Apie Peugeot 607
#1481
Parašyta 2013 spalio 18 - 07:50
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1482
Parašyta 2013 spalio 18 - 11:16
O pagal ka ta eksplotacija brangesne? Ka turima omeny? Tepalu daugiau kad reikia? Dirzu keitimas brangesnis ar detales brangesnes?2.0 79kW patikimas traktorius, taciau sitai masinai YPATINGAI persilpnas, nebent i uzmiesti neisvaziuoji;
Sanaudos jo - 8-9ltr vidutines (primenu, tai 607, o ne 307, variklis ta pati, gabaritai dvigubi). Uzmiestyje i 6 tilps jei nespausi daugiau 100.
2.0 100kW - siemens sistema, pats variklis geras, purkstukai nera remontuojami kaip bosch, taciau genda reciau. Bet sugedus keisi i kitus, LT labai mazai kas remontuoja juos. Pliusas tas, jog perkant nauja, bosch purkstuko kaina dviguba siemens. + pas 100kW labai tupas priejimas prie pakaitinimo zvakiu, nu tiesiog KRAUPUS. Bet siaip variklis gana smagus, nebegalima sakyti, kad truks labai jegos. Teko paciam pavaziuoti, niekuom nenusileidzia senesniam 2.2Hdi. Bet butina jam FAP'a iskastruot, bet cia jau kita tema...
Sanaudos jo - 8-9 ltr vidutines (priklauso nuo to kiek uz miesto sedi). Uzmiestyje i 6 taip pat tilps jei nespausi daugiau 110.
2.2 HDi - patikimas motoras. Tikrai. Visa kita kaip ir visiem dyzeliams, prieziura ir nelaukti kol prades check degti. Taip pat FAP kastruot ir EGR glusinti.
Sanados jo kaip ir 2.0 motoro. Jei automatas, dadedi dar litra.
Ir netikek pasakom kai sako jom mano vidurkis 6 litrai pas 607. Toks vidurkis imanomas tik i darba vazinejant Vilnius-Kaunas ir vos miesta kliudant ir nespaudziant daugiau 120.
2.7 sanaudos litru didesnes nei cia isvardintu, bet jo eksploatacija aisku brangesne. Todel ir susideda viskas i kruva.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1483
Parašyta 2013 spalio 18 - 14:01
2,7 taigi 6 cilinderiuO pagal ka ta eksplotacija brangesne? Ka turima omeny? Tepalu daugiau kad reikia? Dirzu keitimas brangesnis ar detales brangesnes?2.0 79kW patikimas traktorius, taciau sitai masinai YPATINGAI persilpnas, nebent i uzmiesti neisvaziuoji;
Sanaudos jo - 8-9ltr vidutines (primenu, tai 607, o ne 307, variklis ta pati, gabaritai dvigubi). Uzmiestyje i 6 tilps jei nespausi daugiau 100.
2.0 100kW - siemens sistema, pats variklis geras, purkstukai nera remontuojami kaip bosch, taciau genda reciau. Bet sugedus keisi i kitus, LT labai mazai kas remontuoja juos. Pliusas tas, jog perkant nauja, bosch purkstuko kaina dviguba siemens. + pas 100kW labai tupas priejimas prie pakaitinimo zvakiu, nu tiesiog KRAUPUS. Bet siaip variklis gana smagus, nebegalima sakyti, kad truks labai jegos. Teko paciam pavaziuoti, niekuom nenusileidzia senesniam 2.2Hdi. Bet butina jam FAP'a iskastruot, bet cia jau kita tema...
Sanaudos jo - 8-9 ltr vidutines (priklauso nuo to kiek uz miesto sedi). Uzmiestyje i 6 taip pat tilps jei nespausi daugiau 110.
2.2 HDi - patikimas motoras. Tikrai. Visa kita kaip ir visiem dyzeliams, prieziura ir nelaukti kol prades check degti. Taip pat FAP kastruot ir EGR glusinti.
Sanados jo kaip ir 2.0 motoro. Jei automatas, dadedi dar litra.
Ir netikek pasakom kai sako jom mano vidurkis 6 litrai pas 607. Toks vidurkis imanomas tik i darba vazinejant Vilnius-Kaunas ir vos miesta kliudant ir nespaudziant daugiau 120.
