del p406 2.0 16v automato benzino sanaudu
#21 Svečias_messiah_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:16
#22 Svečias_Aidas_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:21
Gal galima motyvuoti?
p.s. ir beje labai nepatinka man pezo automatiniu dezhiu darbas, netgi labai.
#23
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:41
Tau gi juk sake zmonesJau nusprendzhiau pasikeisti y 3.0 mechnika, nes tas 2.0 varikliukas toks vangus kad gali depresooxa yvaryti bet kam...
Paprasyk e2110. Gal leis su saviskiu pasivazineti, jei dar neapsigalvojo.
#24 Svečias_messiah_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:44
Aisq, del shio teiginio gal ir perlenkiau sakydamas apie visas pezo greichiu dezhes, speju manishke turi kaprizu, nes dazhnai ish leto pajudejus, ish 1 y 2 pavara jungiasi negrazhiai, beto uzhplaukia ir pradeda jungtis pavaros prie pvz kokiu 3200rpm'u, nors "S" mygtukas neyjungtas... beto ish zhemesnes y aukshtesne persijungia labai jauchiamai, vien zho negrazhiai dirba.Gal galima motyvuoti?
p.s. ir beje labai nepatinka man pezo automatiniu dezhiu darbas, netgi labai.
Aisq dar nebuvau nuvares y Peugeot servisa, vis eiles laukiu...
#25
Parašyta 2007 sausio 12 - 14:46
kaip mieste ir kamsciuose tai sakyciau, kad duju ima proto ribose, tai uzmiesti turetu koki 10 uztekt2 L 16V - mechaninė ... nežinau kiek jis man benzo valgo Vilniui kamščiuose sėdint.... bet prasukus kelis dujų bakus tik mieste - 13 - 13.5 L dujų. Užpilamas pilnas bakas (stengtasi toj pačioj degalinėj) Lukoil dujų (buvo čia savaitgaliais kai kur -15 ct dar su Maximos kortele dar 5 ct žemėn .... -20 ct tai širdis neleidžia pravažiuot pro šal).
Ventus dujų valgo daugiau bo anų daugiau ir telpa kodėl tais ????
p.s. grazi masina
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#26 Svečias_Macovka_*
Parašyta 2007 vasario 01 - 15:06
Patarciau pasikeisti tepalus. tik naujus pirkit is Zibinto nes kit pilsto ka nori o netai ka reikia.Aisq, del shio teiginio gal ir perlenkiau sakydamas apie visas pezo greichiu dezhes, speju manishke turi kaprizu, nes dazhnai ish leto pajudejus, ish 1 y 2 pavara jungiasi negrazhiai, beto uzhplaukia ir pradeda jungtis pavaros prie pvz kokiu 3200rpm'u, nors "S" mygtukas neyjungtas... beto ish zhemesnes y aukshtesne persijungia labai jauchiamai, vien zho negrazhiai dirba.
Gal galima motyvuoti?
p.s. ir beje labai nepatinka man pezo automatiniu dezhiu darbas, netgi labai.
Aisq dar nebuvau nuvares y Peugeot servisa, vis eiles laukiu...
Mano 97.m P406 2.0 16V su automatu valge 15 (bet kur) tai as lamda keičiau. Po to 12 mieste. 9-10 uz miesto ( nes 120+).
#27 Svečias_eimafe_*
Parašyta 2007 vasario 20 - 16:48
Oj tik nereikia lygint Peugot 406 2.0 16v su BMW plyta.. tiek drage tiek trasoj pezas lieka veidrodelyje. aisku trasoj pezas siek tiek gyvesnis, taciau visgi nusileidziu bumeriui.. Pats turejau BMW 320 E36 ("plyta"), o vat ne per seniausiai isigyjau ir peziuka analogiska tavajam. kaip bebutu apmaudu, bet BMW dinamika visai kitokia nei pezo.. tik aisku su pezu maloniau vaziuot mieste, nes bent maniskis susisuka iki 14l 100km, o su BMW budavo mieste nuo 14 ir iki kiek nori (priklauso nuo pedalo padeties grindu atzvilgiu) kta vertus labai daug kas priklauso ir nuo tarpines tarp sedynes ir vairo.. ;)Weberi, pasiginčykim kaip senais gerais laikais... Nežinau apie ką, bet iš principo...
Sėdžiu prie kopo su alaus bokalu ir mysliju: koks skirtumas tarp 2,0 ir 3,0 variklių, jei mano 2,0 16v apstato BMW "plytas" trasoj? Mieste, pripažystu, variklis ne draginis. Bet užmiesty net atlošas braška...
#28 Svečias_mortall_*
Parašyta 2007 spalio 08 - 19:34
#29 Svečias_Mazulis_*
Parašyta 2007 spalio 10 - 09:41
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0