

Kompresija .... ? Kokia turi buti ?
#21
Parašyta 2006 vasario 28 - 09:05

#22
Parašyta 2006 vasario 28 - 09:09

Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#23
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 vasario 28 - 15:24

#24
Parašyta 2006 vasario 28 - 16:14
drystu papriestaraut kolega, aukstesnio oktaninio skaiciaus benzas nebutinai geresnisSkaičiau skaičiau ir neištvėriau neįkišęs savo snapo. Kad būtų aiškiau pateiksiu dar keletą niuansų. Suspaudimo laipsnis yra NEKINTAMAS dydis, t.y. per visą variklio eksploataciją jis išlieka pastovus (na nebent jūsų variklis tiek išbliautas, kad vietoj 2 litru pasidarė jau 3 litrai
). Tai ir reiškia, kad tai yra tūrio santykis tarp dviejų kraštinių stūmoklio padėčių. Paprastai šis dydis aktualus pasirenkant kokio oktano benzą pilt, kuo tas laipsnis didesnis, tuo geresnio benzo reikia (žodžiu čia toliau fizika apie detonacijas apie ką aš tingiu rašyt). Tuo tarpu kompresija arba lietuviškai slėgis, tai tiesiog suspausto oro slėgis.
trumpai tariant, suspaudimo laipsnis yra variklio parametras, o slėgis tai tiesiog suspaustas oras. Ir visiškai nereškia, kad skirtingi varikliai, turėdami vienodus suspaudimo laipsnius, būtinai turės ir vienodas kompresijas.
Elementariai kalbant, pvz. dyzelinio mataro suspaudimo laipsnis yra apie 24:1, o kompresija paie 30 atm. Jeigu mes iš to variklio pašalinsim kompresinius žiedus, tai suspaudimo laipsnis vistiek liks 24:1, tačiau variklį turbūt bus sunku užvest ir vasarą prie +30, kadangi kompresija bus nekokia. ;)

#25
Parašyta 2006 vasario 28 - 16:22
Sutinku, nesikabinam prie žodžių. Aš ir taip jaučiuosi didvyriu tiek prirašęsdrystu papriestaraut kolega, aukstesnio oktaninio skaiciaus benzas nebutinai geresnis
oktanas gi ner kokybinis parametras

Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#26
Svečias_rally69_*
Parašyta 2006 vasario 28 - 16:41
Sutinku, nesikabinam prie žodžių. Aš ir taip jaučiuosi didvyriu tiek prirašęs


tiek diskutuota apie tai ...

#27
Parašyta 2006 vasario 28 - 19:44
Būtent.Suspaudimo laipsnis yra NEKINTAMAS dydis
#28
Svečias_Stanakas_*
Parašyta 2006 vasario 28 - 22:11
Baras (1 ba=105 Pa)
Techninė atmosfera - (1at=1kgf/cm=98 066 Pa)
Standartinė atmosfera, arba atmosfera - (1atm=101 325 Pa) (standartinis atmosferos slėgis)
Šaltinis
Ką noriu pasakyti, kad dujų slėgio priklausomybė nuo tūrio nėra tiesinė. Grafikai randasi gūglėj. Taip kad suspaudimo laipsnis tikrai nėra tai ko tu ieškai.
#29
Parašyta 2006 kovo 01 - 08:57
Chebra, suspaudimo laipsnis neturi jokio matavimo vieneto, tai yra tiesiog santykis tarp tūrių ir viskas, kitaip sakant kiek kartų vienas tūris yra didesnis už kitą ir taškasApie matavimo vienetus ne šiaip sau:
Baras (1 ba=105 Pa)
Techninė atmosfera - (1at=1kgf/cm=98 066 Pa)
Standartinė atmosfera, arba atmosfera - (1atm=101 325 Pa) (standartinis atmosferos slėgis)
Šaltinis
Ką noriu pasakyti, kad dujų slėgio priklausomybė nuo tūrio nėra tiesinė. Grafikai randasi gūglėj. Taip kad suspaudimo laipsnis tikrai nėra tai ko tu ieškai.
Šį pranešimą redagavo Darka: 2006 kovo 01 - 08:58
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#30
Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 kovo 01 - 08:57
#31
Parašyta 2006 kovo 01 - 12:22
Šį pranešimą redagavo Kulinaras: 2006 kovo 01 - 12:28
#32
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 kovo 01 - 19:33



#33
Parašyta 2006 kovo 02 - 09:08
Del remonto kazi ar apsimoka su tuo "Lektuvu" prasideti. Nes vien issimti-uzkelti varikli kainuos 500lt. minimum.na va, tuo as ir tikejausi - kad turi buti apie 12..... ne labai dziugiuos zynios man
Bet nieko nepadarysi... Reikia dziaugtis tuo kad gerai vedasi ir dar lyg tai traukia....
Beje gal kas zino kiek galetu kainuoti
remontas jei toki daryciau ?
Beje kaip su dujom draugauja? Kokia iranga, ar saudo? Nes belieka arba parduoti, arba LPG mestis.
#34
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 kovo 06 - 15:00





Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0