Peršokti prie turinio


Kaip nebrangiai padaryt kad auto sirdele galingesn


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 64

#21 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 26 - 23:12

Jo, susirėmė du ožiai ant tiltelio...Kas iš chebrytės paskaitys šį disputą, nespės keisti pampersų iš juoko. Nemėgstu kišt į savo mintis visokių ten Niutonų, dėsnių, kad atrodyčiau protingesnis. Aš ne filosofas, o autopraktikas ir realistas iki kaulų smegenų. Minėtas atvejis - švogerio VAZ 2106, Kuris po "kastravimo" galėjo piešti saules ant asfalto, ko niekaip nepajėgė anksčiau.
Ne, mes negalėjom patikrinti galios stendu. Tais laikais jis buvo tik pas Brunzą. Tolokai.
Irgi ne, mes buvom blaivūs.
Matau, neįrodysiu. Kaip ir man, kad ir kiek "protingų" žodžių įdėtum į savo tekstą. Neigti tai, ko neesi bandęs, neprotinga. Pagal tuos pačius fizikos dėsnius, karkvabalis, imant jo svorį, sparnų plotą, mostų skaičių per sek., aerodinamiką ir t.t. skristi NEGALI. Ir nusiš... jam į filtrus, kolektorius, ten kažkokius parametrus. O kaip skrenda !!!
Karoče, rytdienos tema - "Žemė čemodano formos".
Pavartyk literatūros, pasiruošk.
Labanakt.

Dekui uz "diskusija". Visiskai "saltais nervais", keip ir minejai, atsakei i viska. :(

Kas galetu juoktis?
Tas, kas perskaites nieko nesupras.

Beje, tas pavyzdys apie vabzdziu aerodinamika, ne apie karkvabali, o apie Kamane (cia tokia is biciu seimos...).

Issityciojai ir i krumus arne?! Bene "salciausias" Tavo pranesimas sioj temoj.

Kazkodel piesdavau saules ir kurkas silpnesniu nei dabartijnis VAZ'u (21033 su 1.3cc) ir nebuvo niekas daryta su ismetimu, anei su varikliu, kurio kompresija buvo vos 9atm. Ir su Peugeot 106 1.1cc galima driftinti, jei uzsimausi ant galo plikus atsarginius ratus (tabletes) ir issoksi i slapia asfalta (veikiantis rankinis nepakenktu, gi FWD).
Beje, literaturos pavartyti reiketu Paciam, nes as ir be jos kazkaip irodziau savo zodziu teisinguma, o pats issikoliojai ir pabegai i lova. :(
Neigti Tavo teigini turiu ir moraline ir kitokias teises, nes esu atlikes si ta daugiau ir rimciau su butent tuo minimu auto, nei duslintuvo pjaustymai. Pastebejau forume vis kaip argumenta pateiki LADA/VAZ automobilius ar tuos laikus, kaip negincytina irodyma kompetencijos. Matai, netycia daugiau atsirado pazystanciu tas masinas...

P.S. Lauksiu temos apie zemes forma, paziuresiu ka ten rasysi. ;)

P.P.S. As ir realistas, o Tu nuo varikliu teorijos nugrybavai iki karkvabalio ir zemes formos. :D :D :D
Tikrai nesi filosofas? O galetum buti, gerai gaunasi :beer: .

Labanakt ir Tau, Jimmy!
  • 0

#22 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 08:16

Laukiu diskusijos tęsinio :blush:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#23 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 08:36

... Tik maldauju, nevartok daug "protingų" žodžių, bo aš prasčiokas dar galiu nesuprasti. ...

Smagi diskusija. Tęskite - jūs čia ne vieni. Prisiminiau vieną posakį iš Vinipucho:
Kadangi mano galvoje pjuvenos, protingi žodžiai mane tik liūdina :(
P.S. netaikoma nei vienam iš diskusijos dalyvių - tęskie :beer:
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#24 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 12:09

Butu labai idomi diskusija, jei kuo toliau tuo labiau nekryptu i asmeniskumus :beer: p.s. mums ir apie vaz'us idomu :)
  • 0

