Tai pirk nuo 2008 porestaila jau, cia tau tik pasakys 2,0 pamirsk, o imti 2,2 ar 2,7 tai cia jau paciam sprest, ir aisku sakys, kad automata tiktais (nors tik mechanas yra 2,2), jei tave domina tik mechanine tai lieka tiktai 2,2 motoras, jei tinka automatas tai pirk 2,7 nuo 2008 metu. O siaip kokius 10 puslapiu atgal nuo paskutines temos pasiskaitinek (o gal ir daugiau) ir daug ka suzinosi.Sveiki, noriu pirkt peugeot 607 2,2dyzeli 125kW nuo 2007 metu, ka galit patart? i ka atkreipt demesi? o gal geriau ieskot peugeot 607 2,0dyzeli 100kw?
Apie Peugeot 607
#1821
Parašyta 2014 vasario 18 - 18:46
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1822
Parašyta 2014 vasario 18 - 18:57
Pas porestailo 607 2.0HDi stovi SIEMENS sistema, tai labai dideliu bedu nebus. Pas kitus peugeot, naujesniuose 2.0HDi stovi delphi sistema, ten tai problematiskas reikalas. Klubietis gau173 turi toki. Jo paklausk kas ir kaip.Sveiki, noriu pirkt peugeot 607 2,2dyzeli 125kW nuo 2007 metu, ka galit patart? i ka atkreipt demesi? o gal geriau ieskot peugeot 607 2,0dyzeli 100kw?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1823
Parašyta 2014 vasario 18 - 19:17
Sveiki. Jau pora metukų greitai sukakos,kaip turiu savo 607 2.0 100 kw. Iš esmės ,tai didelių problemų su siemens sistema nėra. Kai pirkau,pirmą žiemą,išlindo toks trūkumėlis prie gero minuso. Užvedus kokias 2/3 sek pasipurto. Antra žiema,vaizdas lygiai toks pats. Nei blogiau,nei geriau.Vedasi liuks,kuro srebia normaliai,traukos pakanka. Tiesa,kartais pasikartoja traukos dingimo reikaliukas,klaidų nėra,bet pakankamai greit atsiranda. Kartais 200 km viskas gerai ,kartais 600..Ir taip jau gal metai su virš .Bet,kadangi daugiausiai sukuosi mieste,net tos dingusios traukos pakanka. Bet tai greičiausiai ne siemenso bėda. Mano žvilgsnis linksta į turbinos geometrijos valdymą. Buvom kartą klaidelę pagavę apie turbą. Bet ir ko norėti. Jau 260 kkm nuriedėjo. Kaip ir laikas būtų slogoms atsirasti. Ne naują gi pirkau. 2.2 VS 2.0 ...2.2 daugiau kuro srebia,važiavimas kieek teko pas prietelį įšbandyti-toks pats. Po čipavimo pas 2,2 kiek sumažėjo lagas prie mažų apsukų ,bet kuro sąnaudos faktinės nepasikeitė. Savo dar nečipavau,bet ar to ir reikia,kai traukos iki soties normaliam važiavimui. 607 juk ne lenktyninis auto. Juo važiuodamas turi justi pasitenkinimą komfortišku važiavimu o ne jaustis kaip drago trasoje. Dragams yra kitos auto.Pas porestailo 607 2.0HDi stovi SIEMENS sistema, tai labai dideliu bedu nebus. Pas kitus peugeot, naujesniuose 2.0HDi stovi delphi sistema, ten tai problematiskas reikalas. Klubietis gau173 turi toki. Jo paklausk kas ir kaip.
Jei kokių klausimų bus,klausk.
