kad cia kiek paziurejau kazkokias biski pievas rodo ivedus savo vina pasiziurejau kad pas mane turi buti ir sildomos sedynes, ir autopilotas, ir netgi liukas elektrinis bei navigacija. Kaip bebutu gaila bet siu dalyku pas mane nera ir seip rodo kad tipo desineje puseje vairas nors zibinte kaip ziurejo pagal vin'a tai rode kad auto nuo konvejerio nuriedejo su kaireje puseje vairu buvo explotuotas prancuzijoje fizinio asmens.Pamegink ivesti VIN,jei turi,gal paaiskes
http://www.detali.ru/cat/pe/pe.dll
1.4 vs 2.0 HDI
#21
Parašyta 2007 sausio 19 - 20:04
#22 Svečias_Victoras_*
Parašyta 2007 sausio 19 - 21:18
#23 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 sausio 20 - 17:26
man tai stebuklingai tiksliai surodė. Tik vat kad design target group yra "Saint Tropez". Tokia klaidelė...kad cia kiek paziurejau kazkokias biski pievas rodo ...Pamegink ivesti VIN,jei turi,gal paaiskes
http://www.detali.ru/cat/pe/pe.dll
#24
Parašyta 2007 sausio 27 - 12:18
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#25 Svečias_ULUMULU_*
Parašyta 2008 vasario 16 - 13:12
nu 307 nuo 307 sw skirias biskuti daugiau nei 100kg. gal del to:X o kiek 306 sveria.Teko pora savaiciu uzinti 307 Sw 02 HDI 66kw, nu traukos ner, taupumas irgi is septyniu neina islipti, vaziuojant 140-150km/h be astuoniu litru niekiap. Triuksmo daugiau ir vibraciju nei pas mano 306. Na mano 306 tai kaip torpeda po sito 307, vaziuokle neprasta, bet aplamai labai jau panasu viska i gola ketvirta
#26
Parašyta 2008 vasario 16 - 14:12
#27
Parašyta 2008 vasario 16 - 21:33
#29
Parašyta 2008 vasario 16 - 23:46
Blin, reiks chebrai papasakot rimtą miną nutaisius. Įdomu: ilgai žvengs, ar ne?...1.4hdi trumpiau tarnaus, nes pats padalvok ten stumokliai ir visa kita daug mazesni nei 2.0 tai ir susideves greiciau.
#30
Parašyta 2008 vasario 17 - 12:20
#31
Parašyta 2008 vasario 17 - 13:28
Jei iš 1,4 norėsi išspaust, kaip iš 2,0 , o iš to pačio 2,0 - lyg iš 3,0 V6 24v, tai tau nelaikys joks motoras. 1,4 HDI sutvertas ekonomiškam važiavimui mieste, o ne pavaikymui autostradose. Taigi, jei turi ant pečių ne tik organą kepurei nešiot, tai 1,4 ridos resursas tikrai nebus mažesnis nei 2,0.cia is taves pazvengti reik. proto bokste tai nori pasakyti kad 1.4 taip tarnaus kaip 3.0? papasakok mociutei savo!
Iš viso, keistai skamba klausimas. Jei mašinos reik pagrinde maršrutui namai-darbas-namai, tai tik 1,4. Jei daugiau matai užmiesčio - 2,0...
P.S. Klausyk, stormz, jei žinai daugiau negražių žodžių, rašyk man į PM. Maloniai pabendrausim...
#32
Parašyta 2008 vasario 17 - 13:51
MAZO PIMPALO sindromas1.4hdi trumpiau tarnaus, nes pats padalvok ten stumokliai ir visa kita daug mazesni nei 2.0 tai ir susideves greiciau.
#33
Parašyta 2008 vasario 17 - 17:12
Šį pranešimą redagavo Stormz: 2008 vasario 17 - 17:31
#34
Parašyta 2008 vasario 17 - 18:43
Negi taip sunku įsisamoninti elementarius dalykus: kiekvienas perka auto pagal savo poreikius. Žmogus, pirkdamas auto su 1,4 jau savaime yra nusiteikęs važinėti ramiai, nesidragindamas nuo kiekvieno šviesoforo.jimi jai vazinesi kaip senelis, tai gal ir sociai...
Tas atvejis, kada į mašiną silpnesniu varikliu įlipa balvonas ir spardo gazą, tuomet taip - mašina greit taps lavonu.
Iš kolegos klausimo jau galima susidaryt nuomonę, kad mašiną pirks ne skraidymui, o ramesniam ir ekonomiškam važiavimui. Nereikia skirstyti vairuotojų į "senelius" ir "šumacherius". Yra galybė tarpinių variantų.
Bėje, galėčiau duoti daugybę pavyzdžių, kada silpnesniu varikliu to pačio modelio mašinos dar rikiuotėje, o galingesniu - senai papjautos...
#35
Parašyta 2008 vasario 17 - 21:08
#36
Parašyta 2008 vasario 17 - 21:23
O mes Tau sakom - kad čia vienas iš tų atvejų, kai DYDIS nesvarbu ;)ziuriu mes nesusikalbam. as tau sakau 1.4 yra greiciau susidevintis nei 2.0, praktiskai nesvarbu kas vaziuos. ...
Pavyzdys su 1.3 ir 1.7 Opeliniais varikliais - nepagalvojai, kad variklio konstrukcija gali daugiau lemti nei dydis?
Argumentas apie detalių dydžius ir jų įtaką resursui tikrai šmaikštus, bet su realybe laaaabai mažai bendro turi.
OT bet va pagalvojau - kaip greitai visokie laikrodžiai ir kita mikrotechnika turėtų susidėvėti...
#37
Parašyta 2008 vasario 17 - 21:23
Kiek esi sudrožęs 1.4 ir kiek 2.0.Nemanau,kad verta dėl to diskutuotiziuriu mes nesusikalbam. as tau sakau 1.4 yra greiciau susidevintis nei 2.0, praktiskai nesvarbu kas vaziuos. duok zmogui kokiam tik nori lenktynininkui ar seneliui vistiek 1.4 tarnaus trumpiau tik tiek kad lenktynininkui 100kkm trumpiau tarnaus, o seneliui 20kkm trumpiau tarnaus! pagavai minti. as nesakau kad per 1metus varikli sudrosi as tik sakau kad trumpiau tarnaus nei 2.0.
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.
MO pinhole camera
#38
Parašyta 2008 vasario 17 - 21:32
...pastebėjau. Ir nekalbėkim, bo tuoj kas nors man įrodys, kad Žemė - čemodano formos...ziuriu mes nesusikalbam...
#39
Parašyta 2008 vasario 17 - 21:42
EUREKA !!! va tau ir atsakymas i visus klausimus. Kuo didesne kubatura tuo ilgiau nesusidrozia. O ir viskas is gyvenimo logiskai sutampa. Va pvz pas liutuka buvo 1.1 benzinas o pas mane 1.9 D tai mano va dar vaziuoja O pas wolkeri kokie 5 litrai po kapotu tai tas vaziuoja dar nuo tada kai as mazas buvau. Nu bet tai geras cia... A sita gi stormai, o jei pvz pas mane masina maza tai pas ja ir ratai, pusasiai, guoliai, kuro bakas, zibintai ir dar visko daug yra mazesni.. tai gal ir jie greiciau susideves? vo ple1.4hdi trumpiau tarnaus, nes pats padalvok ten stumokliai ir visa kita daug mazesni nei 2.0 tai ir susideves greiciau.
Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2008 vasario 17 - 21:43
#40
Parašyta 2008 vasario 17 - 22:17
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0