Peršokti prie turinio


Kaip nebrangiai padaryt kad auto sirdele galingesn


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 64

#1 Svečias_Orfeuss_*

Svečias_Orfeuss_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 14:15

1.1 60ag mazoka , o norisi daugiau ir nebrangiai!!! gal kas zinot kokiu gudrybiu kaip pakelt galinguma ar kokiu nebrangiu patobulinimu? :D :D :D
  • 0

#2 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 14:22

1.1 60ag mazoka , o norisi daugiau ir nebrangiai!!! gal kas zinot kokiu gudrybiu kaip pakelt galinguma ar kokiu nebrangiu patobulinimu? :D  :D  :D

Buvo jau daug kartu diskutuota apie tai. Kaip suprantu, tu jau paskaitinejai foruma, naudojaisi paieskos funkcijomis ir radai tau aktualias temas. Jei ten vis dar neradai atsakymo i savo klausimus, tuomet klok juos i atitinkamas temas. Jei tik uzteks kompetencijos - butinai atsakysim.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#3 Ekosbrista

Ekosbrista
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 243
  • Vieta:Trondheimas, Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 ir Outlander Instyle+

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 15:11

Pigiausias varijantas- pasikeisti visus filtrus, tepalus, naujos zvekes, benzas ne is kaimo kolonkes. O jei nori dar kazka daugiau, tuomet jau prasideda dideles investicijos. Modernoj turetum su 6-8klt susisukti. Bet tuomet jau geriau galingesne masina imti stumus dabar turima. Sekmes. PS pasiskaitinek 'noriu turbo' ir gazas dugnas' autoriu temas.
  • 0

#4 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 22:01

1.1 60ag mazoka , o norisi daugiau ir nebrangiai!!! gal kas zinot kokiu gudrybiu kaip pakelt galinguma ar kokiu nebrangiu patobulinimu? :D  :D  :D

Visu filtru; uzdegimo sistemos elementu (laidai zvakes ir t.t.) pasikeitimas ir panasios operacijos tai tik techninis aptarnavimas ir galingumo tai tikrai niekada nepadidins. Tiesiog atstatys dali prarastu AG is tu 60-ties... Bet varikliukas mates >150.000-200.000km tikrai tu 60 AG jau neparodys. Beje, kuras, ar is Kaimo degalines ar is Statoil'o, visur vezamas is tos pacios vietos, tik kaina skirtinga, o chalturinimu atsitinka visuose tinkluose, taip kad kuras visur labai panasiu savybiu. Is cia vel nulis galios kelimo.
Jei noras butu rimtai forsuoti varikli, tektu sudeti panasiai nuo 1500Lt, ziurint ka ir kokios firmos deti, plius kainuotu ne vien mechanika ( spec. stumokliai, tarkim kaltiniai; svaistiklai; paskirstymo velenelis; darbai su galvute... ), bet ir programavimas ir viskas su tuo susije... Zodziu, pridejus keleta neisvengiamu prasukimu ant DYNO, kaina be problemu pasistotu virs ~3000Lt (priklausomai nuo detaliu gamintoju ir tiekeju, kad ir iki 10.000Lt). Jei variklis butu tikrai gerokai piktesnis, garantuotai nueitu sankaba, deze ar pusasiai... Zodziu ir cia reiketu kisti pinigus, kad montuoti spec. stipresnius agregatus, jau net nekalbant apie tai, kad turinciam kurkas geresnia isibegejimo dinamika automobiliui, reiketu ir gerokai geresniu stabdziu ir kitokiu charakteristiku pakabos darbo ir t.t.t.t.t...

Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 lapkričio 24 - 22:04

  • 0

#5 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 22:10

įsipilk 98 benzo :)
  • 0

#6 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 lapkričio 24 - 22:38

Jei noras butu rimtai forsuoti varikli

Respect uz konstruktyvu atsakyma. :beer:
Manau, temos autoriui klausimu turetu kaip ir nebelikti :blush:
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#7 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 10:57

Pamiršot dar vieną seną būdą, atėjusį iš "žigulinių" laikų. Kai varikliukas imdavo nudusinėt, išpjaudavo kamino bakelius, t.y. palikdavo tik ištisinį vamzdį. Ir atsigaudavo mašiniuks, lyg kuinas pas čigoną, ir garselis lyg "tiuninginio". Be bajerio, jėgos 10-15% padidėdavo. Turbūt pats pigiausias variantas, nors protingam žmogui nerekomenduoju....
  • 0
... labai piktas diedas...

