Peršokti prie turinio


green oro filtrai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 26

#21 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 19:56

pas man stovi kuginis tiesiai virs kolektoriaus. toki jau nusipirkau ir nieko pakeist negaliu. meginau is apacios uzdengt bet nesigavo. tikrai isideciau standartini jei butu kaip. tas kuginis man bent jau tik estetiskesni vaizda po kapotu sukuria :D
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#22 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 20:31

As jau nusipirkau savo auto su kuginiu filtru, nes duju reduktoriu ikistas i ta vieta kur turi but filtro deze.
Taigi man ir paciam kilo klausimu kokia itaka daro salto ir silto oro isiurbimas?
Pagal fizikos desnius siltas oras yra retesnis, o tai gali keist misinio "riebuma" kas itakoja trauka ir sanaudas bei CO.
Taigi suregulevus misini esant siltam motorui, saltoi  busenoj turetu pabloget darbas, kas pas mane ir yra.

Cia mano pafilosavimas :D
Gal kas turi kitokia isvedziojimu???

Isiurbiamo oro temperatura yra matuojama ir perduodama variklio CPU, atitinkamai koreguojamas oro/benzo misinys, paduodama maziau benzino kai oras siltesnis, - trauka ir galia turetu sumazeti: mazesnis deguonies kiekis tame paciame oro turio vienete, paduodama maziau benzo prie to pacio variklio apkrovimo kaip ir saltu oru. Lambda parodytu ta pati 14,7:1 AFR idealiu atveju (naudojant civilini benzina), bet trauka butu mazesne. imho

Del kuginio filtro Kursis visiskai teisus, viska reikia daryti su protu ir butinai turint tinkamus irankius/irengimus matavimams.

Problema tokia: sunku suzinot, kuri is isiurbimo trakto daliu tampa ribojanciu faktorium isiurbt daugiau oro kazkuriuo konkreciu atveju, ar filtras (jo pozicija, medziaga, forma), ar oro matuokle (AFM, MAF etc). Ir ne tik isiurbimo trakto dalys, labai svarbus ismetimas, galvos galimybes leisti orui/ismetimo dujoms judeti, ismetimo koletorius, likusi ismetimo sistema. Dar n faktoriu. Zmones gamindami masina visa paketa rinko ir derino tukstancius zmogvalandziu.

Kaip jau sakiau, nemanau, kad galima namudinem salygom pasigaminti kazka geresnio universalumo poziuriu: svelnus darbas prie laisvu apsuku ir kruizinant, tolygi ekseleracija, saikinga galia prie didesniu apkrovimu, ir svarbiausia ilgaamziskumas.

BET!!! :)~ Jei nori pasimokyti ir padurniuoti, nera nieko idomesnio uz masinos lauzyma ir mokymasi is savo klaidu.
Chm... nera velniuko emotikono?... :)


P.S. Tiesa ir pats isidejes kugini Green universalu ir be jokiu matavimu ant stendo, pasirinkimo kaip ir neturiu, nera tokio standarto sitam kit-car'ui :) Garsas geras, kruuciau atrodo ir naudot sako dabar galiu ilgai.

Šį pranešimą redagavo laris: 2006 rugsėjo 12 - 20:51

  • 0

#23 Svečias_Tomekas_*

Svečias_Tomekas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 21:03

tik tepaliuko reik nepamirst nusipirkt ;] ir keik is melgos suzinojau, kad visgi sie filtrai turi tam tikra plovimo skaiciaus resursa
  • 0

#24 Katinas

Katinas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Yaris, 106XSi, Pantheon 125.

Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 21:05

Visks normaliai.
Bet užtat išsiaiškinsim, pas ką ilgiausias o pas ką storiausias :)

Tai pas ka vis del to storiausias? Filtras tsaknat?.. :lol:
Buvau insimetes ta greena.. In savo 1.9D. Po idejimo lyg ir pasijuto, kad pedalio geriau klauso. A po savaites vel vaziavo kaip vaziaves (gal tiesiog pamirsau.. :) ).
Gi buna ir foliju, katras prie bako apacios priklijavus 'aktyvuojamas benzas ir auto mazne i raketa virsta; zvakiu su keturiais elektrodais ir 'ugniasvaidziais; ir isvis ottomotoru, katrie ant gryno vandens dirba.. :rolleyes: Nebilievinu i tokius daiktus.
  • 0
Variantas B

#25 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 21:29

Placebo?
Man pavyzdžiui, pasikeitus salono oro filtrą, nuplovus auto arba išpurčius peleninę/klilimėlius TAIP NEREALIAI VALINTI pradeda, kad jaučiu bet kokį V6 3.0 puse gazo apdėčiau kaip vaiką :)
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#26 Ekosbrista

Ekosbrista
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 243
  • Vieta:Trondheimas, Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 ir Outlander Instyle+

Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:51

subjektyviai patyriau, kad green filtro kasete, identiska popierinei, nedave absoliuciai jokio rezultato jokiais klausimais. ana issiemiau (gal net galiu padovanot kam nuo 90 AG HDi) ir vel sugrudau popierini.

Idomu butu del sportinio idomumo pabandyti kas tai per daiktas tas green filtras. 206 1,9D ir HDi filtrai rasoma, kad tas pats. Uzsirasau i eile bandymui. Gal isaugs galingumas 5% -visos 3,5kumeles t.y. vieno mopedo variklis prisideda. Nors kai anksciau Shell buvo Lietuvoje ju kuro uzsipylus- masina maloniau vaziuodavo, nors ten irgi gal tik koki 0,xx% galinguma prideda. Svarbiausias klausimas- praleidziamas daleliu dydis. Green filtras raso, kad sulaiko didesnes nei 0,5mikrono. Kas zino, kokio dydzio daleles sulaikomos standartiniame filtre?
  • 0

#27 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 14:07

kai matavau su green ant stendo, tai kokiu 5 AG iki nominalo net truko.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0