Šį pranešimą redagavo Lexas: 2006 rugsėjo 21 - 09:42
Begiu junginejimas vaziuojant ....
#1
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 09:40
#2
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 09:46
#4
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 09:47
#5
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 09:48
tikslei neatkreipiau demesio.. paziuresiu snd parasysiu.a kiek apsukų prie 40km/h penkta pavara?
#6
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 09:52
Vaziouja graziai ir dirba variklis gerai 5 saibu dazniausai greitis mieste 50-60:) benzo atzvilgiu tai ryja ji mazai ir susitaupo tikrai taip vazinejant beto nemegejas lakstyti esu tai man labai gerai : ) greitai leksi ...letai nes...priklausomai kokios apsukos buna ir ar nesikalatoja variklis prie 40 km/h. Jei apsukos arteja prie 800 rps, tai tepalo siurblys gali nesukialt tinkamo tepalo slegio ir gali kenteti indeklai. Beto nemanau kad taip vazinedamas sutaupai benzino ;)
#7
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:00
mazos apsukos - zemas tepalo spaudimas. zemas tepalo spaudimas - prastesnis tepimas.Vaziouja graziai ir dirba variklis gerai 5 saibu dazniausai greitis mieste 50-60:) benzo atzvilgiu tai ryja ji mazai ir susitaupo tikrai taip vazinejant beto nemegejas lakstyti esu tai man labai gerai : ) greitai leksi ...letai nes...
Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis (5'a pavara 40-50km/h) variklis negauna tokio tepimo, koks jam reikalingas. Ypac kencia alkuninio veleno indeklai. Dar vienas momentas: visa laik vazinejant ypac zemomis apsukomis apkrautu varikliu, gana greitai prikepa ziedai, t.y. mazeja kompresija, dideja tepalo sanaudos
#8
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:06
visiskai teisingai... as taip supjoviau viena varikli...mazos apsukos - zemas tepalo spaudimas. zemas tepalo spaudimas - prastesnis tepimas.
Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis (5'a pavara 40-50km/h) variklis negauna tokio tepimo, koks jam reikalingas. Ypac kencia alkuninio veleno indeklai. Dar vienas momentas: visa laik vazinejant ypac zemomis apsukomis apkrautu varikliu, gana greitai prikepa ziedai, t.y. mazeja kompresija, dideja tepalo sanaudos
turejau 2.0 L DOCH , audi. tai ji labai megsta apsukas. vazinejant po miesta apsukom mazesnem negu 2000, baisiai ryjo tepalus, kai tik 2000-4000 apsukos, tai tepalu neryjo...
na tai va taip ir laksciau....
Tel.: +370 689 99889
+370 608 88890
El.paštas: [email protected]
Savanorių pr. 219, Vilnius
www.autopulsas.eu
plačiau apie mus...
#9
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:11
#10 Svečias_WOVA_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:17
Šį pranešimą redagavo WOVA: 2006 rugsėjo 21 - 10:20
#11 Svečias_yessuz_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:18
#12
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:24
"Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis" - taip, bet "5'a pavara 40-50km/h" - nebūtinai...Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis (5'a pavara 40-50km/h) variklis negauna tokio tepimo, koks jam reikalingas. bla bla bla
Aš pats 50-60km/h važinėju 5 pavara, ir ralis69 yr sakęs, kad mieste 5 greitai inkala... Nepamenu kiek tiksliai apsukų prie 50 (apie 2000 atrodo), bet pvz apie 100 autostrada minant pasiekia 3300-3500, jei ką lenkiant - iki 4000 (variklio garsas panašėja į F-1 ) ... Taip, kad nereikia lia lia - su trumpom greičių dėžėm tai visai įmanoma...
#13
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:33
na gerai, jau gerai....jei buti tiksliam, "greitis yra niekas, apsukos yra viskas" ;)Taip, kad nereikia lia lia - su trumpom greičių dėžėm tai visai įmanoma...
#14 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:35
#15
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:40
Sakai? Ir visiems tai galioja? Aik tu sau kokia universali formulė... nu pas mane apie 50km/h ketvirta važiuojant - 3000 apsukų... Sakai sąnaudos minimalios? taip kad skaityti Aroones postą apie tai kas yra viskas ir kas yr niekas ...optimaliausia 4 shaiba, ir 40-50 greitis tada minimalios sanaudos.
#16 Svečias_Qze_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:49
Šį pranešimą redagavo Qze: 2006 rugsėjo 21 - 10:51
#17
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:54
kiek esu mates,tai normaliu rezimu APD pavaros jungiasi prie 2500 sukiu/min.Dabartinis kupas - aptamats, jis pats sprendzia - tai prie 70 kmh perjungia i ketvirta (normaliu rezimu), arba i antra (sportiniu rezimu).
#18 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:57
Trū. Su 1,6 ŽTi po miestą važinėdavau (nu tada 60 buvo) ir į bet kurį kalną be jokių vargų užlipdavo."Vazinejant apkrautu varikliu mazomis apsukomis" - taip, bet "5'a pavara 40-50km/h" - nebūtinai...
Aš pats 50-60km/h važinėju 5 pavara, ir ralis69 yr sakęs, kad mieste 5 greitai inkala... Nepamenu kiek tiksliai apsukų prie 50 (apie 2000 atrodo), bet pvz apie 100 autostrada minant pasiekia 3300-3500, jei ką lenkiant - iki 4000 (variklio garsas panašėja į F-1 ) ... Taip, kad nereikia lia lia - su trumpom greičių dėžėm tai visai įmanoma...
Svarbiausia sūkiai. IMO, varikliui dažniausiai gerai laikyti sūkius prie jo momento maximumą arba netoli jo. Tiek dėl perkrovų, tiek dėl ekonomijos ir veikimo gėrio. tik kai kurie maži benzininiai turi tą momentą labai aukštai kur nors - gal tokios būtų išimtys.
#19 Svečias_Qze_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 10:58
Šį pranešimą redagavo Qze: 2006 rugsėjo 21 - 11:01
#20 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 21 - 11:00
čia priklauso nuo gazo paspaudimo (kur yra- nuo automatiškai arba prieverstinai pasirinkto režimo) ir specifinio variklio xarakteristikų. Skirtingiems varikliams ir mašinoms - skirtingai. Neretai būna lėvai suderinta ir spjaudaisi važinėdamas. Pvz., dyzeliniam varikliui adaptuota dėžė nekeičiant algoritmų permetama benzininiam. būna bėda.kiek esu mates,tai normaliu rezimu APD pavaros jungiasi prie 2500 sukiu/min.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0