Peršokti prie turinio


Variklio darbas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 38

#21 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 sausio 16 - 08:24

Sita, o tiesa, kad BMW naudoja sidabra, auksa, kad pagerinti tokiu kontaktu ilgaamziskuma ir patikimuma? :huh:

Čia tam, kad manšina pateisintų savo kainą ;) :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#22 ENtoni

ENtoni
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:kaunas-GARLIAVA- kaunas :)
  • Automobilis:peugeot 406 2l 16v, (p405 dyzeliokas)

Parašyta 2008 spalio 30 - 08:02

sveiki, senoka tema, bet gal dar atsimenat si bei ta, ar issiaiskinai bukumo priezastis? o kokia turi buti kompresija?pas mane 11 11 10 11 ar cia norma? nes pas mane irgi panasi problema yra, viskas praktiskai patikrinta liko keli dalykai patikrinti.
  • 0

#23 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 spalio 30 - 15:21

Maniskis ir bukas 2000-2500aps./min. diapozone, bet po to smarkiai atsigauna ^_^ o del to kad netraukia gali buti kaltas tik dirzas, kad meistras sureguliavo is akies :D Zinau kas Kaune pigiai tai sutvarko ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#24 Keziuks

Keziuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 140
  • Automobilis:Peugoet 406

Parašyta 2008 spalio 30 - 15:46

sveiki,
senoka tema, bet gal dar atsimenat si bei ta, ar issiaiskinai bukumo priezastis? o kokia turi buti kompresija?pas mane 11 11 10 11 ar cia norma? nes pas mane irgi panasi problema yra, viskas praktiskai patikrinta liko keli dalykai patikrinti.

mano pavyzdziui 2l 16v 96m. pabaigos.tai pries pora menesiu tikrinau kompresija tai po 14 wisi :)
  • 0

#25 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2008 spalio 30 - 15:53

sveiki,
senoka tema, bet gal dar atsimenat si bei ta, ar issiaiskinai bukumo priezastis? o kokia turi buti kompresija?pas mane 11 11 10 11 ar cia norma? nes pas mane irgi panasi problema yra, viskas praktiskai patikrinta liko keli dalykai patikrinti.

mano pavyzdziui 2l 16v 96m. pabaigos.tai pries pora menesiu tikrinau kompresija tai po 14 wisi :)

per daug irgi nera gerai -_-
  • 0

#26 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 spalio 30 - 23:57

“P” rezime uzkelus apsukas iki tarkim 7k, ir stagiai metant zemyn, ties +/- 2,5 k yra aiskus stuktelejmas/kritimo stabtelejimas.

1. “Netrauka” atsirado neuzilogo po dirzu keitimo. - gali but
Kokia tikimbe, kad persoko per koki dantuka ar atsileido?
2. Kuro siurblys pavargo? - ne ->
3. Purkstukai (kuro padavimo sistema) uzsikimse? - ne ->

“P” rezime uzkelus apsukas iki tarkim 7k, ir stagiai metant zemyn, ties +/- 2,5 k yra aiskus stuktelejmas/kritimo stabtelejimas.

Kuras tada nepaduodamas
4. Laisvos eigos voztuvas? - Butu problemu su siltu/saltu varikliu aiskesniu
5. Kazkur siurbia ora? - Velgi, 2 ir 3 punkto atsakymas
6. Akseleratoriaus troselis? Greiciau jau gazo sklendes padeties daviklis arba oro srauto matuokles "begiai", bet masina gana nauja tai...
7. Elektrine dalis? (uzdegimo rite ir tt (laidu nera) Elektrine dalis dazniausiai veikia arba ne, kitka parodytu diagnostika
8. Automatine GD? (ar yra galimybe kazkokiu jos priedu/troseliu atsilaisvinimui ir tt) - Daugiausia vilciu cia deciau

Na cia mano galva tiek primaste...
O siaip, prie masinu pripranti, tada ieskai priekabiu
GTi`skes 120 arkliu irgi su laiku mazai pasidaro...
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#27 ENtoni

ENtoni
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:kaunas-GARLIAVA- kaunas :)
  • Automobilis:peugeot 406 2l 16v, (p405 dyzeliokas)

