Techinė apžiūra
#481
Parašyta 2015 spalio 24 - 23:53
#482
Parašyta 2015 spalio 25 - 08:26
Neseniai praeidinejo P407 su 1.6HDI 80kw irgi be fap bet su kataliku.Pries du metus kai dar buvo fap dumingumas buvo kazkur 0.2 , o dabar 1.2 .O P307 tik su 2.0HDI 66kw irgi be kataliko ,pas ji fap nebuvo , tai dumingumas buvo 1.3.Jeigu viskas ok tikrai praeisi tik pries technine prapusk varikliuka.As tai apie 20km pravaziavau dideliais apsisukimais, kadangi abi auto daugiausi eksploatuojamos buvo mieste.
#483
Parašyta 2015 spalio 25 - 11:05
Pas mane 307 su katalizaztorium bet su isoperuotu FAP ir uzglucintu EGR pirmu matavimu buvo berods 3.3. antru 0.9... Gan didele variacija. Bet tokie skaiciai... Taip kad galit nebijot TA.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#484
Parašyta 2015 spalio 25 - 12:14
Čia ne variacija. Tiesiog važiuodamas tiek neįpūti apsukų, todėl pagazavus iki 5000+ apsukų, tai dar šovė kamuoliuką dūmų ir gavosi tas 3.3.
Pas mumi yra tekę ir 8-9 pamatyt. Sekantis matavimas 5, sekantis 4.5, sekantis 4, paskutinis 3.5, ir nepraėjom. Čia buvo dar pati tų matavimų gazuojant pradžia, 2012ti metai, o senas keleivinis kablukas su beturbiniu dyzeliu natūralu, kad retai būna gazuojamas. O paskui pagazavus ir grįžus buvo ledas
Praeitą savaitę varėm senutę 96m Xantia 1.9TD, tai įpūtė gal 0,4. Rinktas siurblys ir nėra labai atsuktas kuro didinimas nuo turbinos slėgio, tvarkingi purkštukai, ėjo žmogus net pažiūrėt, ar nenukrito antgalis nuo duslintuvo. O va mano 89m C15 1,7TD, kur siurblys irgi rinktas, purkštukai netgi padaryti pagal nominalų gamyklinį slėgį ir išpurškimą (išplauta, sureguliuot, vienam pakeistas antgalis), bet truputį pasukta ta turbinos slėgio membrana, truputį atsuktas wastegate'as, ir eina, kaip velnias, įpūtė netgi 1.92, bet vistiek viskas gerai. Nors šiaip ties tiek jau kažkiek dūmelio gali ir būti. Bet važiavau pasivėžinti magistralėj dideliais greičiais ir smarkiai gazuodamas trečiu bėgiu iki ribotuvo, tai tik tiek išsipūtė. Prieš tai buvęs variklis stipriai valgė tepalą, tai įtariu gali būti likę tepalo degėsių duslintuvę ir juos sunkiau išpūsti, nei pelenus. Plius, šito variklio konstrukcija dar senovinė, vožtuvai be gumelių ir pan., tai natūralu, kad į cilindrą gali pakliūti ir šiek tiek tepalo, o jis dūmingumą didina labai stipriai.
beje, tikrintojo klausėm, ar daug išvažiuoja ant traliuko, tai sakė, kad jam per visą istoriją pasitaikė tik du vienetai. Ta prasme ne ten, kur jis pats tikrino, bet kad buvo vietoje ir matė. Tai vertinant viso Lietuvos autoparko būklę, tai man čia atrodo labai nedaug. Manau, kad dažniausiai visgi bėdos būna dėl to, kad trūksta ar peršoka dirželis
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 spalio 25 - 12:16
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#485
Parašyta 2015 spalio 25 - 18:26
nu ryt uzsiregistravau pries 17h naujam cia taikos pr technikines centre, ziuresim kaip ten tikrintojai ar labai priekabus svarbiausia kad dumingumas viskas normaliai, siandien praputinejau, iki 3 begio dugnais kokia desimt kartu, tai grizus i kiema, vietoj gazuojant nelabai jau ir meta koki duma o jei ten prisikabins prie vaziuokles ko nors, tai ten manau mazesne beda, pasikeist nesudetinga jau gal tik dabar man idomu, jei pas mane TA baigiasi kitu metu sausio 1 lyg ar sausio 3 diena, jei as sakykim sia savaite prasivarau, tai man duos TA nuo sios dienos kada prasivariau 2 metus ar nuo 2016 sausio kazkurios tai dienos kada esama TA turi pasibaigt?
