Jump to content


Photo

Techinė apžiūra


  • Please log in to reply
604 replies to this topic

#281 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2013 June 28 - 21:23

ka manot,gal padetu dumingumui mazint

dvitakte alyva i dyz kura

taigi,pasikeiciau tepala,oro filtra,surizikavau ir isipyliau nusipirkes to tepalo dvitakciams,matysim kaip bus.....dabar del matuokles oro srauto - atjungiau ja,uzsidege chekas,bet variklis nustojo purtesis ir berods dumo nemeta,dirba tolygiau...Pralekiau dugnais,atrodo gerai viskas...Bet tai trauka atjungus oro srauto matuokle nepasikeite visiskai,traukia kaip zveris....Klausimas - ar praeisiu TA jei dega check lempute :ax:

tai galiu pasakyti toki dalyka,kad jaigu atjungus matuokle variklis graziau dirba tai kaltas EGR voztuvas
  • 0

#282 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 June 29 - 13:45

ka manot,gal padetu dumingumui mazint

dvitakte alyva i dyz kura

taigi,pasikeiciau tepala,oro filtra,surizikavau ir isipyliau nusipirkes to tepalo dvitakciams,matysim kaip bus.....dabar del matuokles oro srauto - atjungiau ja,uzsidege chekas,bet variklis nustojo purtesis ir berods dumo nemeta,dirba tolygiau...Pralekiau dugnais,atrodo gerai viskas...Bet tai trauka atjungus oro srauto matuokle nepasikeite visiskai,traukia kaip zveris....Klausimas - ar praeisiu TA jei dega check lempute :ax:

tai galiu pasakyti toki dalyka,kad jaigu atjungus matuokle variklis graziau dirba tai kaltas EGR voztuvas

Labai nebūtinai EGR. Reikalas tame,kad atoadaptyvinės programos neturi loginio mąstymo.Tipo jei daviklis pajungtas,tai jo parodymai visad bus tik geri. Realybėje taip nėra. Daviklis gali rodyti ką tik nori,ir jeigu tie parodymai bus įprogramuotos normos ribose,kompas nemes jokių klaidų,bet vairuotojo gyvenimas nuo to tik prastės. Dabar situacija,kai varklio skyriuje fiziškai neliko srauto matuoklės.Kompas įjungė optimizuotą variklio valdymo režimą ir išmetė klaidą.Tas režimas galėjo būti įjungtas ir esant kitiems daviklių gedimams,paprasčiausiai oro srauto matuoklės nebuvimas daro mažiausią įtaką variklio darbui vasaros metu. Pasikeitė ne tik oro srauto matavimo vertinimas dozuojant kurą,bet ir EGR valdymo algoritmas ir dar daug visokių kitokių reikalų.Faktas,kad gedimas yra ir reikalinga rimta diagnostika.
  • 0

#283 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2013 June 29 - 18:54

Labai nebūtinai EGR. Reikalas tame,kad atoadaptyvinės programos neturi loginio mąstymo.Tipo jei daviklis pajungtas,tai jo parodymai visad bus tik geri. Realybėje taip nėra. Daviklis gali rodyti ką tik nori,ir jeigu tie parodymai bus įprogramuotos normos ribose,kompas nemes jokių klaidų,bet vairuotojo gyvenimas nuo to tik prastės. Dabar situacija,kai varklio skyriuje fiziškai neliko srauto matuoklės.Kompas įjungė optimizuotą variklio valdymo režimą ir išmetė klaidą.Tas režimas galėjo būti įjungtas ir esant kitiems daviklių gedimams,paprasčiausiai oro srauto matuoklės nebuvimas daro mažiausią įtaką variklio darbui vasaros metu. Pasikeitė ne tik oro srauto matavimo vertinimas dozuojant kurą,bet ir EGR valdymo algoritmas ir dar daug visokių kitokių reikalų.Faktas,kad gedimas yra ir reikalinga rimta diagnostika.