2.7 sanaudos litru didesnes nei cia isvardintu, bet jo eksploatacija aisku brangesne. Todel ir susideda viskas i kruva.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1484
Parašyta 2013 spalio 18 - 15:19
Tai brangiau iseina todel kad purkstuku daugiau, zvakiu? Kuro daugiau tipo valgo? Pagal ka jus matuojat ta brangesni islaikyma.2,7 taigi 6 cilinderiu
O pagal ka ta eksplotacija brangesne? Ka turima omeny? Tepalu daugiau kad reikia? Dirzu keitimas brangesnis ar detales brangesnes?2.0 79kW patikimas traktorius, taciau sitai masinai YPATINGAI persilpnas, nebent i uzmiesti neisvaziuoji;
Sanaudos jo - 8-9ltr vidutines (primenu, tai 607, o ne 307, variklis ta pati, gabaritai dvigubi). Uzmiestyje i 6 tilps jei nespausi daugiau 100.
2.0 100kW - siemens sistema, pats variklis geras, purkstukai nera remontuojami kaip bosch, taciau genda reciau. Bet sugedus keisi i kitus, LT labai mazai kas remontuoja juos. Pliusas tas, jog perkant nauja, bosch purkstuko kaina dviguba siemens. + pas 100kW labai tupas priejimas prie pakaitinimo zvakiu, nu tiesiog KRAUPUS. Bet siaip variklis gana smagus, nebegalima sakyti, kad truks labai jegos. Teko paciam pavaziuoti, niekuom nenusileidzia senesniam 2.2Hdi. Bet butina jam FAP'a iskastruot, bet cia jau kita tema...
Sanaudos jo - 8-9 ltr vidutines (priklauso nuo to kiek uz miesto sedi). Uzmiestyje i 6 taip pat tilps jei nespausi daugiau 110.
2.2 HDi - patikimas motoras. Tikrai. Visa kita kaip ir visiem dyzeliams, prieziura ir nelaukti kol prades check degti. Taip pat FAP kastruot ir EGR glusinti.
Sanados jo kaip ir 2.0 motoro. Jei automatas, dadedi dar litra.
Ir netikek pasakom kai sako jom mano vidurkis 6 litrai pas 607. Toks vidurkis imanomas tik i darba vazinejant Vilnius-Kaunas ir vos miesta kliudant ir nespaudziant daugiau 120.
2.7 sanaudos litru didesnes nei cia isvardintu, bet jo eksploatacija aisku brangesne. Todel ir susideda viskas i kruva.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1485
Parašyta 2013 spalio 18 - 15:27
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1486
Parašyta 2013 spalio 18 - 15:49
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1487
Parašyta 2013 spalio 19 - 15:29
Nu kas iesko neblogas variantas, dauzimas nieko baisaus ir kaina prie proto
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1488
Parašyta 2013 spalio 19 - 20:24
Kur jusu protai moket tokias kainas kai po pusmecio per pus pigiau kainuosnir be dauzimo? Gudras susiras sveika su mekiausiu defektu ir uz dar pigiau... nuperki uz 13klt litu., po poros metu verki, kad nei 5 nekainuoja.. o jau kiek ikises... taj nx... jau geriau isvis luktelt kol kainos nukrenta kad neskaudet.. c5 kainavo.. o uz kiek paemiau... dziaugiios kad neemiau 607 pries metus... nes kainos ju pakritusios vel nei tada.. 605 is the best... tuoj vetrte pakels..http://suchen.mobile...ort=ALSO_EXPORT
Nu kas iesko neblogas variantas, dauzimas nieko baisaus ir kaina prie proto
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2013 spalio 19 - 20:27
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1489
Parašyta 2013 spalio 19 - 20:34
Kazkoki brieda cia Eddy parasei nu tai Laimonas reiskias be proto yra, kad nusipirko 607 uz tokius pinigus ir dar remontavos ir kiek pinigu isleido, geriau jau butu laukesKur jusu protai moket tokias kainas kai po pusmecio per pus pigiau kainuosnir be dauzimo? Gudras susiras sveika su mekiausiu defektu ir uz dar pigiau... nuperki uz 13klt litu., po poros metu verki, kad nei 5 nekainuoja.. o jau kiek ikises... taj nx... jau geriau isvis luktelt kol kainos nukrenta kad neskaudet.. c5 kainavo.. o uz kiek paemiau... dziaugiios kad neemiau 607 pries metus... nes kainos ju pakritusios vel nei tada.. 605 is the best... tuoj vetrte pakels..http://suchen.mobile...ort=ALSO_EXPORT
Nu kas iesko neblogas variantas, dauzimas nieko baisaus ir kaina prie proto
