Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#121 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gegužės 29 - 21:33

Sweiki. Gal kas turit 607 peugeot ir restauravot vairo stiprintuvo slanga, idomu kaina jeigu tai darete.

vairo stiprintuvo,kondiskes,ir t t zarnu restauravimas vienodas visu markiu masinom.pagrinde skiriasi isemimas-"priejimas".
  • 0
spakenas@gmail .com

#122 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 birželio 13 - 13:44

pas mane jokiu nusiskundimu del greiciu dezes nera ir nieko blogo nesu girdejes, svarbiausiai tepalu kieki priziureti.
  • 0

#123 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 birželio 15 - 22:43

spakenai , gal galetum truputi daugiau kazka papasakot apie ta / digubai mazesni resursa/ :D dekui

cia as grubiai palyginau,seni virs 300kkm dirba puikiai(vienas c5 pas pazistama jau 400kkm perlipo,lietuvoje jau 3metai,pats per metus pravaziuoja 60kkm.).
su naujais-jie tobulesni techniniais sprendimais,bet ne visi patobulinimai i nauda.ypac "pasisekusi" EGR sistema,kuri labai trumpina gyvenima motorui.metalo ,svorio taupymas irgi itakoja.naujas -pigesnis,maziau "spalvoto" metalo,ekologiskesnis,mazesnes kuro sanaudos,sukuriamas per trumpesni laika,trumpesni bandymai.
yra dar ir europos sajungos biurokratu kliutis (vel gyvename planineje ekonomikoje),kurie diktuoja nerealius reikalavimus,kurie zlugdo europos gamintojus.
(kai dar mokiausi CIT ekspertu -supazindindavo ir su tokia informacija).
kol kas nemaciau nei vieno naujo virs 400kkm. ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#124 Svečias_Vytautasl_*

Svečias_Vytautasl_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 17 - 14:36

Sveiki forumieciai, Kas geriau nei Jus galite papasakoti apie 607 3 litru benzina. Vat uzsispyriau pirkti peugeot, draugai - tu durnas ?! ( visi fricu bmw, arba ziedais ratuoti). Prasau papasakokit, ko tiketis is sio rafinuoto dizaino limuzino. Aciu is anksto Paimete uzdarete tema, o paieskose apie 607 3 litru nieko, tai kame reikalas, kaskaip nedraugiskai busimus klubo narius priimate, o galu gale jeigu nepavyksta man rasti gal but jau esamos tokios temos, tai bent nuotodo imeskit.
  • 0

#125 Svečias_Jemelia_*

Svečias_Jemelia_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 20 - 08:27

Visa gyvenima vazinejau su BMW, paskutinis 2000m 5-as. Visi draugai sake, kad as nesveikas nes perku 607 3,0l. Dabar niekas taip nebekalba ir pats esu labai patenkintas. Lyginat su BMW aptarnavimo ir remonto kainos juokingos. Draudimas irgi. Patarimas: neklausyk tu pasaku apie pezo gavno ir drasiai pirk.
  • 0

#126 Svečias_joris_*

Svečias_joris_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 birželio 22 - 13:08

o kaip garso izoliacija ir komfortas, vaziuokles patwarumas?? ce iskilo tokiu pamastymu 2000m volvo s80 2.5TDI i 607 puga 2.2HDI pakeisti :) (jau ta priekine VOLVO waziuokle...)
  • 0

#127 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 birželio 23 - 10:04

vairo stiprintuvo,kondiskes,ir t t zarnu restauravimas vienodas visu markiu masinom.pagrinde skiriasi isemimas-"priejimas".

dalys(varikio) ir tos vokiskos bosch,siemens...PSA kebulai cinkuoti tai didelis privalumas ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#128 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2008 birželio 28 - 09:01

