

Parašyta 2006 sausio 16 - 12:58
Parašyta 2006 sausio 16 - 13:08
Parašyta 2006 sausio 16 - 13:19
Na tai kaista kad neradai, esme tokia. kad kaip surinks - taip barskes, tikriausiai nesurinks taip kad nebarsketu, o kas su elektro instaliacija suhimichins kai perdarines, tai po to nei jie nei kas kitas nesuras priezastes.patarimo del vairo atemimo is keleivio taip ir neisgirdau!
Parašyta 2006 sausio 16 - 13:39
Parašyta 2006 sausio 16 - 13:45
Tai jeigu perdarymu praktika tokia zinai, tai kodel klausi!? Citrina tas pats pezas, techniskai, del salono nezinau, bet turetu buti panasu.tai kad pazistamas citrina eme is anglu. prdare, viskas liux! ir elektra ir sankaba ir t.t. is pradziu su vairo kaladele turejo bedu, bet nuvare pas "auksaranki", tai sutvarke taip, kad net nesuprasi kad auto is anglu! tai as ir noriu suzinoti kaip liutai reaguoja i tai, kad ir desinrankio reinkarnotis i kairiaranki? britai per 5tonos lt pinigais pigesni, komplektas 1.3-1.7 tonos lt+darbas iki 1tonos=max 3tonos. lieku pliuse apie 2tonos! ar apsimoka??? manau taip, aisku jei nera gliuku!
Parašyta 2006 sausio 16 - 13:48
Parašyta 2006 sausio 16 - 14:39
Kur čia taip dalis chaliavai dalina ir už dyką dirba? Buvo minčių su angliškais prasidėt, tai kiek domėjausi detalių kainom ir darbais tai gavosi maždaug taip 2,5-3 tonos dalys ir 2 tonos darbas.komplektas 1.3-1.7 tonos lt+darbas iki 1tonos=max 3tonos. lieku pliuse apie 2tonos! ar apsimoka??? manau taip, aisku jei nera gliuku!
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Parašyta 2006 sausio 16 - 14:39
Parašyta 2006 sausio 16 - 15:19
Parašyta 2006 sausio 16 - 15:20
Parašyta 2006 sausio 16 - 15:36
O tau pavardino kokios dalys į komplektą eina? Yra turginis variantas ir normalus. Va tarp jų skirtumas yra.pasiimk alio, arba autopliusas, galu gale srotas. komplekto kaina 2005-12-01d (kai ziurejau variantus) 1.3-1.7tonos (aisku galima ir 2.3tonos) darbas-pazistamas auksarankis! (jei reikia jis padaro is automato-mechanine, kaina be detaliu 0.4-0.6tonos)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Parašyta 2006 sausio 16 - 15:40
Kartais uzsuka, jis kaunietis.o hercas uzsuka cia? o gal meetose dalyvauja? (kur veiksmas, as VLN!)
Parašyta 2006 sausio 16 - 16:13
Parašyta 2006 sausio 16 - 16:17
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Parašyta 2006 sausio 25 - 11:22
Parašyta 2006 sausio 25 - 11:38
Man irgi buvo keista, kai taip daresi draugelio bulkoj 2.0iIr dar kas man keisto, kai važiuojant perjugi bėgį atleidus akseleratoriaus pėdalą apsukos ne iškarto krenta, o šiek tiek pakyla ir tik tada nukrenta iki 1000. Man tai ne normalu
gal kas žino to priežastį?
Parašyta 2006 sausio 25 - 11:46
Parašyta 2006 sausio 25 - 12:03
jei tas bugas nervina,manau vertaDar nei karto nedariau motoro diagnostikos
Kaip manote ar tai parodytu kompiuteriai, ar vera moketi pinigelius
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2006 sausio 25 - 13:43
siaip cia japonu megiamas bajeris, neva padedantis sinxronizuoti variklio ir dezes sukius jungiant begius. bet ant 1.8 ir apskritai - pugu sito kazkaip nepastebejaukai važiuojant perjugi bėgį atleidus akseleratoriaus pėdalą apsukos ne iškarto krenta, o šiek tiek pakyla ir tik tada nukrenta iki 1000. Man tai ne normalu
gal kas žino to priežastį?
Šį pranešimą redagavo Kursis: 2006 sausio 25 - 13:47
Parašyta 2006 sausio 25 - 14:18
Gal tiesiog gazo sklende nuo salcio leciau uzsidarineja, arba trosas sunkiau juda.Ir dar kas man keisto, kai važiuojant perjugi bėgį atleidus akseleratoriaus pėdalą apsukos ne iškarto krenta, o šiek tiek pakyla ir tik tada nukrenta iki 1000. Man tai ne normalu
gal kas žino to priežastį?
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0