Parašyta 2008 spalio 31 - 08:40

nu p rezime del sukelimo ir stuktelejimo nzn reikes pabandyt, 1, kai pirkau buvo dar blogiau, dirzus keiciau patc,pries uzdedamas dangti patikrinau, viskas ciki, nu gal itempimas gali but netinkamas,juk is akies,reikes prisiruosti patikrinti gal persoko per danti, bet jei persoktu per danti, tai gal visom apsukom butu buka, o dabar trauka atsiranda 3000-4000aps/min 2. galimas daiktas,bet tada su dujom butu gerai, bet skirtumo nera dujom ar benzu 3. buvo praplauta pas alek, kazkiek pagerejo variklio darbas(garsas) ant traukos nepastebejau, 4. isvalytas, patikrintas veikia, ar veikia kaip turi but nzn 5. nemanau, apziurejau 6. kaip patikrinti? diagnostika parodytu? 3 kartus daryta, tai jei parodytu vadinasi veikia 7. laidu nera, stovi babina,pirkta nauja 8. nezinoma dalis :) mokausi is forumieciu, niekos apie tai neraso/neradau :) siaip pamastymai mano jei kaltas butu dirzas persokes, neatsirastu trauka nuo 3000-4000aps/min, jei oper laisvas gal del kuro sistemos manau cia taip pat viskas gerai,juk su dujom bei benzinu lygiai tas patc klausimas zinovams Ar del tokios kompresijos 11 11 10 11 gali trauka atsirasti tik nuo 3000-4000aps/min? kas gali buti ziedai ar vostuvu gumyts ar dar koks daiktas, dumu nemeta, teplai nemazeja, pagazavus apie 5000aps/min atsiranda smarve,taciau negali pasakyt koks kvapas :( tiesa katalyzas ispjautas jau pries nuperkant, liamda zondas pakeistas, diagnostikoj sake,kad del to ilgai kaista liamda zondas(katalyzo), Zvakes keista filtrai keisti babina keista,dirzai keisti, ir nieks neranda problemos, belieka issiaiskinti del kompresijos ir pradesiu galvot kad ieskau ko nereiikia :)
  • 0

#28 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2008 spalio 31 - 09:27

o kas kiek tukst. km reiktu pasikeisti benzui zvakes? :unsure:
  • 0
Roots to roots

#29 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2008 spalio 31 - 09:44

EsTr3ToR> pries atsakinedamas paziurek i zinutes, i kuria atsakineji, data -_- Cr> jei niekad dar nekeitei - pasikeisk, ne karve kainuoja (bent jau as zvakiu keitima isitraukiu i popirkimini dirzu/skysciu keitima) arba bent jau issisuk paziurek ju bukle, tarpeli pasimatuok...
  • 0

#30 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2008 spalio 31 - 09:52

Cr> jei niekad dar nekeitei - pasikeisk, ne karve kainuoja (bent jau as zvakiu keitima isitraukiu i popirkimini dirzu/skysciu keitima)
arba bent jau issisuk paziurek ju bukle, tarpeli pasimatuok...

keiciau kai tik masina nusipirkau. O tai buvo pries kokia 60 000 km. Bet toks itartimas, kad jau reiktu procedura pakartoti -_-
  • 0
Roots to roots

#31 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Parašyta 2008 spalio 31 - 10:22

Cr> jei niekad dar nekeitei - pasikeisk, ne karve kainuoja (bent jau as zvakiu keitima isitraukiu i popirkimini dirzu/skysciu keitima)
arba bent jau issisuk paziurek ju bukle, tarpeli pasimatuok...

keiciau kai tik masina nusipirkau. O tai buvo pries kokia 60 000 km. Bet toks itartimas, kad jau reiktu procedura pakartoti -_-

po tiek km tas butina
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#32 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 spalio 31 - 10:50

o kas kiek tukst. km reiktu pasikeisti benzui zvakes? :unsure:

Siaip ivairiai keiciasi zvakes, seniau kai ziguliukai buvo tai nuo pirkimo niekas nekeisdavo :D o dabar pasak automobiliu gamintoju jos keiciamos vos ne tokiu pat intervalu kaip tepalai ir filtrai :D asmeniskai pats kas 5000km ishsisuku jas, patikrinu bukle susuku atgal, jei grazios ir einu pirkti :beer:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#33 nereo

nereo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 284
  • Vieta:Kaunas-Eiguliai, Šiauliai-Dainai
  • Automobilis:Peugeot 107 Trendy 2-tronic

