Peršokti prie turinio


RVS naudojimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 42

#21 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 10:13

O ar tikrai tas guolis mirksta antifrize? Man atrodo ne, tai kuo tada tas xado pades? :blink:

Ten bais idomi technologija. Tipo remontuojama taip: paimi besibaigiancia pompa, korpuse grezi skyle, sutepama nauju tepalu, ipilama to stebuklo, skyle uzkemsama silikonu. Ir vualia, nauja pompa.

Ispudinga, a nea? :D
  • 0
406 2.1 TD

#22 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 10:40

O siaip net ir tame paciame XADO puslapyje gan aiskiai aprasytas veikimo principas ir asmeniskai man yra aisku kodel ji rekomenduoja pilti visur - juk visur yra mechanine daliu saveikia - o tai reiskia dylimas, kuri sumazinti ar atstatyti ir skirti tokia prieparatai.... nuo variklio iki vandens pompos (ten yra besidevintis guolis, jei ka...)......

Dar karta pasikartosiu: kaip gi ten yra su honinguotais pavirsiais? Gaminant variklio bloka, darbinis cilindru pavirsius yra specialiai subraizomas. Ka su tuo pavirsiumi padaro revitalizatoriai? Islygina? Tada batai....Nelislygina? Kodel? :unsure:
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#23 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • Pranešimai: 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 10:56

darbinis cilindru pavirsius yra specialiai subraizomas

hmmm... Konkretizuokite plyz jei netingite
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#24 Svečias_kinderiux_*

Svečias_kinderiux_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 11:06


Idomu kodel nera rimtu tyrimu siuo klausimu? Sakysim is automobiliu, tapalu gamintoju ar dar kieno?
Vien tik XADO, RVS reklama ir naudotoju nelabai kuo pagristi intuityvus atsiliepimai.


:D


atlikti rimtus tyrimus, ir jei rezultatas butu geras koks teigiamas XADO ar ten RVS bei kitu, tektu pripazinti kad taip ir yra - tada zmones kaip mes, isgirde autoretitingu firmu nuomones pradetu drasiau naudoti tokius produktus, kuo pasekoje sumazetu tu paciu gamintoju prekiu paklausa...... <_<

Dabar dar klausimas pakilo vienas, kuris puikiai iliustruoja, kodel nenaudojama viena ar kita technologija, nes nukentetu kazkas kitas,
tai klausimas butu toks "kodel staiga apsiramino tyrinejimai ir tolimesni kurimai masiniuku su vandeniliu varomais varikliais, is pradziu buvo pavojinga, veliau jau sukure saugius talpinimo bakus ir pan.?
mano nuomone tiesioga kazkam is didziuju naftos produktu gamintoju labai uzkliuvo, kad niekame nebebus reikalingi degalai rir ka tada jie darys??? ko gero kazkam buvo stipriai papildytos kisenes, kad sias technologijas pamirstu kokiems 20-30 metu, kai nafta eis i gala tada atsiras kruvos masiniuku su vandeniliniais varikliukais.
Gal ir is fantastiko pasaulio atrodytu si istorija, taciau kodel taip staiga viskas apsiramino? o tikrai buvo BMW7 ir dar kelios masinos su tokiais motoriukais.

Zodziu dalyku yra vertingu daug, taiciau del vienokiu ar kitokiu priezasciu kazkas buna slepiama neigiama ir pan..
aciu uz demesi ^_^
  • 0

#25 Jetmars

Jetmars
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI, 2005

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 11:08

Dar karta pasikartosiu: kaip gi ten yra su honinguotais pavirsiais? Gaminant variklio bloka, darbinis cilindru pavirsius yra specialiai subraizomas. Ka su tuo pavirsiumi padaro revitalizatoriai? Islygina? Tada batai....Nelislygina? Kodel?  :unsure:

nieko nesupratau....
kaip honinguojant galima braizyti pavirsiu???
juk pavirsius honinguojant yra sukietinamas sukant ritini arba rutuliuka per visa vidini pavirsiu, tuo paciu ir islyginant nelygumus... tai kokiu budu jis yra braizomas? ir kam ji braizyti? kad greiciau diltu?
namie netgi paziuresiu specialiai knygose, gal pats klystu,.. bet manau kad kolega kazka maisot...