#8 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 14:56

Pamiršot dar vieną seną būdą, atėjusį iš "žigulinių" laikų. Kai varikliukas imdavo nudusinėt, išpjaudavo kamino bakelius, t.y. palikdavo tik ištisinį vamzdį. Ir atsigaudavo mašiniuks, lyg kuinas pas čigoną, ir garselis lyg "tiuninginio". Be bajerio, jėgos 10-15% padidėdavo. Turbūt pats pigiausias variantas, nors protingam žmogui nerekomenduoju....

Visiska nesamone! Isskyrus triuksma, absoliuciai jokios naudos. Uz siuos zodzius atsakau 100%, zinau ka sakau.
  • 0

#9 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 15:35

Visiska nesamone! Isskyrus triuksma, absoliuciai jokios naudos. Uz siuos zodzius atsakau 100%, zinau ka sakau.

samonė 100%. Išpjovus katalizatorių ir sumontavus sportinį duslintuvą max greitis padidėjo 10+km :P
  • 0

#10 kentasxxxx

kentasxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 151
  • Vieta:Lietuva, Kaunas
  • Automobilis:peugeot 106

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 16:26

kajp taj nesamone. Juk pats man sakei, kad kai variklis gerai kvepuoja taj ir galios atsiranda.
  • 0
205 Rallye 1.9 GTi... vienas vargas ir 0 malonumo ----- Sold
Slideshow
405 Gri---------------------------------------------------Trashed
Audi 90 Quattro antroji legenda :D ----------------------- Sold
Honda civic ------------------------------------------------- Sold
Peugeot 106 0.9 ---------------------- Apseisim be raketos :)
Peugeot 405 mi16 ----------------------------------------- Sold
Renault Clio -------------------------------------------------Sold
Bmw e34 535 ----------------------------------------------- Sold
Bmw e34 525 ------------------------ oi zajabys aparatas, sold
Peugeot 106 ale quicksilver --------------------------- daily car

#11 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 16:29

Visiska nesamone! Isskyrus triuksma, absoliuciai jokios naudos. Uz siuos zodzius atsakau 100%, zinau ka sakau.

Nereikėtų taip "krūtai" garantuoti, kad tai nesamonė. Matau, vaikine, visiškai nesiorientuoji apie dujų apykaitą variklyje. Rezonatoriai (bakeliai) slopina garsą dujų stabdymo principu. Kuo sunkiau dujos pasišalina, tuo sunkiau "įlenda" naujas mišinys.Atatinkamai, pasunkėjus apytakai, krenta galia. Analogiškas variantas iš kito galo: kam reikalingi vadinamieji sportiniai oro filtrai? Kad būtų kuo mažesnis pasipriešinimas įsiurbiant orą. Jei imsi neigti kad tai pakelia galią,imsiu tamstytės labai negerbt. Aš tais klausimais mokslus baigiau, todėl rekomenduočiau savo "žinojimą" sumažinti iki 10%.
  • 0
... labai piktas diedas...

#12 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 18:01

kajp taj nesamone. Juk pats man sakei, kad kai variklis gerai kvepuoja taj ir galios atsiranda.

Kad paliktas tiesus vamzdis ismetimo sistemoje, dar nereiskia, kad variklis turi didesni degimo kameros uzpildymo koeficienta!!! Nuo ispjautu bakeliu, dazniausiai variklis dar nekvepuoja lengviau, o yra atveju, kai tai net gerokai pakenke automobilio dinamikai.
;)
  • 0

#13 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 18:11

samonė 100%. Išpjovus katalizatorių ir sumontavus sportinį duslintuvą max greitis padidėjo 10+km :P

Visu pirma, pats pirmasis Tavo sakinys pakankamas irodymas, kad nelabai supranti apie ka rasei. Nes jei montuotum rimta sportini ismetima, nereiketu ispjaudineti jokio katalizatoriaus, o tiesiog nuimtum standartine sistema, kartu su tuo katalizatoriumi, ir sumontuotu "sportine ismetimo sistema", kuri savaime butu be jokio katalizatoriaus.
Dabar, is Tavo atsakymo, akivaizdu, kad greiciausiai Tavo 306-ajam tieisog ispjautas katalizatorius ir istatytas "tuninginis" bakelis. Ar daryta kazkas daugiau?
Beje, greitis padidejo 10km/h, Tavo paties tokie zodziai, atsakyk, prasau:
- per kiek laiko pasieki ta max greiti?
- pagal ka matuoji ta pasiekiama greiti? (kodel itariu, kad sprendi pagal automobilio spidometra :rolleyes: ).

