Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#761 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2012 vasario 22 - 07:15

pas manes lygus. Panašu i klijuota, bet irgi pas daug ka esu mates taip, gal tik nusitrynė.
  • 0

#762 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2012 vasario 22 - 11:42

pas mane iskylimai yra,tik ne tiek stipriai matosi. manau tai gamykliskai iseje. :)

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2012 vasario 22 - 11:42

  • 0

#763 dro

dro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Mazda 6

Parašyta 2012 vasario 22 - 15:11

dar man idomu,kurie benzininiai varikliai patikimesni, 2.2l ar 3.0l ? ir kuri labiau verta butu ziureti?
  • 0

#764 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2012 vasario 22 - 15:26

dar man idomu,kurie benzininiai varikliai patikimesni, 2.2l ar 3.0l ? ir kuri labiau verta butu ziureti?

tik 3,0, paskaityk pavartyk sios temos lapus rasi kad 2,2 problematiski
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#765 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2012 vasario 22 - 22:14

tik 3,0, paskaityk pavartyk sios temos lapus rasi kad 2,2 problematiski

Del tu 2.2 tai visiskas mitas kad problematiski, labai geri variliai, sukimo momentas labai geras, kazkas rase kad tipo ziema tepalus isvaro per matuokle, cia tipo 2.2 variklio beda, galiu drasiai teigti, kad netiesa, per salcius niekas neuzsalo viskas sukosi puikiai, o va nujesni 1.8, ar tai 2.0 l. vazinejo apsisike tepalais, apie xu variklius tai isvis nekalbu
  • 0

#766 pezo 607hdi

pezo 607hdi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 147
  • Automobilis:pezo 607

Parašyta 2012 vasario 23 - 01:05

geras tas 2.2 hdi,jau antra ziema vazineju ir nieko nedariau,traukos uztenka,kuro sanaudos irgi mazos,mieste galetu but kiek mazesnes. dirba tyliai,ne kaip audi ar merso kokio,ten tai klepsi tie varykliai..... gal zinot kur yra auto sviesu daviklis ir lauko temperaturos daviklis na prie to pacio ir valytuvu,nes jie kartais erzina kai mala beveik sausa stikla..... 607 01m.

Šį pranešimą redagavo pezo 607hdi: 2012 vasario 23 - 01:07

  • 0

#767 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2012 vasario 23 - 08:13

geras tas 2.2 hdi,jau antra ziema vazineju ir nieko nedariau,traukos uztenka,kuro sanaudos irgi mazos,mieste galetu but kiek mazesnes. dirba tyliai,ne kaip audi ar merso kokio,ten tai klepsi tie varykliai.....

gal zinot kur yra auto sviesu daviklis ir lauko temperaturos daviklis na prie to pacio ir valytuvu,nes jie kartais erzina kai mala beveik sausa stikla..... 607 01m.

kolega kalba buvo apie 2,2 benzinini varikli
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#768 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 vasario 23 - 08:17

Del tu 2.2 tai visiskas mitas kad problematiski, labai geri variliai, sukimo momentas labai geras, kazkas rase kad tipo ziema tepalus isvaro per matuokle, cia tipo 2.2 variklio beda, galiu drasiai teigti, kad netiesa, per salcius niekas neuzsalo viskas sukosi puikiai, o va nujesni 1.8, ar tai 2.0 l. vazinejo apsisike tepalais, apie xu variklius tai isvis nekalbu

Nu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimai :beer:

O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako :(

P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio :fool:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#769 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2012 vasario 23 - 08:21

Nu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimai :beer:

O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako :(

P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio :fool:

dar manau sanaudos tikrai panasios 3,0 ir 2,2 tai va rinkites koki imt
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#770 DeividasK

DeividasK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 104
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2HDI

Parašyta 2012 vasario 23 - 10:53

geras tas 2.2 hdi,jau antra ziema vazineju ir nieko nedariau,traukos uztenka,kuro sanaudos irgi mazos,mieste galetu but kiek mazesnes. dirba tyliai,ne kaip audi ar merso kokio,ten tai klepsi tie varykliai.....

gal zinot kur yra auto sviesu daviklis ir lauko temperaturos daviklis na prie to pacio ir valytuvu,nes jie kartais erzina kai mala beveik sausa stikla..... 607 01m.

