Buvo klausimas normalus užduotas, deja tamsta nežinau ką reiškia tie klebonžemiai ir panašiai.. Su dujomis nelabai esu užsiėmęs, todėl ir klausimai tokie.. Tai ką forumas reikalingas. Dėl registracijos, ačiū kad pasakei, pats žinojau, tik deja keičiant duomenis meta klaida, kad neatitinka formato, nežinau del ko..
GALIU PAKONSULTUOT DEL LPG IRANGOS
#261
Parašyta 2015 sausio 24 - 01:35
#262
Parašyta 2015 sausio 24 - 11:25
Buvo klausimas normalus užduotas, deja tamsta nežinau ką reiškia tie klebonžemiai ir panašiai.
Gal nuoroda padės, jei jau taip nežinai.
#263
Parašyta 2015 sausio 24 - 15:14
#264
Parašyta 2015 sausio 27 - 19:38
Kokį galite reduktorių pasiūlyti 4 kartos brc sequent 24 įrangai? Dabartinis yra Brc genius mb 1200, jo naujo kaina 250lt, kažkaip nusižiūrėjau tomasetto firmos gaminius, ar klystu? Ar geriausia dėti toks koks buvo? Dekui!
#265
Parašyta 2015 sausio 27 - 23:44
http://alreginta.lt/...&gid=16&cid=115
Yra rem. komplektų. Siunčia. Po perrinkimo reikia sureguliuot, bet naują taip pat reikia.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 27 - 23:45
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#266
Parašyta 2015 sausio 28 - 00:41
Žinau, kad yra, bet daug kas sako, kad neapsimoka jų perinkinėt, tiek Kaune, tiek Utenoje teiravausi, niekas nenori apsiimt, tik siūlo naują reduktorių. Dėl to ir ieškau naujo, ir nenoriu apsišaut su firma.
#267
Parašyta 2015 sausio 28 - 00:45
Maniškiai dujininkai sako, kad neverta pirkt naujo, nes perrinkus seną jis gaunasi kaip naujas.
O reguliuot reikia naujai perrinktą ir po maždaug 1000km kai prisidirba reduktorius.
#268
Parašyta 2015 sausio 28 - 13:55
#269
Parašyta 2015 sausio 28 - 19:47
Pasiskambink į Lauromą ir jie mielai viską paaiškins.
Forseti gali tai patvirtint
#270
Parašyta 2015 sausio 28 - 20:49
Dėkui, pasiteirausiu. Po rem komplekto jau per naujo reik kalibruoti įrangą?
#271
Parašyta 2015 sausio 29 - 15:08
Su Tomasetto trečius metus suku. Įranga pirmos kartos, šlanginė. Reduktorius kiekvieną žiemą kenčia darbą dujomis nuo pat užvedimo be jokių šildymų, ta prasme net prie -25C užvedęs iškart jungdavau į dujas.
Taip trečia žiema, jau pradėjo spyriotis po truputį, šaltą užgesinus nebesikuria (dujomis), šiek tiek padidėjo sąnaudos (nesuku galvos, nes nedaug), šaltas dujomis nesudegusiomis pasmirda (nes pats pariebinau mišinį, kad lengviau būtų su šaltu važiuoti), paskui sušilęs OK.
Pagal dujininkų ir kitų vairuotojų gasdinimus, tai tas reduktorius jau seniai turėtų būti gabalais išsitaškęs po kapotu ar bent jau prakiurus membrana, o jis vis dar kasdien dirba ir vežioja žmones ir krovinius.
Taip kad, viskas su Tomasetto normaliai.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 29 - 15:09
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#272
Parašyta 2015 sausio 29 - 16:50
O koki tomasetto reduktoriu pasiulytum 4 kartos irangai?
#273
Parašyta 2015 sausio 29 - 17:03
Nesu kompetetingas šioje srityje, kad galėčiau pasiūlyt.
