green oro filtrai
#21
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 19:56
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#22 Svečias_laris_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 20:31
Isiurbiamo oro temperatura yra matuojama ir perduodama variklio CPU, atitinkamai koreguojamas oro/benzo misinys, paduodama maziau benzino kai oras siltesnis, - trauka ir galia turetu sumazeti: mazesnis deguonies kiekis tame paciame oro turio vienete, paduodama maziau benzo prie to pacio variklio apkrovimo kaip ir saltu oru. Lambda parodytu ta pati 14,7:1 AFR idealiu atveju (naudojant civilini benzina), bet trauka butu mazesne. imhoAs jau nusipirkau savo auto su kuginiu filtru, nes duju reduktoriu ikistas i ta vieta kur turi but filtro deze.
Taigi man ir paciam kilo klausimu kokia itaka daro salto ir silto oro isiurbimas?
Pagal fizikos desnius siltas oras yra retesnis, o tai gali keist misinio "riebuma" kas itakoja trauka ir sanaudas bei CO.
Taigi suregulevus misini esant siltam motorui, saltoi busenoj turetu pabloget darbas, kas pas mane ir yra.
Cia mano pafilosavimas
Gal kas turi kitokia isvedziojimu???
Del kuginio filtro Kursis visiskai teisus, viska reikia daryti su protu ir butinai turint tinkamus irankius/irengimus matavimams.
Problema tokia: sunku suzinot, kuri is isiurbimo trakto daliu tampa ribojanciu faktorium isiurbt daugiau oro kazkuriuo konkreciu atveju, ar filtras (jo pozicija, medziaga, forma), ar oro matuokle (AFM, MAF etc). Ir ne tik isiurbimo trakto dalys, labai svarbus ismetimas, galvos galimybes leisti orui/ismetimo dujoms judeti, ismetimo koletorius, likusi ismetimo sistema. Dar n faktoriu. Zmones gamindami masina visa paketa rinko ir derino tukstancius zmogvalandziu.
Kaip jau sakiau, nemanau, kad galima namudinem salygom pasigaminti kazka geresnio universalumo poziuriu: svelnus darbas prie laisvu apsuku ir kruizinant, tolygi ekseleracija, saikinga galia prie didesniu apkrovimu, ir svarbiausia ilgaamziskumas.
BET!!! Jei nori pasimokyti ir padurniuoti, nera nieko idomesnio uz masinos lauzyma ir mokymasi is savo klaidu.
Chm... nera velniuko emotikono?...
P.S. Tiesa ir pats isidejes kugini Green universalu ir be jokiu matavimu ant stendo, pasirinkimo kaip ir neturiu, nera tokio standarto sitam kit-car'ui Garsas geras, kruuciau atrodo ir naudot sako dabar galiu ilgai.
Šį pranešimą redagavo laris: 2006 rugsėjo 12 - 20:51
#23 Svečias_Tomekas_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 21:03
#24
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 21:05
Tai pas ka vis del to storiausias? Filtras tsaknat?..Visks normaliai.
Bet užtat išsiaiškinsim, pas ką ilgiausias o pas ką storiausias
Buvau insimetes ta greena.. In savo 1.9D. Po idejimo lyg ir pasijuto, kad pedalio geriau klauso. A po savaites vel vaziavo kaip vaziaves (gal tiesiog pamirsau.. ).
Gi buna ir foliju, katras prie bako apacios priklijavus 'aktyvuojamas benzas ir auto mazne i raketa virsta; zvakiu su keturiais elektrodais ir 'ugniasvaidziais; ir isvis ottomotoru, katrie ant gryno vandens dirba.. Nebilievinu i tokius daiktus.
#26
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:51
Idomu butu del sportinio idomumo pabandyti kas tai per daiktas tas green filtras. 206 1,9D ir HDi filtrai rasoma, kad tas pats. Uzsirasau i eile bandymui. Gal isaugs galingumas 5% -visos 3,5kumeles t.y. vieno mopedo variklis prisideda. Nors kai anksciau Shell buvo Lietuvoje ju kuro uzsipylus- masina maloniau vaziuodavo, nors ten irgi gal tik koki 0,xx% galinguma prideda. Svarbiausias klausimas- praleidziamas daleliu dydis. Green filtras raso, kad sulaiko didesnes nei 0,5mikrono. Kas zino, kokio dydzio daleles sulaikomos standartiniame filtre?subjektyviai patyriau, kad green filtro kasete, identiska popierinei, nedave absoliuciai jokio rezultato jokiais klausimais. ana issiemiau (gal net galiu padovanot kam nuo 90 AG HDi) ir vel sugrudau popierini.
#27 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 14:07
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0