


Parašyta 2006 lapkričio 24 - 14:15
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 14:22
Buvo jau daug kartu diskutuota apie tai. Kaip suprantu, tu jau paskaitinejai foruma, naudojaisi paieskos funkcijomis ir radai tau aktualias temas. Jei ten vis dar neradai atsakymo i savo klausimus, tuomet klok juos i atitinkamas temas. Jei tik uzteks kompetencijos - butinai atsakysim.1.1 60ag mazoka , o norisi daugiau ir nebrangiai!!! gal kas zinot kokiu gudrybiu kaip pakelt galinguma ar kokiu nebrangiu patobulinimu?
![]()
![]()
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 15:11
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 22:01
Visu filtru; uzdegimo sistemos elementu (laidai zvakes ir t.t.) pasikeitimas ir panasios operacijos tai tik techninis aptarnavimas ir galingumo tai tikrai niekada nepadidins. Tiesiog atstatys dali prarastu AG is tu 60-ties... Bet varikliukas mates >150.000-200.000km tikrai tu 60 AG jau neparodys. Beje, kuras, ar is Kaimo degalines ar is Statoil'o, visur vezamas is tos pacios vietos, tik kaina skirtinga, o chalturinimu atsitinka visuose tinkluose, taip kad kuras visur labai panasiu savybiu. Is cia vel nulis galios kelimo.1.1 60ag mazoka , o norisi daugiau ir nebrangiai!!! gal kas zinot kokiu gudrybiu kaip pakelt galinguma ar kokiu nebrangiu patobulinimu?
![]()
![]()
Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 lapkričio 24 - 22:04
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 22:10
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 22:38
Respect uz konstruktyvu atsakyma.Jei noras butu rimtai forsuoti varikli
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 10:57
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 14:56
Visiska nesamone! Isskyrus triuksma, absoliuciai jokios naudos. Uz siuos zodzius atsakau 100%, zinau ka sakau.Pamiršot dar vieną seną būdą, atėjusį iš "žigulinių" laikų. Kai varikliukas imdavo nudusinėt, išpjaudavo kamino bakelius, t.y. palikdavo tik ištisinį vamzdį. Ir atsigaudavo mašiniuks, lyg kuinas pas čigoną, ir garselis lyg "tiuninginio". Be bajerio, jėgos 10-15% padidėdavo. Turbūt pats pigiausias variantas, nors protingam žmogui nerekomenduoju....
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 15:35
samonė 100%. Išpjovus katalizatorių ir sumontavus sportinį duslintuvą max greitis padidėjo 10+kmVisiska nesamone! Isskyrus triuksma, absoliuciai jokios naudos. Uz siuos zodzius atsakau 100%, zinau ka sakau.
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 16:26
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 16:29
Nereikėtų taip "krūtai" garantuoti, kad tai nesamonė. Matau, vaikine, visiškai nesiorientuoji apie dujų apykaitą variklyje. Rezonatoriai (bakeliai) slopina garsą dujų stabdymo principu. Kuo sunkiau dujos pasišalina, tuo sunkiau "įlenda" naujas mišinys.Atatinkamai, pasunkėjus apytakai, krenta galia. Analogiškas variantas iš kito galo: kam reikalingi vadinamieji sportiniai oro filtrai? Kad būtų kuo mažesnis pasipriešinimas įsiurbiant orą. Jei imsi neigti kad tai pakelia galią,imsiu tamstytės labai negerbt. Aš tais klausimais mokslus baigiau, todėl rekomenduočiau savo "žinojimą" sumažinti iki 10%.Visiska nesamone! Isskyrus triuksma, absoliuciai jokios naudos. Uz siuos zodzius atsakau 100%, zinau ka sakau.
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 18:01
Kad paliktas tiesus vamzdis ismetimo sistemoje, dar nereiskia, kad variklis turi didesni degimo kameros uzpildymo koeficienta!!! Nuo ispjautu bakeliu, dazniausiai variklis dar nekvepuoja lengviau, o yra atveju, kai tai net gerokai pakenke automobilio dinamikai.kajp taj nesamone. Juk pats man sakei, kad kai variklis gerai kvepuoja taj ir galios atsiranda.
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 18:11
Visu pirma, pats pirmasis Tavo sakinys pakankamas irodymas, kad nelabai supranti apie ka rasei. Nes jei montuotum rimta sportini ismetima, nereiketu ispjaudineti jokio katalizatoriaus, o tiesiog nuimtum standartine sistema, kartu su tuo katalizatoriumi, ir sumontuotu "sportine ismetimo sistema", kuri savaime butu be jokio katalizatoriaus.samonė 100%. Išpjovus katalizatorių ir sumontavus sportinį duslintuvą max greitis padidėjo 10+km
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 18:47
Žinoma, jei oro filtras lapais užkištas. Suprantu, kad yra variklių, kurių kompai gali nesuprasti palengvėjusio išmetimo,t.y. liamda zondas ima dirbti kitoje temperatūroje. Bet aš savo pamastymus pradėjau nuo seno žiguliuko, kurio karbo žikleriai nuo smėlio benzine išsikalibravę iki dvigubų matmenų ir kamino rekonstrukcija galios atžvilgiu duodavo apčiuopiamos naudos. Kažkada ir pats gal būčiau nepatikėjęs...Kad paliktas tiesus vamzdis ismetimo sistemoje, dar nereiskia, kad variklis turi didesni degimo kameros uzpildymo koeficienta!!! Nuo ispjautu bakeliu, dazniausiai variklis dar nekvepuoja lengviau, o yra atveju, kai tai net gerokai pakenke automobilio dinamikai.