#25 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 12:47

Pavargau kol perskaitchiau, bet idomu. Vienas pastebejimas. O negalejo VAZ ishmetimo sistema but ant tiek netobula, kad nupjovus bakeli galia padideja? Ypatch jei jau nebera kompresijos? Analogishka pvz zhinau ir ish savo praktikos. Konkreti GAZ 53XX (specializuota pakeldavo kuvoza platforma ant 4 balkiu i virshu.), varyklis ashtuoniuke, tushtchia isibegedavo max 100km/h (pagal spidometra). Be galinio bakelio (nuluzho ir buvo proga patestuoti) pavyko ikacialinti iki 120km/h (pagal ta pati spidometra). Apie juntama galios padidejima nieko nesakau, nes tai gali buti tik psichologinis efektas itakotas zhiauriaus garso.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#26 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 12:49

Laukiu diskusijos tęsinio :blush:

Diskusija gali buti tada, kai nemaziau du asmenys isssako savo nuomones, pagristas faktais ir tas kuris irodo, to tiesa. O jei pritrukus argumentu imama keisti temas, arba zeminti oponenta, tai gaunasi nieko vertas gincas. Kas galu gale ir teliko. :unsure:
Panasu, kad mano oponentas issiseme, ir akivaizdu, vakar dar ir perdege emociskai. Itariu, kad net gincas cia jau neprasites, o diskusija juo labiau...

P.S. Moonas, kas butent domina apie VAZ?
  • 0

#27 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 13:01

Pavargau kol perskaitchiau, bet idomu.

Vienas pastebejimas. O negalejo VAZ ishmetimo sistema but ant tiek netobula, kad nupjovus bakeli galia padideja? Ypatch jei jau nebera kompresijos?
Analogishka pvz zhinau ir ish savo praktikos. Konkreti GAZ 53XX (specializuota pakeldavo kuvoza platforma ant 4 balkiu i virshu.), varyklis ashtuoniuke, tushtchia isibegedavo max 100km/h (pagal spidometra). Be galinio bakelio (nuluzho ir buvo proga patestuoti) pavyko ikacialinti iki 120km/h (pagal ta pati spidometra). Apie juntama galios padidejima nieko nesakau, nes tai gali buti tik psichologinis efektas itakotas zhiauriaus garso.

Kad VAZ'o ismetimo sistema pasizymi ypatingu nelogiskumu, cia Faktas! Tie bakeliai itaka turi, bet didziausias efektas yra gal 120 db ar net dar daugiau triuksmas ir aisku, malonus pasaudymai varikliui dirbant pereinamais rezimais (kai uzgrezes tarkim iki 6000rpm atlieki "stabdyma varikliu"), kada uzdegimo velinimas/ankstinimas trumpam neatitinka, ir keleta kartu misinys pasaudo degdamas ne degimo kameroje, o per atidaryta ismetimo voztuva isejes uzsidega ismetimo sistemoje.
Visos ismetimo sistemos kalbant apie standartinius gatvinius automobilius, yra siektiek labiau pridusinancios varikli nei to noretusi, del aplinkos triuksmo lygio ir panasiai. Katalizatoriai, kuro sistemos ir kita, padarytos ekologijai, duju skirstymas ekologijai ir ekonomijai, ir bendrai siekiama kad kuo ilgiau ta masina vaziuotu (ilgaamziskumas).
Jei kalbetume apie Peugeot-106 su 1.1cc varikliuku, neisivaizduoju kiek jis ten procentu pakeistu savo charakteristikas (gal koks 1%, nespeliosiu), padarius kaip pavadinau ismetimo "kastracija".
Visiskai kitas dalykas, jei kombinuojant isiurbima ir ismetima, varikli eitu suderinti isprovokuojant taip vadinama "rezonansinio duju srauto efekta"! Va cia tai viescius!!! Gaila, tik kad tas efektas veikia santykinai siaurame sukiu diapazone, ir kuo daugiau galingumas toje zonoje isauga, tuo siauresniame sukiu diapazone tas efektas isvystokmas. Apie tai pagalvojau, kai Jimmy paminejo Rezonatorinio tipo bakelius ismetimo sistemoje. Deja viskas tuo ir baigesi, nes pasirodo nebuvo ka daugiau sakyti.
Reklamos daznai gaudo nezinojima ir naudoja ji verslui: tarkim isidek sportini oro filtra ir variklio galingumas pakils 3 ar 5%. Arba isidek si sportini baleki ir galingumas issaugs 15%. Prasau, neuzsikabinkit ant tokiu sou! Sutinku, kad jei statysim sportini tikra oro filtra su atitinkamu isiurbimo traktu, ir pagal bent pagrindinius parametrus padarysim visiskai nauja, iskaitant ismetimio kolektoriu, ismetimo sistema. Tada jau galima tiketis juntamo efekto.
Emocinis pokytis cia labai svarbu, nevienas sutiks, kad net alyva varikliui pakeitus, ar nusiplovus automobiliuka, i sedus rodosi net smagiau ar tyliau jis bega. :beer:

Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 lapkričio 27 - 13:06

  • 0

#28 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 13:16

Diskusija gali buti tada, kai nemaziau du asmenys isssako savo nuomones, pagristas faktais ir tas kuris irodo, to tiesa. O jei pritrukus argumentu imama keisti temas, arba zeminti oponenta, tai gaunasi nieko vertas gincas. Kas galu gale ir teliko. :unsure:
Panasu, kad mano oponentas issiseme, ir akivaizdu, vakar dar ir perdege emociskai. Itariu, kad net gincas cia jau neprasites, o diskusija juo labiau...

P.S. Moonas, kas butent domina apie VAZ?

Šiaip paskaitęs judviejų apsišaudymą, linkęs palaikyt tavo pusę, tiesiog tingiu barškyt klaviatūrą, nes kažkaip paskutiniu metu dažnai diskusai baigiasi asmeniškumais. :blush:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#29 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 14:40

Visu pirma, pats pirmasis Tavo sakinys pakankamas irodymas, kad nelabai supranti apie ka rasei. Nes jei montuotum rimta sportini ismetima, nereiketu ispjaudineti jokio katalizatoriaus, o tiesiog nuimtum standartine sistema, kartu su tuo katalizatoriumi, ir sumontuotu "sportine ismetimo sistema", kuri savaime butu be jokio katalizatoriaus.
Dabar, is Tavo atsakymo, akivaizdu, kad greiciausiai Tavo 306-ajam tieisog ispjautas katalizatorius ir istatytas "tuninginis" bakelis. Ar daryta kazkas daugiau?
Beje, greitis padidejo 10km/h, Tavo paties tokie zodziai, atsakyk, prasau:
- per kiek laiko pasieki ta max greiti?
- pagal ka matuoji ta pasiekiama greiti? (kodel itariu, kad sprendi pagal automobilio spidometra  :rolleyes: ).

P.S. Asmeniskai zinau atveji, kai ispjovus katalizatorius (automobilis su V-8 varikliu - dvi ismetimo sistemos su dviem katalizatoriais) duju skirstymo sistema issibalansavo, ir po poros savaiciu katalizatoriai atsistojo i savo gimtasias vietas. Visi bandymai daryti su spec iranga, rezultatai matuoti, o ne "vaziuojant jautesi", ar "panasu, kad padidejo"...

Šiaip pas mane buvo supuvęs išmetimas ir nusprendžiau bereikalingai nelopyt, o dėt naują. Įdėjau naują sukūrinį rezonatorių ( kuris tipo išsukt turi dujas ) ir "supersprint" bakelį skirtą būtent tokiam modeliui kaip mano :P (pavyko kažkada laužyne beveik naują nusilupt), kadangi ta pati sistema buvo sumontuota prieš tai 205 gti ir labai ūžė, tai dar dadėjo vieną paprastą naują vidurinį bakelį :) gavosi labai gražus ir nepergarsus garsas , be jokio plerpimo ar barškėjimo kaip būna išpjausčius vidurius :) katalizatoriaus bakelį pardaviau tiem patiem kas darė.
Vnž. kaip nustatyt, kad padidėjo ag be stendo aš neįsivaizduoju, nes tas ~5ag kiek gali padidėti nelabai pajausi važiuodamas. Tik pastebėjau, kad mano mašina pradėjo lengviau bėgėtis ir daugiau įsibėgėja prie didelio greičio 160+. Tokiam varikliui kaip peugeot 306 1,6 nuo 160 jau tik bėgėjiesi po truputi :) pats turi žinai. Todėl ir nusprendžiau, kad išmetimas padėjo.
Ir aš nelabai kažkaip jaučiau tą greičio padidėjimą ir jeigu nespidometras tai būčiau nieko ir nepajutęs.
Apie fiziką šnekant pabandyk įsivaizduot koks yra vėjo pasipriešinimas važiuojant 180km/h greičiu ir pagalvok kiek papildomai reik jėgos padidint greitį 10km/h?
Ir ne dėl to, kad skylėtą pakeičiau į neskylėtą, nes prieš tai buvęs skylėtas nebuvo, kol atbulas netrinktelėjau gerai į bardiūrą.

