Apie Peugeot 607
#1661
Parašyta 2014 sausio 05 - 11:23
#1662
Parašyta 2014 sausio 05 - 11:47
nuo 2006m jau eina 2.2hdi kurie turi 120 arba 125kw jie eina su 6 begiu mechanine pavaru deze tiktaina jo pilnai tikiu kad jau nebusi pirmas nuo sankrizos bet juk ir nesiruosiu skristi.na man tik siaip uzstrigo aprasymas ir sugunde ciut ,bet labiausiai domina porestailas su 2.0 .o kiek suprantu 2.2 tai dar senas varyklis yra iki2007m
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1663
Parašyta 2014 sausio 05 - 11:58
#1664
Parašyta 2014 sausio 05 - 12:23
Atsiversk 48psl, ten yra laimono labai issamiai aprasyta 2.7hdi variklio silpnosios pusesai jo nuo 2006 120ir 125kw yra,bet kazin ar kuom jie skiriasi del tu 5kw?bet tie 98kw tai kiek suprantu seni like 2.2hdi.a didelis siaubas yra 2.7?blyn man tie v6 matoriukai neprisirdies.nezinau kaip pas pezo ,bet kiek kitu teko lysti tai nelabai.plius pas ta 2.7 dvi turbos ane?
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1665
Parašyta 2014 sausio 05 - 12:25
prieš 1500km nusipirkau 2,7l HDi kol kas neturiu priekaištų, neskaitant gausybės kompo mėtomų klaidų (gal kas elektriką žinot?) Prieš tai važinėjau su Galantu 2,5 V6, dar anksčiau 3 subaru buvo, tai kaip irgi su dviem galvom. Subaru varikliai lepūs. Ypač 2,5, nes jis tas pats 2,2l tik išforsuotas. Va su Galantu tai tikrai buvau patenkintas. Nuvažiavau 100t. ir nelindau prie variklio visiškai. Net diržų nekeičiau nusipirkęs.ai jo nuo 2006 120ir 125kw yra,bet kazin ar kuom jie skiriasi del tu 5kw?bet tie 98kw tai kiek suprantu seni like 2.2hdi.a didelis siaubas yra 2.7?blyn man tie v6 matoriukai neprisirdies.nezinau kaip pas pezo ,bet kiek kitu teko lysti tai nelabai.plius pas ta 2.7 dvi turbos ane?
Pego ieškojau benzo 2,2l, bet kai sužinojau, kad nėra automato, teko imt 2,7l HDi. Daugiau kaip 10 metų važinėju automatais ir niekad daugiau nesėsiu prie mechanikos. Dėl V6 jokių abejonių neturėjau, neskaitant, kad kuro sąnaudos 8,2l/100km norėtūsi taupesnės, bet tsakant nevysiu dievo į medį.
#1666
Parašyta 2014 sausio 05 - 12:27
Na nusipirkai jau padrozta 607 todel ir meto tiek daug klaiduprieš 1500km nusipirkau 2,7l HDi kol kas neturiu priekaištų, neskaitant gausybės kompo mėtomų klaidų (gal kas elektriką žinot?) Prieš tai važinėjau su Galantu 2,5 V6, dar anksčiau 3 subaru buvo, tai kaip irgi su dviem galvom. Subaru varikliai lepūs. Ypač 2,5, nes jis tas pats 2,2l tik išforsuotas. Va su Galantu tai tikrai buvau patenkintas. Nuvažiavau 100t. ir nelindau prie variklio visiškai. Net diržų nekeičiau nusipirkęs.
