Techinė apžiūra
#502
Posted 2015 December 03 - 15:13
Pamiršk tokias nesąmones, ten gi techninė apžiūra, o ne analinis prievartinis seksas Nieko čia aštraus, viskas gerai. Tik pabandytų prie manęs už tokį prisikabint, dažnai ir visą mašiną taip surinktą pravarom
Šiuo atveju manau praeis. Bet žinok yra daug ten dirbančių kurie mėgsta būtent tą sekso pozą kurią nurodei...
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#503
Posted 2015 December 15 - 16:36
Sveiki. Pirma pasigirsiu, kad praėjo mano P406 technikinę be trūkumų! Prieš pat technikinę gerai pragazavau, išdrįsau iki 5000rpm kelis kart ant laisvų sukelt ir mėnesį prieš į baką iš Maximos dyzelio priedo įpyliau. Taip pat prieš viską jau 3 kart kitoje degalinėje pyliausi. Rezultatas: 1,11. Likau apakęs, nes prieš du metus su dūmingumu labai nesisekė...
O antra: turiu klausimą. Mano šviesos -1 (kairys) ir -1,6 (dešinys). Ant gatvės aiškiai matosi (iš vidaus žiūrint), kad dešinys truputį toliau šviečia. Gal technikinė kairę ir dešinę žiūrint iš priekio traktuoja? Prieš du metus irgi "dešinys" žemiau buvo. Tai kuris visgi dešinys?
#504
Posted 2015 December 15 - 16:51
Nu ko jus bijot tų apsūkų taip? Geriau tegu bandymu metu variklis subyra, negu tada kai reikės paspaust ir gaut klyną. O dešnys yra tas kur sedint mašinoj dešnėj pusėj. Bet gal ten koks naujas Vasia tech. apžiūroj ir dar nelabai gaudosi, tai gal ir pamaišė kur kuri fara
P.S. gink dieve nepilkit to šudo (priedų purkštukam valyt) į baką, nes bus tik blogiau.. Jei noras valyt yra. Perki spec skystį valymui. Atjungi kuro sistemą nuo bako ir leidi varikliui padirbėt pusvalandį su tuo skysciu. Bet ir tai, tie pigūs už 15-20 eurų, tai kaip ramunėlių arbata - nieko nevalo..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#505
Posted 2015 December 15 - 17:01
Dėkui už atsakymą, tada gal sumaišė kairį su dešiniu, vėl.
Suprantu, kad tie valikliai gali sukelti visą brudą iš bako ir užkimšti apskritai sistemą ar dar ką padaryt, pvz tepimą sumažinti, bet rizikavau, nes vilties beveik neturėjau. Tik dabar jau nebijosiu iki redline pramankštinti po 2 metų.
#506
Posted 2015 December 15 - 17:07
Nafig iš viso ten ką valyt ar plaut, jei viskas gerai kuriasi ir dirba, traukia.
Pradėsiu kartot kiekvienam puslapy.
Prieš kiekvieną TA, kurių per metus dyzeliam prastumiu kokias minimum 4-5, važiuoju ne per miestą, o aplinkkeliu per autostradą. Trečiu bėgiu 100-110 pramini tuos 10km, ir nieko jie ten neranda - net tamsiau nepūsteli prie aparato. Vienam senam dyzeliui išvis senis sėdėjo ir bandė įpūst kažką - kaip nulis, taip nulis. Seniau irgi ten žaisdavau bijodamas, oro filtrą išimdavau, kad mišinį užliesint, benzino dar dapildavau (tik traktoriams galima) truputuką, bet 95proc pakanka iš duslintuvo cholesterolį išpūst. Dažnai po šios procedūros mašiniukui grįžta trauka Oro filtro svarbu neužleist, o jei kalbam apie HDi, tai praeina ir su užleistu, bet šeimininkui vistiek gėda
Prieš rimtus ir staigius gazavimus virš 4000rpm pasitikrinkit, ar dar neatėjęs laikas keisti dirželį. Važiuojant aišku taip nepadarysit, bet TA tai daro ant laisvų sūkių, tai apsuko kyla ir krenta labai dideliu pagreičiu, kas yra rimčiausia apkrova seniems sutrūkinėjusiems laisviems dirželiams.
Dar nebuvo, kad nepraeičiau dėl dūmingumo, net su tikrai lavoniniais varikliais. Per žiedus tiek įpūst tepalo nesugeba, kad nepraeitų, o turbina turi būti jau lavoninė visai.