Sviesu daviklis salone, viduryje prie stiklo priekinio, tokia kaip lempute maza. Lauko temperaturos daviklis po vedrodeliu isoriniu. Priekinio lango virsuje, po galinio vaizdo veidrodeliu, is isores turi buti ta vieta labai svari, kad jis tvarkingai valytu. Jeigu yra purvo tai ir mals, bet visvien nenuvalys :).
  • 0

#771 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2012 vasario 23 - 23:00

Nu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimai :beer:

O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako :(

P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio :fool:

Na nepasakyciau kad jis ten garsiau dirba uz kitus, jai kompensatoriai tvarkoje tai pakankamai tyliai dirba, kas del kainos variklio tu teisus, 2.2 retas variantas todel ir kaina tokia, del kuro sanaudu uz 3.0l. tikrai mazesnes
  • 0

#772 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 vasario 24 - 08:39

Nu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimai  :beer:

O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako  :(

P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio  :fool:

Na nepasakyciau kad jis ten garsiau dirba uz kitus, jai kompensatoriai tvarkoje tai pakankamai tyliai dirba, kas del kainos variklio tu teisus, 2.2 retas variantas todel ir kaina tokia, del kuro sanaudu uz 3.0l. tikrai mazesnes

Tu cia buri is tirsciu ar pas taves 406-tame 2.2 motoras stovi? 406 sutinku, 2.2 ims maziau, nes masina mazesne zymiai.

Palygink 607-tam 3.0 ir 2.2, kuro sanaudos identiskos(gal 0,5 litro ims maziau), o trauka ir dinamika zymiai geresne, mano nuomone, 2.2(benzinas) sitai masinai pakankamas, bet idealus svorio/galios santykis yra 3.0 arba 2.2Hdi(nes dyzelis yra dyzelis ir traukia jis kitaip, tikrai gerai).

As nepasakoju kazkokiu bredu, mano daugiau nei puse pazystamu ir draugu bei giminaiciu su liutais vazineja, yra ir 2.2 benzinu pora 607, taigi ne vien popieriais remiamasi.

Netgi popieriniai duomenys kokie:

3.0 V6:

Mieste : 13.9(14.4) l/100 km
Uzmiestyje: 7.4(7.8) l/100 km
VIDURIKIS: 9.8(10.2) l/100 km

2.2i

Mieste : 12,5(13,5) l/100 km
Uzmiestyje: 7,2(7,5) l/100 km
VIDURIKIS: 9,1(9,7) l/100 km


Tai jeigu mano 3.0 automato popierinis vidurkis (benzino) 10,2 litro simtui, o 2.2i 9,7 litro simtui, tai cia kur kaifas, as nesuprantu???? 0,5 litro ir ant popieriaus tesiskiria... Realybeje mano trilitrio duju ima vidutiniskai ~12,5 litro o 2.2i abieju pazystamu tokios pacios dujos 12????

Cia issemta tema kalbant kas geriau 3.0 ar 2.2, pasiskaityk uk forumus, rusu, belerusiu, net forumus ir suprasi apie ka kalba eina :)

P.S. AS NESU PRIES TA MOTORA, kaip ir minejau jis traukia tikrai gerai, taciau ar verta rizikuoti, spresti jums. As pvz pirkciau ir su 2.2 varikliu, taciau tik jei nebutu pasirikimo is 3.0.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#773 Soldat

Soldat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 58
  • Automobilis:Pezo 607

Parašyta 2012 vasario 24 - 09:49

Laimonai tu cia apie 2.2 benza kalbejei ? :) Nes dabar persigandau ar tik ne apie 2.2 dyzeli :) Beto noriu jusu nuomones. Pazystamas mano liuta tvarko palikau ir paprasiau kad pakeistu tepalus filtrus pompa generatoriaus dirza ir visus kitus dirzus . Nu tiesiog masina paruosti. I greiciu deze sakiau nelysti del tepalu. Ir jis su nuolaidom viskuo paskaicevo man kaip draugui 800 litu. Tai normalu ? Darbas ir dalys ieina .
  • 0

#774 DeividasK

DeividasK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 104
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2HDI

Parašyta 2012 vasario 24 - 10:01

Labai normalu ;) :good: Jeigu tik viska tvarkingai padarys. Na kai gausi daikta i rankas, matysi ;)
  • 0

#775 Soldat

Soldat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 58
  • Automobilis:Pezo 607

Parašyta 2012 vasario 24 - 10:28

Dar klausima turiu , jeigu pas mane gale prie lempos (virs jos ) taip ilinke matosi nemusta bet ilinke ir dar sone keleivio pusei kaip dureles per viduri taip nubraukta ur ciut ciut ispausta . Gal zinot kiek toks tvarkymas kainuotu ?
  • 0

#776 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 vasario 24 - 10:43

Laimonai tu cia apie 2.2 benza kalbejei ? :) Nes dabar persigandau ar tik ne apie 2.2 dyzeli :) Beto noriu jusu nuomones. Pazystamas mano liuta tvarko palikau ir paprasiau kad pakeistu tepalus filtrus pompa generatoriaus dirza ir visus kitus dirzus . Nu tiesiog masina paruosti. I greiciu deze sakiau nelysti del tepalu. Ir jis su nuolaidom viskuo paskaicevo man kaip draugui 800 litu. Tai normalu ? Darbas ir dalys ieina .