Pratesiu tema del ypac didelio minuso 607 modelio. Asmenine patirtis; Visiskai netiketai ryte pamaciau ant asfalto prie rato tepalu balute, issiaiskinau kad tai vairo koloneles tepalas. Dapyliau naujo tepalo iki normos ir pirmyn i hidraulita, cia Vilniuje Kirtimu g. 11 servisiukas kuris restauruoja ir atlieka visus darbus susijusius su vairo kolonelem. Nuemus vairo kolonele ir atlikus skrodima paaiskejo, kad ji surudijus is vidaus ir jau restauruoti jos neimanoma, vienintele iseitis keisti i kita tai yra nauja arba padeveta (angliskas variantas netinka). Paklausiau ju kokia priezastis koloneles gedimo, tai yra kodel surudijo? juk masinai vos 3 metai. Meistrai atsake, kad butent 607 modelio cia yra didziausias minusas ir jiems daznai tenka tvarkyti butent 607 modelio vairo koloneles, nes priezastis zinoma juokinga:) gamintojas deda vairo koloneles apsaugas plastmasines o ne gumines, kurios visdelto nera idealiai sandarios ir laikui begant praleidzia dregme ir to pasekoje po truputi pradeda rudys valgyti vairo kolonele is vidaus. Man asmeniskai kiek teko pirkti automobiliu as niekad net minties neturejau tikrinti bukle pacios vairo koloneles, uztekdavo uzvedus masina tik vaira pasukineti ir tepalu lygi patikrinti. Tai vat pakelus ant pakelejo 607 ir ziurint i vairo kolonele viskas atrodo labai graziai, apsaugos kaip naujos, dirba ta (garmoske) labai graziai, is sono nu pasaka, bet nuemus pacia apsauga asmeniskai pamaciau kad apsauga visdelto dregme praleidziai, nezymiai, bet praleidzia. Mesitrai sako kad gamintojas matomai del to sudejo plastmasines apsaugas, kad pas juos klimatas ne toks dregnas kaip LT ir nepagalvojo apie musu klimata:) Ypac peilis jei kam tektu ivaziuoti i gylesne bala, kas daznai buna pas mus po dideliu liuciu. Tai vat, kontekstas kodel as cia ta tema gveldenti pradejau ir nuosirdziai noriu isanksto ispeti 607 turetojus, butinai patikrinkit kol nevelu koloneles bukle ir pakeiskit apsaugas i gumines, nes priesingu atveju bus kaip man pries dvi savaites:( teko visdelto pirkti nauja vairo kolonele, Peugeot atstovybeje jos kaina 9580 lietuvisku, dar + darbas ir t.t....
  • 0

#129 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2008 liepos 21 - 07:40

Taigi, galvoju apie 607 isigijimą. Esu daug prisiklauses kad šitie modeliai turi bėdų su elektra. Kaip ten ištikrųjų ? Ir su kokiu varikliu patartumėte imti ?
  • 0

#130 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Parašyta 2008 liepos 21 - 08:05

2.2 hdi o del elektros .... tai laimes dalykas pas vienus bedos pas kitus viskas twarkoj
  • 0

#131 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Parašyta 2008 liepos 21 - 09:04

imi 3,0 ir vazineji galvos nesukdamas......
  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#132 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2008 liepos 21 - 09:39

2.2 hdi tikrai smagus varikliukas, tik labai isrankus kurui.
Isitikinau, kad tai yra gelezine taisykle hdi varikliams - "svarus ir patikimas kuras"!
Labai ilgai vargau valinedamas siukleles nuo kuro slegio reguliatoriaus, kol galu gale isploviau kuro baka ir bedos baigesi. Matyt, prancuzas negirde jos svariu kuru? :ph34r:
Jau metus juo vazineju ir didziausia (ir vienintele be nesvarumu kuro sistemoje) nutikusi beda - sankaba, kuria teko keisti del isminamojo guoliuko "isbarskejimo", o isbarskejo jis del hidraulinio cilindriuko gedimo.
Suprantu, gali buti neidomios mano istorijos, taciau is patirties mokaisi.
Todel naujam savininkui tikrai patarciau (pries keiciant filtrus) praplauti kuro baka - tikrai nusimestum dideli galvos skausma ateityje.
O sankabos problemos taip pat buvo galima isvengti, jei laiku butu diagnozuotas gedimas - hidraulinis cilindriukas: sankabos pedalas turi mintis labai minkstai taip pat ir atsokti. Jei taip nera - beda netoli. :(
  • 0

#133 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2008 liepos 23 - 16:26

O kek 2.2l valgo ?
  • 0

#134 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2008 liepos 23 - 16:28

O kek 2.2l valgo ?

ziurint kokio sunkumo tapke maximoj nusipirksi, o siaip pas mani pravaziavus 1500 km kompas rodo 6,5 100km, misriu rezimu.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#135 Primax

Primax
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 26
  • Automobilis:607 2.2 16v

Parašyta 2008 liepos 23 - 21:42

ziurint kokio sunkumo tapke maximoj nusipirksi, o siaip pas mani pravaziavus 1500 km kompas rodo 6,5 100km, misriu rezimu.

