Peršokti prie turinio


peugeot TDI ar HDI


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 72

#1 Svečias_Ezerinis_*

Svečias_Ezerinis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 sausio 10 - 17:42

Aisku daug turejo but sneketa apie sia tema, bet mane domina kaip eksploatuojasi sie varikliai. TDI daugiau ryja dyzelio negu HDI, bet girdejau, jog HDI lepesni: mol visokie elektriniai kuro varikliukai ir t.t Parasykite hebryte su kokiomis problemos ekploatuojant susidurete TDI ir HDI
  • 0

#2 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2006 sausio 10 - 18:05

As dar nespejau susipazinti normaliai, tik kad nedumitu stipriai 2 EGR voztuvus pakeiciau ~ 500lt. Dar galiu pasakyti, kad reiketu pabandyti pavaziuot, nes kas kalbama cia viena puse, bet vaziuoja tai visai kitaip, t.y. as galvojau tiesiog kad kitaip, biski negaliu priprasti prie stabdanciuos elektronikos.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#3 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.072
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 sausio 10 - 18:44

kaip kas nori taip sifruoja. skirtingi gamintojai gali skirtingai sifruoti.
pas peza is viso TDI nebuvo nei ant vieno modelio, kiek pamenu.

is mano pastebejimu:

HDI pliusai lyginant su TD:
taupesnis,
tylesnis,
naujesnis modelis (porestailinginis)

HDI minusai lyginant su TD:
lepus kurui (diskusijos apie kuro sistemos plovima, uzsalimus)
shkyvas (700 Lt kas 60kkm)
kruta sankaba (3.5 kLt)
ir naujausias - suodziu filtras (2.5 kLt kas 80kkm)

IMHO - HDI taupumas neatsveria eksploatacijos kastu, bent jau kol nera aplikosauginiu reikalavimu kaip vakaruose

Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2006 sausio 10 - 19:19

  • 0

#4 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2006 sausio 10 - 19:11

kad HDI taupesnis tikrai neteigchiau, greichiausiai atvirkshiai, bet manau chia plius-minus 10% "roli ne igraet". O vat del tylumo tai pritariu visom rankom, atidarant kapota pas TDI ir HDI skirtumas tiesiog akivaizdus, TDI DAAAUG garsiau dirba. Del suodziu filtro ar kas zino del jo pas TDI > 99' metu? Nes varikliai ten skiriasi, AUDI TDI 96 metu ir TDI >99 metu tai skirtingi varykliai. Tarp kitko ir lyginti reikia 99' metu TDI su HDI, o ne senesni. Naschiot lepus kurui tai vel gi, VW nerokemduoja piltis kura Lukoil degalinese, tik Statoile. Sutitarimas? Abejoju. I Rusija ish vis labai mazai ish auto gamintoju veza dyzeliunius varyklius, nes kuras neatitinka kokybes reikalavimu. Tai kad visi nauji dyzeliai, arba geriau gal pasakyti visi nauji nauju dyzeliu kuro siurbliai labai nemegsta blogo kuro. Shiaip labai idomi shita tema, tik labai noretusi kad chia butu ir TDI ir HDI zinovai, nes kai kiekvienas savo pelke giria tai palyginimo ir neisheina.

Šį pranešimą redagavo Vadia: 2006 sausio 10 - 19:13

  • 0
Nuotrauka

#5 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2006 sausio 10 - 19:14

shkyvas (700 Lt kas 60kkm)

Va prisimeniau kas gali cipauti, kai variklis saltas, tik 02m. tai lyg pataise, ar vistik aktualu, kaip diagnozuoti!? :blush:
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#6 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.072
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 sausio 10 - 19:18

kadangi zmogus parase i peugeot foruma ir nenurode markiu, tai darau prielaida, jog nori palyginti pezu variklius: 1.9, 2.1 TD(I) su atitinkamais 2.0 HDI. galbut as klystu.
  • 0

#7 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 sausio 10 - 19:20

Va prisimeniau kas gali cipauti, kai variklis saltas, tik 02m. tai lyg pataise, ar vistik aktualu, kaip diagnozuoti!? :blush:

ne.jis necypauja. jis pradeda garsiau barsketi (salciu metu - ypac), o paskui LABA garsiai barsketi. tada - tiesiu taikymu zibintan. Man tas LABAI per 4 km nuo pirmo pasigirdimo uzprogresavo. variau zibintan, pakeite ir vazineju daba :unsure:
  • 0