Šį pranešimą redagavo Jetmars: 2006 rugpjūčio 23 - 11:09

  • 0

#26 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 11:11

hmmm... Konkretizuokite plyz jei netingite

kad tolygiai teptusi ir ausintusi visas cilindro pavirsius ...kitaip - mikroniniai kanalai ;]

Šį pranešimą redagavo rally69: 2006 rugpjūčio 23 - 11:33

  • 0

#27 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 11:26

ir aplamai sis diskutas, kaipo globaliniam tempe suprakaitavusiam amerikieciui, prie greituju uzkandziu - hotdogu ir pns., dar pasiuloma vitaminu sauja .... visosuose automotorizacijai naudojamuose skysciuose (ausinimo, tepimo), produktu bazinese sudetyse yra reikalingas kiekis priedu, gerinanciu baz.sk. savybes. Ju kiekis, isreikstas procentais, apribojamas, kad nenukentetu pagrindines bazines savybes ...Del siu priedu vyksta pastovus kurybiniai procesai issirutuliojantys i marketinginius aspektus ... ir siaip ...infatiliskas noras uzdubasinti lavona su beisbolke, sukeliant jam elektrosoka ....juk puole

Šį pranešimą redagavo rally69: 2006 rugpjūčio 23 - 11:46

  • 0

#28 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 11:41

Dabar dar klausimas pakilo vienas, kuris puikiai iliustruoja, kodel nenaudojama viena ar kita technologija, nes nukentetu kazkas kitas,
tai klausimas butu toks "kodel staiga apsiramino tyrinejimai ir tolimesni kurimai masiniuku su vandeniliu varomais varikliais, is pradziu buvo pavojinga, veliau jau sukure saugius talpinimo bakus ir pan.?

Nusipaistėte kaliega, niekas niekur nesustojo. Viskas eina savo vaga ir tobulėjimo link. Bet tai conspiracy serijos teorijai, kad naftinykai ir benzininykai banina tokius projektus būčiau taip pat linkęs pritarti. Pakanka pažvelgti į autogamintojų ir kuro gamintojų pasyvumą LPG klausimu. Technologinius niuansus šioje srityje visi seniai jau išsprendė, o kaip sunkiai dujos skinasi kelią į autogyvenimą?..
  • 0

#29 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 11:57

Kiek žinau, pagal tepalo lipšnumą atpažistamas daktariukas, jei jo užpilta. O kaip šita preparatą atpažint? :o Pagal šoktelėjusią temperatūrą negali iškart išvadų daryt :blink: gaudysim fūras prie Lietuvos sienos, kad dar ipilt nespėtų :lol: :lol:
  • 0

#30 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 12:02

Ten bais idomi technologija. Tipo remontuojama taip: paimi besibaigiancia pompa, korpuse grezi skyle, sutepama nauju tepalu, ipilama to stebuklo, skyle uzkemsama silikonu. Ir vualia, nauja pompa.

Ispudinga, a nea? :D

"Ten bais idomi technologija"...... <_<

Kolega, nesistebekite tuo, ko pats gal but nezinote.... ;)

Praktiskai kiekvienoje tosolo pompoje ties guoliaviete yra gamikliskai padaryta skylute (kanalas) i kuria pagal pompos gamintojo
instrukcija privaloma kaz kiek laiko periodiskai lasinti tepalo, tad nieko ten grezti ir silikoninti visai nebutina. Xado tik siulo ilasinti ten ne
paprasto tepalo, o savo preparata, gal but padedanti atnaujinti guoli.....

;]
  • 0

#31 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 12:09

Nu o ką kaliegos žinote apie fenom'ą? Irgi iš šitos srities.
  • 0

#32 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 13:14

Dar karta pasikartosiu: kaip gi ten yra su honinguotais pavirsiais? Gaminant variklio bloka, darbinis cilindru pavirsius yra specialiai subraizomas. Ka su tuo pavirsiumi padaro revitalizatoriai? Islygina? Tada batai....Nelislygina? Kodel? :unsure:

Jus teisus, kolega, apie "specialiai subraizytus pavirsius...." ir dristu cia ikelti viena tekstuka (jei mokate rusu kalba)
kuris siek tiek paaiskins kitiems siu subraizymu paskirti ir buda po honingavimo operacijos.....