Beje mano 205gti kai buvo nupuvęs ties varikliu prie pirmo bakelio, kol nesuvirino variklis dirbo žiauriai lievai.

Ir man kažkodėl atrodo , kad ag čia prideda dėl to , kad mažiau jėgos reikia išstumti dujas lauk, o ne dėl įsiurbimo :wacko:

Šį pranešimą redagavo Darius55555: 2006 lapkričio 27 - 15:06

  • 0

#30 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 14:50

oij, kokia diskusija ... tik skaitant, lindo ikyri mintis apie eziuka: ejo eziukas misku ir jaute, kad gali praktiskai padaryti viska, bet viskas net ir teoriskai nenorejo, kad eziukas ja darytu.... >netaikoma niekam asmeniskai< o apie Vaz'us, tai kaip angelas basomis kojomis per dusia ...ex, kaip maloniai prisiminimais suvirpinote ... :beer: ps. turiu skaitymo tarp eiluciu konkurenta :D :lol: :D ....
  • 0

#31 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 14:54

Visu pirma, pats pirmasis Tavo sakinys pakankamas irodymas, kad nelabai supranti apie ka rasei.
- per kiek laiko pasieki ta max greiti?
- pagal ka matuoji ta pasiekiama greiti? (kodel itariu, kad sprendi pagal automobilio spidometra :rolleyes: ).

kalbant apie supratimą:
tavo va šitie du klausimai yra apie nieką. :P
  • 0

#32 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 15:11

Nereikia pamirsti kad metams begant ir masinai riedant ismetimo sistemoje kaupiasi suodziai ir visokie brudai kurie prilimpa prie sieneliu sumazindami ertmiu diametrus, to pasekoje sumazeja ir duju pralaidumas.
  • 0
Viska dauzantis :).

#33 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 15:57

oij, kokia diskusija ...

<...>

o apie Vaz'us, tai kaip angelas basomis kojomis per dusia ...ex, kaip maloniai prisiminimais suvirpinote ... :beer:

ps. turiu skaitymo tarp eiluciu konkurenta :D :lol: :D ....

Del VAZ'u - visada prasom ;)
Skaitymas tarp eiluciu - pranasumas ir Tu tai zinai!
:D
:beer:
  • 0

#34 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 16:02

Nereikia pamirsti kad metams begant ir masinai riedant ismetimo sistemoje kaupiasi suodziai ir visokie brudai kurie prilimpa prie sieneliu sumazindami ertmiu diametrus, to pasekoje sumazeja ir duju pralaidumas.

ko pasekoje............?
padidėja pasipriešinimas išmetant dujas. Vis tiek viskas gryžta atgal, nes sumontavus laisvesnę sistemą būna dar lengviau :)
  • 0

#35 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 16:03

Visu pirma, pats pirmasis Tavo sakinys pakankamas irodymas, kad nelabai supranti apie ka rasei. Nes jei montuotum rimta sportini ismetima, nereiketu ispjaudineti jokio katalizatoriaus, o tiesiog nuimtum standartine sistema, kartu su tuo katalizatoriumi, ir sumontuotu "sportine ismetimo sistema", kuri savaime butu be jokio katalizatoriaus.
Dabar, is Tavo atsakymo, akivaizdu, kad greiciausiai Tavo 306-ajam tieisog ispjautas katalizatorius ir istatytas "tuninginis" bakelis. Ar daryta kazkas daugiau?
Beje, greitis padidejo 10km/h, Tavo paties tokie zodziai, atsakyk, prasau:
- per kiek laiko pasieki ta max greiti?
- pagal ka matuoji ta pasiekiama greiti? (kodel itariu, kad sprendi pagal automobilio spidometra ).

