Jump to content


Begiu junginejimas vaziuojant ....


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#1

  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 09:40

Sveiki, Naturalus dalykas ar ne? 1 begiu iki 20 , 2 begiu 20-30 +- , 3 begiu 30 40+-. 4 begiu 50 ir 5 jungiam ... mieste greitis 5 saiba vazuiojan buna ivairus 40-50-60-70 ..nuo 40 vazioujan ta pacia 5 saiba ir paspaudus gaza liutas TRAUKIA NORMALAI Jaigu nereikai jungineti saibu daugiau ...Turi itakos tai varikliui ar nelabai :unsure:

Edited by Lexas, 2006 September 21 - 09:42.

  • 0

#2 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • posts 1,103
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Posted 2006 September 21 - 09:46

mano brangiausioji ir minimaliai begius jungineja.. mano psichologinei busenai itakos tai tikrai turi...
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo

#3 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • posts 4,991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Posted 2006 September 21 - 09:46

a kiek apsukų prie 40km/h penkta pavara?
  • 0

#4 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • posts 2,403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Posted 2006 September 21 - 09:47

priklausomai kokios apsukos buna ir ar nesikalatoja variklis prie 40 km/h. Jei apsukos arteja prie 800 rps, tai tepalo siurblys gali nesukialt tinkamo tepalo slegio ir gali kenteti indeklai. Beto nemanau kad taip vazinedamas sutaupai benzino ;)
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#5

  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 09:48

a kiek apsukų prie 40km/h penkta pavara?

tikslei neatkreipiau demesio.. paziuresiu snd parasysiu.
  • 0

#6

  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 09:52

priklausomai kokios apsukos buna ir ar nesikalatoja variklis prie 40 km/h. Jei apsukos arteja prie 800 rps, tai tepalo siurblys gali nesukialt tinkamo tepalo slegio ir gali kenteti indeklai. Beto nemanau kad taip vazinedamas sutaupai benzino ;)

Vaziouja graziai ir dirba variklis gerai 5 saibu dazniausai greitis mieste 50-60:) benzo atzvilgiu tai ryja ji mazai ir susitaupo tikrai taip vazinejant beto nemegejas lakstyti esu tai man labai gerai : ) greitai leksi ...letai nes...
  • 0

#7 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2006 September 21 - 10:00

Vaziouja graziai ir dirba variklis gerai 5 saibu dazniausai greitis mieste 50-60:) benzo atzvilgiu  tai ryja ji mazai ir susitaupo tikrai taip vazinejant beto nemegejas lakstyti esu tai man labai gerai : ) greitai leksi ...letai nes...

mazos apsukos - zemas tepalo spaudimas. zemas tepalo spaudimas - prastesnis tepimas.
Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis (5'a pavara 40-50km/h) variklis negauna tokio tepimo, koks jam reikalingas. Ypac kencia alkuninio veleno indeklai. Dar vienas momentas: visa laik vazinejant ypac zemomis apsukomis apkrautu varikliu, gana greitai prikepa ziedai, t.y. mazeja kompresija, dideja tepalo sanaudos
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#8 Sportas

Sportas
  • Senbuviai
  • posts 448
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605, 3.0 l, 12v

Posted 2006 September 21 - 10:06

mazos apsukos - zemas tepalo spaudimas. zemas tepalo spaudimas - prastesnis tepimas.
Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis (5'a pavara 40-50km/h) variklis negauna tokio tepimo, koks jam reikalingas. Ypac kencia alkuninio veleno indeklai. Dar vienas momentas: visa laik vazinejant ypac zemomis apsukomis apkrautu varikliu, gana greitai prikepa ziedai, t.y. mazeja kompresija, dideja tepalo sanaudos

visiskai teisingai... as taip supjoviau viena varikli...
turejau 2.0 L DOCH , audi. tai ji labai megsta apsukas. vazinejant po miesta apsukom mazesnem negu 2000, baisiai ryjo tepalus, kai tik 2000-4000 apsukos, tai tepalu neryjo... :rolleyes:
na tai va taip ir laksciau.... :blush:
  • 0
Automobiliu dazymas, remontas
Tel.: +370 689 99889
+370 608 88890
El.paštas: [email protected]
Savanorių pr. 219, Vilnius
www.autopulsas.eu
plačiau apie mus...

#9

  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 10:11

:rolleyes: GERAI KAD PASIKLAUSIU ... bo dziundza buciau padares laikui einant... tai verta man 5 saiba mieste jungti ar ne ? ir nuo kirk patariama isvis jungtis?
  • 0

#10 Svečias_WOVA_*

Svečias_WOVA_*
  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 10:17

Jeigu greiti laikai pastovu ir nevaziuoji i kalna, tada dideles itakos varikliui nebus. As prie 50 ketvirta pavara, o esant reikalui lenkt jungiu trecia, taip isvengiu bereikalingu duju sprogimu o ir varikliui sveikiau. As asmeniskai stengiuosi islaikyt variklio apsukas tarp 2000 ~ 3000.

Edited by WOVA, 2006 September 21 - 10:20.

