tai galiu pasakyti toki dalyka,kad jaigu atjungus matuokle variklis graziau dirba tai kaltas EGR voztuvastaigi,pasikeiciau tepala,oro filtra,surizikavau ir isipyliau nusipirkes to tepalo dvitakciams,matysim kaip bus.....dabar del matuokles oro srauto - atjungiau ja,uzsidege chekas,bet variklis nustojo purtesis ir berods dumo nemeta,dirba tolygiau...Pralekiau dugnais,atrodo gerai viskas...Bet tai trauka atjungus oro srauto matuokle nepasikeite visiskai,traukia kaip zveris....Klausimas - ar praeisiu TA jei dega check lemputeka manot,gal padetu dumingumui mazint
dvitakte alyva i dyz kura
Techinė apžiūra
#281
Parašyta 2013 birželio 28 - 21:23
#282
Parašyta 2013 birželio 29 - 13:45
Labai nebūtinai EGR. Reikalas tame,kad atoadaptyvinės programos neturi loginio mąstymo.Tipo jei daviklis pajungtas,tai jo parodymai visad bus tik geri. Realybėje taip nėra. Daviklis gali rodyti ką tik nori,ir jeigu tie parodymai bus įprogramuotos normos ribose,kompas nemes jokių klaidų,bet vairuotojo gyvenimas nuo to tik prastės. Dabar situacija,kai varklio skyriuje fiziškai neliko srauto matuoklės.Kompas įjungė optimizuotą variklio valdymo režimą ir išmetė klaidą.Tas režimas galėjo būti įjungtas ir esant kitiems daviklių gedimams,paprasčiausiai oro srauto matuoklės nebuvimas daro mažiausią įtaką variklio darbui vasaros metu. Pasikeitė ne tik oro srauto matavimo vertinimas dozuojant kurą,bet ir EGR valdymo algoritmas ir dar daug visokių kitokių reikalų.Faktas,kad gedimas yra ir reikalinga rimta diagnostika.tai galiu pasakyti toki dalyka,kad jaigu atjungus matuokle variklis graziau dirba tai kaltas EGR voztuvas
taigi,pasikeiciau tepala,oro filtra,surizikavau ir isipyliau nusipirkes to tepalo dvitakciams,matysim kaip bus.....dabar del matuokles oro srauto - atjungiau ja,uzsidege chekas,bet variklis nustojo purtesis ir berods dumo nemeta,dirba tolygiau...Pralekiau dugnais,atrodo gerai viskas...Bet tai trauka atjungus oro srauto matuokle nepasikeite visiskai,traukia kaip zveris....Klausimas - ar praeisiu TA jei dega check lemputeka manot,gal padetu dumingumui mazint
dvitakte alyva i dyz kura
#283
Parašyta 2013 birželio 29 - 18:54
keisciausia kad jokiu nusiskundimu del motoro apart pasipurtymo laisvoj eigoj saltam neturiu....traukia super sanaudos super kuriasi super ir jokia lempute nedega skydelyLabai nebūtinai EGR. Reikalas tame,kad atoadaptyvinės programos neturi loginio mąstymo.Tipo jei daviklis pajungtas,tai jo parodymai visad bus tik geri. Realybėje taip nėra. Daviklis gali rodyti ką tik nori,ir jeigu tie parodymai bus įprogramuotos normos ribose,kompas nemes jokių klaidų,bet vairuotojo gyvenimas nuo to tik prastės. Dabar situacija,kai varklio skyriuje fiziškai neliko srauto matuoklės.Kompas įjungė optimizuotą variklio valdymo režimą ir išmetė klaidą.Tas režimas galėjo būti įjungtas ir esant kitiems daviklių gedimams,paprasčiausiai oro srauto matuoklės nebuvimas daro mažiausią įtaką variklio darbui vasaros metu. Pasikeitė ne tik oro srauto matavimo vertinimas dozuojant kurą,bet ir EGR valdymo algoritmas ir dar daug visokių kitokių reikalų.Faktas,kad gedimas yra ir reikalinga rimta diagnostika.
