Peršokti prie turinio


turbo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 27

#21 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 07:37

Na, visu pirma reikejo savo aprasyme nurodyti kad esi Norvegijoje - gal mums butu aiskiau zinoti ka tau patart ir ko nepatart..... <_< O jeigu apie tavo reikala, tai mano galva, turiu tau tokius pasiulymus: 1. nebijok pirkti detaliu nuo Citrinos- tai 100% tas pats ... 2. manau neapsimoka turbinti 2.0L varikli - jei jau tu nori turbo - reiskes nori kad "vaziuotu" masina, o toks variklis to neistengs net ir turbintas (arba pakankamai ilgai neatlaikys perkrovu), todel: 3. ar negeriau jieskoti kito pezo variklio - pvz., 3.0 L 24valve variklio (ZPJ4), kuris vien tik gamykliskai turi 200 A.G ? <_< O jei nori dar daugiau - statyk ant jo ar paprasta turbina, ar SuperCharger'i (tikiuosi zinai kas tai yra....?) ....... - teoriskai galetum tureti zymiai daugiau. Na o tokiu varikliu manau rastum Lietuvoje ir gal net ne viena (mazai ju siap yra...). Ir kaina ju zemiska - apie 300-500 Lt. Linkiu sekmes ! :)
  • 0

#22 Ekosbrista

Ekosbrista
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 243
  • Vieta:Trondheimas, Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 ir Outlander Instyle+

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 11:34

Manau, kad nesugalvojai turbinti norvegijoje registruotos masinos?! Jei tai padarysi- geriau iskart prisistatyk i NAF ar keliu policija, kad nustatytu variklio galinguma ir pakeltu mokescius, nes patikrinus/pagavus kelyje- gali labai brangiai atsieiti. Sekmes turbinant!
  • 0

#23 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 12:35

Idomi tema. :) Laukiu tesinio.
  • 0

#24 Svečias_noriu turbo_*

Svečias_noriu turbo_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 10 - 15:10

sveiki, sorry kad tik dbr rasau- bedos. aciu uz platesni atsakyma. gal teisybe sakai, nes vistiek reikia viska keisti tokiu atveju. o prie 3.0 litru variklio nebus daug problemu pritaisyti turbina? ne, sita masina registruota lt. na bet jei uzsiminet, tai ir norvegijoj nera taip sunku tai padaryti, tiesiog dedi kita varikli, o registruojant turi pateikti tam tikrus dokumentus apie naujojo variklio duomenis, ir kazka panasaus i sertifikata, kad masina tvarke "specas". mokescio didesnio nebus, nes jei masina senesne nei 13 metu- jai taikomi minimalus mokesciai. na draudimas aisku kils. dar mintis... jei masina senesne nei 25 metai, tai jai visai mokesciu nera, draudimas centus kainuoja, nes tai antikvaras.
  • 0

#25 Ekosbrista

Ekosbrista
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 243
  • Vieta:Trondheimas, Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 ir Outlander Instyle+

Parašyta 2006 lapkričio 10 - 15:34

Matau, kad nerimsti. Rekomenduoju rotrex kompresoriu, danu gamyba. Puslapishttp://www.rotrex.com/
Manau ji bus lengviau ideti nei turbina ant kolektoriaus, nes sukasi nuo perdavimo dirzo, kaip Corado ar Passat G60. Situos kompresorius naudoja Svedu superduper automobiliai koenig..... net nezinau kaip teisingai rasosi.
Norvegijoje jie randasi G-Tech
Hovedkontor)
Pb 9138
3006 Drammen
Org nr 981686829 mva
Tel 915 41 141
arba puslapis
http://www.g-powertech.com/komp.htm
Is savo 3.0L galesi ir 400ag isspausti. Jei pati masina tiek islaikys. Kaina turetu suktis apie 4000euro.
Sekmes.
  • 0

#26 Svečias_noriu turbo_*

Svečias_noriu turbo_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 10 - 17:42

jo-ma-jo. normaliai, bet kaip pamiseliui- gerai :D
  • 0

#27 Svečias_noriu turbo_*

Svečias_noriu turbo_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 10 - 17:44

aciu uz info
  • 0

#28 Pincius

Pincius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 182
  • Vieta:Kaunas/Vilkaviskis
  • Automobilis:Peugeot, 406

Parašyta 2006 lapkričio 10 - 23:45

Ot temele,... PArasyk, kaip sekes... ;)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0