green oro filtrai
#1 Svečias_Psichaz_*
Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 21:39
#2 Svečias_Stanakas_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 06:11
#3 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 06:26
o kuginio nenori det?) nes "sportinis" filtras standartinei vietoij tai taspats g, kaip ir sportinis vairas nesportinei masinoi apsoliuciai jokio efekto..Sveiki
Turiu viena problemėlę. Pas mane yra įdėtas green oro filtras, bet jis truputi praplyšo nuo trinimosi, gal kas žinot kur galima būtų nusipirkt nauja peugeot 106 sport modeliui? Kiek žinau, tik Melga tuo užsiima, bet ten tokiu neturi koks yra pas mane, gal žinot kas dar pardavinėja ?
Ačiū už informaciją
#4
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 06:57
na nesakyciau kad jokio efekto....o kuginio nenori det?) nes "sportinis" filtras standartinei vietoij tai taspats g, kaip ir sportinis vairas nesportinei masinoi apsoliuciai jokio efekto..
tai gal sakysi kad "sportinis" filtras nesportinej masinoj irgi g ?
:mad:
p.s. efek tas yra nes filtro medziaga pralaidesne orui, o filtravimo plotas panasus... :mad:
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#5 Svečias_spirgiz_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 09:11
#6
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 09:18
Jo jo, dekit kuginius filtrus kur papuola ir eis kai ispis*** pezius. Rimtu specu ir nerimto mano nuomone, belekaip uzdetas kuginis/sportinis oro filtras daznai net pablogina situacija. Jau geriau per orginalu ir ta "salyginai siaura slanga" variklis ima ora, bet nors salta ir is lauko, o ne silta ir is po kapotosportinis filtras originalaus vietoje tikrai neduos tau naudos.. kokia gali buti ten nauda jei tas filtras uzdarytas dezeje , i kuria oras ateina pro salyginai nedidele slanga? oro filtras negauna daugiau oro tai ir naudos nelabai reiketu ieskoti.. o kuginis oro filtras statomas laisvai ir traukia ora is visu pusiu.. taciau is savo patirties galiu tvirtai pasakyti, jog atmosferiniam (t.y. ne turbininiam) varikliui ir tas kuginis oro filtras turi labai jau mazai naudos.. jos ir pajusti nelabai tepavyks.. atsiras tik malonus ausiai garsas..
#7 Svečias_WOVA_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 09:44
As jau nusipirkau savo auto su kuginiu filtru, nes duju reduktoriu ikistas i ta vieta kur turi but filtro deze.Jo jo, dekit kuginius filtrus kur papuola ir eis kai ispis*** pezius. Rimtu specu ir nerimto mano nuomone, belekaip uzdetas kuginis/sportinis oro filtras daznai net pablogina situacija. Jau geriau per orginalu ir ta "salyginai siaura slanga" variklis ima ora, bet nors salta ir is lauko, o ne silta ir is po kapoto
Taigi man ir paciam kilo klausimu kokia itaka daro salto ir silto oro isiurbimas?
Pagal fizikos desnius siltas oras yra retesnis, o tai gali keist misinio "riebuma" kas itakoja trauka ir sanaudas bei CO.
Taigi suregulevus misini esant siltam motorui, saltoi busenoj turetu pabloget darbas, kas pas mane ir yra.
Cia mano pafilosavimas
Gal kas turi kitokia isvedziojimu???
#8 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 09:52
#9
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 09:53
Pasiziurek green saite, koks pagal ismatavimus pas tave yra modelis, ir prasyk melgos kad atvezhtu butent toki.Kiek žinau, tik Melga tuo užsiima, bet ten tokiu neturi koks yra pas mane, gal žinot kas dar pardavinėja ?
Beje ivairiu king dragonu maciau ukmerges g. kemi vitrinoj prideliota.
#10
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 10:07
na tsakant vazinejant dujomis
subjektyviai patyriau, kad green filtro kasete, identiska popierinei, nedave absoliuciai jokio rezultato jokiais klausimais. ana issiemiau (gal net galiu padovanot kam nuo 90 AG HDi) ir vel sugrudau popierini.
skirtumas jauciasi ; ant benzino . hmmm jokio efekto
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#11 Svečias_WOVA_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 10:14
Na man asmeniskai patinka tai, kad kugini filtra galima isplauti ir toliau ramei vaziuot, pagal mane jo explotacijos laikas yra ilgesnis nei popierinio.tikrai zinau:
Kuginis filtras, priklausomai nuo jo montavimo vietos, gali duoti neigiama rezultata, kaip cia buvo pamineta. Rezultatas gali keistis stumdant net po kelis cm i sonus. Arba geras rezultatas gali buti tik vaziuojant atidarytu kapotu. Todel be stendo toki daikta deti galima tik is neturejimo ka veikti.
subjektyviai patyriau, kad green filtro kasete, identiska popierinei, nedave absoliuciai jokio rezultato jokiais klausimais. ana issiemiau (gal net galiu padovanot kam nuo 90 AG HDi) ir vel sugrudau popierini.
Psichaz, jei nori geresnes kasetes, braukis i groundzero. Jie turi KingDragon. tas lyg ir geresnis uz green.
#12 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 10:18
#13
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 11:19
#14
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 11:22
Kas cia klube garantavo kad nuo duju suviu issigelbejimas yra kuginis filtras? Ar ne mmx? Gal as klystu. Bet tai teorijau jau kaip ir galas, ane ;)Jo buvau as irgi isidejas kugini oro filtra (beje pas mane yra dujos) tai viskas gerai buvo ir garsas malonesnis po kapotu, bet visa tai buvo iki pirmo sovimo. Jis paprasciausiai sudege...
#15 Svečias_rally69_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 11:52
#17 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 13:52
#18 Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 14:54
#19 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 18:20
manau būtų galima pajausti ne tiek kumelius, bet geresnį gazo responsą. šiaip filtras, bent kiek žiūrėjau, geriau smogia per Nm, nei per kW.idomu kaip galima pajausti tuos kelis kumelius pakeitus filtrą?
Kūginio trūkumas, kad jis būdamas ne dėžėje taškosi ir purvinasi žymiai labiau
Blogiausia kūginiam, kad jis ne ten būdamas gali ne tą orą paimt. Draugui vieną kartą buvo surasta vieta, kurią panaudoti galima tik kai lieka praviras kapotas. tai pasiliko standartinį.
#20 Svečias_Psichaz_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 19:53
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0