#284
Parašyta 2013 birželio 29 - 20:38
Nieko keisto. Variklio purtymasis greičiausiai bus kažkurio purkštuko problema. Tai kaip benzininio variklio detonacija. Cilindre yra nesudegusio kuro likutis,tai ir inicijuojamas nesavalaikis ciklas. Taip būna kai purkštukas myžioja kažkiek. Kai aplinka įkaista,kuras sudega geriau,detonacijos nebelieka.keisciausia kad jokiu nusiskundimu del motoro apart pasipurtymo laisvoj eigoj saltam neturiu....traukia super sanaudos super kuriasi super ir jokia lempute nedega skydely
Labai nebūtinai EGR. Reikalas tame,kad atoadaptyvinės programos neturi loginio mąstymo.Tipo jei daviklis pajungtas,tai jo parodymai visad bus tik geri. Realybėje taip nėra. Daviklis gali rodyti ką tik nori,ir jeigu tie parodymai bus įprogramuotos normos ribose,kompas nemes jokių klaidų,bet vairuotojo gyvenimas nuo to tik prastės. Dabar situacija,kai varklio skyriuje fiziškai neliko srauto matuoklės.Kompas įjungė optimizuotą variklio valdymo režimą ir išmetė klaidą.Tas režimas galėjo būti įjungtas ir esant kitiems daviklių gedimams,paprasčiausiai oro srauto matuoklės nebuvimas daro mažiausią įtaką variklio darbui vasaros metu. Pasikeitė ne tik oro srauto matavimo vertinimas dozuojant kurą,bet ir EGR valdymo algoritmas ir dar daug visokių kitokių reikalų.Faktas,kad gedimas yra ir reikalinga rimta diagnostika.
#285
Parašyta 2013 birželio 29 - 21:09
#286
Parašyta 2013 birželio 30 - 09:04
Viso ko bėda yra neteisingas oro-dyzelio santykis. EGR yra skirtas taršai mažinti,kai variklis dirba pariebintu mišiniu (užvedus šaltą varklį,tipo padsoso režimu). Dalis išmetamųjų dujų gražinama į pasiurbimo kolektorių.O kas bus,jei tas dyzelis pradinėje stadijoje buvo neišpurkštas kaip reikia ir nepilnai sudegė? Jis vėl gražinamas deginimui.O oras? Jei MAP,MAF sensoriai rodo vėjus,kompiuteris vis tiek pasiurbiamo oro kiekį vertina kaip atskaitos tašką dyzelio dozavimui. Štai ir situacija:klaidos nėra,variklis dirba belekaip. Atjungiame MAPa,kompas nebegauna informacijos apie oro kiekį,programa perjungiama į avarinį režimą.Tuomet kompas vadovaujasi tik oro sklendės padėties reostato duomenimis. Juk prieš 20 metu apie tuos EGR niekas ir nesvaigo, MAPai ,MAFai buvo tik tik sukurti,o automobiliai važiavo ne ką blogiau.O dabartinis EGR iš esmės yra rakštis šiknoje.Tarnavimo laikas trumpas,kaina didelė,nauda ekologijai yra tik kai ši sistema veikia nepriekaištingai. Kai EGRo gerklė priauga visokio brudo,pastarasis nežiūrint gerų norų saugoti gamtą,veikia atvirkščiai,-didina taršą ,nes iš esmės degimo kameroje niekad nebesusidaro optimalus oro-kuro santykis.tai kodel nesipurto kai isjungiamas EGR
#287
Parašyta 2013 birželio 30 - 19:30
siandien specialiai ziurejau,uzkuriant ismeta koki 10sekundziu duma toki pilkai balta,poto dumo nebesimato bet kvapas degesiu yra visada aplink masina kai ji dirba,galvoju gal tai del ispjauto katalizatoriaus..Viso ko bėda yra neteisingas oro-dyzelio santykis. EGR yra skirtas taršai mažinti,kai variklis dirba pariebintu mišiniu (užvedus šaltą varklį,tipo padsoso režimu). Dalis išmetamųjų dujų gražinama į pasiurbimo kolektorių.O kas bus,jei tas dyzelis pradinėje stadijoje buvo neišpurkštas kaip reikia ir nepilnai sudegė? Jis vėl gražinamas deginimui.O oras? Jei MAP,MAF sensoriai rodo vėjus,kompiuteris vis tiek pasiurbiamo oro kiekį vertina kaip atskaitos tašką dyzelio dozavimui. Štai ir situacija:klaidos nėra,variklis dirba belekaip. Atjungiame MAPa,kompas nebegauna informacijos apie oro kiekį,programa perjungiama į avarinį režimą.Tuomet kompas vadovaujasi tik oro sklendės padėties reostato duomenimis. Juk prieš 20 metu apie tuos EGR niekas ir nesvaigo, MAPai ,MAFai buvo tik tik sukurti,o automobiliai važiavo ne ką blogiau.O dabartinis EGR iš esmės yra rakštis šiknoje.Tarnavimo laikas trumpas,kaina didelė,nauda ekologijai yra tik kai ši sistema veikia nepriekaištingai. Kai EGRo gerklė priauga visokio brudo,pastarasis nežiūrint gerų norų saugoti gamtą,veikia atvirkščiai,-didina taršą ,nes iš esmės degimo kameroje niekad nebesusidaro optimalus oro-kuro santykis.
