Peršokti prie turinio


Nuotrauka

306 Peciukas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 22

#1 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 11:59

Nusimato laisvo laiko keletas dieneliu, tai pagalvojau gal reiketu pacekint peciuka pas savo s16 bo kazko labai slabnai nuo priekinio lango pucia. Teisingiau - kai gerai lyja ar buva slabdriba galima sakyt kad ir nepucia (garsas yra o efekto NE :( ). Gal ten koks machtoizas nusimoves ar uzstriges??? Kaip manot ar labai ten daug darbo prie jo prieit ???
  • 0

#2 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 12:10

pirmiausia paziurek ar nera salono filtro. jei yra - isimk ar pasikeisk.
  • 0

#3 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 12:40

pirmiausia paziurek ar nera salono filtro. jei yra - isimk ar pasikeisk.

Ytariu kad jo nera, nes manau ne ta komforto kalse :D

O siaip tai kur jo reikeru ieskoti ???
  • 0

#4 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 13:03

Ytariu kad jo nera, nes manau ne ta komforto kalse :D

O siaip tai kur jo reikeru ieskoti ???

gal ir nera, tik panasiai mano 405-tam buvo - ventiliatorius ant max, o pucia vos vos - filtra isemus normaliai dabar.
filtras turetu buti ten kur oro paemimas - greiciausiai po grotelemis ties valytuvais, keleivio puseje.
jei nera filtro, tai gal siaip lapu kokiu prisirinkes ventiliatorius.
  • 0

#5 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 13:53

Ytariu kad jo nera, nes manau ne ta komforto kalse  :D

O siaip tai kur jo reikeru ieskoti ???

gal ir nera, tik panasiai mano 405-tam buvo - ventiliatorius ant max, o pucia vos vos - filtra isemus normaliai dabar.
filtras turetu buti ten kur oro paemimas - greiciausiai po grotelemis ties valytuvais, keleivio puseje.
jei nera filtro, tai gal siaip lapu kokiu prisirinkes ventiliatorius.

Ha ... :P
Ten buvo kolgotke uzmauta, bet ji jau seniai isimta ir efekto kaip ir nepastebeta.
O gal variantas, kad jei peciukas rasoja(praleidzia kazkiek) tai ir puciant dregna ora ant lango jis del to ir ne sauseja??? :blink:

Nes kvapo antifryzo nors ir minimaliai, bet karts nuo karto pasijaucia salone, o skystis po bisky dinksta.
  • 0

#6 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 14:41

Kalgotkė buvo užmauta tam, kad neprieitų į saloną visokių smulkių nuo beržų ar kitų medžių kaip būna sėklos tokios. Antifrizo dingimo kaip ir nepastebėdavau, kvapo salone šiek tiek, langus nupūtinėdavo sunkiai, bet ardyti neapsiėmiau, nes važinėti ėjo, o pečiaus keitimas gręsia panelės pilnu nuėmimu, pats pečius gi nebrangus - naujas 100 LTL kažkur sukasi.
  • 0

#7 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 16:23

Kalgotkė buvo užmauta tam, kad neprieitų į saloną visokių smulkių nuo beržų ar kitų medžių kaip būna sėklos tokios. Antifrizo dingimo kaip ir nepastebėdavau, kvapo salone šiek tiek, langus nupūtinėdavo sunkiai, bet ardyti neapsiėmiau, nes važinėti ėjo, o pečiaus keitimas gręsia panelės pilnu nuėmimu, pats pečius gi nebrangus - naujas 100 LTL kažkur sukasi.

Nu ten to skyscio dingsta, bet neypatingai. Per viena nuorinimo taska matosi praleidimas. O kas pora savaiciu tai apie 0.3 litro reikia inpilt.

O paneles ardymui ir noriu pasiryzt. Nes kazkaip nekomfortas daba kai uzrasoja viskas tiomnai :blink: :ph34r:
  • 0

#8 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 18:24

Nu ten to skyscio dingsta, bet neypatingai. Per viena nuorinimo taska matosi praleidimas. O kas pora savaiciu tai apie 0.3 litro reikia inpilt.