#1824
Parašyta 2014 vasario 18 - 19:33
Gau, EGR voztuva programiskai atsijungei kai FAP salino? Nes EGR yra tikra rakstis, kuriam stringant prisivelia kruva klaidu ir buna bedu su trauka, sunkesniu kurimusi, pasipurtymu ir pan.Sveiki. Jau pora metukų greitai sukakos,kaip turiu savo 607 2.0 100 kw. Iš esmės ,tai didelių problemų su siemens sistema nėra. Kai pirkau,pirmą žiemą,išlindo toks trūkumėlis prie gero minuso. Užvedus kokias 2/3 sek pasipurto. Antra žiema,vaizdas lygiai toks pats. Nei blogiau,nei geriau.Vedasi liuks,kuro srebia normaliai,traukos pakanka. Tiesa,kartais pasikartoja traukos dingimo reikaliukas,klaidų nėra,bet pakankamai greit atsiranda. Kartais 200 km viskas gerai ,kartais 600..Ir taip jau gal metai su virš .Bet,kadangi daugiausiai sukuosi mieste,net tos dingusios traukos pakanka. Bet tai greičiausiai ne siemenso bėda. Mano žvilgsnis linksta į turbinos geometrijos valdymą. Buvom kartą klaidelę pagavę apie turbą. Bet ir ko norėti. Jau 260 kkm nuriedėjo. Kaip ir laikas būtų slogoms atsirasti. Ne naują gi pirkau. 2.2 VS 2.0 ...2.2 daugiau kuro srebia,važiavimas kieek teko pas prietelį įšbandyti-toks pats. Po čipavimo pas 2,2 kiek sumažėjo lagas prie mažų apsukų ,bet kuro sąnaudos faktinės nepasikeitė. Savo dar nečipavau,bet ar to ir reikia,kai traukos iki soties normaliam važiavimui. 607 juk ne lenktyninis auto. Juo važiuodamas turi justi pasitenkinimą komfortišku važiavimu o ne jaustis kaip drago trasoje. Dragams yra kitos auto.
Jei kokių klausimų bus,klausk.
O siaip teisingas postas
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 vasario 18 - 19:34
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1825
Parašyta 2014 vasario 18 - 20:09
#1826
Parašyta 2014 vasario 18 - 20:30
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1827
Parašyta 2014 vasario 18 - 20:37
#1828
Parašyta 2014 vasario 18 - 20:43
Man kai keite dirzus buvo sinchro klaida, tai vaziavimui tai itakos neturejo, tik uzvedimui sinchro man sukele beduBakas jau į pabaigą. pažiūrėsiu, kaip su Neste bus. Kaip tai dėl diržo mažai abejoju, bet maža kas kam gal yra pasitaikę.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1829
Parašyta 2014 vasario 18 - 21:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1830
Parašyta 2014 vasario 18 - 21:28
Kai fapą šalinau,egr-as dar buvo likęs. Paskiausiai jį užglušinau ir tiek. Niekas nuo to nepasikeitė. Klaidų nėra ir nebuvo. O pasipurtymą greičiausiai siečiau su kažkuriuo purkštuku. Situacija tokia,-kai šalta pakanka užkurti nors ir 10 sek. Pasipurto,išmeta melsvą dūmą nei to alyvos,nei to nesudegusio dyzelio ir viskas. Gesini.Per tiek laiko niekas sušilti nespėja.Prastovės kad ir kokias 4 val,gali kurti,viskas gerai. Pastovės kokias 8 val,-vėl purtosi. Toks vaizdas,kad ilgiau stovint varikliui į cilindrą privarva perteklinio kuro. Manau,jei purkštukas kiek sysioja,biškutį,per dieną ar naktį susidaro kritinė masė,kuri ir inicijuoja tą pasipurtymą. Gerai apžiūrėjau (neišėmęs) purkštukus,tai vienas kaip ir iš kitos kompanijos. Kai orai atšils reiks pasiraitoti rankoves ir viską pasitikrinti. Šiaip šiemet TA reiks eiti.Gau, EGR voztuva programiskai atsijungei kai FAP salino? Nes EGR yra tikra rakstis, kuriam stringant prisivelia kruva klaidu ir buna bedu su trauka, sunkesniu kurimusi, pasipurtymu ir pan.Sveiki. Jau pora metukų greitai sukakos,kaip turiu savo 607 2.0 100 kw. Iš esmės ,tai didelių problemų su siemens sistema nėra. Kai pirkau,pirmą žiemą,išlindo toks trūkumėlis prie gero minuso. Užvedus kokias 2/3 sek pasipurto. Antra žiema,vaizdas lygiai toks pats. Nei blogiau,nei geriau.Vedasi liuks,kuro srebia normaliai,traukos pakanka. Tiesa,kartais pasikartoja traukos dingimo reikaliukas,klaidų nėra,bet pakankamai greit atsiranda. Kartais 200 km viskas gerai ,kartais 600..Ir taip jau gal metai su virš .Bet,kadangi daugiausiai sukuosi mieste,net tos dingusios traukos pakanka. Bet tai greičiausiai ne siemenso bėda. Mano žvilgsnis linksta į turbinos geometrijos valdymą. Buvom kartą klaidelę pagavę apie turbą. Bet ir ko norėti. Jau 260 kkm nuriedėjo. Kaip ir laikas būtų slogoms atsirasti. Ne naują gi pirkau. 2.2 VS 2.0 ...2.2 daugiau kuro srebia,važiavimas kieek teko pas prietelį įšbandyti-toks pats. Po čipavimo pas 2,2 kiek sumažėjo lagas prie mažų apsukų ,bet kuro sąnaudos faktinės nepasikeitė. Savo dar nečipavau,bet ar to ir reikia,kai traukos iki soties normaliam važiavimui. 607 juk ne lenktyninis auto. Juo važiuodamas turi justi pasitenkinimą komfortišku važiavimu o ne jaustis kaip drago trasoje. Dragams yra kitos auto.
