Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Velai isijungia ventiliatorius, uzverda antifryzas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 119

#61 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2006 liepos 13 - 19:38

Siandien Rimas meharyje pasake, kad toks spaudimas turi buti ir antifryza pucia per virsu visom masinom :ph34r: ir dar pasiule vaziuot pas ta, kas man galva tvarke :lol: uzsispyres zmogus :lol:
  • 0

#62 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2006 liepos 13 - 19:52

Ryt i silainius. Gal ten pavyks ka nors laimet ;]
  • 0

#63 Svečias_rolandasr_*

Svečias_rolandasr_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 liepos 13 - 21:33

Sveiki. Duodu duomenis pamastymams. 1999 pezas 406, dyzelis HDI. Temperatūra aušinimo sistemoje mieste ir užmiestyje 75 laipsniai. Ventiliatoriai dar nebuvo įsijungę. Duomenys, kai lauke buvo 30-34 laipsniaio karščio.
  • 0

#64 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2006 liepos 13 - 21:50

Sveiki. Duodu duomenis pamastymams. 1999 pezas 406, dyzelis HDI. Temperatūra aušinimo sistemoje mieste ir užmiestyje 75 laipsniai. Ventiliatoriai dar nebuvo įsijungę. Duomenys, kai lauke buvo 30-34 laipsniaio karščio.

Pas mane dujos 1.4. Sitiem varikliam 100 laipsniu tai normali temperatura. Issipletimo bakelis kartu su radiatoriumi. dacikas mieste rodo 95 gradusus ir jau verda antifryzas......
  • 0

#65 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2006 liepos 13 - 21:53

Pompa nesandari arba propke. nera slegio - greit uzverda antifryzas. Propke sake tures antradieni, pabandysiu pasikeist :angry:

Šį pranešimą redagavo Dariusa: 2006 liepos 13 - 22:10

  • 0

#66 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2006 liepos 14 - 00:31

probke tau cia nieko neduos jei vvariklis tvarkoj tai be probkes turi nevirt
  • 0

#67 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 liepos 14 - 08:46

probke tau cia nieko neduos jei vvariklis tvarkoj tai be probkes turi nevirt

Klysti smarkiai - jei sistema daryta, kad 100 laipsniu normali temperatura po spaudimu , tai kai kuriose variklio vietose temperatura gali siekti ir 110, o prie tokios temperaturos be spaudimo normalus antifrizas jau uzverda... pasekmes toliau aiskios, igiau taip pavazinejus speju gali tekt galva kelti...
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#68 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 liepos 14 - 08:48

Pas mane dujos 1.4. Sitiem varikliam 100 laipsniu tai normali temperatura. Issipletimo bakelis kartu su radiatoriumi. dacikas mieste rodo 95 gradusus ir jau verda antifryzas......

Pasitiket datciko parodymais negalima, vis delto jei verda antifrizas, speju kad temperatura antifrizo yra didesne nei 95
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#69 Samadielka

Samadielka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 V6 3.0 24V '98

Parašyta 2006 liepos 14 - 09:37

Pasitiket datciko parodymais negalima, vis delto jei verda antifrizas, speju kad temperatura antifrizo yra didesne nei 95

Ir man atrodo, kad tikrai virš 100 laipsniu.
Manau šitą straipsnį galima paskaityt ir kažkokį mažą supratimą įgaut.
  • 0
15 granionų stakanų variklis, 24 kažkokių navarotų, bėgiai persijungia patys

#70 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2006 liepos 14 - 10:28

Ziurejo Aurimas siandien, tai pasake, kad nemato bedos ir viskas gerai B) dar reikia pasitikrint galvos sandaruma, jei ten tikrai viskas gerai, tada vadinasi propkes voztuvas neatsidaro ir kates is maiso neisleidzia :lol:
  • 0

#71 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2006 liepos 14 - 10:30

Ir man atrodo, kad tikrai virš 100 laipsniu.
Manau šitą straipsnį galima paskaityt ir kažkokį mažą supratimą įgaut.

Vat nezinojau, kad dar propkes voztuvas isleidzia slegi, jei ten jo per daug :rolleyes:
  • 0

#72 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2006 liepos 14 - 11:03

Taigi plia simple as that - po spaudimu patikrini galvą (kaina 50LTL), jei nepučia pro šalį, tada žiūri aušinimo sistemą - slėgis ir temperatūra - dar 50 LTL. matysi, ar reikiamas yra slėgis 1,4 bus gal apie 0,8 atmosferos, pvz. pas mane normal yra 1,2 berods (servisas žinos). Jeigu ten viskas čiki, tada nesuk pautų.

