Taigis, idėja po sunkaus darbo leisti motorui trumpam ataušti ir išsivaikščioti karščiui, ko gero nėra bloga.
sport rezime, tai but mirtis matarui jei uzgesintum ...+ plius dar papildomus "sisiukus" ant radiatoriaus ir tada gausiai vandens is papildomo rezervuaro ...
Tik užgesinus sunkiai dirbusį matarą (karšta galva), sustojus pompai galvoje esantis aušinimo skystis staigiai įkaista nuo tos galvos (šilumai tai reikia kažkur dėtis). O cirkuliacijos tai jau nabėr, ir jis nebenunešamas radiatoriun. Nu gal kažkiek minimaliai jis juda (fizika, aukštyn/žemyn).
viskas teisingai. tik tam pertekliui yra issipletimo baciokas...
beje, ar turbininiu dizeliu vartotojai, ar jus kartais nesumaisote "zyzimo" - isjungus varikli, bei degima - dauguma pas siuos modelius sukasi turbina - ji taip pat ausinasi nuo perkaitinimo ...
ps. gti 88 - isjungus varikli bei degima - radiatoriaus ventiliatoriai nebesisuka, kaip aiskinausi - ankstesniuose modeliuose - tokis sprendimas - kad neissijungtu degimas kartu su ventiliatoriais - galbut nenovatoriskumas ar pasirinktas lengvesnis sujungimu kelias
Edited by rally69, 2006 May 23 - 16:37.