Jei kokių klausimų bus,klausk.
O siaip teisingas postas
#1831
Parašyta 2014 vasario 18 - 21:48
#1832
Parašyta 2014 vasario 18 - 22:09
gau, pas tave elektrinis EGR, jo negalima taip paprastai paimti ir uzglusinti, visu pirma ji reikia atjungti programiskai (tada galesi ir fiske islupt lauk), nes dabar tau nebeatitinka oro srautai. Cia ir bus tavo visos bedos.Kai fapą šalinau,egr-as dar buvo likęs. Paskiausiai jį užglušinau ir tiek. Niekas nuo to nepasikeitė. Klaidų nėra ir nebuvo. O pasipurtymą greičiausiai siečiau su kažkuriuo purkštuku. Situacija tokia,-kai šalta pakanka užkurti nors ir 10 sek. Pasipurto,išmeta melsvą dūmą nei to alyvos,nei to nesudegusio dyzelio ir viskas. Gesini.Per tiek laiko niekas sušilti nespėja.Prastovės kad ir kokias 4 val,gali kurti,viskas gerai. Pastovės kokias 8 val,-vėl purtosi. Toks vaizdas,kad ilgiau stovint varikliui į cilindrą privarva perteklinio kuro. Manau,jei purkštukas kiek sysioja,biškutį,per dieną ar naktį susidaro kritinė masė,kuri ir inicijuoja tą pasipurtymą. Gerai apžiūrėjau (neišėmęs) purkštukus,tai vienas kaip ir iš kitos kompanijos. Kai orai atšils reiks pasiraitoti rankoves ir viską pasitikrinti. Šiaip šiemet TA reiks eiti.
Gau, EGR voztuva programiskai atsijungei kai FAP salino? Nes EGR yra tikra rakstis, kuriam stringant prisivelia kruva klaidu ir buna bedu su trauka, sunkesniu kurimusi, pasipurtymu ir pan.Sveiki. Jau pora metukų greitai sukakos,kaip turiu savo 607 2.0 100 kw. Iš esmės ,tai didelių problemų su siemens sistema nėra. Kai pirkau,pirmą žiemą,išlindo toks trūkumėlis prie gero minuso. Užvedus kokias 2/3 sek pasipurto. Antra žiema,vaizdas lygiai toks pats. Nei blogiau,nei geriau.Vedasi liuks,kuro srebia normaliai,traukos pakanka. Tiesa,kartais pasikartoja traukos dingimo reikaliukas,klaidų nėra,bet pakankamai greit atsiranda. Kartais 200 km viskas gerai ,kartais 600..Ir taip jau gal metai su virš .Bet,kadangi daugiausiai sukuosi mieste,net tos dingusios traukos pakanka. Bet tai greičiausiai ne siemenso bėda. Mano žvilgsnis linksta į turbinos geometrijos valdymą. Buvom kartą klaidelę pagavę apie turbą. Bet ir ko norėti. Jau 260 kkm nuriedėjo. Kaip ir laikas būtų slogoms atsirasti. Ne naują gi pirkau. 2.2 VS 2.0 ...2.2 daugiau kuro srebia,važiavimas kieek teko pas prietelį įšbandyti-toks pats. Po čipavimo pas 2,2 kiek sumažėjo lagas prie mažų apsukų ,bet kuro sąnaudos faktinės nepasikeitė. Savo dar nečipavau,bet ar to ir reikia,kai traukos iki soties normaliam važiavimui. 607 juk ne lenktyninis auto. Juo važiuodamas turi justi pasitenkinimą komfortišku važiavimu o ne jaustis kaip drago trasoje. Dragams yra kitos auto.