Sake jog 1.5 atmosferos siem varikliam eina. Gal kas zinot, kur kaune butu galima galvos sandaruma pasitikrint??
  • 0

#73 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 liepos 14 - 11:15

Sake jog 1.5 atmosferos siem varikliam eina. Gal kas zinot, kur kaune butu galima galvos sandaruma pasitikrint??

IMHO galvos sandarumas tikrinasi tik nukeltai galvai.
Masinoj gali patikrint tik visos sistemos sandaruma ir ieskot isoriniu nesandarumo pozymiu. Jei ju nera - lieka prielaida, kad nesandarumas yra pacioj galvoj, galvos tarpinej arba bloke.
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#74 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 liepos 14 - 12:08

IMHO galvos sandarumas tikrinasi tik nukeltai galvai.

nebutinai, tikrina ir nearde.
  • 0

#75 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 liepos 14 - 13:14

nebutinai, tikrina ir nearde.

Ir kaip tada interpretuot rezultatus - kad nesandarumas galimas kazkur galvoje, per tarpine arba bloke?
Kam tada toks tikrinimas reikalingas?
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#76 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 liepos 14 - 13:25

Ir kaip tada interpretuot rezultatus - kad nesandarumas galimas kazkur galvoje, per tarpine arba bloke?
Kam tada toks tikrinimas reikalingas?

Na tai bet kuriuo atveju tektu ardyt matoriuka... o sitas leak down testas parodo variklio bukle, panasiai kaip kompresijos matavimas.
  • 0

#77 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 liepos 14 - 14:33

Ir kaip tada interpretuot rezultatus - kad nesandarumas galimas kazkur galvoje, per tarpine arba bloke?
Kam tada toks tikrinimas reikalingas?

Na tai bet kuriuo atveju tektu ardyt matoriuka... o sitas leak down testas parodo variklio bukle, panasiai kaip kompresijos matavimas.

Nu gerai - tada ir reikia ji vadint motor leak down testu, nes galvos leak down testas yra visai kas kita ;]
Ir manau kad ta motoro testa kai daro vis delto daro visos sistemos testa - niekas juk zarnu nuo variklio neatjungineja - ania? o paprsciausia prie probkes su manometru pasijungia, spaudima sukelia ir ziuri kaip jis krenta. Jei greitai - tai iesko vizualiai pro kur antfrizas svirkscia, jei nesimato - daro isvada motor leak down foult - toliau tikrina ar ner antifrizo tepale ir atvirksciai, jei su tepalu ir antfrizu tvarkoj - skilus galva arba tarpine kiaura, o jei su tepalu ar antifrizu blogai - gali dar ir blokui but atia
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#78 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 liepos 14 - 15:24

leak down testas daromas issukant zvakes ir per ju anga paduodant slegi i degimo kamera, ir stebint kaip tas slegis krenta.
  • 0

#79 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2006 liepos 14 - 15:53

leak down testas daromas issukant zvakes ir per ju anga paduodant slegi i degimo kamera, ir stebint kaip tas slegis krenta.

Nu blyyyn - tas yra nieko bendro su ausinimo sistema, nu nebent but bais keura tarpine ir antfriza reiktu pilt kaip 100 taip litras. Ai nu dar galima ziuret ar ausinimo sistemoj slegis nekyla...bet jei skylute nedidele o ausinimo sistema nesandari - rezultatas nuuulis
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#80 Svečias_vytas_*

Svečias_vytas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 liepos 14 - 17:41

As savam trilitriui tris kart per keturis metus galvas kilojau,del tokiu problemu,kaip putimas,kaitimas.Kai viskas tvarkoje,kad ir labai auksta temperatura,atsukus aisku susnypscia,bet nieks nepucia ,nesiverzia ir panasiai.O juolab kolega ,vaziuojate su dujomis,tai tik padidintai rizikos grupei priklausot siuo atzvilgiu.Ir ne vien Peugeot automobiliams.Kiek turejau dujiniu automobiliu,beveik visiems tekdavo bent karta pakelt galvytes. Zinoma tikrai nelinkiu,kad taip atsitiktu jums,gerbiamas kolega,bet tokia yra realybe.as irgi kazkada kaitaliojau ir probkes ir pan...Taciau faktas budavo dazniausiai tas pats.Kol galu gale viena diena aplamai apsipildavo garais per duslintuva... Vis vien itariu nesandaruma galvos.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0