Peugeot 406
#161 Svečias_DANKAZAS_*
Posted 2006 January 16 - 12:58
#162 Svečias_reanimator_*
Posted 2006 January 16 - 13:08
#163
Posted 2006 January 16 - 13:19
Na tai kaista kad neradai, esme tokia. kad kaip surinks - taip barskes, tikriausiai nesurinks taip kad nebarsketu, o kas su elektro instaliacija suhimichins kai perdarines, tai po to nei jie nei kas kitas nesuras priezastes.patarimo del vairo atemimo is keleivio taip ir neisgirdau!
Vilnius
#164 Svečias_reanimator_*
Posted 2006 January 16 - 13:39
#165
Posted 2006 January 16 - 13:45
Tai jeigu perdarymu praktika tokia zinai, tai kodel klausi!? Citrina tas pats pezas, techniskai, del salono nezinau, bet turetu buti panasu.tai kad pazistamas citrina eme is anglu. prdare, viskas liux! ir elektra ir sankaba ir t.t. is pradziu su vairo kaladele turejo bedu, bet nuvare pas "auksaranki", tai sutvarke taip, kad net nesuprasi kad auto is anglu! tai as ir noriu suzinoti kaip liutai reaguoja i tai, kad ir desinrankio reinkarnotis i kairiaranki? britai per 5tonos lt pinigais pigesni, komplektas 1.3-1.7 tonos lt+darbas iki 1tonos=max 3tonos. lieku pliuse apie 2tonos! ar apsimoka??? manau taip, aisku jei nera gliuku!
Vilnius
#166 Svečias_reanimator_*
Posted 2006 January 16 - 13:48
#167
Posted 2006 January 16 - 14:39
Kur čia taip dalis chaliavai dalina ir už dyką dirba? Buvo minčių su angliškais prasidėt, tai kiek domėjausi detalių kainom ir darbais tai gavosi maždaug taip 2,5-3 tonos dalys ir 2 tonos darbas.komplektas 1.3-1.7 tonos lt+darbas iki 1tonos=max 3tonos. lieku pliuse apie 2tonos! ar apsimoka??? manau taip, aisku jei nera gliuku!
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#168
Posted 2006 January 16 - 14:39
#169 Svečias_reanimator_*
Posted 2006 January 16 - 15:19
#170 Svečias_reanimator_*
Posted 2006 January 16 - 15:20
#171
Posted 2006 January 16 - 15:36
O tau pavardino kokios dalys į komplektą eina? Yra turginis variantas ir normalus. Va tarp jų skirtumas yra.pasiimk alio, arba autopliusas, galu gale srotas. komplekto kaina 2005-12-01d (kai ziurejau variantus) 1.3-1.7tonos (aisku galima ir 2.3tonos) darbas-pazistamas auksarankis! (jei reikia jis padaro is automato-mechanine, kaina be detaliu 0.4-0.6tonos)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#172
Posted 2006 January 16 - 15:40
Kartais uzsuka, jis kaunietis.o hercas uzsuka cia? o gal meetose dalyvauja? (kur veiksmas, as VLN!)
#173 Svečias_reanimator_*
Posted 2006 January 16 - 16:13
#174
Posted 2006 January 16 - 16:17
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#175 Svečias_DANKAZAS_*
Posted 2006 January 25 - 11:22
#176
Posted 2006 January 25 - 11:38
Man irgi buvo keista, kai taip daresi draugelio bulkoj 2.0iIr dar kas man keisto, kai važiuojant perjugi bėgį atleidus akseleratoriaus pėdalą apsukos ne iškarto krenta, o šiek tiek pakyla ir tik tada nukrenta iki 1000. Man tai ne normalu gal kas žino to priežastį?
#177 Svečias_DANKAZAS_*
Posted 2006 January 25 - 11:46
#178
Posted 2006 January 25 - 12:03
jei tas bugas nervina,manau vertaDar nei karto nedariau motoro diagnostikos Kaip manote ar tai parodytu kompiuteriai, ar vera moketi pinigelius
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#179 Svečias_Kursis_*
Posted 2006 January 25 - 13:43
siaip cia japonu megiamas bajeris, neva padedantis sinxronizuoti variklio ir dezes sukius jungiant begius. bet ant 1.8 ir apskritai - pugu sito kazkaip nepastebejaukai važiuojant perjugi bėgį atleidus akseleratoriaus pėdalą apsukos ne iškarto krenta, o šiek tiek pakyla ir tik tada nukrenta iki 1000. Man tai ne normalu gal kas žino to priežastį?
bet kitos bedos leidzia manyti, kad yra kitos bedos
Edited by Kursis, 2006 January 25 - 13:47.
#180
Posted 2006 January 25 - 14:18
Gal tiesiog gazo sklende nuo salcio leciau uzsidarineja, arba trosas sunkiau juda.Ir dar kas man keisto, kai važiuojant perjugi bėgį atleidus akseleratoriaus pėdalą apsukos ne iškarto krenta, o šiek tiek pakyla ir tik tada nukrenta iki 1000. Man tai ne normalu gal kas žino to priežastį?
Mano migas irgi panasiai daro - letai apsukos nusileidineja. Kai susyla biski susitvarko.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users