Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Naujas šeimos narys


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 419

#181 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2006 vasario 27 - 15:37

mano bolide kuri laika ~ 2 min. po uzvedimo (tik nepastebejau, ar ir silto taip) generuoklis buna atjungtas.

:blink:
tikrai?

Kokia visa to prasme? Turetu buti peilis akumui jei vazineji trumpais atstumais
  • 0
406 2.1 TD

#182 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 27 - 15:55

nu tipo kad neapkrauti salto variklio :mellow: . Akumui per keturis metus - jokiu problemu :unsure: Tiksliai- mano bolidui ryt lygiai 4 metai, kaip nuo konvejerio nukrito... :wub: aisiu geliu padovanosiu :rolleyes:
  • 0

#183 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 vasario 28 - 08:10

mano bolide kuri laika ~ 2 min. po uzvedimo (tik nepastebejau, ar ir silto taip) generuoklis buna atjungtas.

:blink: a iš kur žinai? plačiau biski galima?
Nes ko tais pasakymas kad neapkraut šalto variklio, man ko tais nerimtai skamba. Ir su tokiu devaisu, aš asmeniškai nesugyvenčiau :ph34r:
Iš kitos pusės - gal jis būna atjungtas tik ant laisvų sūkių - davus gazo gal jau normaliai generuoklis krauna? Tada dar dar - ir francio pasakymas, kad pūteklio apsukos nuo variklio apsūkų priklauso, aiškesnis pasidaro.

aisiu geliu padovanosiu

:beer:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#184 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2006 vasario 28 - 08:23

:blink:  a iš kur žinai? plačiau biski galima?
Nes ko tais pasakymas kad neapkraut šalto variklio, man ko tais nerimtai skamba. Ir su tokiu devaisu, aš asmeniškai nesugyvenčiau :ph34r:
Iš kitos pusės - gal jis būna atjungtas tik ant laisvų sūkių - davus gazo gal jau normaliai generuoklis krauna? Tada dar dar - ir francio pasakymas, kad pūteklio apsukos nuo variklio apsūkų priklauso, aiškesnis pasidaro.
:beer:

Ne tik puteklio ir sviesos pasvieseja kai pagazuoji :ph34r: Bet taip nezymiai,nepastabusvairuotojas nepastebetu -_- :D Beje biski generatoriaus dirzelis cypia kol saltas motoras,gal tai ir ytakoja, bet taip pasikartosiu buna tik kol saltas variklis, na kokias 10min kol susyla. NA po 6000km varysiu i servisa ir issiaiskinsiu kas kaip :unsure:

Šį pranešimą redagavo Francis: 2006 vasario 28 - 08:23

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#185 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2006 vasario 28 - 08:32

aha ash irgi pastebejau, kad po kazkiek laiko (gal 10 sekundziu gal minute dabar sunku pasakyti) shviesos pastipreja, ne po truputi o ishkart.
  • 0
Nuotrauka

#186 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 vasario 28 - 08:35

Na pas mano zyzelį tas pats, bet tai normalu, kadangi užvedus variklį, pakaitinimo žvakės dar kurį laiką kaitina, beto akumą dakrovinėja. Čia skaitau yr normaliai viskas
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#187 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2006 vasario 28 - 08:41

a tixliai, gi zvakes priklausomai nuo oro temperaturos pashildo dar, o tas reishkinis kaip tik prie zemos temperaturos pasireishkia. Nu va darka eilini karta irode kad viskam yra loginis paaishkinimas 8)
  • 0
Nuotrauka

#188 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2006 vasario 28 - 08:47

Nu va darka eilini karta irode kad viskam yra loginis paaishkinimas 8)

o tu jau buvai bepradedąs dvasiom tikėt? :rolleyes: ^_^
  • 0

#189 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 28 - 09:44

:blink: a iš kur žinai? plačiau biski galima?

ir mano, ir analogiskame Snęč ex-bolide, kiek laiko (gal apie 2 min) jam padirbus, pasigirsta reles caktelejimas, variklis vos-vos trukteli, gaves kazkokia nauja apkrova, tai (irgi vos pastebimai) atsiliepia ir ventiliatoriaus garsui arba salono apsvietimui, etc. Vaziuojant sito, aisku, nesijaucia. Tik ant laisvu arba labai zemu sukiu.

zibinte paklausiau kastasyr ir man paaiskino, kad taip isijungia generuoklis.
  • 0

#190 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 vasario 28 - 09:57

zibinte paklausiau kastasyr ir man paaiskino, kad taip isijungia generuoklis.