P.S. Asmeniskai zinau atveji, kai ispjovus katalizatorius (automobilis su V-8 varikliu - dvi ismetimo sistemos su dviem katalizatoriais) duju skirstymo sistema issibalansavo, ir po poros savaiciu katalizatoriai atsistojo i savo gimtasias vietas. Visi bandymai daryti su spec iranga, rezultatai matuoti, o ne "vaziuojant jautesi", ar "panasu, kad padidejo"...
  • 0

#14 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 18:47

Kad paliktas tiesus vamzdis ismetimo sistemoje, dar nereiskia, kad variklis turi didesni degimo kameros uzpildymo koeficienta!!! Nuo ispjautu bakeliu, dazniausiai variklis dar nekvepuoja lengviau, o yra atveju, kai tai net gerokai pakenke automobilio dinamikai.
;)

Žinoma, jei oro filtras lapais užkištas. Suprantu, kad yra variklių, kurių kompai gali nesuprasti palengvėjusio išmetimo,t.y. liamda zondas ima dirbti kitoje temperatūroje. Bet aš savo pamastymus pradėjau nuo seno žiguliuko, kurio karbo žikleriai nuo smėlio benzine išsikalibravę iki dvigubų matmenų ir kamino rekonstrukcija galios atžvilgiu duodavo apčiuopiamos naudos. Kažkada ir pats gal būčiau nepatikėjęs...
  • 0
... labai piktas diedas...

#15 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 18:59

Nereikėtų taip "krūtai" garantuoti, kad tai nesamonė. Matau, vaikine, visiškai nesiorientuoji apie dujų apykaitą variklyje. Rezonatoriai (bakeliai) slopina garsą dujų stabdymo principu. Kuo sunkiau dujos pasišalina, tuo sunkiau "įlenda" naujas mišinys.Atatinkamai, pasunkėjus apytakai, krenta galia. Analogiškas variantas iš kito galo: kam reikalingi vadinamieji sportiniai oro filtrai? Kad būtų kuo mažesnis pasipriešinimas įsiurbiant orą. Jei imsi neigti kad tai pakelia galią,imsiu tamstytės labai negerbt. Aš tais klausimais mokslus baigiau, todėl rekomenduočiau savo "žinojimą" sumažinti iki 10%.