Siūlau pasiskaitinėt parametrus saviškio BRC ir pagal juos pasirinkt kuo artimesnį modelį iš norimo gamintojo. Arba pasižiūrėt savo dujų įrangos, purkštukų techninius lapus ir pagal juose rastus duomenis pasirinkt. Bent jau aš taip daryčiau.
O šiaip tai, faktas, kad pas tikrus pas dujininkus pasiklausęs, sužinosi teisingiausiai. Gal nebūtinai bus optimalus sprendimas, bet bus daugiau šansų, kad viskas teisingai veiks.
O jei labai nesinori sukti galvą, tai susirasčiau, kur pigiau įsigyt tokį patį. Su tuo Tomasetto sutaupysi max pidisoką. Na, tai nėra labai dideli pinigai, kaip už ramybę.
O ana žinute norėjau tik pasakyt, kad, mano nuomone, Tomasetto nėra lievakas ir galima drąsiai dėti
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 29 - 17:06
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#274
Parašyta 2015 sausio 29 - 17:48
Gal ir desiu ta pati buvusi brc genius. Kaina 250lt, o tomasetto eina nuo 160 iki 200lt. Visvien kitas reduktorius, reiks ir sujungimus slangu perdaryt ir panasiai. O kas liecia rem komplekta tai nesuprantu. Klausiau kaune 007 servise, kaip jie sako neapsimoka jo perinkineti, o tik keisti nauju.
#275
Parašyta 2015 sausio 29 - 21:10
Gal ir desiu ta pati buvusi brc genius. Kaina 250lt, o tomasetto eina nuo 160 iki 200lt. Visvien kitas reduktorius, reiks ir sujungimus slangu perdaryt ir panasiai. O kas liecia rem komplekta tai nesuprantu. Klausiau kaune 007 servise, kaip jie sako neapsimoka jo perinkineti, o tik keisti nauju.
O tu pasiklausk pas ką sakiau
#276
Parašyta 2015 kovo 23 - 16:41
Nepamirškite kolegos vieno dalyko, dabartiniai benzinai, nebedirba taip paprastai ant DUJŲ... Paremti jie dyzelio veikimo principu, stovi aukšto slėgio siurbliai ir pan... Taip kad sukomplikuoja dujų statymą, ko pasekoje ima 100km 8 ltr dujų ir 2-3ltr benzino.
Aš pats asmeniškai tik už benziną, ale i 1,6 turbo (kalbu apie naujuosius PSA gaminius, analogas vagenu FSI) dujų neįdėsi už 700e... dujų įranga tokiam kainuoja nuo 1700e, tai kada atsipirkimas... Taigi, mano manymu, visu laiku geriausias motoras - 3,0V6 benzinas, simple kaip 2x2, 6 babinos, 6 zvakes, 4 lamdos... jokiu reguliatoriu ir panasiai...
Iš dyzeliokų, tai senieji 2,0HDi tikrai rimtas pirkinys, pigus eksploatavimas ir jei iskyla problemos, su situo motoru nera bedu jas rast ir pasalint. Best engine EVER
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 kovo 23 - 16:42
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#277
Parašyta 2015 kovo 23 - 20:41
galiu is savo darzo pasneketi.. kadangi Laimonas jau uzsimine apie fsi. turiu tfsi 147kw daugiau nei metai. prasukau jau 40000km. duju kaina tokiiam variklui 1000eu. nzn apie koki varikli kalbi kad 1700eu nemanau kad tiek kainuotu 3,2 . iiranga jau seniausiai atsipirko. stagui isleidus atnaujinima benzo sanaudos 1.5-2l benzo.duju pagal vazevima 6-10l. kaip as sakau tai galingas variklis su eilinio 2.0 variklio sanaudom. per tiek laiko prie variklio nekisau nagu. pakeiciau tik visas kaladeles ir rankinio varikliuka. kuri pats susitvarkiau.ai dar termostata,bet pasirodo jisbuvo geras. kaip iissiaikinau internete tai labai siplnai sylantis variklis.