Nu nesitikėjau, kad tavojo bolido varikliukas toks slabnas, kad net generatoriaus nepaveža B) Nu obettačiau man vis tiek neaišku kam toks featuras naudingas :huh: o vat kas laukia su pagyvenusiu akumu manau pasakot neverta, pvz kai bevažiuojant nei iš šio nei iš to dėl įtampos didesnio kritimo suveikia signalizacija blokuodama variklį....
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#191 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 28 - 10:02

kas laukia su pagyvenusiu akumu manau pasakot neverta, pvz kai bevažiuojant nei iš šio nei iš to dėl įtampos didesnio kritimo suveikia signalizacija blokuodama variklį....

nu kai uzsivedziau (uztempe) su tusciu akumu, signalke nieka nesake. vaziuojant kas ten turi atsitikt? gi niex nesijungineja. tik generuoklis ijungiamas veliau, negu iprasta...

p.s. a kaip su tokiais pagyvenusiais akumais reiktu uzsivesti? :unsure:
  • 0

#192 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 vasario 28 - 10:16

zibinte paklausiau kastasyr ir man paaiskino, kad taip isijungia generuoklis.

hmmm...man vis tik manytusi, kad yra ne visai taip, arba bandysiu patikslinti (aisku, as tik speju) :rolleyes:

Kadangi, dabartiniai varikliai prifarsiruoti visokiu elektriniu pasildymu, papildymu ir prifarsiravimu, man rods logiskiausias paaiskinimas butu toks:
uzkurus varikli, idant ypac smarkiai neapkrauti (nesudeginti) generatoriaus, keleta minuciu pastarasis maitina tik pacias svarbiausias grandines (ecu, zvakes, pasildyma, etc). Kita dalis elektrines sistemos maitinama is akumuliatoriaus.
praejus kuriam laikui (sumazejus elektros poreikiui), generatorius pajugiamas prie visos elektros sistemos.

To priezastys, manau gali buti kelios: jau dabar gamintojai verkia, jog 12V borto itampa yra per maza, vertinant naudojama elektros galinguma. Taigi, kad isvengti elektros instaliacijos gedimu, reiktu storinti laidus bei didinti generatoriaus galinguma. Bet tai papildomos islaidos, labai neigiamai veikiancios gamintoju pelnus (arba vartotojo kisene). Tad priimtas kompromisinis sprendimas: esant labai dideliam elektros grandines apkrovimui, nuo generatoriaus priverstinai atjungti "nereikalingus" elektros naudotojus.

Visa si blevyzga yra IMO :blush:
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#193 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 28 - 10:20

Sitos raudos, kiek suprantu, yra gausiausiai dedikuojamos elektromexaniniams vairo stiprintuvams, ibo jiems gausiai sroves reikia. aisq, gali buti ir kitu niuansu, kuriu as nezinau. :mellow:
  • 0

#194 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 vasario 28 - 10:26

Sitos raudos, kiek suprantu, yra gausiausiai dedikuojamos elektromexaniniams vairo stiprintuvams, ibo jiems gausiai sroves reikia.

bijau kad ne tik:
ABS/ESP/ASR elektrinis siurblys (nezinau kiek jis ima sroves, taciau lempos mirksi labai graziai...)
elektrinis ausinimo skyscio pasildymas (idomu kokis jo galingumas)
dyzelio kaitinimo zvakes (~60-80A)
sviesos
stiklo/veidrodeliu pasildymas
sedyniu pasildymas
tavo minetas elektrinis vairo stiprintuvas

o kokis generatoriaus galingumas? 80A? 100A? 120A?
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#195 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 vasario 28 - 10:38

p.s. a kaip su tokiais pagyvenusiais akumais reiktu uzsivesti?

problema ne užsivest, bet paskui užsivedus bandyt važiuot vien tik iš akumo, kurio niekas niekaip nekrauna, o jis vargšas senas ir tuščias labai greitai mažina įtampą, kuri yra labai nestabili, kai akumas tuščias. Įsijunk papildomai kad ir galinio lango pašildymą ir žiū įtampa visais 2 - 3 V pakrenta. Signalkei to tik ir reikia - apsiputojis visa puola rėkt ir blokuot - mol vagys mane atjungt nori <_<
Nu ir dar jei pas tave stovi elektromexaninis vairo stiprintuvas, tai kaip manai kaip išeis vairuot, kai jam pasirodys per mažai akumo duodamo galingumo.