#288
Parašyta 2013 liepos 01 - 11:44
Šiaip neturi taip būti.Tik užvedus beveik visi dyzeliai pirsteli dūmais dėl prastai deginamo kuro šaltuose cilindruose,bet 10 sek tai jau daugoka. Degėsių kvapo dėl išpjauto katalizo neturėtų būti,tik garsas nuo to pasikeičia.Bet...yra vienas dalykėlis,kuris pasikeičia ženkliai,-tai spaudimas išmetimo kolektoriuje.Nelikus katalizo ir fapo,išmetamosios dujos keliauja laisvai lauk be didesnio pasipriešinimo.O tai atima duoną iš EGR sistemos. Kažkiek paliesėja kuro mišinys,kažkiek pakyla išmetamų dujų temperatūra.Tačiau jei išmetimo sistema sandari.jokių pašalinių kvapų būti neturėtų. Gal pas tave meistreliai blogai užsandarino duslintuvo sujungimus ar kokio tepaliuko sandarinimui patepė.Tada pavažinėk kiek,turėtų visas brudas sudegti.siandien specialiai ziurejau,uzkuriant ismeta koki 10sekundziu duma toki pilkai balta,poto dumo nebesimato bet kvapas degesiu yra visada aplink masina kai ji dirba,galvoju gal tai del ispjauto katalizatoriaus..
#289
Parašyta 2013 liepos 01 - 12:00
na,va,pravariau jau TA,dumingumas nuo 9 sumazejo iki 0.97 Ir pasakyk dabar kas cia labiausiai padejo,pakeisti tepalai(kazi),pakeistas oro filtras(senas buvo visai svarus)atjungta oro srauto matuokle,i dyz kura imaisyta dvitakcio tepalo doze at pralekimas 3begiu ant 110 apie 40km itariu kad paskutiniai 2 dalykai,ypac paskutinysis..sveiki,prikeliam tema. Siand variau TA su 307 1.6hdi,tai dumingumas nesvietiskas,apie 9 siekia,pries varydamas gerai pralekiau ant aukstu apsuku,rodos prapuciau(tiesa,katalizatoriaus ner,ispjove blin pries mane),jokios lemputes nedega,oro filtra keiciau gal pries 20tukst,nedaug cia manau...Jodziu TA nepraejau aisku,kontrolierius pataria jungt prie kompo ir aiskintis kas negerai,gal koks dacikas gryba pjauna..GAzuojant dumu juodu kamuoli ismeta dideli,bet tik prie pat redlaino,poto iskart porcija tokiu baltu dumu..gal kas patars nuo ko pradet pirmiausia aisku keisiu oro filtra
Esme kad pries varant apziura reikia daug km pralekt ant aukstu apsuku,o ne keleta km kaip buvo pralekta pries pirma TA....dabar kai lekiau tai dar ir po 20km 3begiu kai paduodavau angliu virsdavo juodas dumas,o pries panevezi pravaziavus mazdaug 35km duodant angliu jau dumo nemete
Anyway aciu visiems uz patarimus bandant mazinti duminguma
#290
Parašyta 2013 liepos 01 - 22:06