Garantuoju ir visai ne "krutai" ;). Juo labiau, nereikejo uzsigauti ir po to meginti izeidineti paciam. :beer:
Rasei:
- "Matau, vaikine, visiškai nesiorientuoji apie dujų apykaitą variklyje";
Orientuojuosi ir net labai neprastai.
Dabar pradesim diskusija labai konkreciai, nes filosofija ir man gerai sekesi:
1. Tamstos minetas metodas, kai paemus standartine VAZ'o ismetimo sistema ir vien tik ispjovus bakelius, o vietoje ju ivirinus tokio pat diametro, kaip likusi dalis sistemos, vamzdzius, VAZikas nerealiai atsigauna ir gerokai padideja variklio galingumas, tai tikrai nerasyk daugiau, nes as nors ir naujokas siame forume, neskaitysiu ramiai tokios netiesos! ;)
Kas del VAZ'o, galeciau isdestyti bent kokius 5 dalykus, ka jam reiketu padaryti, kad ismetimas butu naudingas. O tiesiog ispjovus bakelius - Nieko Gero Nebus, isskyrus virsijanti triuksmo leistina lygi, garsa.
Bet apie VAZ, manau, neplesim diskusijos, cia tiesiog ne to automobilio forumas. :)
2. Rasiai Tu:
-"Rezonatoriai (bakeliai) slopina garsą dujų stabdymo principu. Kuo sunkiau dujos pasišalina, tuo sunkiau "įlenda" naujas mišinys.";
Tas parasymas - "rezonatoriai" ir po to skliaustuose "bakeliai", kazkaip turi reiksme, kad visi bakeliai ismetimo sistemose yra rezonatoriai?! Klaidingas manymas, vel gi. Beje, gal isdestytum sioje temoje visiems, kodel kaikurie is tu bakeliu vadinasi butent Rezonatoriais??????????
Jei kartais nezinai, nesigedink, rasyk drasiai, bus kas paaiskins :blush:
Beje, prie antro punkto: tie bakeliai ir dar daug kitu dalyku ismetimo sistemoje sudaro nemenka pasipriesinima ismetamu duju srautui, bet jei ismetimo sistema rimtai suskaiciuota (!), tas pasipriesinimas (atitinkamas, ne bet kokio dydzio) buna sukuriamas specialiai.
3. Maloniai nustebinai, kad uzsiminiai ir apie isiurbimo sistema ;) LIUX! Mano tas pirmasis postas, kad 100% is vien ispjaustytos ismetimo sistemos nebus naudos, ir buvo is dalies motyvuotas tuo, kad reikalinga ismetima derinti su isiurbimu (ir ne tik su juo)!!!
Kad "sportinis oro filtras, ten koks nors K&N ar Green'as" turi mazesni pasipriesinima oro srautui, absoliuciai neketinau priestarauti, ir niekur neresi tokios uzuominos mano postuose, nes to nesu niekada rases, bet as drasiai neigsiu tai, jog vel gi - vien tik sport. oro filtro istatymas nepadidins variklio galingumo taip, kad juntamai i gera pasikeistu automobilio dinamika. Aisku, Lietuvoje dazniausiai "specialistai tuninguotojai" savo garazuose isistato kaip papuole ir kur buvo vietos "ala sportini filtra" (nusipirkta Alytuje uz 80Lt sportinio oro filtro imitacija) ir pasiskaite reklaminiuose interneto puslapiuose ima teigti apie savo automobilio variklio galios pakelima iki 3-5% ar net iki 15%!!!
:D
4. Ar vistiek dabar manes imsi negerbti? :blush: :rolleyes:
5. Savo " "zinojima " " (atkreipiu demesi, zodi parasiau su dvigubomis kabutemis) siuo klausimu sumazinsiu, jei jau taip Tamstai norisi, bet tik iki 99.99%.
6. Noriu paklausti: kokius mokslus tiksliai ir konkreciai teke baigti, kuriuo metu mazdaug. Tikiuosi tame nera paslapties, nes tiesiog butu paprasciau diskutuoti, kai zinociau kokiom frazem tikslingiausia isreiksti savo mintis apie negincytinus fozikos desniu ir ju taikyma Mechanikos ir ypac siuo atveju "Varikliu teorijos" srityse. Sioje zinuteje apsiriboju, tik kolkas, paprastu leksikonu, be techniniu zodziu.

P.S. Nekantriai ir su pagarba laukiu Tamstos atsakymo i mano sia zinute :beer:
  • 0

#16 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 20:05

Fuuu.. Vos akys neišvarvėjo, kol perskaičiau. Konfliktas principu - apsišiksiu, bet nepasiduosiu (rus. priežodis). 1. Tikrai taip, išmetimo parametrai turi sutapti su įsiurbimo pajėgumais. Tie, kurie išsipjaustydavo kaminus, dažniausiai ir lakstydavo tuščiom filtrų dėžėm (tuometinė "lochų" rūšis). Dėl ko ir perspėjau, kad NEPATARIU. 2. Čia jau elementariai prisikabinai prie bendrinio žodžio. Galėjau vardyt katalizatorius, liepsnogaudžius (kaipkad nekurie vadina), tik ar ką tuo įrodei? Manyčiau nieko. 3. Čia mūsų nuomonės sutapo. Maladec. 4. Gerbti už didelį žodžių srautą? 5. Na, tiek to, duosiu 25% . 6. Kaunas , polė, ARE, 1990m. Nuo to laiko, tikiuosi, vidaus degimo variklių principas nepasikeitė? Tik maldauju, nevartok daug "protingų" žodžių, bo aš prasčiokas dar galiu nesuprasti. P.S. pažanga jau yra. Kamino išpjaustymas nebe 100% nesamonė galios pakėlimui. Oro filtras, dar ten kažkas........Dar biškį ir tapsim vienminčiais.
  • 0
... labai piktas diedas...