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1490
Parašyta 2013 spalio 19 - 22:48
#1491
Parašyta 2013 spalio 20 - 06:51
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1492
Parašyta 2013 spalio 21 - 05:56
Eddy, matai, zmones perka ne modeli, o stovi. Per paskutini menesi 2 zmonems padejau nupirkt 607. Isvazineta ir apziureta beveik visi variantai, tai priesrestaila 2003 metu su 266000 rida 2.2hdi nupirkom uz 13500lt. Sakysi debilai mes? Rida tikra, tiek salonas tiek isore neliesta, jokiu bedu su varikliu ir pan... tech is pirmo karto nei lempu reguliuot nereikejo. Zodziu nera prie ko prikibti. Kitam 3.0 nupirkom, 2004 metu su 220000 rida uz 12000 be duju. Masina pasaka. Abu tie pezai full, oda navi... ir kas svarbiausia, skelbimai ju atsirado vakare, ryte jau buvo pas mus. Geros masinos nesilaiko autopliuse, jos vaziuoja. Dabar va vienam zmogui irgi ieskom, jau trys savaites, nu is pradziu suma buvo skiriama uz ikirestaila 9000, dabar jau pakilo skirisma suma iki 13000, buvo penktadieni vakare variantas islindes geras variantas uz 13000 2.2hdi 2004 metu nespejom susiskambinti, sestadieni ryte jau buvo parduotas.Ne tame reikals, dauzta kad ir kazkiek uz 13.. cia nu nezinau...
Sakau, kol zmogui neatveri akiu apie masina kas joje blogai, tai autopliuse daug variantu atrodo... bet as jums garantuoju, jei su kriterijais idealu - masina kainuos zymiai brangiau. O lavonas ar ne, pamatai per pirmas 5 minutes.
Taip kad nereikia cia sarkazmo, vieni perka masinas kad jas taisyti (tikrai, tie kas turi laiko ir noro), tai nusipirkus 607 uz kokius 8000, galima iki 11000 datemti ir bus oki, bet tik jau nevarant po servisus... bet visada isliks tas ir cia nedadariau ir cia paplyse ir cia reiktu pasikeisti... zodziu nerasyta taisykle, ubagas moka du kartus. O pas 607 dalys tikrai nera pacios pigiausios.
As realiai susiduriu su situacija ir matau ka galima jupirkti, nes daznai kreipiasi pagalbos zmones. Tfu tfu tfu nei is vieno nesu nusiskundimu gaves. Visi patenkinti ir laimingi. Taip kad sorry, as perku masinas tik gyvas, o kad poziuris tavo kitas, tai cia nera blogai, tiesiog turi daugiau laisvo laiko ir raugo smegenyse kaip ka paciam pasidaryti, o zmogus eilinis to nesupranta, nes ne jis masinai tarnauja o ji jam ir tiek ziniu... deja as pats is.tu kur masinai tarnauja, nes tai man kaip hobi.
O visos masinos pinga, ir porestaila uz 3 metu galesim gers uz 10000 paimti, deja dabar porestailui jei neturi 16k net neziurim.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 spalio 21 - 06:00
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1493
Parašyta 2013 spalio 21 - 09:40
Šį pranešimą redagavo brizas: 2013 spalio 21 - 09:42
#1494
Parašyta 2013 spalio 21 - 10:52
A is kur tu zinai kad ten tikros ridos, as nemanau, kad su tokiom ridom uzsienieciai ledovas masinas parduotu, taip kad...., del tu ridu gal geriau nekalbekimEddy, matai, zmones perka ne modeli, o stovi. Per paskutini menesi 2 zmonems padejau nupirkt 607. Isvazineta ir apziureta beveik visi variantai, tai priesrestaila 2003 metu su 266000 rida 2.2hdi nupirkom uz 13500lt. Sakysi debilai mes? Rida tikra, tiek salonas tiek isore neliesta, jokiu bedu su varikliu ir pan... tech is pirmo karto nei lempu reguliuot nereikejo. Zodziu nera prie ko prikibti. Kitam 3.0 nupirkom, 2004 metu su 220000 rida uz 12000 be duju. Masina pasaka. Abu tie pezai full, oda navi... ir kas svarbiausia, skelbimai ju atsirado vakare, ryte jau buvo pas mus. Geros masinos nesilaiko autopliuse, jos vaziuoja. Dabar va vienam zmogui irgi ieskom, jau trys savaites, nu is pradziu suma buvo skiriama uz ikirestaila 9000, dabar jau pakilo skirisma suma iki 13000, buvo penktadieni vakare variantas islindes geras variantas uz 13000 2.2hdi 2004 metu nespejom susiskambinti, sestadieni ryte jau buvo parduotas.