P.S. Asmeniskai zinau atveji, kai ispjovus katalizatorius (automobilis su V-8 varikliu - dvi ismetimo sistemos su dviem katalizatoriais) duju skirstymo sistema issibalansavo, ir po poros savaiciu katalizatoriai atsistojo i savo gimtasias vietas. Visi bandymai daryti su spec iranga, rezultatai matuoti, o ne "vaziuojant jautesi", ar "panasu, kad padidejo"...

Šiaip pas mane buvo supuvęs išmetimas ir nusprendžiau bereikalingai nelopyt, o dėt naują. Įdėjau naują sukūrinį rezonatorių ( kuris tipo išsukt turi dujas ) ir "supersprint" bakelį skirtą būtent tokiam modeliui kaip mano :P (pavyko kažkada laužyne beveik naują nusilupt), kadangi ta pati sistema buvo sumontuota prieš tai 205 gti ir labai ūžė, tai dar dadėjo vieną paprastą naują vidurinį bakelį :) gavosi labai gražus ir nepergarsus garsas , be jokio plerpimo ar barškėjimo kaip būna išpjausčius vidurius :) katalizatoriaus bakelį pardaviau tiem patiem kas darė.
Vnž. kaip nustatyt, kad padidėjo ag be stendo aš neįsivaizduoju, nes tas ~5ag kiek gali padidėti nelabai pajausi važiuodamas. Tik pastebėjau, kad mano mašina pradėjo lengviau bėgėtis ir daugiau įsibėgėja prie didelio greičio 160+. Tokiam varikliui kaip peugeot 306 1,6 nuo 160 jau tik bėgėjiesi po truputi pats turi žinai. Todėl ir nusprendžiau, kad išmetimas padėjo.
Ir aš nelabai kažkaip jaučiau tą greičio padidėjimą ir jeigu nespidometras tai būčiau nieko ir nepajutęs.
Apie fiziką šnekant pabandyk įsivaizduot koks yra vėjo pasipriešinimas važiuojant 180km/h greičiu ir pagalvok kiek papildomai reik jėgos padidint greitį 10km/h?
Ir ne dėl to, kad skylėtą pakeičiau į neskylėtą, nes prieš tai buvęs skylėtas nebuvo, kol atbulas netrinktelėjau gerai į bardiūrą.

Beje mano 205gti kai buvo nupuvęs ties varikliu prie pirmo bakelio, kol nesuvirino variklis dirbo žiauriai lievai.

Ir man kažkodėl atrodo , kad ag čia prideda dėl to , kad mažiau jėgos reikia išstumti dujas lauk, o ne dėl įsiurbimo

Koki vamzdzio diametra dejai darant nauja ismetima?
Kad nelopei, o keitei, tikrai pagirtina!

Rasai:
-"Įdėjau naują sukūrinį rezonatorių ( kuris tipo išsukt turi dujas ) ir "supersprint" bakelį skirtą būtent tokiam modeliui kaip mano :P (pavyko kažkada laužyne beveik naują nusilupt), "

Atsakau:
Labai logiskas zingsnis, protingai padaryta. Jei masina lauzyne su Vokietijoj ar Prancuzijoj daryta sertifikuota ismetimo sistema, pasiemei gera ir derancia detale nuo to pavargusio automobiliuko.

Rasai:
Beje mano 205gti kai buvo nupuvęs ties varikliu prie pirmo bakelio, kol nesuvirino variklis dirbo žiauriai lievai.

Atsakau:
Puikus irodymas, kad sklandziam variklio darbui atitinkamas duju srauto pasipriesinimas privalomas, uztikrinti sklandziam darbui (sudaro salygas duju pulsacijai ismetime).
Ta pati minejau kalbedamas apie ispjautus ir po poros savaiciu po DYNO ivirintus atgal katalizatorius. Automobilis tuo atveju - Porsche-928 S4 variklis V8 DOHC, 5.0cc !. Del to, momento ir galingumo kreives taip issibalansavo, kad vidutiniais sukiais neimanoma buvo pavaziuoti. :blink:

Rasai:
Ir man kažkodėl atrodo , kad ag čia prideda dėl to , kad mažiau jėgos reikia išstumti dujas lauk, o ne dėl įsiurbimo :wacko:

