Parašyta 2008 rugsėjo 29 - 20:10
Pratesiu tema apie 607 modeliuka, pasikartosiu as cia, nes rasiau jau kitoje temoje, bet manau bus aktualu sia informacija ir cia ideti.
Pradejo pas mane pradejo metyti klaidas: Engine depollution system faulty, Engine management system faulty, Speed control system faulty. Kas idomiausiai kad visos sios klaidos uzsidege staigiai paspaudus ekseleratoriu, uzgesinus varikli ir palaukus minute dingsta viena klaida (Speed control system faulty) bet vel staiga paspaudus gaza ismeta ta greicio ribojima. Uzgesinus varikli ir palikus masina tarkim nakciai, kita diena jokiu klaidu kompas isvis nemeto,toks vaizdas kad aplamai niekad jokiu klaidu nebuvo, galiu nuvaziuoti net keleta simtu kilometru ir vel staiga paspaudus gaza, pabyra visos sios klaidos. Taip tas dalykas pradejo dazneti kol galugale nuolat rodo kompas klaidas ir net vaziuojant variklis gesta. Ruosiuos diagnostikai ir moraliskai raminu save kad nieko rimto gal nebus:)
Na pagaliau padariau diagnostika, rezultatas toks: mechaniskai sugedo (BOSCH) kuro pompa kartu su kuro slegio reguliatoriumi. Kaip tai pamatyti vizualiai? isemus kuro filtra, toje talpoje ant dugno matosi metalo pjuvenos, is ko ir sprendzia meistrai kad numirus pompa. Nuo ko ji numire as neisivaizduoju, juk masinai vos 3 metai, prabegus 170 000 km, ir jau tokios rimtos problemos. Pakeitus pompa i nauja, problema neisnyksta, nes reikia visa sistema valyti, iskaitant kuro bako nuemima ir jo praplovima, beto reikia keisti nauja variklio dirza ir t.t... Rasiau anksciau as ir apie vairo koloneles liga kur kainuona apie 10 000 litu malonumas, teko mano piniginei kenteti, o dabar siurblys ant deserto ir kainuos panasiai kaip ir vairo kolonele. Taip kad kas planuojat isigyti 607-ta modeliuka, argumentuotai jums siulau iskart pirkti du vienodus, tebunie vienas atsarginis, pigiau kainuos ir dar paprasciau ta atsargini nuolat ant priekabos su savim veziotis, neduok dvieve bet kuria sekunde kazkas nutiks, suges, uzges ar subires, nes tai juk Peugeot 607 limuzinas:)))