Na o su gyvai naudojamais ir minkomais aparatais tai nebaisu ir iškart be jokių prapūtinėjimų važiuot, nes jie nedūmina, kadangi išsipučia viskas normaliu važinėjimo rėžimu, kadangi gazas spaudžiamas ir mėgstami dyzelių niutonmetrai
Edited by tadas1991, 2015 December 15 - 17:11.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#507
Posted 2016 March 11 - 22:14
Vakar aš kaip tik variau savo 205, na kad iš pirmo kart praeisiu tai net nesvajojau, nes buvo daug nustekentas, daug tvarkytas, nutvarkytas, pritvarkytas ir neaišku kas gerai ką dar reik pataisyti, žodžiu važiavau na ura ir žinojau kad trūkumu bus, tik buvo įdomu kokio ilgio sąrašas bus. Neslėpsiu, labai bijojau dūmingumo rezultato, ne tai ar variklis atlaikys ar ne, bet pačių skaičiukų. Mane su tech darbuotoju labai nustebino kai variklis įpūtė tik 0.61, kai max riba yra 2.50 tai jis net paklausė kelintų metų pežas Na bet su baisiai trumpu trūkumų sąrašu (kurie jau pašalinti) reikės apsilankyti dar kart po švenčių ir galėsiu išriedėti į gatves legaliai
P.s. Didelis dėkui Tadui1991, Edžiui, Amalui, už pagalbą teikiant detales, remontuojant, padedant iškilus klausimams
#508
Posted 2016 March 12 - 14:16
Ištaisius dyydelius trūkumus (t.y. pakeitus priekinius žibintus, nes nelaužė kampo) gavau lipukus ir jau esu pilnai legalus ir riedu kauno miesto gatvėmis
#509
Posted 2016 March 12 - 14:26
sveikinimai, Dziugu kad lavonelis pateko i mylincias rankas ir toliau rieda keliais.
#510
Posted 2016 March 13 - 11:43
O kai buvo nustatyti trukumai, reikejo kazkokios pazymos, kad gali vazineti gatvemis kol susitvarkysi? Kokia ten dabar tvarka, kai prameta del trukumu?
#511
Posted 2016 March 13 - 11:44
be tech negalima važinėtis. galima internete užsiregistruoti kad varaisi tą dieną tech apžiūrą ir važiuoti drasiai, bet nesu išbandęs šitos funkcijos.
#512
Posted 2016 March 13 - 12:57
be tech negalima važinėtis. galima internete užsiregistruoti kad varaisi tą dieną tech apžiūrą ir važiuoti drasiai, bet nesu išbandęs šitos funkcijos.
As ne to klausiu. Tarkime TA metu, tau nustato trukumus, tarkime lempos nesureguliuotos, ar skysciu prasisunkimas, nesvarbu. Tavo veiksmai po to?
#513
Posted 2016 March 13 - 13:01
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#514
Posted 2016 March 13 - 13:07
Jei sena TA galioja - važiuoji toliau be problemų, nes seno lapo neatima niekas ir negaliojančiu irgi nepaskelbia. Aišku, jei įkals ne tik Dideli Trūkumai, bet ir Draudžiama eksploatuoti (kai randa su saugumu susijusių bėdų, pvz nestabdo, nesivairuoja, šviesos ar valytuvai visai nešviečia ir pan.), tai turėtų paimti teoriškai, bet negirdėjau, kad kam nors paimtų.
Jei TA jau nebebuvo, tai negalioja ir toliau - važiuot ramiai negalima. Tą pačią dieną su tuo leidimu, jei jis buvo paimtas turėtų dar leist parvažiuot namo, bet šito nežinau, kaip ir skierka, ar tą leidimo lapą reik atiduot, ar ne. Reiks pasidomėt, nes ruošiuos varyt priekabą, o pas mus gi taip yra - pamato su sena rusiška apsilupinėjusia priekaba, tai iškart stabdo Bet jei neatima leidimo - grįžt galima. Tuomet susitvarkai trūkumus ir vėl perki leidimą ir vėl važiuoji.
Leidimas leidžia važiuoti tik iki TA, t.y. jei tave pvz nukirs E85 atkarpoj Vilnius-Kaunas, tai neįsivaizduoju, kokią priežastį sugalvosi pareigūnams, kodėl tau reikalinga TA varyti kitam mieste
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#515
Posted 2016 March 13 - 15:41
Aiskuma
#516
Posted 2016 March 13 - 20:11
žodžiu su trūkumų lapu pasibaigus tech nelegaliai važinėti negalima, bet rizikuoti visada gali, jei sustabdys dėl eilinio patikrinimo tai jau bus tavo iškalbingumo rezultatas Nors kai pamąstai kiek kartų per metus policija sustabdo (mane 1 max2) tai per daug nėr ko bijot na bet geriau važinėt legaliai!
Sėkmės!
