Du Klausimai apie 306
#21
Posted 2006 October 06 - 15:56
#22 Svečias_zbigis_*
Posted 2006 October 06 - 19:28
Pagal gamintojo duomenis būtent šitos motoro modifikacijos s16 0-100km/h surenka per 9.2s berods. Lygiai taip pat galima lyginti ir P406 coupe su tarkim Honda Prelude ir sakyti, kad tas kupas valina taip pat kaip paprastas 98kW prebliūdas. Matyt Peugeot nėra pačios dinamiškiausios mašinos net sportiniame išpildyme.nuvaziuok pas mano uosvi. duosi svogeriui pralekt, o jis duos tau savo golpuka 1.6 GT. ir tada abu nuspresit kas nevalina.
#23
Posted 2006 October 09 - 08:02
#24 Svečias_kzinas_*
Posted 2006 October 09 - 15:01
#25
Posted 2006 October 09 - 16:41
Cia kalba eina apie Membrana (2 detale) prie kurios jungiasi slangute (18)pas me ZX su lygiai tokiu paciu varikliu (XU10J4) tai traukia nuo 3k rpm mhh ir jokio kick-downo nuo 4k rpm nesijaucia
o su tuom vakumu .. cia kalba apie oro matuokle ? jis ten panasiu pricipu veikia, ta oro matuokle yra kompe siap ir i ji eina plona slangute per kuria ir reguliuojasi tas visas reikalas, tai kai man toji slangute buvo nutrukusi mators geso ant laisvu apsuku, tai trauke tai ne - zodziu nesuprasi kas ten dejosi - baisus dalykai
Edited by Barklis, 2006 October 09 - 16:43.
#26 Svečias_mmx_*
Posted 2006 October 09 - 19:17
a tai nuo kiek tu nori kad pradetu zveriskai benza degint?? koks 80% benzininiu motoru "valina" (pasiekia arkliu pika) nuo 3.5rpm - 4rpm juk tu ne dyzelis.. pamirsk sita dalyka ir megaukis:)1. Kodel P 306 s16 '94m pasiekus 4000 apsuku pradeda eiti kaip zveris.
#27
Posted 2006 October 10 - 11:58
#28 Svečias_rally69_*
Posted 2006 October 10 - 12:13
o tu nesinervindamas imk ir susitaisyk ...Susinervinau.
net kaikurie dunolpenkti zti ant paskirstytojo-pertraukejo turi vakumine bosch diafragma, kuriai neveikiant labai krenta startinis galingumas. kai plyso - nuvaziavau i tanagra, palikau iki 100 lt (tiksliai nebepamenu kiek) ir pasikeiciau nekeldamas veju forume...
#29
Posted 2006 October 10 - 12:21
Vakuma sukelia ne detale, o pats siubiantis variklis, ir pvz Mi16 rodos neturi standartiniu detaliu valdomu vakumu, tik ant kolektoriau yra spec. atvamzdukas prie kurio galima prijungti vakumini stabdziu stiprintuva. Tai jei tas atvamzdukas atidarytas, reiskia tiesiai i kolektoriu patenka oras, kuris nesuskaiciuotas oro matuokles, todel keiciasi misinio rebumas i dirba masina blogiau.Faktas 2: niekaip nerandu 16 detales kuri sukelia vakuma.
P.S. senesnis Mi16 turi kickdown'a nuo 4Krpm ir tai jam yra normalu, galima paziureti pagal torque kreive.
Vilnius
#30
Posted 2006 October 10 - 12:45
Tai jei 100 Lt uz kazkokios detales keitima ar remonta tai ok. O jei ten kazkur tik slangute reikia uzmaut tai 100 moket kaip ir prabanga. Zodziu pirmiausiai norisi issiaiskint problemos rimtuma o dada jau galima galvot kaip ir uz kiek ja tvarkyt.o tu nesinervindamas imk ir susitaisyk ...
net kaikurie dunolpenkti zti ant paskirstytojo-pertraukejo turi vakumine bosch diafragma, kuriai neveikiant labai krenta startinis galingumas. kai plyso - nuvaziavau i tanagra, palikau iki 100 lt (tiksliai nebepamenu kiek) ir pasikeiciau nekeldamas veju forume...
#31 Svečias_kzinas_*
Posted 2006 October 10 - 12:57
mhh senasis XU9J4 (1.9) naujasis XU10J4 (2.0) mhh subjektyviai X10J4 nuo 3+ pradeda traukti (kreiviu nemaciau)Vakuma sukelia ne detale, o pats siubiantis variklis, ir pvz Mi16 rodos neturi standartiniu detaliu valdomu vakumu, tik ant kolektoriau yra spec. atvamzdukas prie kurio galima prijungti vakumini stabdziu stiprintuva. Tai jei tas atvamzdukas atidarytas, reiskia tiesiai i kolektoriu patenka oras, kuris nesuskaiciuotas oro matuokles, todel keiciasi misinio rebumas i dirba masina blogiau.
P.S. senesnis Mi16 turi kickdown'a nuo 4Krpm ir tai jam yra normalu, galima paziureti pagal torque kreive.
#32
Posted 2006 October 10 - 13:00
#34
Posted 2006 October 10 - 13:23
#35 Svečias_kzinas_*
Posted 2006 October 10 - 13:40
mhh pries nosi tai turiu, retkarciais, bet ten lysti giliai - pakolkasBarkli, tavo paties idetuose tekstuose pakankamai aiskiai aprasyta ir priezastis, ir kaip patikrint ta kintamo ilgio kolektoriu. O neraso nieks turbut todel, kad neturi s16 mataro pries nosi
mhh o cia idomu del tu ACAV man draugs aiskino kad jo sciroce 16 voztuvu kazkaz panasiai tik neivardino tos sistemos
#36
Posted 2006 October 10 - 13:48
#37
Posted 2006 October 10 - 13:51
Man atrodo XU10J4 jau turejo kazkoki mechnizma isiurbimo kolektoriuje, kuris mazina kickdown efekta, ir torque pasidare tolygesnis.mhh senasis XU9J4 (1.9) naujasis XU10J4 (2.0) mhh subjektyviai X10J4 nuo 3+ pradeda traukti (kreiviu nemaciau)
Vilnius
#38
Posted 2006 October 10 - 16:31
#39
Posted 2006 October 11 - 17:40
#40
Posted 2006 October 11 - 17:48
Pagal kaina, nurodyta elcatsuose, bei daugiamecius stebejimus, sito daikto kaina Zibinte butu kazkas ~100-130Lt su PVM be nuolaidos.Idomu kokie sansai ja gaut ir kur patartumet ieskot ???
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users