Sakau, kol zmogui neatveri akiu apie masina kas joje blogai, tai autopliuse daug variantu atrodo... bet as jums garantuoju, jei su kriterijais idealu - masina kainuos zymiai brangiau. O lavonas ar ne, pamatai per pirmas 5 minutes.
Taip kad nereikia cia sarkazmo, vieni perka masinas kad jas taisyti (tikrai, tie kas turi laiko ir noro), tai nusipirkus 607 uz kokius 8000, galima iki 11000 datemti ir bus oki, bet tik jau nevarant po servisus... bet visada isliks tas ir cia nedadariau ir cia paplyse ir cia reiktu pasikeisti... zodziu nerasyta taisykle, ubagas moka du kartus. O pas 607 dalys tikrai nera pacios pigiausios.
As realiai susiduriu su situacija ir matau ka galima jupirkti, nes daznai kreipiasi pagalbos zmones. Tfu tfu tfu nei is vieno nesu nusiskundimu gaves. Visi patenkinti ir laimingi. Taip kad sorry, as perku masinas tik gyvas, o kad poziuris tavo kitas, tai cia nera blogai, tiesiog turi daugiau laisvo laiko ir raugo smegenyse kaip ka paciam pasidaryti, o zmogus eilinis to nesupranta, nes ne jis masinai tarnauja o ji jam ir tiek ziniu... deja as pats is.tu kur masinai tarnauja, nes tai man kaip hobi.
O visos masinos pinga, ir porestaila uz 3 metu galesim gers uz 10000 paimti, deja dabar porestailui jei neturi 16k net neziurim.
#1495
Parašyta 2013 spalio 21 - 11:19
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 spalio 21 - 11:21
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1496
Parašyta 2013 spalio 25 - 08:04
http://auto.plius.lt...as-3162320.html
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1497
Parašyta 2013 spalio 25 - 08:22
266000km kaip min 500000km žiūrint į salonąIdomus veikejas Dar pries pora savaiciu stovejo uz 12k su greiciu dezes defektu dabar jau 13k ir be jokiu defektu lyg katik butu atvesta is belgijos kaip jis pats raso
http://auto.plius.lt...as-3162320.html
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1498
Parašyta 2013 spalio 28 - 13:29
#1499
Parašyta 2013 spalio 28 - 14:05
teisingai manaiSveiki
Norėčiau pasiteirauti vyriškos nuomonės .
Ar verta keisti pežo 406 , 2 HDI dyzeliuka 1999 m. 66 kw. į 607 pežuka 2.2 dyzeliuką 2002, -100 kw .
Turiu omeny - ketinu parduoti 406 ir pirkti 607 . , tačiau nuojauta ir įvairūs komentarai , patarimai verčia manyti, kad geriau 406 pežuką mylėti toliau ir neišduot su 607 .
Pakomentuokit, kaip elgtumėtės Jūs ?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1500
Parašyta 2013 spalio 28 - 16:20
Siulyciau sugriešytSveiki
Norėčiau pasiteirauti vyriškos nuomonės .
Ar verta keisti pežo 406 , 2 HDI dyzeliuka 1999 m. 66 kw. į 607 pežuka 2.2 dyzeliuką 2002, -100 kw .
Turiu omeny - ketinu parduoti 406 ir pirkti 607 . , tačiau nuojauta ir įvairūs komentarai , patarimai verčia manyti, kad geriau 406 pežuką mylėti toliau ir neišduot su 607 .
Pakomentuokit, kaip elgtumėtės Jūs ?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0