#17 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 20:39

Fuuu.. Vos akys neišvarvėjo, kol perskaičiau. Konfliktas principu - apsišiksiu, bet nepasiduosiu (rus. priežodis). 1. Tikrai taip, išmetimo parametrai turi sutapti su įsiurbimo pajėgumais. Tie, kurie išsipjaustydavo kaminus, dažniausiai ir lakstydavo tuščiom filtrų dėžėm (tuometinė "lochų" rūšis). Dėl ko ir perspėjau, kad NEPATARIU. 2. Čia jau elementariai prisikabinai prie bendrinio žodžio. Galėjau vardyt katalizatorius, liepsnogaudžius (kaipkad nekurie vadina), tik ar ką tuo įrodei? Manyčiau nieko.
3. Čia mūsų nuomonės sutapo. Maladec.
4. Gerbti už didelį žodžių srautą?
5. Na, tiek to, duosiu 25% .
6. Kaunas , polė, ARE, 1990m. Nuo to laiko, tikiuosi, vidaus degimo variklių principas nepasikeitė? Tik maldauju, nevartok daug "protingų" žodžių, bo aš prasčiokas dar galiu nesuprasti.
P.S. pažanga jau yra. Kamino išpjaustymas nebe 100% nesamonė galios pakėlimui. Oro filtras, dar ten kažkas........Dar biškį ir tapsim vienminčiais.

Na, va, as taip stengiausi kuo issamiau isaiskinti savo mintis, o gavosi, kad vos nesutriko oponento regejimas... :(

Intonacija, pastebiu, isliko analogiska.
Kas del:
- "Abasramsia, no nezdamsia", perskaites tai Tavo paskutiniajame pranesime, vos nenupuoliau nuo kedes (pasirodo ir Tamstos rastai gali tureti sveikatai kenksmingu pasekmiu :blink: . Juokauju). Butent ta priezodi prisiminiau, kai perskaiciau Tavo atsakyma i maniske zinute. Deja, nepatikslinai to, ko tikejausi.
1. Nors cia issiaiskinom iki galo, ir mano labai daug reiksmes turinti patikslinima, laimei, priemei be sarkazmo. O apie vazinejima be filtro, turiu nuomone, labai neigiama, bet nenukrypsim nuo temu, "tuometiniai lochai", matyt, susilauke palikuoniu, nes tai dar kartais pasitaiko :wacko:, kad ir po trisdesimties metu.
2. Visiskai nerasiau cia nei vienos zinutes, kad prie ko nors tiesiog prisikabinciau! Taip, pastebiu kas issireiske netiksliai ir dazniausiai i tai taktiskai sureaguoju. Dazniausiai suprantantys tik priima patikslinimus, o kartais kyla diskusijos pamazu vedancios i pievas, del buten tos priezasties, kaip Tu sakei, kai zmogus perskaito ir pamano: nu, nu, atsirado ananasas, mokys dar matai. O kad oponento parasyta teisingiau ir neklaidinanciai, nepastebima. Tokios diskusijos nieko gero. Pats dabar darai lygiai taip pat. Ir dar pakankamai konkreciu tonu (tekstu emocijos irgi persiduoda gi, beto neblogai skaitau tarp eiluciu ;) ).
O kas del Rezonatoriu, tai cia pasitvirtino tai ka as ir bandziau parasyti: maisai ismetimo sistemos bakeliu tipus, visus labai neprofesionaliai, kaip profui, maisydamas juos ir visus vadindamas Rezonatoriais. Beje, katalizatoriu, ar juo labiau liepsnogaudziu isviso neturejau omeny, kai pasiuliau isvardinti visus zinomus ismetimo sistemos bakeliu tipus. Kai paminejai zodi Rezonatorius, pagalvojau, kad gaudaisi issamiau, bet... Tiesa sakant, istikro maniau, kad zinai. Ar kazka tuo irodziau? Nesistengiau, bet savaime gavosi: nezinai, o pamokanciai rasei.
3. Del trecio, nedekok, kur teisa, tai tiesa. O ji buna tik viena, nebent pasiekiama keliais skirtingais budais, bet vienintele.
4. Na, jei Tau mano pastangos isaiskinti kuo tiksliau savo mintis ir tai, kur esi neteisus ar netikslus, tolygios fludui, tai labai gaila. Pats rasai abstrakciai, o to nauda, lieka spragos issisukinejimams. Todel ir konkretinau kiek imanoma, kad nebutu slidinejama.
5. Buk malonus, neskubek man nieko dalinti, kai dar klausimas, kiep yra pas pati, ok? :beer:
6. Aisku. O kas del vidaus degimo variklių principu, tai viskas tvarkoje, tikrai nepasikeite. Kiek zinau ir antras Niutono desnis iki siol Mechanikos mokslu pagrindas.
Del vienminciu: nemanau, kad butume nesusisnekantys (prie bokalo alaus), turint omeny, Tamstos metus ir issilavinima juo labiau. Tik tiesiog per penkiolika metu, matyt atminty apsitryne teorines zinios/desniai, nors i praktika nesilyginciau jokioj srity. Nes per keliolika metu, vien gyvenimiskos patirties sukaupta nepalyginamai daugiau uz mane (as pagamintas veliau :) ).
Tiesiog patikslinimus, palaikei Taves zeminimu, ir pameginai atsakyti tuo paciu.
  • 0