Atsakau:
Kuo greiciau pasalinamos atidirbusios dujos is degimo kameros, tuo greiciau reiketu ir uzpildyti kamera nauja porcija degiojo misinio. Jei isiurbime isliks nemenkas standartinis isiurbiamo oro pasipriesinimas, is to "tipo laisvesnio" ismetimo, zinok, nekazkas naudos. :( Gali kad ir keisti paskirstymo veleneli i sportini, kuris tures gerokai didesni "faziniu kampu persidengima", bet jei isiurbimas pagal ismetima lievata, tai net vadinamojo "praputimo" momentu, degimo kameros uzpildymo koeficientas nebus toks geras, koks galetu buti su tuo ismetimu ir tuo veleneliu...

P.S. Beje, kai rimta publika sako "laisvas ismetimas" (free flow ar kaip ten, angl. nesimokes :blush: ), tai turi galvoj ne VAZo ismetima su ispjautais bakeliais o skaiciuota ismetimo sistema su atitinkamais vamzdziu diametrais, atitinkamais atskiru daliu ilgiais alkuniu lenkimo spinduliais ir grieztu konkreciam varikliui bendru sistemos ilgiu. Net naudojamu bakeliu turiai yra naudojami pagal atitinkamus ju parametrus (ilgis; jei ne cilindrinis, tai plotis ir ausktis; jo bendras turis...) ir tipus (rezonatorinis bakelis; slopinancio tipo...).
Sorry, kolektyvas, kad rasau ilgom zinutem. Paprasciausiai neisivaizduoju, kaip varikliu teorijoje kanors imanoma butu apibudinti pora sakineliu.
  • 0

#36 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 16:06

Visu pirma, pats pirmasis Tavo sakinys pakankamas irodymas, kad nelabai supranti apie ka rasei.
- per kiek laiko pasieki ta max greiti?
- pagal ka matuoji ta pasiekiama greiti? (kodel itariu, kad sprendi pagal automobilio spidometra  :rolleyes: ).

kalbant apie supratimą:
tavo va šitie du klausimai yra apie nieką. :P

Turejau omeny tai, ka puikiai nusako vienas posakis:
- "Pirkdami automobili ziurime i AG ir mokame uz AG, o nusipirkus mus veza Nm"
Supranti? ;)
Nes kad ir 5 AG nepadidins maksimalaus greicio 10km/h, manau. Man sitas punktas miglotas kazkaip. :unsure:

Kaip reikalai su variklio sukiais po ismetimo tunijng'o? Nepadidejo?
Kazkaip imant Tavo mineta rezultata uz gryna piniga, persasi mintis, kad siuo atveju pavyko pakeisti variklio sukimo momento kreive. :huh:

Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 lapkričio 27 - 16:08

  • 0

#37 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 16:31



Atsakau:
Labai logiskas zingsnis, protingai padaryta. Jei masina lauzyne su Vokietijoj ar Prancuzijoj daryta sertifikuota ismetimo sistema, pasiemei gera ir derancia detale nuo to pavargusio automobiliuko.

tas pavargęs buvo metų senumo 206, pas kurį beje tebuvo tas vienas bakelis. O rezonatorius jai jis ištikrųjų išsuka turėtų panaikint pulsacijos efektą?

Koki vamzdzio diametra dejai darant nauja ismetima?

tokį patį

Atsakau:
Puikus irodymas, kad sklandziam variklio darbui atitinkamas duju srauto pasipriesinimas privalomas, uztikrinti sklandziam darbui (sudaro salygas duju pulsacijai ismetime).

atsakau į atsakymą: teisingai supratai ką turėjau omeny:)


Atsakau:
Kuo greiciau pasalinamos atidirbusios dujos is degimo kameros, tuo greiciau reiketu ir uzpildyti kamera nauja porcija degiojo misinio. Jei isiurbime isliks nemenkas standartinis isiurbiamo oro pasipriesinimas, is to "tipo laisvesnio" ismetimo, zinok, nekazkas naudos. :( Gali kad ir keisti paskirstymo veleneli i sportini, kuris tures gerokai didesni "faziniu kampu persidengima", bet jei isiurbimas pagal ismetima lievata, tai net vadinamojo "praputimo" momentu, degimo kameros uzpildymo koeficientas nebus toks geras, koks galetu buti su tuo ismetimu ir tuo veleneliu...

