Apie Peugeot 607
#101
Posted 2008 April 08 - 12:37
#102
Posted 2008 April 08 - 13:08
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#103 Svečias_nesvarbu_*
Posted 2008 April 22 - 19:17
#104 Svečias_stania_*
Posted 2008 April 23 - 21:53
#105
Posted 2008 April 23 - 23:23
nieko blogo,tik dideliai masinai geriau didelis motoras.siaip 2,0l 2005 geriau traukia nei senesnis 2,2l.sveiki ka gero ir blogo yra teke girdeti apie peugeot 607 , 2,0 hdi , mehanine greiciu deze ,2005 m
tik ju resursas dvigubai trumpesnis (isprievartautas).
#106
Posted 2008 April 24 - 17:50
Masinos perkamos kad vaziuoti, grozetis jomis, savo mergina pavezti,... ;) Jei nevazinesi, tai auto ir bus patvari.. dar tiesa, reikia sausai laikytiSveiki...
Norejau paklausti del 607 gal kas zino ar labai detaliu kaina skiriasi nuo 406? Ir kuria labiau apsimoketu pirkt del patvarumo?
Edited by Bildas, 2008 April 24 - 17:50.
#107 Svečias_stania_*
Posted 2008 April 24 - 21:08
#108 Svečias_nesvarbu_*
Posted 2008 April 26 - 23:03
#109
Posted 2008 April 29 - 09:30
#110
Posted 2008 April 29 - 14:01
Manau i si klausima tau tiksliai atsakis ZIBINTASagha o kaip del detaliu? gal kas galetu parasyti detaliu kainas 607?
#111 Svečias_marelis3000_*
Posted 2008 May 14 - 19:51
#112
Posted 2008 May 15 - 09:11
Del FAP pasuk tam zmogui kurio nr yra sio puslapio paciam virsuj, pagelbes ir pamirsi apie jo bedas.1. FAP filtras virs 3,5 tūkst.Lt + jo užpildymas skysčiu 1 t.Lt
#113
Posted 2008 May 15 - 18:31
ne su audi simtas ir vazineji gikainos tai ogoho, po siandienos apsilankymo servise lengvas sokas istiko, kai priskaiciavo samata ka reiktu tvarkyti:
1. FAP filtras virs 3,5 tūkst.Lt + jo užpildymas skysčiu 1 t.Lt
nezinau ka reiks daryt, kaska girdejau ten ji kaskaip atjunkt galima ar kaip?
2. biski tepala leidzia, tai uz pora detaliu kaina apie 2 tūkst.Lt čia dar be darbo
3. stabilizatoriaus pakeitimas 150 Lt (šita pasikeičiau iš karto)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#114 Svečias_vytas_*
Posted 2008 May 19 - 17:20
Tik nesugalvok kolega to VOLVO skirto "EOLYS"aplamai jis ten Add BLUE vadinasi.Aisku jo ir kaina uz 30 ltr,apie 70-80 Lt,bet tai Pugams netinka ;) Pilk Citroenams skirta EOLYs,nesuprantu kodel,bet jis uz Peugeot pakuoteje esanti skysti yra siek tiek pigesnis.Prateskim
Su telefonu išsiaiskinau. Gaut seno aparato nepaviko, tad isemiau kortele ir nuemiau ta PIN kodo autorizacija. Kortele atgal priklejevau su permatam lipnia juosta
1. Dabar visgi del ratlankiu neaisku.
Sakykim nusiperku as padangas 225/55 R16. Vasarines padangas noreciau det ant nauju ratlankiu, ir nuziurejau ratlankius 7.0X16 5x108 o kaip su tais Centrine skile ir TE? As labai atsiprasau, gal uzduodu kvailus klausymus, bet deja, nieko nezinau apie tuos ratlankius. Mazdoj keiciau padangas ant tu paciu disku ir galva neskaudejo.... O dabar
2. Buvau diagnostikoj. Nustate kad yra vanduo kuro filtre(tas turetu dingti nes keicia filtrus) ir kad "FAP Skystis" (EOLYS ligtais) pasieke minimalu lygi. Bandziau atrast internete koki skysti reik piltis, nes pagal pajeska yra 176 ir 42 tipu skysciai, ir ligtais dar skirtingu spalvu. Kaina to skyscio parduotuveje nemaza Geras pazistamas meistras pasiule pilt skysti kuri jie naudoja Volvo sunkvezimiams - sake toks baltas permatamas skystis (nelabai gerai kvepantis) sudegint suodzius filtre, bet nezino koks jis tikrai yra, ar EOLYS ar kazkas kitas...
Klausymas:
Kokio tipo EOLY reik pilti? 42 ar 176? priminsiu masina 2001 m 2.2 HDI. Ir jeigu imanoma kokios spalvos tas skystis?
Leopold
Aciu
Na o kas del ekologijos belieka paciam spresti,manau neuzilgo tai taps norma,arba bus privaloma.Mano nuomone ,kaip visada,jei automobili toki sukure,tai toki privalom ir eksploatuoti,o ne operuoti.
O siaip automobiliu negendanciu deja,dar nieks neisrado.As pats jau ketvirti metai vazineju su tokiu automobiliu,nepykstu ant jo kolkas.Svarbu kelyje nepaveda.Pravaziavau jau kazkur netoli 150 kkm,rimtu gedimudar ,Aciu Dievui,nebuvo ;)
#115
Posted 2008 May 20 - 07:30
#116 Svečias_marelis3000_*
Posted 2008 May 20 - 14:47
uzsipylus kuro ir isvaziavus is miesto vel uzsidege tas uzrasas, bet dabar pradejau pats abejoti ar tai FAP filtras?, nes raso clean diesel filter. ir paprastai uzsidega po kuro uzsipylimo ir isvaziavus i trasa. ar diesel filtras ir fap filtras yra tas pats? kaip girdejau fap reikia tvarkyti po 150-180 t. km, o mano jau pravaziavus virs 200 t.km , tai gal jau su fap viskas sutvarkyta :Del FAP pasuk tam zmogui kurio nr yra sio puslapio paciam virsuj, pagelbes ir pamirsi apie jo bedas.1. FAP filtras virs 3,5 tūkst.Lt + jo užpildymas skysčiu 1 t.Lt
#117
Posted 2008 May 20 - 14:51
jo cia sulyginai jei raso valyt kuro filtra tai ir ziurek ji.ar diesel filtras ir fap filtras yra tas pats?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#118 Svečias_afganas_*
Posted 2008 May 26 - 14:28
#119 Svečias_kests_*
Posted 2008 May 27 - 07:54
#120
Posted 2008 May 29 - 21:28
ir audi ,ir opel ,ir mersas,net lexsus-langu pakeliku bedos panasios.o problemos sprendimo kaina-prancuzo naudai.pats didziausias minusas tai lango pakėlimo mechnizmas ....
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users