  • 0

#11 Svečias_yessuz_*

Svečias_yessuz_*
  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 10:18

Hmm... o tai kiek apsuku rekomenduojate laikyti? Variklis turbininis :)
  • 0

#12 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • posts 4,991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Posted 2006 September 21 - 10:24

Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis (5'a pavara 40-50km/h) variklis negauna tokio tepimo, koks jam reikalingas. bla bla bla

"Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis" - taip, bet "5'a pavara 40-50km/h" - nebūtinai... :P

Aš pats 50-60km/h važinėju 5 pavara, ir ralis69 yr sakęs, kad mieste 5 greitai inkala... Nepamenu kiek tiksliai apsukų prie 50 (apie 2000 atrodo), bet pvz apie 100 autostrada minant pasiekia 3300-3500, jei ką lenkiant - iki 4000 (variklio garsas panašėja į F-1 :mellow: ) ... Taip, kad nereikia lia lia - su trumpom greičių dėžėm tai visai įmanoma... B)
  • 0

#13 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • posts 3,410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Posted 2006 September 21 - 10:33

Taip, kad nereikia lia lia - su trumpom greičių dėžėm tai visai įmanoma... B)

na gerai, jau gerai....jei buti tiksliam, "greitis yra niekas, apsukos yra viskas" ;)
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#14 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 10:35

vaziuojant 5 shaiba mieste kuro sunaudoji daugiau, nors visiem atrodo kad maziau nes apsuku maziau:) optimaliausia 4 shaiba, ir 40-50 greitis tada minimalios sanaudos.
  • 0

#15 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • posts 4,991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Posted 2006 September 21 - 10:40

optimaliausia 4 shaiba, ir 40-50 greitis tada minimalios sanaudos.

Sakai? Ir visiems tai galioja? :o Aik tu sau kokia universali formulė... :rolleyes: nu pas mane apie 50km/h ketvirta važiuojant - 3000 apsukų... Sakai sąnaudos minimalios? :ph34r: taip kad skaityti Aroones postą apie tai kas yra viskas ir kas yr niekas ... :P
  • 0

#16 Svečias_Qze_*

Svečias_Qze_*
  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 10:49

nzn kaip pezai - su cveku 1,5 l 60-70 kmh dar nejungdavau 4 saibos. Sanaudos - kai kam tokiu mazu net nesisapnavo. Jei 4 saiba nuo 60 nori isibeget, sugalvot reik pries pusvalandi... :) Dabartinis kupas - aptamats, jis pats sprendzia - tai prie 70 kmh perjungia i ketvirta (normaliu rezimu), arba i antra (sportiniu rezimu). Bet juk tik 4 saibos ir yra :)

Edited by Qze, 2006 September 21 - 10:51.

  • 0

#17 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • posts 1,103
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Posted 2006 September 21 - 10:54

Dabartinis kupas - aptamats, jis pats sprendzia - tai prie 70 kmh perjungia i ketvirta (normaliu rezimu), arba i antra (sportiniu rezimu).

kiek esu mates,tai normaliu rezimu APD pavaros jungiasi prie 2500 sukiu/min.
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo

#18 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 10:57

"Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis" - taip, bet "5'a pavara 40-50km/h" - nebūtinai... :P

Aš pats 50-60km/h važinėju 5 pavara, ir ralis69 yr sakęs, kad mieste 5 greitai inkala... Nepamenu kiek tiksliai apsukų prie 50 (apie 2000 atrodo), bet pvz apie 100 autostrada minant pasiekia 3300-3500, jei ką lenkiant - iki 4000 (variklio garsas panašėja į F-1 :mellow: ) ... Taip, kad nereikia lia lia - su trumpom greičių dėžėm tai visai įmanoma... B)

Trū. Su 1,6 ŽTi po miestą važinėdavau (nu tada 60 buvo) ir į bet kurį kalną be jokių vargų užlipdavo.
Svarbiausia sūkiai. IMO, varikliui dažniausiai gerai laikyti sūkius prie jo momento maximumą arba netoli jo. Tiek dėl perkrovų, tiek dėl ekonomijos ir veikimo gėrio. tik kai kurie maži benzininiai turi tą momentą labai aukštai kur nors - gal tokios būtų išimtys.
  • 0

#19 Svečias_Qze_*

Svečias_Qze_*
  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 10:58

kazkas panasaus prie 2300-2700 permeta, priklausomai, ar saltas, ar karstas variklis. Na sportiniu rezimu prie 5500 - 6000. Po saltos nakties uzkurus, kokiu greiciu bevaziuotum (beveik) apie 30 sek tik pirma saiba vaziuoja, kad ikaistu variklis ir tepalai prasivaiksciotu

Edited by Qze, 2006 September 21 - 11:01.

  • 0

#20 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2006 September 21 - 11:00

kiek esu mates,tai normaliu rezimu APD pavaros jungiasi prie 2500 sukiu/min.

čia priklauso nuo gazo paspaudimo (kur yra- nuo automatiškai arba prieverstinai pasirinkto režimo) ir specifinio variklio xarakteristikų. Skirtingiems varikliams ir mašinoms - skirtingai. Neretai būna lėvai suderinta ir spjaudaisi važinėdamas. Pvz., dyzeliniam varikliui adaptuota dėžė nekeičiant algoritmų permetama benzininiam. būna bėda.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users