Manau jis cia turejo 2.2. benzina omeny, didesne dali uzmiestyje trinantis su juo, vidutines sanaudos rodo ~7-8 litrai, mieste galima sutilpti i 10 litru vaziuojant normaliu rezimu. Bet ka galiu pasakyt, kad 2,2 benzinas turi specifine, bent mano nuomone, benzinui nebudinga trauka - Pagrindine trauka nuo 3k rpm. iki tol masina, mano nuomone, siek tiek bukoka
  • 0

#136 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2008 liepos 24 - 11:20

Maniau daug daugiau šis laivas valgys kuro. Nes aš su savo 406 1.8l benzinu į 10l itelpu mieste.
  • 0

#137 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2008 liepos 24 - 14:22

Maniau daug daugiau šis laivas valgys kuro. Nes aš su savo 406 1.8l benzinu į 10l itelpu mieste.

2.2 406'as Vilniuje valge nuo ~12l/100km iki 16l/100km (nelygu sezonas, kamsciai bei kiti faktoriai)
2.2 807'as tam paciam Vilniuje valgo nuo 12-13l/100km iki 20l/100km (nelygu sezonas, kamsciai bei kiti faktoriai). Vidutiniskai 13-14l/100km.

Tiesa, su autobusu buvo pavyke supilti <12l/100km vazinejant vasara ne piko valandomis bei >30km be sustojimo (t.y. siltu varikliu).

Vilniuje normaliomis salygomis (truputi kamsciu, nedideli atstumai tarp variklio uzvedimo/uzgesinimo) i 10l/100km su 2.2 benzininiu varikliu netilpsi niekaip. Pagal knygute sanaudos (priklausomai nuo automobilio bei gr. dezes) mieste yra ne mazesnes nei 11.xx l/100km.

Kas del bukumo bei specifiskumo, taip, 2.2 specifinis, nes sukimo momento kreive ganetinai gulscia, ir jau prie 2krpm pasiekiama 90% sukimo momento ir staigiai krenta zemiau sios ribos nuo 5krpm. Kai tuo tarpu pas dauguma kitu 16v varikliu sukimo momentas "prasideda" nuo 3-4krpm. Buku tikrai nepavadinciau. Gal toki ispudi sukuria tai, jog vaziuojant pirmaja pavara dirbtinai ribojamas variklio galingumas, ar vaziuojant 2krpm ir staigiai numynus akseleratoriu nesijaucia spyrio i sedimaja?
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#138 Svečias_rica_*

Svečias_rica_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugpjūčio 22 - 10:56

nupirkau peugeout 607 HDI 2,2 2002m.bet iki siol neisivaizduoju kaip ijungti autopilota ir sediniu pasildinima ar galit padeti
  • 0

#139 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2008 rugpjūčio 22 - 11:40

nupirkau peugeout 607 HDI 2,2 2002m.bet iki siol neisivaizduoju kaip ijungti autopilota ir sediniu pasildinima ar galit padeti

Vartotojo vadove viskas aprasyta gana aiskiai. Tsakant - RTFM
Jei neturi vartotojo vadovo, nuoroda i ji surasi forumo skyrelyje "Nuorodos". Arba kitaip - UTFS.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#140 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2008 rugpjūčio 22 - 12:26

:D :lol: :lol: :D

Tsakant - RTFM

Arba kitaip - UTFS

:lol: :D Su kolegomis dabar skaniai klegejome is "aroone" sugalvotu akronimu.
Oi, kaip praskaidrina akimirkas. :rolleyes:

Tokiais atvejais nebelieka nieko kita kaip tik ir nukreipti tinkama linkme :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 13

narių: 0, svečių: 13, slaptų narių: 0