkričio 04 - 11:51
kuom skiriasi spreskit patys beje jos eina ir 2,2hdi ir 2,7 hdi porestailams
Šį pranešimą redagavo xzibit: 2011 lapkričio 04 - 11:51
'89 205 CJ 1.4TU
#652
Parašyta 2011 lapkričio 04 - 12:02
Aisin'as yra 6 pavaru APDIr kaip atskirt auto yra su 4HP20 ar su Aisin warner?
#653 Svečias_Svečias Kestas_*
Parašyta 2011 lapkričio 04 - 20:40
#654
Parašyta 2011 lapkričio 04 - 22:14
Jeigu kalba eina apie benzina, tai jei 2.2 benzinas ir 3.0 benzinas ir abu automatai, tai 3.0 ekonomishkesnis. O ir siaip geriausias ir patikimiausias derinukas yra 3.0 benzinas + 4HP20 deze, sitam motorui niekas negenda(ISSKYRUS BABINAS, bet tai niekis per metus 1 pakeisi ir viskas kaina jos apie 120lt), pigi eksplatacija, net tepalu filtras brangiausias 31lt tekainuoja... O ir siaip pasiskaitinek bet kur apie ta 3.0, tai tikrai labai nusisekes motoras, sunku ji uzhginti, nebent dirzas truktu... Jo keitimas su detalem ir darbu apie 1400lt kainuoja...Sveiki. Noreciau paklausti ar automatine 4 begiu , daug vartoja degalu tarkim mieste? kas turit gal galit paidalinti kuro sanaudom? Beto noreciau pasiteirauti ar realu uz 12 k litu nupirkti normalu 607 ? ar cia jau reikia ieskot ilgai ir laukti? brangu ar pigu cia seku nuo 2000 iki 2002 metu . Aciu
Jei apie dyzelini kalbi, tada uz 12k nupirksi lauzha... jei benzina, tada puse velnio(GAL), bet idejus pvz i 3.0 dujas(3000lt) vaziuosi ir vargo nematysi, nei ziema nei vasara... O atsistos i ta pacia dyzelines masinos kaina.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#655
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 21:15
#656
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 21:32
atsuk pora varžtu porankio dėžėj,,porankis atsilaisvins pakelk dėžės gala ir ištrauksi fiske iš galo(po galine prikurke)gal kas pagelbetu su porankio nuemimu? paveiksliuka koki butu gerai? noriu visa ta kelma tarp sediniu isimt,kad pasikeist diagnostikos fiskute. gal kas esat eme...
#657
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 21:48
gal kas pagelbetu su porankio nuemimu? paveiksliuka koki butu gerai? noriu visa ta kelma tarp sediniu isimt,kad pasikeist diagnostikos fiskute. gal kas esat eme...
jei kam reikia issamesnes porankio ardymo instrukcijos mygt (p.s. nezinau kiek nuoroda parsisiuntimui galios) beje failas xps turetu su bet kokiu pdf readeriu atsidaryt ;)
gal padės
klausimas tiems kas turi auto su dviem akumais ar teko kada skydelyje reget klaida tokia service battery low charge kazkas panasaus ir rodo akumuliatoriaus zenkliuka skydelyje, esme tame kad per bsi nesenai aktyuvavaus antros baterijos funkcija kuri pas mane kazkodel tai buvo isjungta ir truputi pavazinejus pamaciau tokia klaida, taigi ar tai mazai ja krauna ar laikas ja keisti ? Kokios mintys kolegos?
Šį pranešimą redagavo xzibit: 2011 lapkričio 22 - 08:10
'89 205 CJ 1.4TU
#658
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 23:12
#659
Parašyta 2011 lapkričio 21 - 23:45
dėl AC:laimonas jau rašė kad reiktu pravalyt davikli,mano pezukui padėjo.daviklis randas dešinei vairo pusei po skydeliu,tipo toks apvalus kaip du centai su grotelėmisaciu zmones padejot rytoj lupsiu lauk
dar prie to pacio butu toks klausimas... kodel kai ateinu po nakties visi peciuko,mago nustatimai buna issireguliave? peciukas pastoviai pasidaro viskas auto+ dar AC isijungia... o mago loudai issijungia...? kame beda? gale kiek ziurejau,kiek galva tilpo i ta galini sparna tai neradau jokio antro akumo,tuscia ertme...
#660
Parašyta 2011 lapkričio 22 - 08:12
O nuo ko viskas prasidejo?aciu zmones padejot rytoj lupsiu lauk
dar prie to pacio butu toks klausimas... kodel kai ateinu po nakties visi peciuko,mago nustatimai buna issireguliave? peciukas pastoviai pasidaro viskas auto+ dar AC isijungia... o mago loudai issijungia...? kame beda? gale kiek ziurejau,kiek galva tilpo i ta galini sparna tai neradau jokio antro akumo,tuscia ertme...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 26
narių: 0, svečių: 26, slaptų narių: 0