Jei kokių klausimų bus,klausk.
O siaip teisingas postas
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1833
Parašyta 2014 vasario 18 - 22:11
Ar uzsidega skydelyje AUTO WIPING ACTIVATED kai paspaudi viena karta i apacia rankenele?Kolegos, gal galite patarti, kame galėtų būti problema ir nuo ko reikėtų pradėti: ijungus automatinį priekinio stiklo valymą valytuvai nereguoja i lietaus kiekį - t.y. visą laiką valo tokiu pačiu tempu. Pasijungus PP2000 rašo, jog nėra ryšio su kritulių / šviesos sensoriaus ECU
Gal kas nors esate susidūrę ir žinote, kaip pašalinti šį gedimą?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1834
Parašyta 2014 vasario 18 - 22:16
Viską suprantu. Rankos trumpos viskam iš kart. Laukiu pavasario.....gau, pas tave elektrinis EGR, jo negalima taip paprastai paimti ir uzglusinti, visu pirma ji reikia atjungti programiskai (tada galesi ir fiske islupt lauk), nes dabar tau nebeatitinka oro srautai. Cia ir bus tavo visos bedos.
Kai fapą šalinau,egr-as dar buvo likęs. Paskiausiai jį užglušinau ir tiek. Niekas nuo to nepasikeitė. Klaidų nėra ir nebuvo. O pasipurtymą greičiausiai siečiau su kažkuriuo purkštuku. Situacija tokia,-kai šalta pakanka užkurti nors ir 10 sek. Pasipurto,išmeta melsvą dūmą nei to alyvos,nei to nesudegusio dyzelio ir viskas. Gesini.Per tiek laiko niekas sušilti nespėja.Prastovės kad ir kokias 4 val,gali kurti,viskas gerai. Pastovės kokias 8 val,-vėl purtosi. Toks vaizdas,kad ilgiau stovint varikliui į cilindrą privarva perteklinio kuro. Manau,jei purkštukas kiek sysioja,biškutį,per dieną ar naktį susidaro kritinė masė,kuri ir inicijuoja tą pasipurtymą. Gerai apžiūrėjau (neišėmęs) purkštukus,tai vienas kaip ir iš kitos kompanijos. Kai orai atšils reiks pasiraitoti rankoves ir viską pasitikrinti. Šiaip šiemet TA reiks eiti.
Gau, EGR voztuva programiskai atsijungei kai FAP salino? Nes EGR yra tikra rakstis, kuriam stringant prisivelia kruva klaidu ir buna bedu su trauka, sunkesniu kurimusi, pasipurtymu ir pan.Sveiki. Jau pora metukų greitai sukakos,kaip turiu savo 607 2.0 100 kw. Iš esmės ,tai didelių problemų su siemens sistema nėra. Kai pirkau,pirmą žiemą,išlindo toks trūkumėlis prie gero minuso. Užvedus kokias 2/3 sek pasipurto. Antra žiema,vaizdas lygiai toks pats. Nei blogiau,nei geriau.Vedasi liuks,kuro srebia normaliai,traukos pakanka. Tiesa,kartais pasikartoja traukos dingimo reikaliukas,klaidų nėra,bet pakankamai greit atsiranda. Kartais 200 km viskas gerai ,kartais 600..Ir taip jau gal metai su virš .Bet,kadangi daugiausiai sukuosi mieste,net tos dingusios traukos pakanka. Bet tai greičiausiai ne siemenso bėda. Mano žvilgsnis linksta į turbinos geometrijos valdymą. Buvom kartą klaidelę pagavę apie turbą. Bet ir ko norėti. Jau 260 kkm nuriedėjo. Kaip ir laikas būtų slogoms atsirasti. Ne naują gi pirkau. 2.2 VS 2.0 ...2.2 daugiau kuro srebia,važiavimas kieek teko pas prietelį įšbandyti-toks pats. Po čipavimo pas 2,2 kiek sumažėjo lagas prie mažų apsukų ,bet kuro sąnaudos faktinės nepasikeitė. Savo dar nečipavau,bet ar to ir reikia,kai traukos iki soties normaliam važiavimui. 607 juk ne lenktyninis auto. Juo važiuodamas turi justi pasitenkinimą komfortišku važiavimu o ne jaustis kaip drago trasoje. Dragams yra kitos auto.