#18 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 20:59

Tai nesupratau. Pradinis Tamstos teiginys " 100% nesamonė" išlieka, ar ne? Be kita ko, dispute tikrai niekad nesistengiu nieko įžeisti, gal nevalingai gaunasi. Tuo pačiu ir mane būtų sunkoka išvest iš pusiausvyros aštresnėm frazėm. O kas dėl rašymo tarp eilučių.. Filosofija ne mano sritis. P.S. su kelnėm viskas tvarkoj. O pas Tamstą?
  • 0
... labai piktas diedas...

#19 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 21:26

Tai nesupratau. Pradinis Tamstos teiginys " 100% nesamonė" išlieka, ar ne?
Be kita ko, dispute tikrai niekad nesistengiu nieko įžeisti, gal nevalingai gaunasi. Tuo pačiu ir mane būtų sunkoka išvest iš pusiausvyros aštresnėm frazėm. O kas dėl rašymo tarp eilučių.. Filosofija ne mano sritis.
P.S. su kelnėm viskas tvarkoj. O pas Tamstą?

Jei rasyta Paties rimtai, kaip teiginys, kad vien ispjovus bakelius standartineje VAZ'o ismetimo sistemoje, del to padideja galingumas, tai savo teigini palieku, nes su bakeliais ar be bakeliu, konkreciai VAZ ismetimo sistema, juo labiau didesniu kubaturu modiifkacijose yra permazo diametro isviso, jau nepaisant du ar trys bakeliai sumontuoti. Kadangi apie isiurbima ir kitus niuansus Tamstos pirmoje sios temos zinuteje nebuvo uzsiminta nei puse zodzio, tai mano teiginys yra teisingas. Tokiu atveju, be abejones palieku parasyma "100% nesamone". Nes taip ir yra. Gi nekalbejai pirmoje zinuteje apie sportinius oro filtrus, apie ju ismetima isviso, apie sportinius dvigubus horizontalaus srauto karbiuratorius, kuriu vien jau kameru oro srauto pralaidumas nepalyginamai didesnis uz standartijni Ozon, ar Weber, nerasei nicnieko apie spec isiurbimo kolektorius tieks karbams, arba bent jau apie standartinio isiurbimo kol. modifikavima ir t.t.
Rasei tik apie ismetimo sistemos "iskastravima" tieisogiai nurodydamas, kad tai padidina galinguma, net konkrecia auto marke paminedamas.
Juk puikiai supranti, kad siuo atveju as buvau teisus.
:unsure:
  • 0

#20 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 22:12

Jo, susirėmė du ožiai ant tiltelio...Kas iš chebrytės paskaitys šį disputą, nespės keisti pampersų iš juoko. Nemėgstu kišt į savo mintis visokių ten Niutonų, dėsnių, kad atrodyčiau protingesnis. Aš ne filosofas, o autopraktikas ir realistas iki kaulų smegenų. Minėtas atvejis - švogerio VAZ 2106, Kuris po "kastravimo" galėjo piešti saules ant asfalto, ko niekaip nepajėgė anksčiau. Ne, mes negalėjom patikrinti galios stendu. Tais laikais jis buvo tik pas Brunzą. Tolokai. Irgi ne, mes buvom blaivūs. Matau, neįrodysiu. Kaip ir man, kad ir kiek "protingų" žodžių įdėtum į savo tekstą. Neigti tai, ko neesi bandęs, neprotinga. Pagal tuos pačius fizikos dėsnius, karkvabalis, imant jo svorį, sparnų plotą, mostų skaičių per sek., aerodinamiką ir t.t. skristi NEGALI. Ir nusiš... jam į filtrus, kolektorius, ten kažkokius parametrus. O kaip skrenda !!! Karoče, rytdienos tema - "Žemė čemodano formos". Pavartyk literatūros, pasiruošk. Labanakt.
  • 0
... labai piktas diedas...




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0