Kursis jau sake...yra ivairiu deziu....vienos yra be jokio elektroninio valdymo, kitos su fuzzy logic'u, trecios adaptyvines. Pora menesiu vazinejau su sesers R.Clio Initiale su "fuzzy logic" APD...perjungdavo ji pavara ir esant 1.5krpm ir 5krpm, nelygu greitis, einamoji pavara, variklio apkrovimaskiek esu mates,tai normaliu rezimu APD pavaros jungiasi prie 2500 sukiu/min.
Begiu junginejimas vaziuojant ....
#21
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 11:28
#22
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 11:31
Na pas mane runneri max sukimo momentas yra prie 4500 apsuku. Tai jei nedraginu retai kada toki ir pasiekiu. Kai niekur neskubu pasitenkinu, kad apsukos mazhiau kokiu 1500 nenukristu i psio. Momentas gana tolygus tai vazhiuojasi labai padoriai ir nesijautchia, kad varyklis vargtu.Svarbiausia sūkiai. IMO, varikliui dažniausiai gerai laikyti sūkius prie jo momento maximumą arba netoli jo. Tiek dėl perkrovų, tiek dėl ekonomijos ir veikimo gėrio. tik kai kurie maži benzininiai turi tą momentą labai aukštai kur nors - gal tokios būtų išimtys.
Pezhiuke max momentas prie 3400 apsuku. Vazhiuojant jau reikia laikyti kazhkur apie 3000. Jei mazhiau kaip 2000 jau ragas - jauciasi, kad varyklis kankinasi.
© J. Erlickas
#23
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 13:50
Vaziuoji arti 60 kmh - 4pavara, apsukos apie 2000 aps. (max sukim momentas). Esant reikalui dar gali [B]greitet neperjungus pavaros, arba pristabdyt ir neperjungus pavaros varyt toliau.
Siaip standartiskai laikoma kad optimalus darbo diapazonas yra tarp 1/3 ir 2/3 max sukiu (turetu tikt daugumai standartiniu auto)
Aisku galingesni motorai tempia ir nuo mazu sukiu, bet tokiu stilium pastoviai vazinet ka zinau - pasekmes gali but skaudokos
5 pavara nuo 40 - totali nesamone, nebent koks paletintojas yra
#24
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 14:53
O maniau, kad bembeli uzvaikiau nuo dideliu apsukumazos apsukos - zemas tepalo spaudimas. zemas tepalo spaudimas - prastesnis tepimas.
Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis (5'a pavara 40-50km/h) variklis negauna tokio tepimo, koks jam reikalingas. Ypac kencia alkuninio veleno indeklai. Dar vienas momentas: visa laik vazinejant ypac zemomis apsukomis apkrautu varikliu, gana greitai prikepa ziedai, t.y. mazeja kompresija, dideja tepalo sanaudos
#25 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 14:58
tai gal ir neklydaiO maniau, kad bembeli uzvaikiau nuo dideliu apsuku
Ozyri, dyzelių dėžės yra ilgesnės. Del mažesnių variklio sūkių ir žemesnių darbinių diapazonų. mano mieste drąsiai 3 varinėja ir tik kur greičiau 5 telpa.
#26
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 15:12
Manottai gal ir neklydai
#27 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 15:21
3000rpm tikrai geriau nei 2000rpm prie to pacio greicioSakai? Ir visiems tai galioja? Aik tu sau kokia universali formulė... nu pas mane apie 50km/h ketvirta važiuojant - 3000 apsukų... Sakai sąnaudos minimalios? taip kad skaityti Aroones postą apie tai kas yra viskas ir kas yr niekas ...
#28 Svečias_bolia_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 15:24
#29
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 15:43
Kalbėjom berods apie minimalias sąnaudas...3000rpm tikrai geriau nei 2000rpm prie to pacio greicio
#30
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 15:52
#31
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 16:13
pvz 405 srichebra, apie kokius auto Jus kalbat, kad prie 50 jungiat 5 saiba? ir apie okias apsukas? pas mane 5 pavara prie 110 km/h apsukos 2200 per minute
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#32
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 16:42
Leisk atspėsiu - dyzelis pas tave?chebra, apie kokius auto Jus kalbat, kad prie 50 jungiat 5 saiba? ir apie okias apsukas? pas mane 5 pavara prie 110 km/h apsukos 2200 per minute
O benzininiams suktukams nenuostabu, kad trumpas dėžes sudeda.
Aš su savo traktorium (406 HDi) kruizint per miestą ant 55-60 4-ta pavara dar galiu (apsukos virš 1000).
Su pilke (1.8 LPG) panašiu greičiu 4-ta ~2000 laikosi. Bet su akstesne pavarų dėže ir leistinais 60km/h greičiais mieste šeštos pavaros ieškodavau
#33 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 16:47
Nu. O žinok Vaiperyje tokie sūkiai 6 bėgiu prie 160 km/ hchebra, apie kokius auto Jus kalbat, kad prie 50 jungiat 5 saiba? ir apie okias apsukas? pas mane 5 pavara prie 110 km/h apsukos 2200 per minute
#34
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 16:49
#35
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 16:52
#36
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 17:23
#38 Svečias_rally69_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 17:42
reik ivertint perdavimo momenta ir ar tai atsilieps patikimumui ...nu po tokio pasisakymo ...
#39 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 17:46
jo. gali sumažėti resursas.reik ivertint perdavimo momenta ir ar tai atsilieps patikimumui ...
#40 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 17:51
Kalbėjom berods apie minimalias sąnaudas...
tai zinoma:) vien tik kaip pavizdys.. as cia savo auto viena kart tikrinau.. vazinejau mieste su "ECO" rezimu ir poto su "SPORT" tais paciais greiciais tais paciais keliais (Darbas - namai) ir galiu pasakyt kad sportu vaziuojant kai sukiai sukelti nes zemesne pavara.. auto maziau sudegina kuro nei tuo eco.. tai iskyla klausimas kodel pavadino ECO. jis eco nebent tik autostradoi... tik neklauskit kiek maziau nes tikrai nedaug kiek priskaiciavau apie litra gaunas.
Šį pranešimą redagavo mmx: 2006 rugsėjo 21 - 17:58
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0