Peršokti prie turinio


peugeot TDI ar HDI


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 72

#21 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2006 sausio 11 - 12:52

HDI ir TDI tai viens ir tas pats - tik vienas peugeot o kitas ww ar oooo pavadinimas. O po tuo slypi daug geru dalyku: 1. Kuro degimo kamera ne cilindre, o stumoklyje - tyliau dirba, nebijo apsuku; 2. Dyz kuras i kamera paduodamas daug didesniu slegiu nei senuose dyz varikliuose - maziau reikia kaitint degimo kamera; 3. Kuras viename cikle paduodamas keliais etapais - geriau sudega kuras, maziau juodu dumu; 4. Viska valdo elektronika - o cia ar + ar - tikrai neismanau. 5. toks variklis gali buti ir su turbina ir be jos; Jei yra turbina - gali buti ir interkuleris. Pritarkit ar priestaraukit. Dar TDI ir HDI cilindrai skirias, HDI degimo kamera cilindre suapvalinta, o TDI - labai kamuota. Kas geriau - pasakyt negaliu. Bet man asmeniskai TDI atrodo dauhd patikimiau nei HDI.
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#22 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 sausio 11 - 12:59

Styra, įdomiai tu čia prirašei. Matosi, kad kažką girdėjei, bet nifigą nežinai ką reiškia. 1. Visiška nesamonė. 2. Didesnis slėgis reikalingas visų pirma ne dėl degimo kameros kaitinimo 3. Viskas priklauso nuo technologijos, bet nebūtinai tai taisyklė. 4. Čia sutinku. 5. Šiaip kiek suprantu, tai bet kuris variklis gali būti su turba arba ne, net ir benzininiai ar dyzeliai ir nebūtinai tiesioginio purškalo. Degimo kamerų formos kuriamos ne dėl grožio ar "atrodo patikimiau", o dėl to, kad geriau susimaišytų kuras su oru. Ta va.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#23 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 sausio 11 - 13:02

HDI ir TDI tai viens ir tas pats - tik vienas peugeot o kitas ww ar oooo pavadinimas.
<...>
Pritarkit ar priestaraukit.

o as maciau golp_trys kokiu 91-92 metu su uzrasu TDI
ar tai reiskia jog vokieciai tokius krutus variklius pradejo gaminti 7-8 metais anksciau uz PSA? :unsure:
:P
  • 0

#24 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2006 sausio 11 - 13:12

HDI ir TDI tai viens ir tas pats  - tik vienas peugeot o kitas ww ar oooo pavadinimas. 
<...>
Pritarkit ar priestaraukit.

o as maciau golp_trys kokiu 91-92 metu su uzrasu TDI
ar tai reiskia jog vokieciai tokius krutus variklius pradejo gaminti 7-8 metais anksciau uz PSA? :unsure:
:P

nu TDI gu buvo keleta generaciju, tdi 92' metu ne lygus tdi 05' metu. HDI irgi ivairiu yra, naujas 1.6hdi turi 90ag, kaip ir '00 metu 2.0hdi (be intercoolerio).
  • 0
Nuotrauka

#25 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2006 sausio 11 - 13:18

Jei TDI - tai tubinas+dyzelis+interkuleris, tai peugeot tdi pradejo gaminti nuo 1988 peugeot 405, o gal ir anksciau - kitu modeliu nezinau... Ir tas varikliukas man labai patinka 1769cm^3 ir 68kW - is tokio turio toki galinguma ir tokias kuro sanaudas
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#26 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2006 sausio 11 - 13:23

common rail paprasta shema:
Posted Image
  • 0
Nuotrauka

#27 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2006 sausio 11 - 13:54

Grazi kuro padavimo blokine schema, bet jei rastumet nuotraukas kaip stumokliai atrodo - tada pamatytumet kur yra degimo kamera
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#28 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 sausio 11 - 15:32

Nu tu Styra varai toliau <_< Paskaityk Darkos topica virsuj del savo degimo kameru :mellow: i nereiskia interkulerio. Nerijusv, VW tesioginio ipurskimo dyzelius (onz TDi) pradejo vieni pirmuju ir anxciau uz PSA. Sitie savo ruoztu iki pat HDi pasirodymo, sakyciau, arogantiskai aiskino, kad ju dt ar td- nivažna, niekuo nenusileidzia moderniems konkurentams. pastaraisiais metais, nuo antros common rail kartos pasirodymo PSA dyzeliai savo kategorijose nera geriausi. Nu gal isskyrus 1,6 HDi. Bet VW tuoj ismes 1,5 TDi, kuris duos rukyt visiems.
  • 0

#29 Svečias_PHOTO_*

Svečias_PHOTO_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 sausio 11 - 15:49

TDI lyg ir nebuna be turbinos,neuztktu matarui dvasios be prievartos tiek sukimo momento ishgaut.TDI pas vw irgi l. lepus.vandens pompos guolis stabtelejo,dirzas von,mataro virshaus ner.shkyvas irgi egzistuoja,kuris mase pricindalu suka,sako kainuoja daugiau,gal tik nelaksto kas 60t kaip pas hdi.problemu su nezinia kur dingstanciu aushalu/per ishm. vamzdi matyt/pas nereta yra perlipus 130km/h.ir joks ekspertas jokias kompais ir priputinejimais neranda,siulo galva is kart i new keisti...