#517
Posted 2016 March 14 - 08:39
Jei TA jau nebebuvo, tai negalioja ir toliau - važiuot ramiai negalima. Tą pačią dieną su tuo leidimu, jei jis buvo paimtas turėtų dar leist parvažiuot namo, bet šito nežinau, kaip ir skierka, ar tą leidimo lapą reik atiduot, ar ne. Reiks pasidomėt, nes ruošiuos varyt priekabą, o pas mus gi taip yra - pamato su sena rusiška apsilupinėjusia priekaba, tai iškart stabdo Bet jei neatima leidimo - grįžt galima. Tuomet susitvarkai trūkumus ir vėl perki leidimą ir vėl važiuoji.
Niekas to lapo nepaima, nelabai jiems įdomu išvis tu jį ar turi. Gali drąsiai nepraėjęs TA važiuoti namo su vienadieniu leidimu.
I <3 HATERS
#518
Posted 2016 March 14 - 12:19
žodžiu su trūkumų lapu pasibaigus tech nelegaliai važinėti negalima, bet rizikuoti visada gali, jei sustabdys dėl eilinio patikrinimo tai jau bus tavo iškalbingumo rezultatas Nors kai pamąstai kiek kartų per metus policija sustabdo (mane 1 max2) tai per daug nėr ko bijot na bet geriau važinėt legaliai!
Sėkmės!
Žinok įvairiai būna. Visada gali, pamatę kažką įtartino, susivesti numerį bent ranka į kompą patikrinimui, kas trunka labai greitai. Kitas reikalas - jei lipdukas senas, reikia arba perklijuoti kitam mėnesiui, arba jei senų metų - užklijuoti kitą arba iš viso nulupti.
Girdėjau, kad yra mašinų, kuriose stovi kamera ir įranga, kuri automatiškai skanuoja priekyje važiuojančio automobilio numerį bei tikrina duombazėj dėl Registracijos, TA ir Draudimo statusų. Mums pernai vasarį buvo su draugu, kad nepravarėm TA jo mašinkai iš pirmo karto, o trūkumai buvo tokie smulkūs, kad tikėjomės per valandą grįžę išspręst ir dar spėt pakartotinę praeit, tai movėm be jokių atsargumų pačiais populiariausiais keliais.
Bet važiuojant namučio, paskui atsistojo Policijos mašina ir kelis posūkius važiavo gražiai paskui, sukdami ten pat, kur aš. Dėl įdomumo pabandžiau posūkį parodyt ir sukt nuspręst likus praktiškai keliems metrams, ir jie padarė taip pat, iki tol nerodė posūkio ir nemažino greičio. Supratau, kad esame tikrinami ir tai buvo visai nesmagu. Bet stabdyti nestabdė nei oficialiais, nei neoficialiais būdais, tai už vieno posūkio staigiau numyniau gazą ir nulėkiau, o paskui įsukau į kažkokį gerai pažįstamą kiemą, pastačiau mašiną giliausioj jo skylėj tarp dviejų kitų, ramiai išlipom, užrakinom ir nuėjom į gretimą parduotuvę nusipirkt maisto. Matėm, kaip dar pusvalandį sukiojosi ta mašina tuose kiemuose ir mūsiškės arba nerado, arba rado mašiną, bet ieškojo vairuotojo.
Mašina buvo tikrai tvarkingai atrodanti, nesupuvus, nuplauta (TA buvo seniai pasibaigus, nes buvo pabiręs išminamas guolis, o ten sankaba atvirkštinė, labai sunkiai keičiama ir labai brangi, tai užtruko žmogui sutaupyt dalims ir pats remontas taip pat truko), o lipduką berods laikinai persiklijavo bičas nuo kitos mašinos.
Faktas, kad tokia mašina papildomo dėmesio eisme neatkreiptų, bet taip pat faktas, kad kažkaip sudomino. Vadinasi, gali būti, kad ir susidūrėm su tom skanuojančiom kamerom
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#519
Posted 2016 March 14 - 14:58
Na visko pasitaiko, ir nuo prievolės nepabėgsim.
#520
Posted 2016 April 11 - 11:10
Praeitą savaitę tingėjau važiuoti imti to leidimo ir surizikavau. Nuo Savanorių prospekto pavyko pasiekti Taikos pr. naująją stotį be problemų. Technikinė buvo varoma senai sovietinio standarto priekabai, tai rizika tikrai didesnė, negu su automobiliu, nes senos priekabos visada patraukia akylą kelių patrulių akį Yra nekart prisiviję, tuomet ramiai važiavę paskui kelias minutes, o tuomet nulėkę toliau į priekį savais tikslais. Matomai per kompą arba telefonu pramušinėja duombazėse dėl dokumentų tvarkingumo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users