del p406 2.0 16v automato benzino sanaudu
#1 Svečias_z295_*
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 11:52
#2 Svečias_vaidas001_*
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 12:37
#3 Svečias_z295_*
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 12:39
#4
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 19:34
Jei neturi $ diagnostikai, tai kišk $ į baką.nu laukiam gal dar kas pasisakys ar ka patars
reiks keliaut i servisa... o $ nesisvaido siuo momentu
#5
Parašyta 2006 gruodžio 11 - 20:06
Jei miestas yra Pakruojis - tikiu. Jei miestas yra Vilnius - ne zu ka.pas mane 2000m. 2.0l benzinas 16v AUTOMATAS
mieste - 10l
uzmiestyje vaziuojant 110km/h - 6l
kaip automatui manau pakankamai ekonomiska. pas tamsta kazkas speju negerai.. deja negaleciau pakonsultuoti kur ieskoti bedos.
Vilniuje i 10l (su 2.0 automatu) galima itilpti tik tuomet, jei vazinejama ne piko valandomis, dideliais atstumais (>10km) ir tik ne saltu varikliu.
2.0l automatas mieste pagal knygutes turetu valgyti ~12l/100km. 15l irgi realu, jei po 20-30min sedima kamsciuose. Palyginimui: 1.8 tonos bandura su 2.2 varikliu pagal popierius mieste turetu valgyti berods 12.9l/100km. Vasara, vazinejant ne piko valandomis nemazais atstumais pavyko pasiekti 11.2l/100km sanaudas. Dabar, priklausomai nuo eismo salygu bei nuvaziuotu atstumu, sanaudos svyruoja nuo 13.5l/100km iki 17l/100km
#6 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2006 gruodžio 20 - 18:11
va cia yra mano bolido skaiciukai. Ir nors "knygutej" raso, kad mieste ryja apie 12 l, cia raso 14 l, ir yr zymiai arciau tiesos.
O del 10l/100 km tai... vidurkis toks +/- gaunasi, jei sumuot menesio rezultatus, kai savaite maliesi mieste (atsiprasau, Vilniaus kamsciuose), o savaitgali protingu greiciu sulakstai kokius 300 km uzmiesty.
#7 Svečias_soonata_*
Parašyta 2006 gruodžio 22 - 23:02
#8 Svečias_z295_*
Parašyta 2006 gruodžio 27 - 13:06
#9
Parašyta 2006 gruodžio 27 - 16:12
Nereik ir vilniaus... KAune, kaip pavazineji. tai taip pat patsiima 12+ Ziurint kiek kamsciu..nu kolega vazineja su 1.8 16v mechanine vilniuj, ir jam katinelis valgo 13
#10 Svečias_Gobas_*
Parašyta 2006 gruodžio 29 - 12:18
#11 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 gruodžio 29 - 12:25
#12
Parašyta 2006 gruodžio 30 - 12:12
#13 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2007 sausio 01 - 13:01
Teorija butu labai raminanti, jei tai butu tiesa. Lyginant du lengvuosius auto tarkim su 1.8cc ir 2.0cc, tas butu galima teigti, su tamtikrom didelem islygom, bet tik jau ne 2.0cc ir 3.0cc...va... cia ir atsiveria didesnio litrazo privalumas... kam pilt i 2.0L motoriuka 15ltr jei galima i 3.0L pilt tiek pat ... o vaziavimo kokybe..?
;)
Neabejoju, kad turint toki automobili (su 3.0cc) as ir noreciau tiketi tuo, bet taip nera.
#14 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2007 sausio 01 - 13:13
Ir nemaziau sanaudas, ypac miesto rezimu, itakoja ir akseleratoriaus pedalo padeties kampas, automobilio "dugno/grindu" plokstumos atzvilgiu ir to kampo pokycio intensyvumas laiko atzvilgiu.Nereik ir vilniaus... KAune, kaip pavazineji. tai taip pat patsiima 12+ Ziurint kiek kamsciu..
Gerai cia suskeliau, ane !?
Jei rimtai, ziurint kaip smaugi masina, kokiais sukiais dazniausiai vazineji, kuria pavara ir kaip atlieki greitejimus, kurie istrukus is kamsciu buna... ,
turbut visi pritars man, kad kai jau pravaziuoji uzsikimsusia sankryza, tai iki 50-60km/h sukisi pavaras kuo greiciau, nesamoningai tarsi noredamas atsigriebti (nors tai labiau psichologija, nei reali nauda). O tie ryvokai ir po to stabdymai ir vel sokimai i prieki, pagaliau atsilaisvinus gatvei priekyje, net ir mazalitraziams automobiliams (pvz.: 1.6cc) kuro sanaudas "uzkelia" kad ir iki + 3l/100km be problemu...