Pego ieškojau benzo 2,2l, bet kai sužinojau, kad nėra automato, teko imt 2,7l HDi. Daugiau kaip 10 metų važinėju automatais ir niekad daugiau nesėsiu prie mechanikos. Dėl V6 jokių abejonių neturėjau, neskaitant, kad kuro sąnaudos 8,2l/100km norėtūsi taupesnės, bet tsakant nevysiu dievo į medį.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1667
Parašyta 2014 sausio 05 - 13:07
Na turiu porestailą 100 kw 2.0 . Traukia kaip turi būti. Vis tik sukimo momentas 340. Čia teko tokią mazda tempti,tai net nepajutau. Beje,trauka labiau priklauso nuo sukimo momento o ne nuo kilowatų,kurie dar arkliais matuojami.Ypač tai aktualu dyzeliui. KW pranašumas pasireiškia varikliui dirbant didelėm apsukom. Kas nėra būdinga dyzeliams. O variklio ilgaamžiškumas ,mano galva,labiau priklauso nuo savininko pomėgio paspausti tapkę iki dugno nei nuo galios. Jei keisi tepalus laiku,diržus,pilsi tai ,kas turi būti įpilta,nesidraskysi su limuzinu kaip su kregžde,-nebus jokių bėdų ir su silpnesniu varikliu. Tiesa,aplenkti kartais įkalnėje bus sunkiau,bet ar visada taip labai reikia?607 masės nereik lygint su 406 mase .607 su 2,0 netraukia ,nežiurėk ,kad variklis pigus,žiurėk kiek jis dar atlaikys
Beje,dėl variklio niuansų,-kol kas tik viena bėda. Kartais dingsta trauka ,po to atsiranda,jokių klaidų nemeta.Intervalai labai įvairūs.Gali per dieną pasikeisti,gali per mėnesį nebūti problemos. Tiesa,vieną kartą buvau pagavęs klaidą,kurios iššifruoti taip ir nepavyko. Bet net ir su sumažėjusia trauka mieste nesidrąskant-be problemų.
Šį pranešimą redagavo gau173: 2014 sausio 05 - 13:11
#1668
Parašyta 2014 sausio 05 - 13:13
tai ka tu nusipirkai? nuotrauku reikia, juk visiems idomu as vis sau nerandu 607 reikia is vokieciu gal ieskot kas varinejaprieš 1500km nusipirkau 2,7l HDi kol kas neturiu priekaištų, neskaitant gausybės kompo mėtomų klaidų (gal kas elektriką žinot?) Prieš tai važinėjau su Galantu 2,5 V6, dar anksčiau 3 subaru buvo, tai kaip irgi su dviem galvom. Subaru varikliai lepūs. Ypač 2,5, nes jis tas pats 2,2l tik išforsuotas. Va su Galantu tai tikrai buvau patenkintas. Nuvažiavau 100t. ir nelindau prie variklio visiškai. Net diržų nekeičiau nusipirkęs.
Pego ieškojau benzo 2,2l, bet kai sužinojau, kad nėra automato, teko imt 2,7l HDi. Daugiau kaip 10 metų važinėju automatais ir niekad daugiau nesėsiu prie mechanikos. Dėl V6 jokių abejonių neturėjau, neskaitant, kad kuro sąnaudos 8,2l/100km norėtūsi taupesnės, bet tsakant nevysiu dievo į medį.
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#1669
Parašyta 2014 sausio 05 - 15:02
na bet jus pavarot nusipirkai jau padrozta todel ir klaidos ir bedos ale meto.sesuo buvo nusipirkus c3 nauja tai ir visokiu veju buvo ir ka jau padrozsta buvo?as kalbu apie dizelius v6.apie benzinus nieko blogo negaliu pasakyti.vat man kaip tik su subaru buvo viskas ok net ir dabar koki forester ar Quoback pirkciau bet ju kainos man dideles.o tai 2.2-98kw.hdi ir 2.0-100kw.hdikiek supratau perdaug nesiskiria.tai taip suprantu kad 2.0 ir ekonomiskesnis ir galingesnis?kiek 2.0 ima kuro?Na nusipirkai jau padrozta 607 todel ir meto tiek daug klaiduprieš 1500km nusipirkau 2,7l HDi kol kas neturiu priekaištų, neskaitant gausybės kompo mėtomų klaidų (gal kas elektriką žinot?) Prieš tai važinėjau su Galantu 2,5 V6, dar anksčiau 3 subaru buvo, tai kaip irgi su dviem galvom. Subaru varikliai lepūs. Ypač 2,5, nes jis tas pats 2,2l tik išforsuotas. Va su Galantu tai tikrai buvau patenkintas. Nuvažiavau 100t. ir nelindau prie variklio visiškai. Net diržų nekeičiau nusipirkęs.
Pego ieškojau benzo 2,2l, bet kai sužinojau, kad nėra automato, teko imt 2,7l HDi. Daugiau kaip 10 metų važinėju automatais ir niekad daugiau nesėsiu prie mechanikos. Dėl V6 jokių abejonių neturėjau, neskaitant, kad kuro sąnaudos 8,2l/100km norėtūsi taupesnės, bet tsakant nevysiu dievo į medį.