Parašyta 2008 spalio 31 - 11:53

Siaip ivairiai keiciasi zvakes, seniau kai ziguliukai buvo tai nuo pirkimo niekas nekeisdavo :D o dabar pasak automobiliu gamintoju jos keiciamos vos ne tokiu pat intervalu kaip tepalai ir filtrai :D

Kažkur skaičiau (šaltinio dabar tiksliai nepasakysiu), kad reiktų keisti kas 20.000 km arba kas 2 metus (savajam 205 taip ir darydavau, twingiui irgi reiks daba..) ;]
  • 0
Show must go on... Toyota 107 2-tronic ex P106 XT 1,6 automatic ex Renault twingo"matic" ex P205 1,6 automatic

#34 ENtoni

ENtoni
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:kaunas-GARLIAVA- kaunas :)
  • Automobilis:peugeot 406 2l 16v, (p405 dyzeliokas)

Parašyta 2008 spalio 31 - 12:51

nereo, issakydamas nuomne pamirso pabrezti, kad kalba apie zvakes, nes tepalus ir filtrus reikia keisti kas 10kkm. nu dar priklauso nuo tai kokius tepalus naudoji
  • 0

#35 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2008 spalio 31 - 13:10

nereo, issakydamas nuomne pamirso pabrezti, kad kalba apie zvakes, nes tepalus ir filtrus reikia keisti kas 10kkm. nu dar priklauso nuo tai kokius tepalus naudoji

tai mes ta ir patys suprantame (del tepalu keitimo) ;] Ok - reikes artimiausiu metu pasiziureti kas ten viduje darosi :rolleyes:
  • 0
Roots to roots

#36 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2008 spalio 31 - 13:47

tai mes ta ir patys suprantame (del tepalu keitimo) ;] Ok - reikes artimiausiu metu pasiziureti kas ten viduje darosi :rolleyes:

Gali nusifotografuoti zvakes ar taip atskirsi prisedes prie PC, nes pagal jas galima spresti apie variklio darba ;) nuoroda apacioje ;)

Mygt
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#37 ENtoni

ENtoni
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:kaunas-GARLIAVA- kaunas :)
  • Automobilis:peugeot 406 2l 16v, (p405 dyzeliokas)

Parašyta 2008 lapkričio 18 - 14:00

sveiki, niekaip nerandu problemos, kodel trauka atsiranda tik nuo 4000aps/min. o gali buti, taip kad ismetimo sistemoj, kazkas negerai, tarkim uzsikise, ziurejau ispletimo bakali ten kur turetu but katalizatorius matosi virinimo siules eina, i gamiklini virinima nepansu, tai kaip ir neturetu buti uzsikise, kitas dalykas ar galejo taip but, kad uzsinyje auksarankiai prikiso nagus, atidare paziurejo ir vel uzvirino neiseme katalizo, ar gali but taip kad uzikises katalyzas ir nera traukos iki 4000aps/min o nuo 4000 pramusa ir pradeda traukti?
  • 0

#38 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2008 lapkričio 18 - 15:16

Gali nusifotografuoti zvakes ar taip atskirsi prisedes prie PC, nes pagal jas galima spresti apie variklio darba ;) nuoroda apacioje ;)

Mygt

bijau sumeluoti (bo po ranka dabar senu zvakiu neturiu), bet bus 1 variantas. Zvakes visdelto pasikeiciau, kaip ir visus laidus ir problemos su trauka baigesi. Pezas eina kaip bitute :D

aciu uz nuoroda :beer:
  • 0
Roots to roots

#39 ENtoni

ENtoni
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 70
  • Vieta:kaunas-GARLIAVA- kaunas :)
  • Automobilis:peugeot 406 2l 16v, (p405 dyzeliokas)

Parašyta 2008 lapkričio 24 - 14:03

nu va, nusemiau katalizatoriaus bakeli, o ten tuscia. Reikia dar kazkur slieku ieskot, kad trauka atsiranda nuo 4000aps/min, kaip sako viltis mirsta paskutine :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0