vairo stiprintuvo,kondiskes,ir t t zarnu restauravimas vienodas visu markiu masinom.pagrinde skiriasi isemimas-"priejimas".Sweiki. Gal kas turit 607 peugeot ir restauravot vairo stiprintuvo slanga, idomu kaina jeigu tai darete.
Apie Peugeot 607
#121
Parašyta 2008 gegužės 29 - 21:33
#122
Parašyta 2008 birželio 13 - 13:44
#123
Parašyta 2008 birželio 15 - 22:43
cia as grubiai palyginau,seni virs 300kkm dirba puikiai(vienas c5 pas pazistama jau 400kkm perlipo,lietuvoje jau 3metai,pats per metus pravaziuoja 60kkm.).spakenai , gal galetum truputi daugiau kazka papasakot apie ta / digubai mazesni resursa/ dekui
su naujais-jie tobulesni techniniais sprendimais,bet ne visi patobulinimai i nauda.ypac "pasisekusi" EGR sistema,kuri labai trumpina gyvenima motorui.metalo ,svorio taupymas irgi itakoja.naujas -pigesnis,maziau "spalvoto" metalo,ekologiskesnis,mazesnes kuro sanaudos,sukuriamas per trumpesni laika,trumpesni bandymai.
yra dar ir europos sajungos biurokratu kliutis (vel gyvename planineje ekonomikoje),kurie diktuoja nerealius reikalavimus,kurie zlugdo europos gamintojus.
(kai dar mokiausi CIT ekspertu -supazindindavo ir su tokia informacija).
kol kas nemaciau nei vieno naujo virs 400kkm. ;)
#124 Svečias_Vytautasl_*
Parašyta 2008 birželio 17 - 14:36
#125 Svečias_Jemelia_*
Parašyta 2008 birželio 20 - 08:27
#126 Svečias_joris_*
Parašyta 2008 birželio 22 - 13:08
#127
Parašyta 2008 birželio 23 - 10:04
dalys(varikio) ir tos vokiskos bosch,siemens...PSA kebulai cinkuoti tai didelis privalumas ;)vairo stiprintuvo,kondiskes,ir t t zarnu restauravimas vienodas visu markiu masinom.pagrinde skiriasi isemimas-"priejimas".
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#128
Parašyta 2008 birželio 28 - 09:01
#129
Parašyta 2008 liepos 21 - 07:40
#130
Parašyta 2008 liepos 21 - 08:05
#131
Parašyta 2008 liepos 21 - 09:04
#132
Parašyta 2008 liepos 21 - 09:39
Isitikinau, kad tai yra gelezine taisykle hdi varikliams - "svarus ir patikimas kuras"!
Labai ilgai vargau valinedamas siukleles nuo kuro slegio reguliatoriaus, kol galu gale isploviau kuro baka ir bedos baigesi. Matyt, prancuzas negirde jos svariu kuru?
Jau metus juo vazineju ir didziausia (ir vienintele be nesvarumu kuro sistemoje) nutikusi beda - sankaba, kuria teko keisti del isminamojo guoliuko "isbarskejimo", o isbarskejo jis del hidraulinio cilindriuko gedimo.
Suprantu, gali buti neidomios mano istorijos, taciau is patirties mokaisi.
Todel naujam savininkui tikrai patarciau (pries keiciant filtrus) praplauti kuro baka - tikrai nusimestum dideli galvos skausma ateityje.
O sankabos problemos taip pat buvo galima isvengti, jei laiku butu diagnozuotas gedimas - hidraulinis cilindriukas: sankabos pedalas turi mintis labai minkstai taip pat ir atsokti. Jei taip nera - beda netoli.
#133
Parašyta 2008 liepos 23 - 16:26
#134
Parašyta 2008 liepos 23 - 16:28
ziurint kokio sunkumo tapke maximoj nusipirksi, o siaip pas mani pravaziavus 1500 km kompas rodo 6,5 100km, misriu rezimu.O kek 2.2l valgo ?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#135
Parašyta 2008 liepos 23 - 21:42
Manau jis cia turejo 2.2. benzina omeny, didesne dali uzmiestyje trinantis su juo, vidutines sanaudos rodo ~7-8 litrai, mieste galima sutilpti i 10 litru vaziuojant normaliu rezimu. Bet ka galiu pasakyt, kad 2,2 benzinas turi specifine, bent mano nuomone, benzinui nebudinga trauka - Pagrindine trauka nuo 3k rpm. iki tol masina, mano nuomone, siek tiek bukokaziurint kokio sunkumo tapke maximoj nusipirksi, o siaip pas mani pravaziavus 1500 km kompas rodo 6,5 100km, misriu rezimu.
#136
Parašyta 2008 liepos 24 - 11:20
#137
Parašyta 2008 liepos 24 - 14:22
2.2 406'as Vilniuje valge nuo ~12l/100km iki 16l/100km (nelygu sezonas, kamsciai bei kiti faktoriai)Maniau daug daugiau šis laivas valgys kuro. Nes aš su savo 406 1.8l benzinu į 10l itelpu mieste.
2.2 807'as tam paciam Vilniuje valgo nuo 12-13l/100km iki 20l/100km (nelygu sezonas, kamsciai bei kiti faktoriai). Vidutiniskai 13-14l/100km.
Tiesa, su autobusu buvo pavyke supilti <12l/100km vazinejant vasara ne piko valandomis bei >30km be sustojimo (t.y. siltu varikliu).
Vilniuje normaliomis salygomis (truputi kamsciu, nedideli atstumai tarp variklio uzvedimo/uzgesinimo) i 10l/100km su 2.2 benzininiu varikliu netilpsi niekaip. Pagal knygute sanaudos (priklausomai nuo automobilio bei gr. dezes) mieste yra ne mazesnes nei 11.xx l/100km.
Kas del bukumo bei specifiskumo, taip, 2.2 specifinis, nes sukimo momento kreive ganetinai gulscia, ir jau prie 2krpm pasiekiama 90% sukimo momento ir staigiai krenta zemiau sios ribos nuo 5krpm. Kai tuo tarpu pas dauguma kitu 16v varikliu sukimo momentas "prasideda" nuo 3-4krpm. Buku tikrai nepavadinciau. Gal toki ispudi sukuria tai, jog vaziuojant pirmaja pavara dirbtinai ribojamas variklio galingumas, ar vaziuojant 2krpm ir staigiai numynus akseleratoriu nesijaucia spyrio i sedimaja?
#138 Svečias_rica_*
Parašyta 2008 rugpjūčio 22 - 10:56
#139
Parašyta 2008 rugpjūčio 22 - 11:40
Vartotojo vadove viskas aprasyta gana aiskiai. Tsakant - RTFMnupirkau peugeout 607 HDI 2,2 2002m.bet iki siol neisivaizduoju kaip ijungti autopilota ir sediniu pasildinima ar galit padeti
Jei neturi vartotojo vadovo, nuoroda i ji surasi forumo skyrelyje "Nuorodos". Arba kitaip - UTFS.
#140
Parašyta 2008 rugpjūčio 22 - 12:26
Tsakant - RTFM
Su kolegomis dabar skaniai klegejome is "aroone" sugalvotu akronimu.Arba kitaip - UTFS
Oi, kaip praskaidrina akimirkas.
Tokiais atvejais nebelieka nieko kita kaip tik ir nukreipti tinkama linkme
Vartotojų skaito šią temą: 13
narių: 0, svečių: 13, slaptų narių: 0