#1670
Parašyta 2014 sausio 05 - 15:06
na tavo vietoi kaip ir as ir turbut daugelis kitu persiskaityciau foruma nuo 40 puslapio maziausiai, ten tikrai daug informacijosna bet jus pavarot nusipirkai jau padrozta todel ir klaidos ir bedos ale meto.sesuo buvo nusipirkus c3 nauja tai ir visokiu veju buvo ir ka jau padrozsta buvo?as kalbu apie dizelius v6.apie benzinus nieko blogo negaliu pasakyti.vat man kaip tik su subaru buvo viskas ok net ir dabar koki forester ar Quoback pirkciau bet ju kainos man dideles.o tai 2.2-98kw.hdi ir 2.0-100kw.hdikiek supratau perdaug nesiskiria.tai taip suprantu kad 2.0 ir ekonomiskesnis ir galingesnis?kiek 2.0 ima kuro?
Na nusipirkai jau padrozta 607 todel ir meto tiek daug klaiduprieš 1500km nusipirkau 2,7l HDi kol kas neturiu priekaištų, neskaitant gausybės kompo mėtomų klaidų (gal kas elektriką žinot?) Prieš tai važinėjau su Galantu 2,5 V6, dar anksčiau 3 subaru buvo, tai kaip irgi su dviem galvom. Subaru varikliai lepūs. Ypač 2,5, nes jis tas pats 2,2l tik išforsuotas. Va su Galantu tai tikrai buvau patenkintas. Nuvažiavau 100t. ir nelindau prie variklio visiškai. Net diržų nekeičiau nusipirkęs.
Pego ieškojau benzo 2,2l, bet kai sužinojau, kad nėra automato, teko imt 2,7l HDi. Daugiau kaip 10 metų važinėju automatais ir niekad daugiau nesėsiu prie mechanikos. Dėl V6 jokių abejonių neturėjau, neskaitant, kad kuro sąnaudos 8,2l/100km norėtūsi taupesnės, bet tsakant nevysiu dievo į medį.
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#1671
Parašyta 2014 sausio 05 - 15:13
2.0 hdi 100kw miksas 80 miestas/20 šalia miesto-9999km ridos kompe 7,4 ,kibirais 8 ltr.100 km. Užmiestyje vasarą važiuojant 100km/h į 5 telpu. 120 km/h-5,8. (Čia ne kompo duomenys,čia kibirais). Vidurkis mašinoje 3 žmonės.na bet jus pavarot nusipirkai jau padrozta todel ir klaidos ir bedos ale meto.sesuo buvo nusipirkus c3 nauja tai ir visokiu veju buvo ir ka jau padrozsta buvo?as kalbu apie dizelius v6.apie benzinus nieko blogo negaliu pasakyti.vat man kaip tik su subaru buvo viskas ok net ir dabar koki forester ar Quoback pirkciau bet ju kainos man dideles.o tai 2.2-98kw.hdi ir 2.0-100kw.hdikiek supratau perdaug nesiskiria.tai taip suprantu kad 2.0 ir ekonomiskesnis ir galingesnis?kiek 2.0 ima kuro?
Na nusipirkai jau padrozta 607 todel ir meto tiek daug klaiduprieš 1500km nusipirkau 2,7l HDi kol kas neturiu priekaištų, neskaitant gausybės kompo mėtomų klaidų (gal kas elektriką žinot?) Prieš tai važinėjau su Galantu 2,5 V6, dar anksčiau 3 subaru buvo, tai kaip irgi su dviem galvom. Subaru varikliai lepūs. Ypač 2,5, nes jis tas pats 2,2l tik išforsuotas. Va su Galantu tai tikrai buvau patenkintas. Nuvažiavau 100t. ir nelindau prie variklio visiškai. Net diržų nekeičiau nusipirkęs.
Pego ieškojau benzo 2,2l, bet kai sužinojau, kad nėra automato, teko imt 2,7l HDi. Daugiau kaip 10 metų važinėju automatais ir niekad daugiau nesėsiu prie mechanikos. Dėl V6 jokių abejonių neturėjau, neskaitant, kad kuro sąnaudos 8,2l/100km norėtūsi taupesnės, bet tsakant nevysiu dievo į medį.