dyzelis? sorry jis neman.idomumo delie skaiciavau jei mano ima vidruki paemus bendrai 10 (8duju 2 benzo) ir traktoriu 2.0 (103kw) su 7litrais simtui. tai su mano pigiau gaunas 1.5 eur 100km. aisku cia galima vartyti kad pasildyma ir pan . tas tiesa. bet vaziuojant trasoj apie tai negalvoji.
esu labai patenkintas pirkiniu
turetas 406 benzas su dujom irgi problemu nekele jokiu. pardaviau su 400000km rida. neaiaku ar ji dar buvo tikra
dyzzeli galeciau pirkti tik tuo atveju jei isgaleciau pirkti visiskai nauja arba beveik nauja. kaip kad zmonai buvau pirkes.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#278
Parašyta 2015 kovo 23 - 21:42
Neburtininkas, jei gali pasakyk tiksliai kaina 1.6THP motorui pvz Peugeot 308? As nekalbu apie HIBRIDA - "2litrai benzino + 8 litrai duju". As kalbu apie DUJU IRANGA kur nenaudoja BENZINO tuo metu kai dirba ant duju. Nes nu visiska pieva VISISKA pili ir benza ir dujas... Kaina su montavimu ir panasiai
Dabar in real, GOLFui TFSI 1.8 (turbininiam) vasara norejo deti zmogus dujas, kreipesi i viena Kauno kontora, paskaiciavo samata: 10300lt!!!!!! TAIP TAIP tai tokia kaina... Ir tai jokiu garantiju kad viskas veiks idealiai
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#279
Parašyta 2015 kovo 23 - 22:02
nu as nedujininkas. nepateiksiu tau kainyno.yra tie purkstukai kur stato vietoj benziniu ir vaziuoja tik dujom arba tik benzu. teko ir ciupineti. ten kaina ir gaunas kosmine.plius ta iranga lietuvoj labai greit byra.
kas del golfo. tai nzn kur kreipes. as pries pirkdamas masina daug domiejaus su daug kontoru kontaktavau.tingiu googlinti bet at ten tas 1.8 kartais ne tsi vadinas?
pasakytum variklio koda pasakyciau kas dedas ir kiek kainuotu.del garantiju as irgi visu klausiau,bet visi tik gudriai issivartydavo. galiausiai apsieme mano dujininkas deti tai nebereikejo man jokiu garantiju.
sakai pieva pilti ir benza ir dujas? nu bet delto pili reciau dujas. ir kartais benzo baka. nejauciu jokio skirtumo su duju baku nuvaziuoju iki 1000km ipili baka ir uzmirsti jei tik i darba ir po vieta malies
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#280
Parašyta 2015 kovo 23 - 22:12
nu as nedujininkas. nepateiksiu tau kainyno.yra tie purkstukai kur stato vietoj benziniu ir vaziuoja tik dujom arba tik benzu. teko ir ciupineti. ten kaina ir gaunas kosmine.plius ta iranga lietuvoj labai greit byra.
kas del golfo. tai nzn kur kreipes. as pries pirkdamas masina daug domiejaus su daug kontoru kontaktavau.tingiu googlinti bet at ten tas 1.8 kartais ne tsi vadinas?
pasakytum variklio koda pasakyciau kas dedas ir kiek kainuotu.del garantiju as irgi visu klausiau,bet visi tik gudriai issivartydavo. galiausiai apsieme mano dujininkas deti tai nebereikejo man jokiu garantiju.
sakai pieva pilti ir benza ir dujas? nu bet delto pili reciau dujas. ir kartais benzo baka. nejauciu jokio skirtumo su duju baku nuvaziuoju iki 1000km ipili baka ir uzmirsti jei tik i darba ir po vieta malies
Gal ir TSi, dabar jau nebepasakysiu, nes pardave ta masina, nes per metus i remonta sukiso 7000lt, keite du kartus velenelius ar kazka pansaus... Sake visi servisai kad cia VW praliotas tas variklis ir naujuosiuose vaginose jau taip nebera...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0