#8 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2006 sausio 10 - 19:22

kadangi zmogus parase i peugeot foruma ir nenurode markiu, tai darau prielaida, jog nori palyginti pezu variklius: 1.9, 2.1 TD(I) su atitinkamais 2.0 HDI. galbut as klystu.

aaa, tada kitaip. Bet TDI chia tikrai yra VW trademark, o pezo turejo tiesio TD ar panashiai. Nes tu trademarkiu yra dofiga, DTI,DTCi,TDI,HDI,JTD,DCI .. gal kas prates? ;)

tarp kitko, TDI <99' metu kaip ir neturi common rail sistemos, kaip HDI ar JTD Fiato. Kiek skaichiau tai common rail nereiskia kad tai dyzelis su tiesioginiu ipurshkimu, o chia dar kazkoks gudrus fintas. Gal kas ish zinovu apshvies? :)

Šį pranešimą redagavo Vadia: 2006 sausio 10 - 19:24

  • 0
Nuotrauka

#9 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2006 sausio 10 - 19:22

Jeigu tu neklysti, tai tuoj zmogus nores palyginti 405 su 406... <_<
  • 0

#10 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2006 sausio 10 - 19:24

Jeigu tu neklysti, tai tuoj zmogus nores palyginti 405 su 406... <_<

O ne golpa su citroenu?
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#11 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2006 sausio 10 - 19:45

Nothin's impossible...
  • 0

#12 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 sausio 10 - 20:03

tarp kitko, TDI <99' metu kaip ir neturi common rail sistemos, kaip HDI ar JTD Fiato. Kiek skaichiau tai common rail nereiskia kad tai dyzelis su tiesioginiu ipurshkimu, o chia dar kazkoks gudrus fintas. Gal kas ish zinovu apshvies? :)

common railo vw, kiek prisimenu, iki siol taip ir nepanaudojo. jie daba pumpe- duse (purxtukas - siurblys)vartoja, bet tuoj atsisakys, nes jis neatitiks euro V.

common rail yra bendras konturas, kuriame laikomas spaudimas ir myztukai darinejasi atskirai. tas daiktas matosi ir is virsaus, nuemus apdaila. HDi, JTD, opelis, renault, bmw ir dar bele kas naudoja sita sistema.

tiesioginis ipurskimas jau irgi yra nemaza seniena. manding, jau 2.4 D transituose >88 metu buvo.

is principo common rail galetu buti ir be tiesioginio ipurskimo, bet abejoju ar kas nors siais laikais sugalvotu derinti tokius dalykus.
  • 0

#13 Svečias_PHOTO_*

Svečias_PHOTO_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 sausio 11 - 02:03

kuro sanaudos vidutines pas hdi/406 tame breike/ dabar apie 7,5 ltr,vasara sukosi apie 6.kadangi pas mane kompas isjungineja matara gerai spustelejus,tai trasoj eidavo su maziau kaip 5 .draugas su 206 hdi/be interkulerio/ irgi 7,5 suvalgo mieste.spjaudosi nes jo golpas 1,6 traktorinis per 6 nepaima.vaziavimas niekuo nesiskiria nuo benzo,be sukiu niekur neshoka,nors 250n prie 1750 aps.ar negeriau 1,8 benzinka.esu 5m vazunejes su1,4 benzu 405./toks citre bx stovejo/,ir nieko,pleshdavo asfalta antra pavara,tiesa virsh 130 nesinoredavo lipt.
  • 0

#14 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2006 sausio 11 - 09:51

kuro sanaudos vidutines pas hdi/406 tame breike/ dabar apie 7,5 ltr,vasara sukosi apie 6.kadangi pas mane kompas isjungineja matara gerai spustelejus,tai trasoj eidavo su maziau kaip 5 .draugas su 206 hdi/be interkulerio/ irgi 7,5 suvalgo mieste.