".....&#1054;&#1090; &#1090;&#1086;&#1075;&#1086;, &#1082;&#1072;&#1082;&#1086;&#1081; &#1087;&#1086;&#1083;&#1091;&#1095;&#1080;&#1083;&#1072;&#1089;&#1100; &#1087;&#1086;&#1074;&#1077;&#1088;&#1093;&#1085;&#1086;&#1089;&#1090;&#1100; &#1087;&#1086;&#1089;&#1083;&#1077; &#1088;&#1077;&#1084;&#1086;&#1085;&#1090;&#1072;, &#1079;&#1072;&#1074;&#1080;&#1089;&#1080;&#1090; &#1090;&#1088;&#1077;&#1085;&#1080;&#1077; &#1080; &#1080;&#1079;&#1085;&#1086;&#1089; &#1076;&#1077;&#1090;&#1072;&#1083;&#1077;&#1081;, &#1074; &#1087;&#1077;&#1088;&#1074;&#1091;&#1102; &#1086;&#1095;&#1077;&#1088;&#1077;&#1076;&#1100;, &#1087;&#1086;&#1088;&#1096;&#1085;&#1077;&#1074;&#1099;&#1093; &#1082;&#1086;&#1083;&#1077;&#1094;. &#1044;&#1083;&#1103; &#1101;&#1090;&#1086;&#1075;&#1086; &#1084;&#1080;&#1082;&#1088;&#1086;&#1087;&#1088;&#1086;&#1092;&#1080;&#1083;&#1100; &#1087;&#1086;&#1074;&#1077;&#1088;&#1093;&#1085;&#1086;&#1089;&#1090;&#1080; &#1076;&#1086;&#1083;&#1078;&#1077;&#1085; &#1091;&#1076;&#1086;&#1074;&#1083;&#1077;&#1090;&#1074;&#1086;&#1088;&#1103;&#1090;&#1100; &#1087;&#1088;&#1086;&#1090;&#1080;&#1074;&#1086;&#1088;&#1077;&#1095;&#1080;&#1074;&#1099;&#1084; &#1090;&#1088;&#1077;&#1073;&#1086;&#1074;&#1072;&#1085;&#1080;&#1103;&#1084; - &#1073;&#1099;&#1090;&#1100; &#1075;&#1083;&#1072;&#1076;&#1082;&#1080;&#1084;, &#1085;&#1086; &#1086;&#1076;&#1085;&#1086;&#1074;&#1088;&#1077;&#1084;&#1077;&#1085;&#1085;&#1086; &#1080; &#1096;&#1077;&#1088;&#1086;&#1093;&#1086;&#1074;&#1072;&#1090;&#1099;&#1084;, &#1095;&#1090;&#1086;&#1073;&#1099; &#1091;&#1076;&#1077;&#1088;&#1078;&#1080;&#1074;&#1072;&#1090;&#1100; &#1084;&#1072;&#1089;&#1083;&#1086;. &#1050;&#1088;&#1086;&#1084;&#1077; &#1090;&#1086;&#1075;&#1086;, &#1085;&#1077;&#1086;&#1073;&#1093;&#1086;&#1076;&#1080;&#1084;&#1086;, &#1095;&#1090;&#1086;&#1073;&#1099; &#1090;&#1088;&#1091;&#1097;&#1080;&#1077;&#1089;&#1103; &#1076;&#1077;&#1090;&#1072;&#1083;&#1080; &#1080;&#1084;&#1077;&#1083;&#1080; &#1084;&#1080;&#1085;&#1080;&#1084;&#1072;&#1083;&#1100;&#1085;&#1086;&#1077; &#1074;&#1088;&#1077;&#1084;&#1103; &#1087;&#1088;&#1080;&#1088;&#1072;&#1073;&#1086;&#1090;&#1082;&#1080;.