O paneles ardymui ir noriu pasiryzt. Nes kazkaip nekomfortas daba kai uzrasoja viskas tiomnai :blink: :ph34r:

Na man taip nebuvo, kad baisiai rasotų, bet kad rasojo tai faktas. Tik nepatogumo tiek nebuvo, kad panelę ardyt. Bet savaitgalis lyg ir ne šaltas nusimato, tad gal palanki proga...
  • 0

#9 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 18:35

tik neskubek is anksto naujo peciuko pirkti. greiciausiai tik per sudurima praleidineja, kur vamzdukas i peciuka jungiasi. ten tik tarines gumines pakeist ir fsio. mano 309-tam uzteko tas gumytes pakeist ir issluostyt antifriza, kuris viduj pritekejes buvo, taip pat pamenu keli forumiecai apie 605-to tokius pat remontus rase.
  • 0

#10 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 lapkričio 07 - 21:03

tik neskubek is anksto naujo peciuko pirkti.
greiciausiai tik per sudurima praleidineja, kur vamzdukas i peciuka jungiasi. ten tik tarines gumines pakeist ir fsio.
mano 309-tam uzteko tas gumytes pakeist ir issluostyt antifriza, kuris viduj pritekejes buvo, taip pat pamenu keli forumiecai apie 605-to tokius pat remontus rase.

vo, vo. as irgi manau kad kazka panasaus rasciau.
O del to rasojimo tai zeuriai rasoja tik kai normaliai lyja. siandien pvz visai pakenciamai jau buvo nors oras tikrai dregnokas.
  • 0

#11 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 08 - 10:34

O ten su varikliu bandei keisti kažkokį daviklį, ar ne?
  • 0

#12 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 lapkričio 08 - 13:01

O ten su varikliu bandei keisti kažkokį daviklį, ar ne?

Del variklio tai tokie reikalai:
Nedirba ACAV sistema. Priezastys: 1. Trukusi viena vakumo diafragma (srote ~ 30-50 Lt, bet niekur nerandu) 2. neveike elektromagnetinis voztuvelis, kuris valdo abi diafragmas.

Labai ytariu kad ta lempute kur tau uzsideginedavo (man dar nebuvo) degdavo butent det to kad nedirbo ACAV sistema.


cia apie ta ACAv sistema:
306 s16 ACAV (Acoustically Variable Air intake system) Manifold System Page Hits: 257

The inlet manifold was tested and developed on the original 405 t16 rally cars. There is a general myth by everyone that doesn’t understand this system that it's very complex and is always braking down. Well after looking in to it I can say it’s a very simple system to use with very few parts that can actually go wrong.

The system consists of a few parts.
Vacuum Diaphragms
On either end of the inlet manifold are the vacuum diaphragms (see the pic below) these are what normally go wrong. Either by the internals braking or the lug that the air pipe fits on to gets broken off, in the pic you can see there is black sealant around my pipe, I was advised to do this by Skip Browns. It’s a trick they used when they prepped these cars for rallying and it's purely black sealant. smeared around the joint to seal it and give it sum support. You will find with these pipe stubs they are very delicate and it doesn’t take much to snap them off. The cost for a new one is £45 plus VAT from Peugeot main dealers only.

The Pipes
The pipe work on these is all over the place. Some run from each of the chambers to a T-piece and then down to the solenoid, one runs from the solenoid down to the inlet manifold and works the manifold pressure. The third disappears towards the rear bulk head.

The Solenoid
Positioned on the passenger side of the engine block it has the three pipes above connected on to it and an electrical connector.

Fault Fiding & Diagnosis
If the car feels very sluggish to accelerate low down and then REALLY picks up from around 4000rpm then the first place to look to solve problems is the AVAC system.

With the engine running and the bonnet open, look at the metal rods attached to the lever and rod on the vacuum chambers then rev the engine, if the rod moves as the revs rise and fall then its working ok. Check this on both ends of the head. If the levers and rods don’t fall then you have a problem.

To Fault Find
Disconnect one of the pipes from the chamber and with the engine still running, put your thumb over the end of the pipe and rev the engine again. If you feel a suck on your thumb then the solenoid and pipe work is ok, so it’s the internals of the vacuum chambers that have gone wrong.

If you don’t have any suck then you need to trace back along the pipe work and make sure there are no splits in the pipe and that all the connections are ok. This points to the solenoid not working, make sure the connector on it is on. If it is then a new one is required again this is a Peugeot only part.