O Aroonės pamąstymai

uzkurus varikli, idant ypac smarkiai neapkrauti (nesudeginti) generatoriaus, keleta minuciu pastarasis maitina tik pacias svarbiausias grandines (ecu, zvakes, pasildyma, etc). Kita dalis elektrines sistemos maitinama is akumuliatoriaus.
praejus kuriam laikui (sumazejus elektros poreikiui), generatorius pajugiamas prie visos elektros sistemos.

manau toli nuo realybės, kadangi yra pakankamai komplikuota ir sudėtinga igyvendint grandinių pseudo atskyrimą. Galima padaryt paprasčiau - riboti generatoriaus žadinimą, kad jis neatiduotų didesnės srovės nei max gali, bet tai tikria nepasireikštų Kursio aprašytais požymiais.
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#196 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 vasario 28 - 10:49

O Aroonės pamąstymai
manau toli nuo realybės, kadangi yra pakankamai komplikuota ir sudėtinga igyvendint grandinių pseudo atskyrimą.

kodel sudetinga?
o jei realizuot tokia grandines schema:
generatorius->vartotojai1->"protinga apkrovimo rele"->akumuliatorius->vartotojai2

aisku, tai labai supaprastinta schema (reiktu ivertinti uzvedimo cikla, idant suzadinti generatoriu), taciau nematau kazkokiu ypac dideliu konstrukciniu sudetingumu jai igyvendinti. Kitas dalykas, automobiliuose su duomenu magistrale (BSI, CAN busu ar etc), tam tikru vartotoju maitinima galima valdyti duomenu filtravimu (aisku tai butu pakankamai sudetinga schema ir nezinau ar is vis turinti prasme, bet kaip galimas problemos sprendimas, bent jau dalinis, manau yra imanomas )
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#197 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 28 - 10:50

nu del akumo - tai as apskritai abejoju, ar gamintojai daug demesio skiria eksploatacijos su nudvesusiais komponentais planavimui. As asmeniskai irgi nelaukciau tokios akumo bukles. prie pirmu nuovargio simptomu pasikeisciau. o norint gauti atsakyma i situos klausimus, IMO geriausia butu kreiptis i viena Zibinto darbuotoja. Man jis tiesiog trumpai pasake, kad taip jungiasi generuoklis (iki tol dirba tik nuo akumo) ir visx cia yr narmaley. tai ir nebesiparinau :) p.s. kaip minejau, po uzvedimo tusciu akumu man asmeniskai jokiu bedu neiskilo. nei su signalke, nei su kuo dar. pasikrove greitai. darau naivia isvada, kad taip ir turetu buti.
  • 0

#198 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 vasario 28 - 11:11

kodel sudetinga?
o jei realizuot tokia grandines schema:
generatorius->vartotojai1->"protinga apkrovimo rele"->akumuliatorius->vartotojai2

Sudėtinga todėl, kad
1.akumuliatorius automobilyje dirba kaip filtras slopinantis įtampos šuolius ir iš principo neleistina situacija, kai generatorius maitina vartotojus be lygiagrečiai pakabinto akumuliatoriaus
2.kaip išspręsti "protingos relės" klausimą? B)
Nu bet čia jau retoriniai klausimėliai ir manau neverta gylintis bo nieks čia nežino kaip yr iš tiesų -_-

prie pirmu nuovargio simptomu pasikeisciau

Kokie simptomai, jei dėl kokių nors priežasčių generatorius atsisako k r a u t bevažiuojant?
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#199 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 28 - 11:40

Kokie simptomai, jei dėl kokių nors priežasčių generatorius atsisako k r a u t bevažiuojant?

Mike, man atrodo, kad tu sustresavai del to paveluoto ijungimo? :) Kraut bevaziuojant man buvo atsisakes ir 205. Nors jame, kaip pac supranti, nera jokiu atjunginejimu. :blush:
  • 0

#200 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.111
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Parašyta 2006 vasario 28 - 11:56

Kokie simptomai, jei dėl kokių nors priežasčių generatorius atsisako k r a u t bevažiuojant?

man sustojo masina... vidury kelio... bet pirma numire tachometras... :(
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0