P.S. Kuro sanaudos nurodytos automobilio informacijoje, kaip gamintojo info apie automobili, yra parasytos gavus jas idealiomis salygomis (liaudiskai: pavejui nuo kalniuko; realiai - atitinkamai parametrai: santyk. oro dregnumas. oro temperatura, variklio nusistovejes termodinaminis rezimas, jokio ar bent jau jokio priespriesinio vejo, atitinkamos padangos ir kelio danga, minimali auto mase, kreiserinis pastovus greitis (paprastai ~90km/h ribose) ir t.t. ...).
Su musu turimu autoparku, jo kilometreazu, tech. bukle, kuro kokybe, vaziuojant nevalytomis slidziomis ir apsnigtomis miesto gatvemis, ijungtais zibuntais, peciuku, valytuvais prie -15laipsn. temp (kolkas siuo metu taip nera, bet...)ir dar kas 200m stringant bent po 3min prie kiekvienos sankryzos... Patys suprantat.
#15
Parašyta 2007 sausio 01 - 14:40
Manau po sito paaiskinimo visi bus patenkinti savo kuro sanaudomIr nemaziau sanaudas, ypac miesto rezimu, itakoja ir akseleratoriaus pedalo padeties kampas, automobilio "dugno/grindu" plokstumos atzvilgiu ir to kampo pokycio intensyvumas laiko atzvilgiu.
Gerai cia suskeliau, ane !?
Jei rimtai, ziurint kaip smaugi masina, kokiais sukiais dazniausiai vazineji, kuria pavara ir kaip atlieki greitejimus, kurie istrukus is kamsciu buna... ,
turbut visi pritars man, kad kai jau pravaziuoji uzsikimsusia sankryza, tai iki 50-60km/h sukisi pavaras kuo greiciau, nesamoningai tarsi noredamas atsigriebti (nors tai labiau psichologija, nei reali nauda). O tie ryvokai ir po to stabdymai ir vel sokimai i prieki, pagaliau atsilaisvinus gatvei priekyje, net ir mazalitraziams automobiliams (pvz.: 1.6cc) kuro sanaudas "uzkelia" kad ir iki + 3l/100km be problemu...
P.S. Kuro sanaudos nurodytos automobilio informacijoje, kaip gamintojo info apie automobili, yra parasytos gavus jas idealiomis salygomis (liaudiskai: pavejui nuo kalniuko; realiai - atitinkamai parametrai: santyk. oro dregnumas. oro temperatura, variklio nusistovejes termodinaminis rezimas, jokio ar bent jau jokio priespriesinio vejo, atitinkamos padangos ir kelio danga, minimali auto mase, kreiserinis pastovus greitis (paprastai ~90km/h ribose) ir t.t. ...).
Su musu turimu autoparku, jo kilometreazu, tech. bukle, kuro kokybe, vaziuojant nevalytomis slidziomis ir apsnigtomis miesto gatvemis, ijungtais zibuntais, peciuku, valytuvais prie -15laipsn. temp (kolkas siuo metu taip nera, bet...)ir dar kas 200m stringant bent po 3min prie kiekvienos sankryzos... Patys suprantat.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#16
Parašyta 2007 sausio 01 - 17:18
#17 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2007 sausio 02 - 17:45
Seni laikai, geri laikai: ir mergos buvo grazesnes, ir zole zalesne, ir saule kitaip sviesdavo...Weberi, pasiginčykim kaip senais gerais laikais... Nežinau apie ką, bet iš principo...
Sėdžiu prie kopo su alaus bokalu ir mysliju: koks skirtumas tarp 2,0 ir 3,0 variklių, jei mano 2,0 16v apstato BMW "plytas" trasoj? Mieste, pripažystu, variklis ne draginis. Bet užmiesty net atlošas braška...
Apie kokius automobilius ir su kokiais tiksliai varikliais/transmisijom eina kalba? Jei net zargona "plyta" paimti kaip variklio tipa, man ju perdaug, kad sugebeciau tvarkingai pasigincyti su gerb. Jimmy ;)
Is esmes, klausiu todel, kad kol nezinosiu apie ka kalba, nematysiu Nm ir Ag kreiviu pagal sukius, nezinosiu masiu, transmisijos perdavimo skaiciu ir t.t.
Kas del apdejimo, su VAZu esu aplenkes prie sviesoforo tokiu masinu, kuriu neipirkciau net po 30 metu visisko abstinencijos maistui ir kuriu variklio parametrai maniskio "zveries" virsytu keleta kartu (nesvarbu ar imtume AG ar cilindru skaiciu ), tik klausimas, ar jie tada lenktyniavo su manimi...
Šį pranešimą redagavo Weberis: 2007 sausio 02 - 17:46
#18
Parašyta 2007 sausio 02 - 18:07
#19 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2007 sausio 02 - 19:22
Ai, nekreipk dėmesio, čia vakar dar po narkoze rašinėjau...
#20
Parašyta 2007 sausio 03 - 21:06
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0