Sveiki, kaip manot ar praleis TA, jei buferyje nera priesrukiniu zibintu? Po avarijos suduzo abu, o kitu nesistaciau. Ar uzdengti skyles ar nesvarbu? Ir ar lempute panaikinti, jog nesviestu prietaisu skidelyje tokiu atveju?
Techinė apžiūra
#441
Parašyta 2015 birželio 19 - 07:51
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#442
Parašyta 2015 birželio 19 - 08:14
Teoriškai skylės turi būti uždengtos, kontrolinių lempučių neturi būt.
O praktiškai ant kokio užsirausi ir kuria koja bus nulipęs...
#443
Parašyta 2015 birželio 19 - 09:17
ir jungiklio tada teoriskai neturi buti . bet cia ant ko uzsirausi
#444
Parašyta 2015 birželio 19 - 10:57
Jei jungiklis ant posūkių svirtelės, tai tiesiog padaryk, kad nebūtų kontrolinės lemputės arba ištrauk relę (dažnai būtent ji jungia kartu ir lemputę), nes tuomet sukant į pirmą padėtį - jungia priekinius, sukant į antra - galinius. TUščia padėtis nereiškia, kad yra jungiklis.
Tiesa, mums buvo, kad išbūrė tokį nelaimingą scenarijų. Teoriškai, galinis priešrūkinis (jei yra TIK galinis), turi jungtis tik su trumpomis šviesomis. Su gabaritais netinka, nesijungia. O priekiniai priešrūkiniai su gabaritais jungiasi, o mašinose, kur yra priekiniai priešrūkiniai, tuomet galima jungti jau ir galinius. Tai va buvo viskas atjungta, bet įjungus vien gabartisu ir pasukus rankenėlę su kartus - įsijungė galiniai priešrūkiniai. Ir čia buvo negerai. Teko grįžt namo ir perkirpus vieną laidą, pastatyt ant jo relę, kurią žadina būtent trumpos šviesos.
O šiaip nekart tekę pravaryt ir su kiaurais bamperiais, ir su jungikliu, ir be jungiklio. Kartą net prastūmėm su neveikiančiais galiniais priešrūkais (nerado jungiklio, nes buvo išimtas ir įdėta originali zagluškė,,,)
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#445
Parašyta 2015 birželio 30 - 20:50
Negavau technikinės, nes nepritvirtintas akumuliatorius. Gal žinot kaip akumuliatorius turi būti pritvirtintas? Peugeot 406,1997m
#446
Parašyta 2015 birželio 30 - 21:08
Negavau technikinės, nes nepritvirtintas akumuliatorius. Gal žinot kaip akumuliatorius turi būti pritvirtintas? Peugeot 406,1997m
jei akumas idetas I plasmasine deze, ir jei ji tvarkinga, tai virsuj turetum matyti vienoj ir kitoj pusej auseles su sriegiais varztams isukt, dedi per akuma plokstele ir prisuki prie tu auseliu, taip akuma sutvirtindamas
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#447
Parašyta 2015 birželio 30 - 21:23
kažin tiks inspektoriams, jei pats primontuosiu kokią plokštelę toje vietoje? :/
#448
Parašyta 2015 birželio 30 - 21:29
kažin tiks inspektoriams, jei pats primontuosiu kokią plokštelę toje vietoje? :/
svarbiausia jiem, kad nebutu laisvas akumas ir nejudetu, o kaip tai padarysi jiems dzin.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#449
Parašyta 2015 birželio 30 - 21:30
dėkoju, už pagalbą
#450
Parašyta 2015 birželio 30 - 22:26
Negavau technikinės, nes nepritvirtintas akumuliatorius. Gal žinot kaip akumuliatorius turi būti pritvirtintas? Peugeot 406,1997m
#451
Parašyta 2015 liepos 01 - 10:56
406tiems būna dažnai sulaužyta ten, nes ausys plastmasinės. Įdeda per aukštą akumą, paveržia ir triokšt. Auseles galima pasidaryt pačiam iš paprastų statybinių kampukų ar kažko panašaus. Bet esu matęs, kaip žmogai praėjo akumą pririšę su tokiu daiktu, http://www.ajprodukt...nimo_dirzai.tif
arba su kelnių diržų, su virve...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#452
Parašyta 2015 liepos 23 - 08:47
Pabandžiau praeiti TA su neveikiančiais galiniais stabdžiais (trūkęs ir laikinai užglušintas vamzdelis) - nepavyko
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#453
Parašyta 2015 liepos 23 - 09:18
Pabandžiau praeiti TA su neveikiančiais galiniais stabdžiais (trūkęs ir laikinai užglušintas vamzdelis) - nepavyko
Ratukų neiškvietė?
#454
Parašyta 2015 liepos 23 - 09:27
Ne, netgi namo parvažiavau normaliai.
Džiugu, kad TA centrai dar nevirto skėriais ir mientam neskundžia visų, kurie su pasibaigusia TA ir nepavykus praeiti, išvažiuoja vistiek savo eiga.
Šiuo atveju tuos stabdžius palikau specialiai, nes mašinytė ne nauja, o gerokai viršijanti 20 metų, tai ten prisikabint galima ir prie kėbulo, ir prie šiek tiek tepaluotų jėgos agregatų (lašas nesusikaupia ir nenukrenta). Šiomis dienomis keisim vamzdį ir važiuosim pasiimti talono.
Dar įrašė, kad šiek tiek mirksi vienas galinis gabaritas kartu su posūkiu, tai patvarkyta šiek tiek masė žibinto ir turėtų praeiti (ten problemos būtent to modelio - oksiduojasi ir paskui netgi išsvyla fiškės tiek, kad nebebūna ant ko lipdyti).