keisciausia kad jokiu nusiskundimu del motoro apart pasipurtymo laisvoj eigoj saltam neturiu....traukia super sanaudos super kuriasi super ir jokia lempute nedega skydely
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#284 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 June 29 - 20:38


Labai nebūtinai EGR. Reikalas tame,kad atoadaptyvinės programos neturi loginio mąstymo.Tipo  jei daviklis pajungtas,tai jo parodymai visad bus tik geri. Realybėje taip nėra. Daviklis gali rodyti ką tik nori,ir jeigu tie parodymai bus įprogramuotos normos ribose,kompas nemes jokių klaidų,bet vairuotojo gyvenimas nuo to tik prastės. Dabar situacija,kai varklio skyriuje fiziškai neliko srauto matuoklės.Kompas įjungė optimizuotą variklio valdymo režimą ir išmetė klaidą.Tas režimas galėjo būti įjungtas ir esant kitiems daviklių gedimams,paprasčiausiai oro srauto matuoklės nebuvimas daro mažiausią įtaką variklio darbui vasaros metu. Pasikeitė ne tik oro srauto matavimo vertinimas dozuojant kurą,bet ir EGR valdymo algoritmas ir dar daug visokių kitokių reikalų.Faktas,kad gedimas yra ir reikalinga rimta diagnostika.

keisciausia kad jokiu nusiskundimu del motoro apart pasipurtymo laisvoj eigoj saltam neturiu....traukia super sanaudos super kuriasi super ir jokia lempute nedega skydely

Nieko keisto. Variklio purtymasis greičiausiai bus kažkurio purkštuko problema. Tai kaip benzininio variklio detonacija. Cilindre yra nesudegusio kuro likutis,tai ir inicijuojamas nesavalaikis ciklas. Taip būna kai purkštukas myžioja kažkiek. Kai aplinka įkaista,kuras sudega geriau,detonacijos nebelieka.
  • 0

#285 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2013 June 29 - 21:09

tai kodel nesipurto kai isjungiamas EGR
  • 0

#286 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 June 30 - 09:04

tai kodel nesipurto kai isjungiamas EGR

Viso ko bėda yra neteisingas oro-dyzelio santykis. EGR yra skirtas taršai mažinti,kai variklis dirba pariebintu mišiniu (užvedus šaltą varklį,tipo padsoso režimu). Dalis išmetamųjų dujų gražinama į pasiurbimo kolektorių.O kas bus,jei tas dyzelis pradinėje stadijoje buvo neišpurkštas kaip reikia ir nepilnai sudegė? Jis vėl gražinamas deginimui.O oras? Jei MAP,MAF sensoriai rodo vėjus,kompiuteris vis tiek pasiurbiamo oro kiekį vertina kaip atskaitos tašką dyzelio dozavimui. Štai ir situacija:klaidos nėra,variklis dirba belekaip. Atjungiame MAPa,kompas nebegauna informacijos apie oro kiekį,programa perjungiama į avarinį režimą.Tuomet kompas vadovaujasi tik oro sklendės padėties reostato duomenimis. Juk prieš 20 metu apie tuos EGR niekas ir nesvaigo, MAPai ,MAFai buvo tik tik sukurti,o automobiliai važiavo ne ką blogiau.O dabartinis EGR iš esmės yra rakštis šiknoje.Tarnavimo laikas trumpas,kaina didelė,nauda ekologijai yra tik kai ši sistema veikia nepriekaištingai. Kai EGRo gerklė priauga visokio brudo,pastarasis nežiūrint gerų norų saugoti gamtą,veikia atvirkščiai,-didina taršą ,nes iš esmės degimo kameroje niekad nebesusidaro optimalus oro-kuro santykis.
  • 0