Jei kokių klausimų bus,klausk.
O siaip teisingas postas
#1835
Parašyta 2014 vasario 19 - 00:28
Būtent Dayco ir įdėjom. Nupirktam komplekte buvo Conti diržas, bet matomai pakuotojo (ipd) supainiotas ir vietoj teisingo 2,7HDi diržo buvo įmestas pagal kodą skirtas varikliui 1,9i 16V, tipo kaip 405 Mi-16 arba BX GTI 16soupapes. Pardavėjas diržą pakeitė į tinkamą Dayco, su teflonine ar kokio ten plastiko danga, tai lyg ir viskas gerai turėtų būti.Pasijungsi kompa ir pamatysi, stebuklu nebuna. Peugeot centras kai 2.7HDi keicia dirzus, deda tik originala arba dayco, nes sako contitech ir kiti sukelia problemu...
P.S. siurblio dirza keitei?
Siurblio diržo su guoliu nekeitėm - savininko sprendimas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1836
Parašyta 2014 vasario 19 - 07:56
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 vasario 19 - 07:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1837
Parašyta 2014 vasario 19 - 09:39
Viskas ok. Priimu kritiką. Gali ir taip būti . Pasuksiu Tadui, gal kartu pralėksim, gal kokį garsą išgirs ar patikrinsim čia išsakytas mintis.Na jeigu Dayco, tai turetu atkrist jo kaltes tikimybe. Tai arba sutapimas ir kazkoks kitas gedimas islindo, arba keiciant dirza SWIRL'u slengeles vakumines paluzo. Nes jos jau ten tokios trapios, kad neklausk, man paciam 2 kartus luzho jos... Neisivaizduoju kodel is tokios medziagos gamina jas... O gal intercoolerio vamzdis nedasiverze. Zodziu nuvaziuosi pas Tadas1991, jis matau rimtas zmogus, supranta ka raso, paziures. Juk kas nedirba tik tas neklysta.
P.S. O gal savininkui poremontine paranoja? Neisizeisk tik
#1838
Parašyta 2014 vasario 19 - 12:01
Iš mano rimtumo, tos žinios ir praktika pagrinde tik apie senesnius bolidus. Tad tuose vandenyse kažkur rimtai ir kalbu, bet ne viską ardęs ir ne viską daręs. Apie naujus - daugiau teorija, nes dar mažai gavęs prie jų prisiliesti, tad stengiuos atliekamus darbus riboti iki kuo labiau mechaninių ir su savininkų leidimu (pagrinde - giminių ar draugų, važinėjančių naujesniais automobiliais) - bandyti pamažu aiškintis ir elektrinės, elektroninės bei elektromechaninės dalies veikimo teorinius ir praktinius principus. Pirma pakeisiu dėdei 2,0Hdi purkštukus, po to jau galėsiu bandyti ir kažką sudėtingesnio, nes seniem dyzeliam jie su paprasta galvute atsisuka ir net šaibų keisti nereikia...Na jeigu Dayco, tai turetu atkrist jo kaltes tikimybe. Tai arba sutapimas ir kazkoks kitas gedimas islindo, arba keiciant dirza SWIRL'u slengeles vakumines paluzo. Nes jos jau ten tokios trapios, kad neklausk, man paciam 2 kartus luzho jos... Neisivaizduoju kodel is tokios medziagos gamina jas... O gal intercoolerio vamzdis nedasiverze. Zodziu nuvaziuosi pas Tadas1991, jis matau rimtas zmogus, supranta ka raso, paziures. Juk kas nedirba tik tas neklysta.
