
peugeot TDI ar HDI
#1
Svečias_Ezerinis_*
Parašyta 2006 sausio 10 - 17:42
#2
Parašyta 2006 sausio 10 - 18:05
Vilnius
#3
Parašyta 2006 sausio 10 - 18:44
pas peza is viso TDI nebuvo nei ant vieno modelio, kiek pamenu.
is mano pastebejimu:
HDI pliusai lyginant su TD:
taupesnis,
tylesnis,
naujesnis modelis (porestailinginis)
HDI minusai lyginant su TD:
lepus kurui (diskusijos apie kuro sistemos plovima, uzsalimus)
shkyvas (700 Lt kas 60kkm)
kruta sankaba (3.5 kLt)
ir naujausias - suodziu filtras (2.5 kLt kas 80kkm)
IMHO - HDI taupumas neatsveria eksploatacijos kastu, bent jau kol nera aplikosauginiu reikalavimu kaip vakaruose
Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2006 sausio 10 - 19:19
#4
Parašyta 2006 sausio 10 - 19:11
Šį pranešimą redagavo Vadia: 2006 sausio 10 - 19:13
#6
Parašyta 2006 sausio 10 - 19:18
#7
Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 sausio 10 - 19:20
ne.jis necypauja. jis pradeda garsiau barsketi (salciu metu - ypac), o paskui LABA garsiai barsketi. tada - tiesiu taikymu zibintan. Man tas LABAI per 4 km nuo pirmo pasigirdimo uzprogresavo. variau zibintan, pakeite ir vazineju dabaVa prisimeniau kas gali cipauti, kai variklis saltas, tik 02m. tai lyg pataise, ar vistik aktualu, kaip diagnozuoti!?

#8
Parašyta 2006 sausio 10 - 19:22
aaa, tada kitaip. Bet TDI chia tikrai yra VW trademark, o pezo turejo tiesio TD ar panashiai. Nes tu trademarkiu yra dofiga, DTI,DTCi,TDI,HDI,JTD,DCI .. gal kas prates? ;)kadangi zmogus parase i peugeot foruma ir nenurode markiu, tai darau prielaida, jog nori palyginti pezu variklius: 1.9, 2.1 TD(I) su atitinkamais 2.0 HDI. galbut as klystu.
tarp kitko, TDI <99' metu kaip ir neturi common rail sistemos, kaip HDI ar JTD Fiato. Kiek skaichiau tai common rail nereiskia kad tai dyzelis su tiesioginiu ipurshkimu, o chia dar kazkoks gudrus fintas. Gal kas ish zinovu apshvies?

Šį pranešimą redagavo Vadia: 2006 sausio 10 - 19:24
#9
Parašyta 2006 sausio 10 - 19:22