#287 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2013 June 30 - 19:30

Viso ko bėda yra neteisingas oro-dyzelio santykis. EGR yra skirtas taršai mažinti,kai variklis dirba pariebintu mišiniu (užvedus šaltą varklį,tipo padsoso režimu). Dalis išmetamųjų dujų gražinama į pasiurbimo kolektorių.O kas bus,jei tas dyzelis pradinėje stadijoje buvo neišpurkštas kaip reikia ir nepilnai sudegė? Jis vėl gražinamas deginimui.O oras? Jei MAP,MAF sensoriai rodo vėjus,kompiuteris vis tiek pasiurbiamo oro kiekį vertina kaip atskaitos tašką dyzelio dozavimui. Štai ir situacija:klaidos nėra,variklis dirba belekaip. Atjungiame MAPa,kompas nebegauna informacijos apie oro kiekį,programa perjungiama į avarinį režimą.Tuomet kompas vadovaujasi tik oro sklendės padėties reostato duomenimis. Juk prieš 20 metu apie tuos EGR niekas ir nesvaigo, MAPai ,MAFai buvo tik tik sukurti,o automobiliai važiavo ne ką blogiau.O dabartinis EGR iš esmės yra rakštis šiknoje.Tarnavimo laikas trumpas,kaina didelė,nauda ekologijai yra tik kai ši sistema veikia nepriekaištingai. Kai EGRo gerklė priauga visokio brudo,pastarasis nežiūrint gerų norų saugoti gamtą,veikia atvirkščiai,-didina taršą ,nes iš esmės degimo kameroje niekad nebesusidaro optimalus oro-kuro santykis.

siandien specialiai ziurejau,uzkuriant ismeta koki 10sekundziu duma toki pilkai balta,poto dumo nebesimato bet kvapas degesiu yra visada aplink masina kai ji dirba,galvoju gal tai del ispjauto katalizatoriaus..
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#288 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 July 01 - 11:44

siandien specialiai ziurejau,uzkuriant ismeta koki 10sekundziu duma toki pilkai balta,poto dumo nebesimato bet kvapas degesiu yra visada aplink masina kai ji dirba,galvoju gal tai del ispjauto katalizatoriaus..

Šiaip neturi taip būti.Tik užvedus beveik visi dyzeliai pirsteli dūmais dėl prastai deginamo kuro šaltuose cilindruose,bet 10 sek tai jau daugoka. Degėsių kvapo dėl išpjauto katalizo neturėtų būti,tik garsas nuo to pasikeičia.Bet...yra vienas dalykėlis,kuris pasikeičia ženkliai,-tai spaudimas išmetimo kolektoriuje.Nelikus katalizo ir fapo,išmetamosios dujos keliauja laisvai lauk be didesnio pasipriešinimo.O tai atima duoną iš EGR sistemos. Kažkiek paliesėja kuro mišinys,kažkiek pakyla išmetamų dujų temperatūra.Tačiau jei išmetimo sistema sandari.jokių pašalinių kvapų būti neturėtų. Gal pas tave meistreliai blogai užsandarino duslintuvo sujungimus ar kokio tepaliuko sandarinimui patepė.Tada pavažinėk kiek,turėtų visas brudas sudegti.
  • 0

#289 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2013 July 01 - 12:00

sveiki,prikeliam tema. Siand variau TA su 307 1.6hdi,tai dumingumas nesvietiskas,apie 9 siekia,pries varydamas gerai pralekiau ant aukstu apsuku,rodos prapuciau(tiesa,katalizatoriaus ner,ispjove blin pries mane),jokios lemputes nedega,oro filtra keiciau gal pries 20tukst,nedaug cia manau...Jodziu TA nepraejau aisku,kontrolierius pataria jungt prie kompo ir aiskintis kas negerai,gal koks dacikas gryba pjauna..GAzuojant dumu juodu kamuoli ismeta dideli,bet tik prie pat redlaino,poto iskart porcija tokiu baltu dumu..gal kas patars nuo ko pradet :ph34r: pirmiausia aisku keisiu oro filtra