#1672
Parašyta 2014 sausio 05 - 15:29
#1673
Parašyta 2014 sausio 05 - 15:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1674
Parašyta 2014 sausio 05 - 15:56
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1675
Parašyta 2014 sausio 05 - 16:09
Butent, tai nera golfas, tai yra limuzino klase, kuro ims atitinkamai, detales taip pat ne golfo kainomis. Kaip atvaziavo vienas zmogelis pas manes ir kai suzinojo kad amortkikas vienas 220lt tai jam ant tiek brangu pasirode, sako savo audinei (ceckei) po 80lt naujus pirkau... Neistveriau ir isaiskinau jam gyvenimo tiesas.Matau kad labai bandai issiaiskinti visapusius sio automobilio kastus ir pagrindinis kriterijus kad butu kuo maziausi. Manau ieskok paprastesnio varianto. Sis modelis kastu pareikalaus. Jei jau renkiesi si modeli, baisiai nepritaupysi.
Jei rinktumeis tarp atitinkamo BMW ar AUDI ar kokio E klases merso, tai pezukas pigiausias eksplotavimo islaidomis.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1676
Parašyta 2014 sausio 05 - 16:10
#1677
Parašyta 2014 sausio 05 - 17:33
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1678
Parašyta 2014 sausio 05 - 18:00
rakto pririsimo procedura yra vartotojo gideLaimi tau dabar klausimas ir stebuklu metas baigesi ,o cia tik prasidejo.. sistema rt2 kaip ir 607 didzioji navi.. uzkuriu vaziuot namo., pyst ekranas tamsus net neblyktelejo., radija ir neveikia.. perkuriu tas pats sudas.. pofik, gryztu i miesta , zmona paleidziu su vaiku i parda, as sakau jus eikit as pabandysiu klema nuimt trumpam.. atjungiai akuma 15 s pradejo cypt autonomke.. prijungiu.. ekranas jau veikia., bet immo klaida.. uztrukau kelias minutes kol rakteli pririsau.. taigi pora klausimu, kas per bairis su ekranu didziuoju, ne jau tas blokas ? Ir dar gal zinai kaip teisingai pririsamas raktelis, kad kita syk greiciau pavyktu ir nezinioj nereiktu zaist.
#1679
Parašyta 2014 sausio 05 - 18:42
Pasijung diagnostika, manau trumpins spalvu blokas... Bet cia tik vienas is variantu. Aisku neklausiu tokiu dalyku paparastu ar akumas geras, nes pats ne is tu kur namie raktu neturi ...Laimi tau dabar klausimas ir stebuklu metas baigesi ,o cia tik prasidejo.. sistema rt2 kaip ir 607 didzioji navi.. uzkuriu vaziuot namo., pyst ekranas tamsus net neblyktelejo., radija ir neveikia.. perkuriu tas pats sudas.. pofik, gryztu i miesta , zmona paleidziu su vaiku i parda, as sakau jus eikit as pabandysiu klema nuimt trumpam.. atjungiai akuma 15 s pradejo cypt autonomke.. prijungiu.. ekranas jau veikia., bet immo klaida.. uztrukau kelias minutes kol rakteli pririsau.. taigi pora klausimu, kas per bairis su ekranu didziuoju, ne jau tas blokas ? Ir dar gal zinai kaip teisingai pririsamas raktelis, kad kita syk greiciau pavyktu ir nezinioj nereiktu zaist.
OFFTOPIC, cia nesusije su PEUGEOT 607, taigi tai parasyta tik ant CITROEN, neveikas ant peugeot.
PAS citroen C5-1
1. Ijungti degima;
2. Laikyti uzrakinimo mygtuka 10s;
3. Isjungti degima;
4. Palaukti MAZIAUSIAI 3 sekundes.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1680
Parašyta 2014 sausio 05 - 21:52
pakomentuosiu:pas mane ir kelis kartus yra dinges ekranas ir radija neveikia ,bet kita diena vėl kaip nauja....tai ir nekreipiu demesio.i metus pora kart buna.Laimi tau dabar klausimas ir stebuklu metas baigesi ,o cia tik prasidejo.. sistema rt2 kaip ir 607 didzioji navi.. uzkuriu vaziuot namo., pyst ekranas tamsus net neblyktelejo., radija ir neveikia.. perkuriu tas pats sudas.. pofik, gryztu i miesta , zmona paleidziu su vaiku i parda, as sakau jus eikit as pabandysiu klema nuimt trumpam.. atjungiai akuma 15 s pradejo cypt autonomke.. prijungiu.. ekranas jau veikia., bet immo klaida.. uztrukau kelias minutes kol rakteli pririsau.. taigi pora klausimu, kas per bairis su ekranu didziuoju, ne jau tas blokas ? Ir dar gal zinai kaip teisingai pririsamas raktelis, kad kita syk greiciau pavyktu ir nezinioj nereiktu zaist.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0