Nesupratau, kas ten kompas daro? matara ishjungineja? chia gedimas?
O kad 206 eda tiek pad tiek 406 tai yra ne kas kita kaip skirtingi vaziavimo styliai, mes 406 break sveria 1500kg tushcias, o 206 apie 1050kg ir turi imti mieste na daugiau 6 imho. Swiftai, kiek tavo liutukas valgo?
  • 0
Nuotrauka

#15 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2006 sausio 11 - 11:25

O kad 206 eda tiek pad tiek 406 tai yra ne kas kita kaip skirtingi vaziavimo styliai, mes 406 break sveria 1500kg tushcias, o 206 apie 1050kg ir turi imti mieste na daugiau 6 imho. Swiftai, kiek tavo liutukas valgo?

Pas mane dabar raso kompas 8,4-9,0, bet as vaziuoju is kamscio i kamsti, plius dar dazniausiai nedaugiau 30min 2kart per diena, plius dar vaziuoti nemoku. Kuras Statoilo, ir Zibintas ir Viciunai nieko blogo nesake po diagnostikos isskirus EGR valve, kuriuos as jau pakeiciau. Nezinau... <_<

P.S. Zibinte sake, kad 206 su 2.0 HDi turetu imti 7-7,5ltr./100!?
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#16 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 sausio 11 - 11:36

Beje dėl elektronikos. Pas maniškį aptabusą stovi 2.1 TD. Kuro siurblys elektroninis, ikijo neateina joks trosas, o tik 18 laidų. Kol kas dar nieko negaliu pasakyt apie eksploataciją, bet manau, kad skirtumas nuo paprasto TD yra.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#17 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2006 sausio 11 - 11:40

Hm, 8.4-9.0 daugoka kazkaip, kad ir kamschiai, lengva gi mashina, ir mataras 2.0. Gal tiesiog labai dinamishkai vazineji, ypach ant shalto variklio, del to ir valgo. Aplamai ziema sunkiai kazkaip matuoti sanaudos 8) Reikia geriau to vasara uzsiimti. Bet imho vistiek daugoka kazkaip :blink: , manishkis jei panashiai vaziuoti i darba ir atgal tiek pat ima, nors svoris kir kubatura didesni. Shiaip ash ish ryto kokius 2-4 minutes pashildau varikli, ishkart nevaziuoju, nors ziurint kaip letai ikaista dyzelis, abejoju kad tai padeda, gal jei 10 minuchiu shildyti bus kitaip, bet 10 chia jau butu ryshkiai per daug 8).
  • 0
Nuotrauka

#18 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2006 sausio 11 - 11:49

Hm, 8.4-9.0 daugoka kazkaip, kad ir kamschiai, lengva gi mashina, ir mataras 2.0. Gal tiesiog labai dinamishkai vazineji, ypach ant shalto variklio, del to ir valgo. Aplamai ziema sunkiai kazkaip matuoti sanaudos 8) Reikia geriau to vasara uzsiimti. Bet imho vistiek daugoka kazkaip :blink: , manishkis jei panashiai vaziuoti i darba ir atgal tiek pat ima, nors svoris kir kubatura didesni.
Shiaip ash ish ryto kokius 2-4 minutes pashildau varikli, ishkart nevaziuoju, nors ziurint kaip letai ikaista dyzelis, abejoju kad tai padeda, gal jei 10 minuchiu shildyti bus kitaip, bet 10 chia jau butu ryshkiai per daug 8).

as irgi sildau 2-4 min, kazkiek padeda, skiscio strelyte pajuda, na rudeni tokiu pat rezimu buvo apie 7,5. Dabar toks jausmas, kad ir trasoj ima gerokai daugiau. Siaip pas mane visos masinos imdavo daugiau nei zmones sako arba poperius raso. ^_^
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#19 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2006 sausio 11 - 11:53

as irgi sildau 2-4 min, kazkiek padeda, skiscio strelyte pajuda, na rudeni tokiu pat rezimu buvo apie 7,5. Dabar toks jausmas, kad ir trasoj ima gerokai daugiau. Siaip pas mane visos masinos imdavo daugiau nei zmones sako arba poperius raso. ^_^

Tada jums, kollega, lieka vienas receptas: plyta po gazo pedalo 8)
  • 0
Nuotrauka

#20 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2006 sausio 11 - 11:58

Tada jums, kollega, lieka vienas receptas: plyta po gazo pedalo 8)

Man jis ir dabar netaip vaziuoja kaip Mi16, o tu sakai plyta! :D Laukiu nesulaukiu pavasario, kai galesiu prisiminti, pajausti senus gerus laikus su migu! :rolleyes:
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0