Ir NT, kad dešinio veidrodėlio stikliuko blizgalas kraštuose gerokai pasilupinėjęs.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#455
Parašyta 2015 liepos 23 - 19:03
Tai principe pasisekė..bendradarbis likus porai savaičių iki TA galiojimo pabaigos nuvarė savo ford tranzit sunkvežimiuką, galvojo pravarys ta, rastus trukumus susitvarkys ir atvažiuos vėl..Bet, išvažiavo iš TA su įrašu "eksploatuoti draudžiama"..Bo rado kur tai rėme parudijimą didesnį..O kaip žinia rėmas neremontuojamas..Prieš važiuodamas i TA bendradarbis buvo tam tranzitui variklio ir dėžės kapitalini padaręs..
#456
Parašyta 2015 liepos 24 - 07:51
Nu prie mano punkto reikalavimuose parašyta, kad kai jis netenkinamas, lygiai taip pat turėtų būti "draudžiama eksploatuoti". O kodėl rėmas nėra remontuojamas? Kur taip parašyta?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#457
Parašyta 2015 liepos 24 - 08:49
#458
Parašyta 2015 liepos 25 - 17:43
Pabandžiau praeiti TA su neveikiančiais galiniais stabdžiais (trūkęs ir laikinai užglušintas vamzdelis) - nepavyko
O tolkas vaziuoti,jei zinai kad stabdziai netvarkingi,stabdzius sviesas jie krato ipatingai,prasmukti be sansu
Nežinau, jam taip sakė kad rėmą virinti idedant lopą negalima ar pan.
Tu gal ne taip supratai,jei pastebes virinta lanzerona,ar kazkokia "nesancia" konstrukcija,tada taip,prisikabins.Nu pervirinau 406 naujus slenkscius ,paziurejo ir nieko nesake,o va su skyletais 100% prikibtu
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 liepos 25 - 17:46
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#459
Parašyta 2015 liepos 26 - 01:14
Tu gal ne taip supratai,jei pastebes virinta lanzerona,ar kazkokia "nesancia" konstrukcija,tada taip,prisikabins.Nu pervirinau 406 naujus slenkscius ,paziurejo ir nieko nesake,o va su skyletais 100% prikibtu
Slenksčius taip, bet ne rėminę transporto priemonę.
#460
Parašyta 2015 liepos 26 - 21:10
O tolkas vaziuoti,jei zinai kad stabdziai netvarkingi,stabdzius sviesas jie krato ipatingai,prasmukti be sansu
Prasmukti ir nesitikėjau - neįmanoma, o su dideliais pinigais irgi sunkiai įmanoma, nebent ant tos pačios ašies būtų rankinis, ir būtų labai gerai sureguliuotas, bet šiuo atveju stabdžiai galiniai, o rankinis priekyje.
Tolkas tiktai toks, kad mašinytė sena. Laikančios konstrukcijos tvarkingos ir saugios, bet tikrai bendra kėbulo būklė ne įspūdinga. Taip pat, yra nedidelių prasisunkimų (kaip ir sakiau, lašėt nelaša, bet rasojimus visus išgaudyt 24metų senumo mašinai - turi būti maniakas, nes reikia keisti visas iš eilės tarpines ir salnykus... esu tai padaręs tik vienam savo bolidui), paieškojęs rastų ir kitokių smulkių priekabių. Gal stabdžių diskai per ploni, gal kažkur kokia guma patrūkinėjus, gal koks galinis diržas netvarkingai įsitempia. Senolių jie paprastai kažkodėl iš pirmo karto nenori praleisti, nebent jau atvarai tokį, kur viskas perrinkta ir plika akim pažiūrėjus matosi, kad viskas tvarkoj. O kur kasdien naudojami seni pasilupinėję bolidai, iš esmės tvarkingi, bet su smulkiom saugumui mažai įtakos darančiom nesąmonėm, tuomet priieškot gali ko tik nori - visokių elektros nesąmonių, prasisunkimų, kėbulo prastos būklės prirašo, kur brangu ir nervas ima tvarkyt... Dabar stabdžius įrašė ir aš laimingas. Tas vamzdelis vistiek buvo trūkęs ir be jo mašina nekilo (stabdžių vamzdelis, kuriuo galinio tilto slėgis paduodamas atgal į priekį, į stabdžių kraną, kuris paskui tą slėgį permeta kitu vamzdeliu atgal į galinius stabdžius, taip paprastai nuo pakrovimo ir reikalingo slėgio iškelti bolidą į normalų aukštį, reguliuojant ir galinių stabdžių jėgą ), tai bet kuriuo atveju teko užglušinti bent jau tam, kad davažiuoti iki vietos ir tvarkingai pasikelus pasikeisti į naują varinį, bet kadangi tuo pačiu TA, tai va dabar pasikeisiu ir per pakartotinę gausiu teigiamą rezultatą Viskas pagal planą
Jie paprasčiausiai nenori, kad atvažiuotų sena mašina ir paskui kur atvažiuoja jų kompetencijos ir antikorupcijos tikrinti ir padaro vietoje iš naujo TA, tai visada renkasi iš pirmo karto praeinančius senuosius bolidus. Todėl stengias seniem bent kokią smulkmeną įrašyt, kad reiktų pakartotinės
Kelis kartus atvariau tokius bolidus, kur metų 25 ir pan, bet pusė važiuoklės nauja, pusė variklio nauja, stabdžiai visi nauji ir t.t, kėbulas normalus dar pakankamai tvirtumo ir korozijos atžvilgiu, o tepalo nei lašelio, nei dėmelės niekur. Tai nors ir kėbulo vaizdas baisus, vistiek iš pirmo karto praeita, nes na tiesiog drąsiai tą mašiną galima ir darkart leisti per tą patikrinimą ;)
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0