P.S. O gal savininkui poremontine paranoja? Neisizeisk tik
Na, dirželį naujam pakeisti irgi taip pat galiu, nes ten viskas taip pat, tik su visais vožtuvėliais, davikliais ir laidais, kurie visur ten aplink stoviniuoja, elgiuosi perdėtai atsargiai, nes kažkur kažką padirbus gali tekti raudonuoti. Kolkas tokių bėdelių dar neteko paturėti, nors jau dariau ne vieną 1,6HDi, kelis 2,0HDi, vieną 2,0i RFN, tad esu matomai laimingas vaikis. Esu tik žvakes keisdamas 2,2HDi 125kw pridaręs klaidų, nes atjungiau pusę priekinių variklio daviklių neatjungęs akumo (nes nepavyko greitai rasti, kaip paskui pririšamas imobilaizeris, jei ką), ir net neįjungus degimo ir neatidarius durų, kompas kažkaip prisigaudė jų, bet Check'as nedegė, o savininkas vietoj išsitraukęs kompą patikrinti, ar nebemeta žvakių klaidos - ištrynė ir tas kelias kitas.
Jeigu SWIRL'o funkciją atlieka tie vožtuvėliai-selenoidai, prisukti su visu kronšteiniuku ant galinės galvos dangtelio, tai visas tas mazgas, atsisukus du varžtelius nuo dangtelio su visu kronšteinu, buvo tiesiog patrauktas atsargiai į šoną ir užkabintas už kažkokios kitos ten praeinančios tvirtos žarnelės ar panašiai (nepamenu jau), kad nesimaišytų nuimti dangtelį, bet žarnelių neatjunginėjant ir stipriai nelenkiant - būčiau pastebėjęs lūžusias, kai dėjau jį atgal.
Pabandėme šiandien pavažiuoti - neturiu tikslios nuomonės, nes šiuose vandenyse trūksta kompetencijos. Garsas, mano nuomone - normalus, jau ir naujas dirželis prasidirbo ir nebezyzia karštam varikliui. Nesu važiavęs su 2,7HDi gatvėje. Mano kasdienis bolidas su 55kw ir dar uždujintas, tad ta trauka ir taip pasirodė įspūdinga. Pastebėjom, kad pradžioj nuo 0kmh, numynus tapkę, turimas šioks toks lagiukas, o normaliai išsirauna gal nuo 1,5-2krpm ir tuomet lyg ir viskas padoriai. Normalu, mano nuomone, nes užsipučia turbinos, bet iš 2,7 gal ir daugiau turėtų būti nuo nulio ir taip nesijausti tas staigus galios atsiradimas, kaip senesniuose mažesniuose turbodyzeliuose?
Kitas dalykas - adaptyvinis dėžės kompas. Važinėjant lėtai ir taupiai, o paskui pradedant spausti geležį iki dugno, per kiek laiko jis turėtų susigaudyti ir persijungti į pilnai sportinį rėžimą?
Subtilu, kad tik dabar susivokiau, kad po kapotu taip ir nepalindau. Privažiavo mašiną, norėjau daryt kapotą, bet pirma Rolandas pasiūlė pavažinėt. Tai kai mane pavežiojo mieste, lipau lauk ir bėgau išsikratyti kelnių, pamiršęs apie visus kapotų darymus. Suprantu, kam yra perkamas naujas automobilis, nes savo senų grabelių varikliais pasitikiu kaip niekuo, bet stabdžiais taip niekada nepasitikėčiau.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 19 - 12:05
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1839
Parašyta 2014 vasario 19 - 13:35
#1840
Parašyta 2014 vasario 19 - 14:20
Tai va, reiskiasi poremontine paranoja. Man paciam taip buna kartaisNa taip aš jau senai nebevažinėju. Manau nesolidu . Tiesiog dėl problemos išbandymo, bet matyt mašina meistro išsigando. Nuvažiavau virš 4k km su ja, bet nežinojau, kad taip traukia
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 17
narių: 0, svečių: 17, slaptų narių: 0