Šį pranešimą redagavo PHOTO: 2006 sausio 11 - 15:52

  • 0

#30 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 sausio 11 - 15:57

TDI lyg ir nebuna be turbinos,neuztktu matarui dvasios be prievartos tiek sukimo momento ishgaut.

Aha. TDi be turbinos VW asortimente vadinasi SDi
  • 0

#31 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2006 sausio 11 - 16:29

Nu tu Styra varai toliau <_<

Nerijusv, VW tesioginio ipurskimo dyzelius (onz TDi) pradejo vieni pirmuju ir anxciau uz PSA.

Parodykit nors viena dyz varikli (nuo pirmojo dyz variklio iki naujausiu), kuris veikia be tiesioginio ipurskimo?
Dyz variklis be tiesioginio i[urskimo isvis neegzistuoja.

Šį pranešimą redagavo Styra: 2006 sausio 11 - 16:30

  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#32 Styra

Styra
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 490
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:XC70 D5 136kW

Parašyta 2006 sausio 11 - 16:34

>> To Kursis Prasau papasakoti kaip veikia dyz variklis, pacia elementariausia veikimo fizika (kas kur ie kada paduodama, kas kur ir kada ismetama, kas kur ir kada uzsidega, kur kuras dega HDI/TDI, kur kuras dega, kam reikalingi purkstukai, kam reikalingos pakaitinimo zvakes, kam reikalingas siurblys). Nes as visai nieko nesuprantu. Jei galima - papasakokit ukiskai ir paprastai.
  • 0
Dr.Styra Volga XC70 136kW 400kN/m Ex BMW320d touring, 100kW Ex P405break 1.8TD, 92' 66kW Ex P405 1.8TD, 90' 66kW Ex P205 1.8 XRD 86' 44kW Kaunas

#33 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 sausio 11 - 17:24

Parodykit nors viena dyz varikli (nuo pirmojo dyz variklio iki naujausiu), kuris veikia be tiesioginio ipurskimo?
Dyz variklis be tiesioginio i[urskimo isvis neegzistuoja.

O jeee... Daba visks aišku. Šiaip pasinaudojus paieška rastum detalų aiškinimą su paveiksliukais paie senus dyz matarus ir naujus tiesioginio purškalo.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#34 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2006 sausio 11 - 17:50

nu TDI gu buvo keleta generaciju, tdi 92' metu ne lygus tdi 05' metu. HDI irgi ivairiu yra, naujas 1.6hdi turi 90ag, kaip ir '00 metu 2.0hdi (be intercoolerio).

Tie senesnieji VW '92 m TDI nieko ypatinga: turbina + interkuleris, 90 Ag.
VW TD '92 m be interkulerio bet turbina yra - l. slabli.
Kazkur nuo '95 m VW pradejo leist rimtesnius 1.9 TDi =110 Ag ir daugiau, liaudyje vadinamus su raudona I ar DI
:)
  • 0
406 2.1 TD

#35 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 sausio 11 - 20:06

Parodykit nors viena dyz varikli (nuo pirmojo dyz variklio iki naujausiu), kuris veikia be tiesioginio ipurskimo?
Dyz variklis be tiesioginio i[urskimo isvis neegzistuoja.

nu nepyk, tingiu klava barskint. naudokis paieska ir rasi viska su iliustracijom.
  • 0

#36 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2006 sausio 12 - 12:45

>> To Kursis

Prasau papasakoti kaip veikia dyz variklis, pacia elementariausia veikimo fizika

O man prašau visų automobilio detalių pavadinimų sarašiuką. Varžtų ir veržlių galite nerašyti.
  • 0

#37 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 sausio 12 - 12:50

Prasau papasakoti kaip veikia dyz variklis, pacia elementariausia veikimo fizika

Ūkiškai ir paprastai prašom. Stūmoklis suspaudžia orą, kuris įkaista iki maždaug 800 laipsnių, tada įpurškiama dozė dyzelio, kuris tokioje temperatūroje sudega. Štai ir viskas.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#38 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.096
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Parašyta 2006 sausio 12 - 12:54

Ūkiškai ir paprastai prašom. Stūmoklis suspaudžia orą, kuris įkaista iki maždaug 800 laipsnių, tada įpurškiama dozė dyzelio, kuris tokioje temperatūroje sudega. Štai ir viskas.

:beer:
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo

#39 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 sausio 12 - 13:23

Ūkiškai ir paprastai prašom. Stūmoklis suspaudžia orą, kuris įkaista iki maždaug 800 laipsnių, tada įpurškiama dozė dyzelio, kuris tokioje temperatūroje sudega. Štai ir viskas.

dabar biski info apie forskameras ir Styrai viskas taps aisku.
  • 0

#40 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.096
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Parašyta 2006 sausio 12 - 15:01

apie Oto variklio veikimo principa gal pades?
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0