#10
Parašyta 2006 sausio 10 - 19:24
O ne golpa su citroenu?Jeigu tu neklysti, tai tuoj zmogus nores palyginti 405 su 406...
Volvo 940 turboplyta MY1997
#11
Parašyta 2006 sausio 10 - 19:45
#12
Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 sausio 10 - 20:03
common railo vw, kiek prisimenu, iki siol taip ir nepanaudojo. jie daba pumpe- duse (purxtukas - siurblys)vartoja, bet tuoj atsisakys, nes jis neatitiks euro V.tarp kitko, TDI <99' metu kaip ir neturi common rail sistemos, kaip HDI ar JTD Fiato. Kiek skaichiau tai common rail nereiskia kad tai dyzelis su tiesioginiu ipurshkimu, o chia dar kazkoks gudrus fintas. Gal kas ish zinovu apshvies?
common rail yra bendras konturas, kuriame laikomas spaudimas ir myztukai darinejasi atskirai. tas daiktas matosi ir is virsaus, nuemus apdaila. HDi, JTD, opelis, renault, bmw ir dar bele kas naudoja sita sistema.
tiesioginis ipurskimas jau irgi yra nemaza seniena. manding, jau 2.4 D transituose >88 metu buvo.
is principo common rail galetu buti ir be tiesioginio ipurskimo, bet abejoju ar kas nors siais laikais sugalvotu derinti tokius dalykus.
#13
Svečias_PHOTO_*
Parašyta 2006 sausio 11 - 02:03
#14
Parašyta 2006 sausio 11 - 09:51
Nesupratau, kas ten kompas daro? matara ishjungineja? chia gedimas?kuro sanaudos vidutines pas hdi/406 tame breike/ dabar apie 7,5 ltr,vasara sukosi apie 6.kadangi pas mane kompas isjungineja matara gerai spustelejus,tai trasoj eidavo su maziau kaip 5 .draugas su 206 hdi/be interkulerio/ irgi 7,5 suvalgo mieste.
O kad 206 eda tiek pad tiek 406 tai yra ne kas kita kaip skirtingi vaziavimo styliai, mes 406 break sveria 1500kg tushcias, o 206 apie 1050kg ir turi imti mieste na daugiau 6 imho. Swiftai, kiek tavo liutukas valgo?
#15
Parašyta 2006 sausio 11 - 11:25
Pas mane dabar raso kompas 8,4-9,0, bet as vaziuoju is kamscio i kamsti, plius dar dazniausiai nedaugiau 30min 2kart per diena, plius dar vaziuoti nemoku. Kuras Statoilo, ir Zibintas ir Viciunai nieko blogo nesake po diagnostikos isskirus EGR valve, kuriuos as jau pakeiciau. Nezinau...O kad 206 eda tiek pad tiek 406 tai yra ne kas kita kaip skirtingi vaziavimo styliai, mes 406 break sveria 1500kg tushcias, o 206 apie 1050kg ir turi imti mieste na daugiau 6 imho. Swiftai, kiek tavo liutukas valgo?

P.S. Zibinte sake, kad 206 su 2.0 HDi turetu imti 7-7,5ltr./100!?
Vilnius
#16
Parašyta 2006 sausio 11 - 11:36
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#17
Parašyta 2006 sausio 11 - 11:40

#18
Parašyta 2006 sausio 11 - 11:49
as irgi sildau 2-4 min, kazkiek padeda, skiscio strelyte pajuda, na rudeni tokiu pat rezimu buvo apie 7,5. Dabar toks jausmas, kad ir trasoj ima gerokai daugiau. Siaip pas mane visos masinos imdavo daugiau nei zmones sako arba poperius raso.Hm, 8.4-9.0 daugoka kazkaip, kad ir kamschiai, lengva gi mashina, ir mataras 2.0. Gal tiesiog labai dinamishkai vazineji, ypach ant shalto variklio, del to ir valgo. Aplamai ziema sunkiai kazkaip matuoti sanaudos 8) Reikia geriau to vasara uzsiimti. Bet imho vistiek daugoka kazkaip
, manishkis jei panashiai vaziuoti i darba ir atgal tiek pat ima, nors svoris kir kubatura didesni.
Shiaip ash ish ryto kokius 2-4 minutes pashildau varikli, ishkart nevaziuoju, nors ziurint kaip letai ikaista dyzelis, abejoju kad tai padeda, gal jei 10 minuchiu shildyti bus kitaip, bet 10 chia jau butu ryshkiai per daug 8).

Vilnius
#19
Parašyta 2006 sausio 11 - 11:53
Tada jums, kollega, lieka vienas receptas: plyta po gazo pedalo 8)as irgi sildau 2-4 min, kazkiek padeda, skiscio strelyte pajuda, na rudeni tokiu pat rezimu buvo apie 7,5. Dabar toks jausmas, kad ir trasoj ima gerokai daugiau. Siaip pas mane visos masinos imdavo daugiau nei zmones sako arba poperius raso.
#20
Parašyta 2006 sausio 11 - 11:58
Man jis ir dabar netaip vaziuoja kaip Mi16, o tu sakai plyta!Tada jums, kollega, lieka vienas receptas: plyta po gazo pedalo 8)


Vilnius
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0