;)
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 18:59
Garantuoju ir visai ne "krutai" ;). Juo labiau, nereikejo uzsigauti ir po to meginti izeidineti paciam.Nereikėtų taip "krūtai" garantuoti, kad tai nesamonė. Matau, vaikine, visiškai nesiorientuoji apie dujų apykaitą variklyje. Rezonatoriai (bakeliai) slopina garsą dujų stabdymo principu. Kuo sunkiau dujos pasišalina, tuo sunkiau "įlenda" naujas mišinys.Atatinkamai, pasunkėjus apytakai, krenta galia. Analogiškas variantas iš kito galo: kam reikalingi vadinamieji sportiniai oro filtrai? Kad būtų kuo mažesnis pasipriešinimas įsiurbiant orą. Jei imsi neigti kad tai pakelia galią,imsiu tamstytės labai negerbt. Aš tais klausimais mokslus baigiau, todėl rekomenduočiau savo "žinojimą" sumažinti iki 10%.
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 20:05
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 20:39
Na, va, as taip stengiausi kuo issamiau isaiskinti savo mintis, o gavosi, kad vos nesutriko oponento regejimas...Fuuu.. Vos akys neišvarvėjo, kol perskaičiau. Konfliktas principu - apsišiksiu, bet nepasiduosiu (rus. priežodis). 1. Tikrai taip, išmetimo parametrai turi sutapti su įsiurbimo pajėgumais. Tie, kurie išsipjaustydavo kaminus, dažniausiai ir lakstydavo tuščiom filtrų dėžėm (tuometinė "lochų" rūšis). Dėl ko ir perspėjau, kad NEPATARIU. 2. Čia jau elementariai prisikabinai prie bendrinio žodžio. Galėjau vardyt katalizatorius, liepsnogaudžius (kaipkad nekurie vadina), tik ar ką tuo įrodei? Manyčiau nieko.
3. Čia mūsų nuomonės sutapo. Maladec.
4. Gerbti už didelį žodžių srautą?
5. Na, tiek to, duosiu 25% .
6. Kaunas , polė, ARE, 1990m. Nuo to laiko, tikiuosi, vidaus degimo variklių principas nepasikeitė? Tik maldauju, nevartok daug "protingų" žodžių, bo aš prasčiokas dar galiu nesuprasti.
P.S. pažanga jau yra. Kamino išpjaustymas nebe 100% nesamonė galios pakėlimui. Oro filtras, dar ten kažkas........Dar biškį ir tapsim vienminčiais.
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 20:59
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 21:26
Jei rasyta Paties rimtai, kaip teiginys, kad vien ispjovus bakelius standartineje VAZ'o ismetimo sistemoje, del to padideja galingumas, tai savo teigini palieku, nes su bakeliais ar be bakeliu, konkreciai VAZ ismetimo sistema, juo labiau didesniu kubaturu modiifkacijose yra permazo diametro isviso, jau nepaisant du ar trys bakeliai sumontuoti. Kadangi apie isiurbima ir kitus niuansus Tamstos pirmoje sios temos zinuteje nebuvo uzsiminta nei puse zodzio, tai mano teiginys yra teisingas. Tokiu atveju, be abejones palieku parasyma "100% nesamone". Nes taip ir yra. Gi nekalbejai pirmoje zinuteje apie sportinius oro filtrus, apie ju ismetima isviso, apie sportinius dvigubus horizontalaus srauto karbiuratorius, kuriu vien jau kameru oro srauto pralaidumas nepalyginamai didesnis uz standartijni Ozon, ar Weber, nerasei nicnieko apie spec isiurbimo kolektorius tieks karbams, arba bent jau apie standartinio isiurbimo kol. modifikavima ir t.t.Tai nesupratau. Pradinis Tamstos teiginys " 100% nesamonė" išlieka, ar ne?
Be kita ko, dispute tikrai niekad nesistengiu nieko įžeisti, gal nevalingai gaunasi. Tuo pačiu ir mane būtų sunkoka išvest iš pusiausvyros aštresnėm frazėm. O kas dėl rašymo tarp eilučių.. Filosofija ne mano sritis.
P.S. su kelnėm viskas tvarkoj. O pas Tamstą?
Parašyta 2006 lapkričio 26 - 22:12
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0