na ta veikimo principa jo zinau as bet labai gerai aprasei,super ,,bet va ar atjungus EGR nebus problemu veliau,,nes as noriu ji atjungti,jau programiskai pirkau atjungta programa,,ir po keliu kilometru ismeta klaida EGR ,,tai akivaizdu kad neatjunge man jo,ar cia jo visiskai neimanoma jo atjungti,kitiem nemeta tos klaidos uzglusinus ji ,o man meta ir negaliu juo atsikratytiViso ko bėda yra neteisingas oro-dyzelio santykis. EGR yra skirtas taršai mažinti,kai variklis dirba pariebintu mišiniu (užvedus šaltą varklį,tipo padsoso režimu). Dalis išmetamųjų dujų gražinama į pasiurbimo kolektorių.O kas bus,jei tas dyzelis pradinėje stadijoje buvo neišpurkštas kaip reikia ir nepilnai sudegė? Jis vėl gražinamas deginimui.O oras? Jei MAP,MAF sensoriai rodo vėjus,kompiuteris vis tiek pasiurbiamo oro kiekį vertina kaip atskaitos tašką dyzelio dozavimui. Štai ir situacija:klaidos nėra,variklis dirba belekaip. Atjungiame MAPa,kompas nebegauna informacijos apie oro kiekį,programa perjungiama į avarinį režimą.Tuomet kompas vadovaujasi tik oro sklendės padėties reostato duomenimis. Juk prieš 20 metu apie tuos EGR niekas ir nesvaigo, MAPai ,MAFai buvo tik tik sukurti,o automobiliai važiavo ne ką blogiau.O dabartinis EGR iš esmės yra rakštis šiknoje.Tarnavimo laikas trumpas,kaina didelė,nauda ekologijai yra tik kai ši sistema veikia nepriekaištingai. Kai EGRo gerklė priauga visokio brudo,pastarasis nežiūrint gerų norų saugoti gamtą,veikia atvirkščiai,-didina taršą ,nes iš esmės degimo kameroje niekad nebesusidaro optimalus oro-kuro santykis.
#291
Parašyta 2013 rugpjūčio 06 - 12:44
#292
Parašyta 2013 rugpjūčio 27 - 12:56
Peugeot 307 1.6 HDI 2005 m. - džiaugiasi tėvukas
Peugeot 307 2.0 HDI 2002 m. - sold
BMW 316ti 1.8 2002 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2001 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2000 m. - crashed
#293
Parašyta 2013 rugpjūčio 27 - 13:33
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#294
Parašyta 2013 rugpjūčio 27 - 14:33
Tokiu atveju įkala "perdaryta išmetimo sistema".Gali tiesiog vamzdi virint, ir tai praeisi. Masina ne naujai atvaryta gi
Prie rezonatoriaus TA neturėtų kabinėtis.
#295
Parašyta 2013 rugpjūčio 27 - 14:49
pries puse metu pavoge katalizatoriu, ir buvo kaip tik TA ant dienu. Praeita su ivirintu vamzdziu toje vietoje... Dabar gal kazkas pasikeiteTokiu atveju įkala "perdaryta išmetimo sistema".
Prie rezonatoriaus TA neturėtų kabinėtis.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#296
Parašyta 2013 rugpjūčio 27 - 14:56
Šių metų balandį teko įvirint papildomą bakelį, kad praeit TA...pries puse metu pavoge katalizatoriu, ir buvo kaip tik TA ant dienu. Praeita su ivirintu vamzdziu toje vietoje... Dabar gal kazkas pasikeiteTokiu atveju įkala "perdaryta išmetimo sistema".
Prie rezonatoriaus TA neturėtų kabinėtis.
#297
Parašyta 2013 spalio 25 - 10:20
#298
Parašyta 2013 spalio 27 - 10:35
#299
Parašyta 2013 spalio 28 - 12:32
#300
Parašyta 2013 spalio 29 - 10:37
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0