Apie benzina kalbejau as, nepergyvenk :beer:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#777 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 vasario 24 - 12:16

Nu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimai  :beer:

O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako  :(

P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio  :fool:

Na nepasakyciau kad jis ten garsiau dirba uz kitus, jai kompensatoriai tvarkoje tai pakankamai tyliai dirba, kas del kainos variklio tu teisus, 2.2 retas variantas todel ir kaina tokia, del kuro sanaudu uz 3.0l. tikrai mazesnes

Tu cia buri is tirsciu ar pas taves 406-tame 2.2 motoras stovi? 406 sutinku, 2.2 ims maziau, nes masina mazesne zymiai.

Palygink 607-tam 3.0 ir 2.2, kuro sanaudos identiskos(gal 0,5 litro ims maziau), o trauka ir dinamika zymiai geresne, mano nuomone, 2.2(benzinas) sitai masinai pakankamas, bet idealus svorio/galios santykis yra 3.0 arba 2.2Hdi(nes dyzelis yra dyzelis ir traukia jis kitaip, tikrai gerai).

As nepasakoju kazkokiu bredu, mano daugiau nei puse pazystamu ir draugu bei giminaiciu su liutais vazineja, yra ir 2.2 benzinu pora 607, taigi ne vien popieriais remiamasi.

Netgi popieriniai duomenys kokie:

3.0 V6:

Mieste : 13.9(14.4) l/100 km
Uzmiestyje: 7.4(7.8) l/100 km
VIDURIKIS: 9.8(10.2) l/100 km

2.2i

Mieste : 12,5(13,5) l/100 km
Uzmiestyje: 7,2(7,5) l/100 km
VIDURIKIS: 9,1(9,7) l/100 km


Tai jeigu mano 3.0 automato popierinis vidurkis (benzino) 10,2 litro simtui, o 2.2i 9,7 litro simtui, tai cia kur kaifas, as nesuprantu???? 0,5 litro ir ant popieriaus tesiskiria... Realybeje mano trilitrio duju ima vidutiniskai ~12,5 litro o 2.2i abieju pazystamu tokios pacios dujos 12????

Cia issemta tema kalbant kas geriau 3.0 ar 2.2, pasiskaityk uk forumus, rusu, belerusiu, net forumus ir suprasi apie ka kalba eina :)

P.S. AS NESU PRIES TA MOTORA, kaip ir minejau jis traukia tikrai gerai, taciau ar verta rizikuoti, spresti jums. As pvz pirkciau ir su 2.2 varikliu, taciau tik jei nebutu pasirikimo is 3.0.

Na taip, pas mane 406 2.2l netureciau nerasyciau
  • 0

#778 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2012 vasario 24 - 12:42

Tai va, 406 tas 3.0 per didelis, tikrai geriau 2.2 406-tam. Kalba eina apie 607.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#779 Artisb

Artisb
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI 2003

Parašyta 2012 vasario 26 - 10:46

Sveiki. Jau eina antra savaite prie 607 vairo, tai ispudziai ziauriai geri :) tiesiog idealus auto :) dabar butu klausimelis apie FAP proble,os sprendima. Yra Klaipedoje istaigu ar asmenu kurie situos dalykus kokybiskai ismano? Aciu uz atsakymus.
  • 0

#780 Svečias_silute607_*

Svečias_silute607_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 vasario 26 - 19:56

Sveiki. Jau eina antra savaite prie 607 vairo, tai ispudziai ziauriai geri :) tiesiog idealus auto :) dabar butu klausimelis apie FAP proble,os sprendima. Yra Klaipedoje istaigu ar asmenu kurie situos dalykus kokybiskai ismano? Aciu uz atsakymus.

Nesuk galvos del FAP,kai uzsikis nebetrauks tada isdauzysi ar isgresi ta kietuju daleliu filtra,ir isprogramuosi tada vaziuosi toliau kaip su paprastu dyzeliu,jai pts tvarkysi beveik nieko nekainuos,jais duosi i garaza apie 200 lt.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 20

narių: 0, svečių: 20, slaptų narių: 0