Apie Peugeot 607
#761
Parašyta 2012 vasario 22 - 07:15
#762
Parašyta 2012 vasario 22 - 11:42
Šį pranešimą redagavo dariusu: 2012 vasario 22 - 11:42
#763
Parašyta 2012 vasario 22 - 15:11
#764
Parašyta 2012 vasario 22 - 15:26
tik 3,0, paskaityk pavartyk sios temos lapus rasi kad 2,2 problematiskidar man idomu,kurie benzininiai varikliai patikimesni, 2.2l ar 3.0l ? ir kuri labiau verta butu ziureti?
'89 205 CJ 1.4TU
#765
Parašyta 2012 vasario 22 - 22:14
Del tu 2.2 tai visiskas mitas kad problematiski, labai geri variliai, sukimo momentas labai geras, kazkas rase kad tipo ziema tepalus isvaro per matuokle, cia tipo 2.2 variklio beda, galiu drasiai teigti, kad netiesa, per salcius niekas neuzsalo viskas sukosi puikiai, o va nujesni 1.8, ar tai 2.0 l. vazinejo apsisike tepalais, apie xu variklius tai isvis nekalbutik 3,0, paskaityk pavartyk sios temos lapus rasi kad 2,2 problematiski
#766
Parašyta 2012 vasario 23 - 01:05
Šį pranešimą redagavo pezo 607hdi: 2012 vasario 23 - 01:07
#767
Parašyta 2012 vasario 23 - 08:13
kolega kalba buvo apie 2,2 benzinini varikligeras tas 2.2 hdi,jau antra ziema vazineju ir nieko nedariau,traukos uztenka,kuro sanaudos irgi mazos,mieste galetu but kiek mazesnes. dirba tyliai,ne kaip audi ar merso kokio,ten tai klepsi tie varykliai.....
gal zinot kur yra auto sviesu daviklis ir lauko temperaturos daviklis na prie to pacio ir valytuvu,nes jie kartais erzina kai mala beveik sausa stikla..... 607 01m.
'89 205 CJ 1.4TU
#768
Parašyta 2012 vasario 23 - 08:17
Nu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimaiDel tu 2.2 tai visiskas mitas kad problematiski, labai geri variliai, sukimo momentas labai geras, kazkas rase kad tipo ziema tepalus isvaro per matuokle, cia tipo 2.2 variklio beda, galiu drasiai teigti, kad netiesa, per salcius niekas neuzsalo viskas sukosi puikiai, o va nujesni 1.8, ar tai 2.0 l. vazinejo apsisike tepalais, apie xu variklius tai isvis nekalbu
O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako
P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#769
Parašyta 2012 vasario 23 - 08:21
dar manau sanaudos tikrai panasios 3,0 ir 2,2 tai va rinkites koki imtNu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimai
O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako
P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio
'89 205 CJ 1.4TU
#770
Parašyta 2012 vasario 23 - 10:53
Sviesu daviklis salone, viduryje prie stiklo priekinio, tokia kaip lempute maza. Lauko temperaturos daviklis po vedrodeliu isoriniu. Priekinio lango virsuje, po galinio vaizdo veidrodeliu, is isores turi buti ta vieta labai svari, kad jis tvarkingai valytu. Jeigu yra purvo tai ir mals, bet visvien nenuvalys .geras tas 2.2 hdi,jau antra ziema vazineju ir nieko nedariau,traukos uztenka,kuro sanaudos irgi mazos,mieste galetu but kiek mazesnes. dirba tyliai,ne kaip audi ar merso kokio,ten tai klepsi tie varykliai.....
gal zinot kur yra auto sviesu daviklis ir lauko temperaturos daviklis na prie to pacio ir valytuvu,nes jie kartais erzina kai mala beveik sausa stikla..... 607 01m.
#771
Parašyta 2012 vasario 23 - 23:00
Na nepasakyciau kad jis ten garsiau dirba uz kitus, jai kompensatoriai tvarkoje tai pakankamai tyliai dirba, kas del kainos variklio tu teisus, 2.2 retas variantas todel ir kaina tokia, del kuro sanaudu uz 3.0l. tikrai mazesnesNu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimai
O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako
P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio
#772
Parašyta 2012 vasario 24 - 08:39
Tu cia buri is tirsciu ar pas taves 406-tame 2.2 motoras stovi? 406 sutinku, 2.2 ims maziau, nes masina mazesne zymiai.Na nepasakyciau kad jis ten garsiau dirba uz kitus, jai kompensatoriai tvarkoje tai pakankamai tyliai dirba, kas del kainos variklio tu teisus, 2.2 retas variantas todel ir kaina tokia, del kuro sanaudu uz 3.0l. tikrai mazesnesNu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimai
O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako
P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio
Palygink 607-tam 3.0 ir 2.2, kuro sanaudos identiskos(gal 0,5 litro ims maziau), o trauka ir dinamika zymiai geresne, mano nuomone, 2.2(benzinas) sitai masinai pakankamas, bet idealus svorio/galios santykis yra 3.0 arba 2.2Hdi(nes dyzelis yra dyzelis ir traukia jis kitaip, tikrai gerai).
As nepasakoju kazkokiu bredu, mano daugiau nei puse pazystamu ir draugu bei giminaiciu su liutais vazineja, yra ir 2.2 benzinu pora 607, taigi ne vien popieriais remiamasi.