Nemanau, kad tokiam mažas varikliui su mažai kilovatų dėl to kils problemų, be to tam padeda ir laisvesnė įsiurbimo sistema Green filtras :)

P.S. Beje, kai rimta publika sako "laisvas ismetimas" (free flow ar kaip ten, angl. nesimokes :blush: ), tai turi galvoj ne VAZo ismetima su ispjautais bakeliais o skaiciuota ismetimo sistema su atitinkamais vamzdziu diametrais, atitinkamais atskiru daliu ilgiais alkuniu lenkimo spinduliais ir grieztu konkreciam varikliui bendru sistemos ilgiu. Net naudojamu bakeliu turiai yra naudojami pagal atitinkamus ju parametrus (ilgis; jei ne cilindrinis, tai plotis ir ausktis; jo bendras turis...) ir tipus (rezonatorinis bakelis; slopinancio tipo...).


ats. kažkodėl man rodos, kad visi išlenkimai ir spinduliai lankstomi taip , kad gautųsi kiekvienam cilindrui vienodas pasipriešinimas.

Ir vis dėl to man neaišku dėl ko tikrose drago mašinose išmetimą daro kuo trumpesnį?
  • 0

#38 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 16:38

Visu pirma, pats pirmasis Tavo sakinys pakankamas irodymas, kad nelabai supranti apie ka rasei.
- per kiek laiko pasieki ta max greiti?
- pagal ka matuoji ta pasiekiama greiti? (kodel itariu, kad sprendi pagal automobilio spidometra  :rolleyes: ).

kalbant apie supratimą:
tavo va šitie du klausimai yra apie nieką. :P

Turejau omeny tai, ka puikiai nusako vienas posakis:
- "Pirkdami automobili ziurime i AG ir mokame uz AG, o nusipirkus mus veza Nm"
Supranti? ;)
Nes kad ir 5 AG nepadidins maksimalaus greicio 10km/h, manau. Man sitas punktas miglotas kazkaip. :unsure:

Kaip reikalai su variklio sukiais po ismetimo tunijng'o? Nepadidejo?
Kazkaip imant Tavo mineta rezultata uz gryna piniga, persasi mintis, kad siuo atveju pavyko pakeisti variklio sukimo momento kreive. :huh:

o kaip turėjo padidėti? Ribotuvas riboja juk, nors nelabai veikia jis pas mane. Pabandyk savo antru bėgiu daugiau 90 neįsibėgėsi, o su savo 100 įvažiavau, daugiau nenoriu bandyt, nes gaila matoriuko.
gal padidėjo ir Nm, bet tuo pačiu ir ag turėjo padidėti nors šiek tiek.
Nors man iš tiesų biški vienodai, nes sistemą sumontavau, dėl to, kad man patinka geras garsas.
  • 0

#39 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 16:52

Visu pirma, pats pirmasis Tavo sakinys pakankamas irodymas, kad nelabai supranti apie ka rasei.
- per kiek laiko pasieki ta max greiti?
- pagal ka matuoji ta pasiekiama greiti? (kodel itariu, kad sprendi pagal automobilio spidometra  :rolleyes: ).

kalbant apie supratimą:
tavo va šitie du klausimai yra apie nieką. :P

Turejau omeny tai, ka puikiai nusako vienas posakis:
- "Pirkdami automobili ziurime i AG ir mokame uz AG, o nusipirkus mus veza Nm"
Supranti? ;)
Nes kad ir 5 AG nepadidins maksimalaus greicio 10km/h, manau. Man sitas punktas miglotas kazkaip. :unsure:

Kaip reikalai su variklio sukiais po ismetimo tunijng'o? Nepadidejo?
Kazkaip imant Tavo mineta rezultata uz gryna piniga, persasi mintis, kad siuo atveju pavyko pakeisti variklio sukimo momento kreive. :huh:

o kaip turėjo padidėti? Ribotuvas riboja juk, nors nelabai veikia jis pas mane. Pabandyk savo antru bėgiu daugiau 90 neįsibėgėsi, o su savo 100 įvažiavau, daugiau nenoriu bandyt, nes gaila matoriuko.
gal padidėjo ir Nm, bet tuo pačiu ir ag turėjo padidėti nors šiek tiek.
Nors man iš tiesų biški vienodai, nes sistemą sumontavau, dėl to, kad man patinka geras garsas.