na,va,pravariau jau TA,dumingumas nuo 9 sumazejo iki 0.97 :)~ :clap: Ir pasakyk dabar kas cia labiausiai padejo,pakeisti tepalai(kazi),pakeistas oro filtras(senas buvo visai svarus)atjungta oro srauto matuokle,i dyz kura imaisyta dvitakcio tepalo doze at pralekimas 3begiu ant 110 apie 40km :blink: itariu kad paskutiniai 2 dalykai,ypac paskutinysis..
Esme kad pries varant apziura reikia daug km pralekt ant aukstu apsuku,o ne keleta km kaip buvo pralekta pries pirma TA....dabar kai lekiau tai dar ir po 20km 3begiu kai paduodavau angliu virsdavo juodas dumas,o pries panevezi pravaziavus mazdaug 35km duodant angliu jau dumo nemete :clap:

Anyway aciu visiems uz patarimus bandant mazinti duminguma :beer:
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#290 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2013 July 01 - 22:06

Viso ko bėda yra neteisingas oro-dyzelio santykis. EGR yra skirtas taršai mažinti,kai variklis dirba pariebintu mišiniu (užvedus šaltą varklį,tipo padsoso režimu). Dalis išmetamųjų dujų gražinama į pasiurbimo kolektorių.O kas bus,jei tas dyzelis pradinėje stadijoje buvo neišpurkštas kaip reikia ir nepilnai sudegė? Jis vėl gražinamas deginimui.O oras? Jei MAP,MAF sensoriai rodo vėjus,kompiuteris vis tiek pasiurbiamo oro kiekį vertina kaip atskaitos tašką dyzelio dozavimui. Štai ir situacija:klaidos nėra,variklis dirba belekaip. Atjungiame MAPa,kompas nebegauna informacijos apie oro kiekį,programa perjungiama į avarinį režimą.Tuomet kompas vadovaujasi tik oro sklendės padėties reostato duomenimis. Juk prieš 20 metu apie tuos EGR niekas ir nesvaigo, MAPai ,MAFai buvo tik tik sukurti,o automobiliai važiavo ne ką blogiau.O dabartinis EGR iš esmės yra rakštis šiknoje.Tarnavimo laikas trumpas,kaina didelė,nauda ekologijai yra tik kai ši sistema veikia nepriekaištingai. Kai EGRo gerklė priauga visokio brudo,pastarasis nežiūrint gerų norų saugoti gamtą,veikia atvirkščiai,-didina taršą ,nes iš esmės degimo kameroje niekad nebesusidaro optimalus oro-kuro santykis.

na ta veikimo principa jo zinau as bet labai gerai aprasei,super ,,bet va ar atjungus EGR nebus problemu veliau,,nes as noriu ji atjungti,jau programiskai pirkau atjungta programa,,ir po keliu kilometru ismeta klaida EGR ,,tai akivaizdu kad neatjunge man jo,ar cia jo visiskai neimanoma jo atjungti,kitiem nemeta tos klaidos uzglusinus ji ,o man meta ir negaliu juo atsikratyti
  • 0

#291 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • posts 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Posted 2013 August 06 - 12:44

siandien variau TA savo 605 :pug: , tai uzkliuvo tik rankinis silpnokas, sviesas pareguliuot, ir LED lemputes gabarituose :doh: . pakaba nieko, jau 4 TA karta nieko neuzraso, is ko ji ten padaryta :good: nzn. dumingumas 0.03, su senu oro filtru ,riba 3.0. nemate, kad air bag mirksi, ir kad gale skirtingo protektoriaus padangos.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#292 Anapus_Nemuno

Anapus_Nemuno
  • Senbuviai
  • posts 103
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:Subaru Impreza

Posted 2013 August 27 - 12:56

Sveiki, Ar kas bandė su rezonatorium vietoj katalizatoriaus eiti tech apžiūrą? Prie naujų reikalavimų. Galvoju, ką su savo Peu daryti.
  • 0