&#1042;&#1089;&#1077;&#1084; &#1101;&#1090;&#1080;&#1084; &#1090;&#1088;&#1077;&#1073;&#1086;&#1074;&#1072;&#1085;&#1080;&#1103;&#1084;, &#1082;&#1072;&#1082; &#1080;&#1079;&#1074;&#1077;&#1089;&#1090;&#1085;&#1086;, &#1083;&#1091;&#1095;&#1096;&#1077; &#1074;&#1089;&#1077;&#1075;&#1086; &#1089;&#1086;&#1086;&#1090;&#1074;&#1077;&#1090;&#1089;&#1090;&#1074;&#1091;&#1077;&#1090; &#1087;&#1086;&#1074;&#1077;&#1088;&#1093;&#1085;&#1086;&#1089;&#1090;&#1100;, &#1080;&#1084;&#1077;&#1102;&#1097;&#1072;&#1103; &#1074;&#1087;&#1072;&#1076;&#1080;&#1085;&#1099; (&#1088;&#1080;&#1089;&#1082;&#1080;) &#1090;&#1072;&#1082; &#1085;&#1072;&#1079;&#1099;&#1074;&#1072;&#1077;&#1084;&#1086;&#1081; &#1086;&#1089;&#1085;&#1086;&#1074;&#1085;&#1086;&#1081; &#1096;&#1077;&#1088;&#1086;&#1093;&#1086;&#1074;&#1072;&#1090;&#1086;&#1089;&#1090;&#1080; &#1075;&#1083;&#1091;&#1073;&#1080;&#1085;&#1086;&#1081; &#1076;&#1086; 0,005-0,010 &#1084;&#1084; &#1080; &#1089;&#1075;&#1083;&#1072;&#1078;&#1077;&#1085;&#1085;&#1099;&#1077; (&#1087;&#1083;&#1086;&#1089;&#1082;&#1080;&#1077;) &#1074;&#1077;&#1088;&#1096;&#1080;&#1085;&#1099; - &#1086;&#1087;&#1086;&#1088;&#1085;&#1099;&#1077; &#1087;&#1086;&#1074;&#1077;&#1088;&#1093;&#1085;&#1086;&#1089;&#1090;&#1080;. &#1058;&#1072;&#1082;&#1072;&#1103; &#1087;&#1086;&#1074;&#1077;&#1088;&#1093;&#1085;&#1086;&#1089;&#1090;&#1100; &#1092;&#1086;&#1088;&#1084;&#1080;&#1088;&#1091;&#1077;&#1090;&#1089;&#1103; &#1074; &#1087;&#1088;&#1086;&#1094;&#1077;&#1089;&#1089;&#1077; &#1087;&#1083;&#1086;&#1089;&#1082;&#1086;&#1074;&#1077;&#1088;&#1096;&#1080;&#1085;&#1085;&#1086;&#1075;&#1086; &#1093;&#1086;&#1085;&#1080;&#1085;&#1075;&#1086;&#1074;&#1072;&#1085;&#1080;&#1103;, &#1086; &#1082;&#1086;&#1090;&#1086;&#1088;&#1086;&#1084; &#1088;&#1077;&#1095;&#1100; &#1087;&#1086;&#1081;&#1076;&#1077;&#1090; ....."

:blush:
  • 0

#33 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 13:17

".....От того, какой получилась поверхность после ремонта, зависит трение и износ деталей, в первую очередь, поршневых колец. Для этого микропрофиль поверхности должен удовлетворять противоречивым требованиям - быть гладким, но одновременно и шероховатым, чтобы удерживать масло. Кроме того, необходимо, чтобы трущиеся детали имели минимальное время приработки. Всем этим требованиям, как известно, лучше всего соответствует поверхность, имеющая впадины (риски) так называемой основной шероховатости глубиной до 0,005-0,010 мм и сглаженные (плоские) вершины - опорные поверхности. Такая поверхность формируется в процессе плосковершинного хонингования, о котором речь пойдет ....." .

Šį pranešimą redagavo Maestro: 2006 rugpjūčio 23 - 13:18

  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#34 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 13:17

Sorry..... :blush:

taciau apie tai ka norejau parasyti galite paskaityti cia.... Honingavimas
  • 0

#35 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 13:47

O kaip sužinot ar tavo paviršius honinguoc? :huh:
  • 0

#36 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 13:59

O kaip sužinot ar tavo paviršius honinguoc? :huh:

pasiimi lupa ir apziurineji "savo" pavirsiu ...pamates nutrinimus, pasiprasai dew kad ileistu ita automobili, kur suleido "n" kieki kacinu ... ;]

na nauju auto cilindrai, bei ne kinietiskos komplektines - remontines stumoklines detales buna tikrai "subraizytos"...
  • 0

#37 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 14:00

na nauju auto cilindrai, bei ne kinietiskos komplektines - remontines stumoklines detales buna tikrai "subraizytos"...

Nu tai va ir klausimux apie tą naujumą.. :huh:
  • 0

#38 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 14:11

Nu tai va ir klausimux apie tą naujumą.. :huh:

Зачем ремонтировать цилиндры? - atidziai skaityk sia pastraipa is nuorodos ...

ps. atsakymas ir i sios temos pradzia ...
  • 0

#39 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 15:36

Kaip manot, kiek to honingavimo pedsaku like pas varikly su 200-300 kkm rida?
  • 0

#40 Jetmars

Jetmars
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 195
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI, 2005

Parašyta 2006 rugpjūčio 23 - 15:53

Dar karta pasikartosiu: kaip gi ten yra su honinguotais pavirsiais? Gaminant variklio bloka, darbinis cilindru pavirsius yra specialiai subraizomas. Ka su tuo pavirsiumi padaro revitalizatoriai? Islygina? Tada batai....Nelislygina? Kodel? :unsure:

dabar aisq kas tureta galvoj :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0