Kazkaip nelabai man kyla noras savo Peugeota sukti iki ribotuvo. Tiesa sakant, net nemaniau, kad jis yra tokiam varikliuke :blush:. Iki 90km/h nera jokios naudos sukti antra pavara, dinamikos prasme, o juo labiau lauzyti. Jei startuoju tai tiesiog stengiuosi kuo maziau uzbuksuoti ant pavaras jungiu pagal sukius. Maniskis smagiau ima padoriai judeti prie 3000rpm, atsigauna 3500 (pagal katalogus, cia jo max Nm zona), ir nuo 4000rpm dar irgi smagiai raunasi. Kadangi jo nedraskau (nebet issoku i zvirkeli keliems smagesniems posukiams) tai ir max greicio nemegines dar. Tokiems zaidimams as turiu VAZika, tas ir sukurtas tokiems poelgiams, nes varikli forsavau tam ir taip, kad atlaikytu didesnes perkrovas ir galima butu nestandartiskai smaugti iki ribos "spek sukiot baranka", o su 306 as atsargesnis, ir detaliu kainos netos ir siaip, pirkau ji kaip ekonomiskesne kasdienine auto miestui. O pasidziaugimui uz vairo yra sestukas - vilkas avies kailyje (paskutinis nuotykis - per ~2km vaziavimo suplesiau sankabos naujuteli diska. Po to idetas kitas variklis, piktesnis...).
Del tu AG padidejimo, na sakau, 5% padidejimas, mano manymu, niekaip nedadetu 10km/h max greicio. Vien vaziuojant 80km/h isivaizduok, 50% degalu sueikvojama judejimui palaikyti, vien nugalint aerodinaminius nuostolius. Sitas procentas su musu aptariamom auto dar drastiskesnis butu kalbant apie 160 ir daugiau km/h :blink: .
  • 0

#40 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 27 - 17:05




Maniau, kad ir vamzdziu dimetrai keisti. Na, bet matomai, rezultatas teigiamas!
Del sport. filtro nebuvai minejes, kadangi jau kompleksine modifikacija, tai tas filtras jau si ta keicia (nesvarbu, kokia kubatura variklio), maniau, kad tik ismetima burei, o pasirodo ir daugiau. Gal ir su variklio kompu eksperimentuota?
Kai rasiau, kad pavarges automobiliukas, tai remiausi Tavo parasymu, kad srote jis jau. Todel pamaniau, kad arba atgyvenes, arba kad ir nesenas, bet tarkime po avarijos... ;)
Vienas pazystamas keleta metu dirbo Prancuzijoje srote, tai tokiu dalyku prisirinkdavo nuo ismestu auto, kad ...

Rasei:
ats. kažkodėl man rodos, kad visi išlenkimai ir spinduliai lankstomi taip , kad gautųsi kiekvienam cilindrui vienodas pasipriešinimas.

Atsakau:
grubiai tariant, Taip. Visiems cilindrams duju srauto nueinamas kelias turi buti kuo tiksliau vienodas. Konstruktyviai tai daznai sukelia problemas, kartais paprasciausiai tam nebuna vietos automobilyje.

Rasei:
Ir vis dėl to man neaišku dėl ko tikrose drago mašinose išmetimą daro kuo trumpesnį?

Atsakau:
O matei, koks atstumas nuo isiurbimo iki variklio galvutes pas juos? :) Ant galvos uzdetas mechaninis kompresprius su dirzine pavara, virs kapoto kyso oro paemejas su pvz trim oro paemimo sklendem ir keliolika centimetru/keliasdesimt cm isiurbimo traktu ir... Oras jau degimo kameroje. Todel ir ismetimo absoliuciai nereikia 4 metru ilgio. Aisku yra ir daugiau niuansu su DRAGstarais, nebutu teisinga juos lyginti su musu eksploatuojamais kasdieninukais.

Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 lapkričio 27 - 17:06

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0