Peugeot 307 1.6 HDI 2005 m. - džiaugiasi tėvukas

Peugeot 307 2.0 HDI 2002 m. - sold

BMW 316ti 1.8 2002 m. - sold

Peugeot 406 2.0 HDI 2001 m. - sold

Peugeot 406 2.0 HDI 2000 m. - crashed


#293 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • posts 1,197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Posted 2013 August 27 - 13:33

Gali tiesiog vamzdi virint, ir tai praeisi. Masina ne naujai atvaryta gi :)
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#294 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • posts 4,991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Posted 2013 August 27 - 14:33

Gali tiesiog vamzdi virint, ir tai praeisi. Masina ne naujai atvaryta gi :)

:doh: Tokiu atveju įkala "perdaryta išmetimo sistema".

Prie rezonatoriaus TA neturėtų kabinėtis.
  • 0

#295 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • posts 1,197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Posted 2013 August 27 - 14:49

:doh: Tokiu atveju įkala "perdaryta išmetimo sistema".

Prie rezonatoriaus TA neturėtų kabinėtis.

pries puse metu pavoge katalizatoriu, ir buvo kaip tik TA ant dienu. Praeita su ivirintu vamzdziu toje vietoje... Dabar gal kazkas pasikeite
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#296 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • posts 4,991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Posted 2013 August 27 - 14:56

:doh: Tokiu atveju įkala "perdaryta išmetimo sistema".

Prie rezonatoriaus TA neturėtų kabinėtis.

pries puse metu pavoge katalizatoriu, ir buvo kaip tik TA ant dienu. Praeita su ivirintu vamzdziu toje vietoje... Dabar gal kazkas pasikeite

Šių metų balandį teko įvirint papildomą bakelį, kad praeit TA...
  • 0

#297 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2013 October 25 - 10:20

Siandiena variau tech savo 407, tai galinis ratas nestabdo desinysis visai :ax: ir turbina/galine dalis pasitepalavusi, tai nenorejo zmogus dumingumo tikrinti. Kadangi planuoju rata pats apsitvarkyti, del stabdymo, tai kaip manote, uzteks nuvalyti tepalus ir is intercoolerio juos isleisti (jei ju bus ten) ir vel vaziuoti? Sake gal cia tik is alsuoklio, bet vistiek, geriau nerizikuoti pradziai.
  • 0

#298 linukass

linukass
  • Senbuviai
  • posts 178
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Posted 2013 October 27 - 10:35

variau as pries pora savaiciu, tai irgi turbina buvo tepaluota, tad nepraleido :( , nuvariau i garaziuka, nuplovem ir viskas :good:
  • 0

#299 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2013 October 28 - 12:32

As ir pats ta pati darysiu :ax: Va tik interkuleri reikes pasiziureti ar yra jame tepalo ir jei yra ar daug. Nes kazkaip biski biesina, kad po turbo remonto, vel viskas apsitepalave. :hmm:
  • 0

#300 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2013 October 29 - 10:37

Pasirodo ten ne turbina tepalavosi, o tiesiog nuo alsuoklio slangos, kuria buvau nemes kai bandziau prieiti prie zvakiu, nutekejo kazkiek tepalo i apacia. :D Turbina sandari kaip reikalas, interkulerio apatineje slangoje gal ir buvo arbatinis saukstukas ar du, tepalo, kuri su popieriumi isvaliau. TA praeita, tik dumingumas nepatiko man, kad 2,64 rode. Pabande atrodo 3 kartus pagazuoti. Tai pirma karta buvo per daug, o antru ir treciu jau norma, bet visada parode 2,64. Filtras oro keistas pries kokius 6000 km. Beje, rankinio trosas pasirodo ant P407 tempiasi net labai idomiai - automatiskai. :) Tik svarbu, kad nebutu ant suportu kojeles uzrudyjusios ir vaiksciotu pirmyn - atgal.
  • 0




9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users