#486
Parašyta 2015 spalio 25 - 18:44
#487
Parašyta 2015 spalio 25 - 18:47
nu nera kad skubu tiesiog nesinori paskiau ziema vezt, kad jei ka keist reikes, o lauke vdrug kaip sakoma didelis minusas, tai reiktu salt lauke o kol dar silta, tai noriu susitvarkyt, gal dar ka pastebes kas i pabaiga, pasikeist ir pasiruost ziemai tvarkingai, kad be jokiu rupesciu pravazinet. cia tik del to anksciau varau.
#488
Parašyta 2015 spalio 25 - 19:48
Na aš prieš TA pabaiga tik užsuku pakabos pakratyt, jei įtariu jei kas gali but negerai..O bandau TA varyt likus menesiui iki pabaigos, jei atranda ka negero laiko buna sociai pasitvarkyt..
#489
Parašyta 2015 spalio 26 - 18:39
Na buvau uzsukes tos TA.
tai tik vairo trauke reiks ieskot nusipirkt ir apsvietimo numeriu lempute. Grizes bandziau lempute issiimt, tai belupdamas nulauziau viena laikikli plem
reiks ieskot kur srote tik labai uzknisa, kad tie stikliukai is vidaus labai apsinesa ir paskiau net nesimato kad dega, kas ir buvo siuo atveju... reiks gal kokiu paprasciausiu kokiu minkstu silikonu krastus uztept kad tos dulkes nepatektu ar ka...
#490
Parašyta 2015 spalio 27 - 11:54
Dėl vairo kai tokį parašo, tai būna kai sriegiai atsileidę ar kontraveržlės. Jei pati traukė, tai parašo pernelyg didelis laisvumas/klibėjimas iš lanksčių sujungimų. Ar tikrai pačioj traukėj bėda? Gal atsileidus iš liniuotės arba antgaliuko ir traukės sujungime kliba? Man taip buvo kartą, tai pakako antgaliuko kontrę daveržt, gavrikai serviso nesugebėjo, gerai, kad neišsimovė giminaitei
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#491
Parašyta 2015 spalio 27 - 18:09
Dėl vairo kai tokį parašo, tai būna kai sriegiai atsileidę ar kontraveržlės. Jei pati traukė, tai parašo pernelyg didelis laisvumas/klibėjimas iš lanksčių sujungimų. Ar tikrai pačioj traukėj bėda? Gal atsileidus iš liniuotės arba antgaliuko ir traukės sujungime kliba? Man taip buvo kartą, tai pakako antgaliuko kontrę daveržt, gavrikai serviso nesugebėjo, gerai, kad neišsimovė giminaitei
Nu prie manes pats sake vairo traukes antgalis kliba dar grizes su tevuku paziurejom, kad jau reik keist. Gal blogai pazymejo...
#492
Parašyta 2015 spalio 27 - 18:19
Tai antgalis ir traukė skirtingi dalykai. Kodėl sakei traukė?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#493
Parašyta 2015 spalio 27 - 19:32
Tai antgalis ir traukė skirtingi dalykai. Kodėl sakei traukė?
Tai sitas kas yra? As kaip supratau traukes antgalis
http://robetas.lt/lt...raukės antgaliscia ir raso vairo traukes antgalis, jau susimaisiau
Šį pranešimą redagavo scorpio1991: 2015 spalio 27 - 19:35
#494
Parašyta 2015 spalio 27 - 20:41
Taip tai traukes antgalis.
#496
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 07:20
Nu žiūrint ka reiškia nesueina Jeigu bamberis neatsilupęs ir žeme nesivelka, tai praeisi
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#498
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 07:53
Svarbu nebūtu atsikišusių smailiu-aštrių kampų. Mane pravijo kai atvažiavau su ties žibintu paskilusiu bamperiu, aštrią apie 3cm pločio ir kokiu 10 cm ilgio atplaišą su pirštu buvo galima čiut pajudinti..Kadangi planuose buvo numatyta keisti bamperį, tai ta atplaišą prikniedijau ir antrą syki atvažiavęs gavau TA..
#500
Parašyta 2015 gruodžio 03 - 09:26
Pamiršk tokias nesąmones, ten gi techninė apžiūra, o ne analinis prievartinis seksas Nieko čia aštraus, viskas gerai. Tik pabandytų prie manęs už tokį prisikabint, dažnai ir visą mašiną taip surinktą pravarom
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0