Setting Up
A fault I found on mine was the valves weren’t fully closing when the tract switch was made. To rectify this problem you need to adjust the rods that connect the chambers to the levers. These are on a screw thread and you need to adjust them so that when the car is at idle the valves are fully closed.

Be very careful, the plastic ends are very fragile and cost nearly £20 for the new rod from Peugeot, I learnt the hard way.

If all this is done correctly and the car is in good health you should when driving notice hardly any KICK at 4000rpm but instead should have a fairly smooth power band all the way through.
  • 0

#13 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 lapkričio 08 - 13:09

Del variklio tai tokie reikalai:
Nedirba ACAV sistema. Priezastys: 1. Trukusi viena vakumo diafragma (srote ~ 30-50 Lt, bet niekur nerandu) ...

Pirk ant dalių ;)
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#14 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 lapkričio 08 - 15:27

Del variklio tai tokie reikalai:
Nedirba ACAV sistema. Priezastys: 1. Trukusi viena vakumo diafragma (srote ~ 30-50 Lt, bet niekur nerandu) ...

Pirk ant dalių ;)

Nu man uztektu nusipypyt ta diafgragma :P :P :P
  • 0

#15 Svečias_Russlik_*

Svečias_Russlik_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 14 - 13:13

Tikriausia zinau kas tau yra. nes man taip pat buvo... Zodziu taip ten kur magas istrauk ji ir ikisk ranka ir iskart i apaci kisk pirstus ten bus toks troselis prie kabliko, kuris prijungtas prie pirmo sukinejimosi rato (nu ten kur didint ar mazint galinguma ir aplamai atjunkt oro padavima tiesiai is lauko) tai kazkokiu budu pas mane neveike, ar gal kai maga istatinejau netycia ta kablika pajudinau....tai pajudink troseli i preki ir atgal...siai[ kaip atsimenu traukt ji i kaire reikia kol uzsifiksuos. (bet netrauk ant viso galingumo nes oro srove perstipri. arba kitas variantas ten kur pirstiniu bardacokas(cia ten kur airbago nera) ji isimk ir pamatysi trn troselis eina link uzdarytuvo tokio tai pajudisi pamatysi kai atsidarineja tas atidarituvelis :) nu o ten jau vietoj suprasi.. siaip ir dabar buna taip kai maga istatineju tai jei neveikia putymas tai ikisu ranka ir toki kabliuka pastumiu i kaire, ir tada viskas vel veikia :)
  • 0

#16 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 lapkričio 19 - 22:38

Dekum uz issamu paaiskinima, bet si savaitgaly paturjau savo Puga garaze ir pakeiciau peciuka. Nu gal dar sia ziema buciau pratraukes, bet skuduro is ranku jau buciau nepaleides. Nebuvo is beviltiskai kiauras, bet balute radau dezes apacioje kur statosi peciukas. Matomai pakilus spaudimui nezymiai rasodavo ir kai gerai uzkaistavo variklis ta dregme nelabai jausdavosi, o sustojus kaip mat vel prisirinkdavo. Nu jei kam Kaune reikes konsultaciju del 306 peciuko keitimo nesidrovekit. Paskutiny menesio penktadieny dazniausiai bunu minimytuose, o pirmadieniais losiu su pezistaais kase. P.S. Siaip Meharis uz ta darba 250 pinigu uzsiprase :wacko:
  • 0

#17 oSourceM

oSourceM
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 210
  • Vieta:Raseiniai - Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306 XS

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 14:57

O kiek kainuotu pakeisti stabdžių žarneles (visas) 306 pugiui?m? Ačiū
  • 0
Nėra tokio klausimo kodėl, bet yra toks klausimas KAIP?

#18 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 15:47

O kiek kainuotu pakeisti stabdžių žarneles (visas) 306 pugiui?m?

Ačiū

skambyk i serviza Pvz. Mehary ir suzinosi! ;]
  • 0
Roots to roots

#19 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.353
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 18:48

306 nebuvo salono filtro
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#20 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 lapkričio 28 - 13:18

306 nebuvo salono filtro

cia klausimas ar konstatavimas ???
;)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0