Netgi popieriniai duomenys kokie:
3.0 V6:
Mieste : 13.9(14.4) l/100 km
Uzmiestyje: 7.4(7.8) l/100 km
VIDURIKIS: 9.8(10.2) l/100 km
2.2i
Mieste : 12,5(13,5) l/100 km
Uzmiestyje: 7,2(7,5) l/100 km
VIDURIKIS: 9,1(9,7) l/100 km
Tai jeigu mano 3.0 automato popierinis vidurkis (benzino) 10,2 litro simtui, o 2.2i 9,7 litro simtui, tai cia kur kaifas, as nesuprantu???? 0,5 litro ir ant popieriaus tesiskiria... Realybeje mano trilitrio duju ima vidutiniskai ~12,5 litro o 2.2i abieju pazystamu tokios pacios dujos 12????
Cia issemta tema kalbant kas geriau 3.0 ar 2.2, pasiskaityk uk forumus, rusu, belerusiu, net forumus ir suprasi apie ka kalba eina
P.S. AS NESU PRIES TA MOTORA, kaip ir minejau jis traukia tikrai gerai, taciau ar verta rizikuoti, spresti jums. As pvz pirkciau ir su 2.2 varikliu, taciau tik jei nebutu pasirikimo is 3.0.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#773
Parašyta 2012 vasario 24 - 09:49
#774
Parašyta 2012 vasario 24 - 10:01
#775
Parašyta 2012 vasario 24 - 10:28
#776
Parašyta 2012 vasario 24 - 10:43
Apie benzina kalbejau as, nepergyvenkLaimonai tu cia apie 2.2 benza kalbejei ? Nes dabar persigandau ar tik ne apie 2.2 dyzeli Beto noriu jusu nuomones. Pazystamas mano liuta tvarko palikau ir paprasiau kad pakeistu tepalus filtrus pompa generatoriaus dirza ir visus kitus dirzus . Nu tiesiog masina paruosti. I greiciu deze sakiau nelysti del tepalu. Ir jis su nuolaidom viskuo paskaicevo man kaip draugui 800 litu. Tai normalu ? Darbas ir dalys ieina .
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#777
Parašyta 2012 vasario 24 - 12:16
Na taip, pas mane 406 2.2l netureciau nerasyciauTu cia buri is tirsciu ar pas taves 406-tame 2.2 motoras stovi? 406 sutinku, 2.2 ims maziau, nes masina mazesne zymiai.
Na nepasakyciau kad jis ten garsiau dirba uz kitus, jai kompensatoriai tvarkoje tai pakankamai tyliai dirba, kas del kainos variklio tu teisus, 2.2 retas variantas todel ir kaina tokia, del kuro sanaudu uz 3.0l. tikrai mazesnesNu sekmes ir toliau vazineti, tik geriausi linkejimai
O bet taciau, trilitrio benzo variklio kaina srotuose 500-700lt, 2.2 1600lt ir tai jei rasi kur... Tai manau viska pasako
P.S. 2.2 tikrai smagiai vaziuoja, PATVIRTINU, ale dirba tikrai ne kaip benzinas ir ne pirma jau toki maciau, o ir kiek skaiciau ivairuose forumuose visiems uzkliuva jo ITIN garsus darbas, beveik kaip dyzelio
Palygink 607-tam 3.0 ir 2.2, kuro sanaudos identiskos(gal 0,5 litro ims maziau), o trauka ir dinamika zymiai geresne, mano nuomone, 2.2(benzinas) sitai masinai pakankamas, bet idealus svorio/galios santykis yra 3.0 arba 2.2Hdi(nes dyzelis yra dyzelis ir traukia jis kitaip, tikrai gerai).
As nepasakoju kazkokiu bredu, mano daugiau nei puse pazystamu ir draugu bei giminaiciu su liutais vazineja, yra ir 2.2 benzinu pora 607, taigi ne vien popieriais remiamasi.
Netgi popieriniai duomenys kokie:
3.0 V6:
Mieste : 13.9(14.4) l/100 km
Uzmiestyje: 7.4(7.8) l/100 km
VIDURIKIS: 9.8(10.2) l/100 km
2.2i
Mieste : 12,5(13,5) l/100 km
Uzmiestyje: 7,2(7,5) l/100 km
VIDURIKIS: 9,1(9,7) l/100 km
Tai jeigu mano 3.0 automato popierinis vidurkis (benzino) 10,2 litro simtui, o 2.2i 9,7 litro simtui, tai cia kur kaifas, as nesuprantu???? 0,5 litro ir ant popieriaus tesiskiria... Realybeje mano trilitrio duju ima vidutiniskai ~12,5 litro o 2.2i abieju pazystamu tokios pacios dujos 12????
Cia issemta tema kalbant kas geriau 3.0 ar 2.2, pasiskaityk uk forumus, rusu, belerusiu, net forumus ir suprasi apie ka kalba eina
P.S. AS NESU PRIES TA MOTORA, kaip ir minejau jis traukia tikrai gerai, taciau ar verta rizikuoti, spresti jums. As pvz pirkciau ir su 2.2 varikliu, taciau tik jei nebutu pasirikimo is 3.0.
#778
Parašyta 2012 vasario 24 - 12:42
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#779
Parašyta 2012 vasario 26 - 10:46
#780 Svečias_silute607_*
Parašyta 2012 vasario 26 - 19:56
Nesuk galvos del FAP,kai uzsikis nebetrauks tada isdauzysi ar isgresi ta kietuju daleliu filtra,ir isprogramuosi tada vaziuosi toliau kaip su paprastu dyzeliu,jai pts tvarkysi beveik nieko nekainuos,jais duosi i garaza apie 200 lt.Sveiki. Jau eina antra savaite prie 607 vairo, tai ispudziai ziauriai geri tiesiog idealus auto dabar butu klausimelis apie FAP proble,os sprendima. Yra Klaipedoje istaigu ar asmenu kurie situos dalykus kokybiskai ismano? Aciu uz atsakymus.
Vartotojų skaito šią temą: 18
narių: 0, svečių: 18, slaptų narių: 0