Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie 406 HDi "plaukiojantį" smagratį ir sankabą


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 112

#61 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2012 kovo 08 - 11:40

Ar gali buti kad "kalatojantis" garsas ryte ant salto variklio - sankabos eros pabaiga?

Nes poto kai isyla variklis viskas norma tik "Svirpimas" lieka.. nu bet cia jau senai, ispaudus sankaba dingsta svirpliai visi..

Tai, kas nors zinot? :o

jei ant šaltos kalatojasi reiškias ruoškis smagračio keitimui po kiek laiko, na aišku ir tada matysi kokia ir sankaba pas tave
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#62 VidasM

VidasM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406c

Parašyta 2012 kovo 09 - 09:29

patikslinsiu info savo bedos, ant salto variklio kazkoks "kalenimasis, nesvarus dirbimas toks, svirpimas kai ziogo.." girdisi... ispaudus sankaba dingsta, viskas vyksta ant laisvu apsuku. Begiai persijungia labai lengvai ir beveik be jokiu strigimu, ant penkto begio is vietos bandant vaziuot auto juda letai be jokiu garsu, virpesiu ar bildesiu... Pavazinejus iki darbines temperaturos garsai prislobsta. Any ideas? :blink: :hmm:
  • 0

#63 VidasM

VidasM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406c

Parašyta 2012 kovo 12 - 14:00

patikslinsiu info savo bedos, ant salto variklio kazkoks "kalenimasis, nesvarus dirbimas toks, svirpimas kai ziogo.." girdisi... ispaudus sankaba dingsta, viskas vyksta ant laisvu apsuku.

Begiai persijungia labai lengvai ir beveik be jokiu strigimu, ant penkto begio is vietos bandant vaziuot auto juda letai be jokiu garsu, virpesiu ar bildesiu...


Pavazinejus iki darbines temperaturos garsai prislobsta.

Any ideas?
:blink: :hmm:

tai nieks nezino? :blink:
  • 0

#64 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 kovo 12 - 15:24

patikslinsiu info savo bedos, ant salto variklio kazkoks "kalenimasis, nesvarus dirbimas toks, svirpimas kai ziogo.." girdisi... ispaudus sankaba dingsta, viskas vyksta ant laisvu apsuku.

Begiai persijungia labai lengvai ir beveik be jokiu strigimu, ant penkto begio is vietos bandant vaziuot auto juda letai be jokiu garsu, virpesiu ar bildesiu...


Pavazinejus iki darbines temperaturos garsai prislobsta.

Any ideas?
:blink:  :hmm:

tai nieks nezino? :blink:

idejos tokios kad vazhiuosi ir vazhiuosi, o jei nori ieshkoti slieku ant asfalto prashom, kishk pinigus keisk, bet efekto nepamatysi apaart kad dings mazhas svirpliukas. kurio kaina grubiai 1000-1500 lt.
siulau neukti smegenu ir vazhineti toliau
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#65 VidasM

VidasM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406c

Parašyta 2012 kovo 14 - 13:37

patikslinsiu info savo bedos, ant salto variklio kazkoks "kalenimasis, nesvarus dirbimas toks, svirpimas kai ziogo.." girdisi... ispaudus sankaba dingsta, viskas vyksta ant laisvu apsuku.

Begiai persijungia labai lengvai ir beveik be jokiu strigimu, ant penkto begio is vietos bandant vaziuot auto juda letai be jokiu garsu, virpesiu ar bildesiu...


Pavazinejus iki darbines temperaturos garsai prislobsta.

Any ideas?
:blink:  :hmm:

tai nieks nezino? :blink:

idejos tokios kad vazhiuosi ir vazhiuosi, o jei nori ieshkoti slieku ant asfalto prashom, kishk pinigus keisk, bet efekto nepamatysi apaart kad dings mazhas svirpliukas. kurio kaina grubiai 1000-1500 lt.
siulau neukti smegenu ir vazhineti toliau

aciu uz patarima, as juo ir vadovaujuos dabar :good: :clap:
  • 0

#66 Baranke

Baranke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 240
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Šeimamobilis C-MAX

Parašyta 2012 kovo 14 - 20:32

patikslinsiu info savo bedos, ant salto variklio kazkoks "kalenimasis, nesvarus dirbimas toks, svirpimas kai ziogo.." girdisi... ispaudus sankaba dingsta, viskas vyksta ant laisvu apsuku.

Begiai persijungia labai lengvai ir beveik be jokiu strigimu, ant penkto begio is vietos bandant vaziuot auto juda letai be jokiu garsu, virpesiu ar bildesiu...


Pavazinejus iki darbines temperaturos garsai prislobsta.

Any ideas?
:blink: :hmm:

Tokios pačios bėdos, bet stengiuosi nekreipti į jas dėmesio. Kaip ir kolega patarė (:
  • 0
|Be yourself. Inspire others|

#67 VidasM

VidasM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406c

Parašyta 2012 kovo 15 - 09:42

patikslinsiu info savo bedos, ant salto variklio kazkoks "kalenimasis, nesvarus dirbimas toks, svirpimas kai ziogo.." girdisi... ispaudus sankaba dingsta, viskas vyksta ant laisvu apsuku.

Begiai persijungia labai lengvai ir beveik be jokiu strigimu, ant penkto begio is vietos bandant vaziuot auto juda letai be jokiu garsu, virpesiu ar bildesiu...


Pavazinejus iki darbines temperaturos garsai prislobsta.

Any ideas?
:blink:  :hmm:

Tokios pačios bėdos, bet stengiuosi nekreipti į jas dėmesio. Kaip ir kolega patarė (:

Kiek laiko jau? Pas mane kazkur 6 menesiai :)
  • 0

#68 diodas

diodas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 HDi 2.0 2004

Parašyta 2012 kovo 18 - 21:53

Lygiai prieš du metus retkarčiais išgirsdavau tą "svirplio" dainelę. Po metų ji dingo, bet jau buvau įspėtas, kad sankaba į pabaigą. Prieš mėnesį jau pradėjo buksuoti trečiu ir aukštesniu bėgiu. Taip kad, dar du metus pavažinėjau. Važinėju labai gražiai ir ramiai, tai gal todėl dar du metus ir ištraukiau. Šiuo metu ruošiuos keisti smagratį. Jei kas galit, parašykit, ką šiais laikais darėte-darote? Keičiate į 66kW modelio smagratį su sankaba, keičiate į taip vadinamą plaukiojančio smagračio pakaitalą ar dar kokius variantus? Ačiū iš anksto :)
  • 0

#69 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 kovo 18 - 22:16

Lygiai prieš du metus retkarčiais išgirsdavau tą "svirplio" dainelę. Po metų ji dingo, bet jau buvau įspėtas, kad sankaba į pabaigą. Prieš mėnesį jau pradėjo buksuoti trečiu ir aukštesniu bėgiu. Taip kad, dar du metus pavažinėjau. Važinėju labai gražiai ir ramiai, tai gal todėl dar du metus ir ištraukiau. Šiuo metu ruošiuos keisti smagratį. Jei kas galit, parašykit, ką šiais laikais darėte-darote? Keičiate į 66kW modelio smagratį su sankaba, keičiate į taip vadinamą plaukiojančio smagračio pakaitalą ar dar kokius variantus? Ačiū iš anksto :)

o tu jau isitikines kad jau smagraciui batai?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#70 diodas

diodas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 HDi 2.0 2004

Parašyta 2012 kovo 18 - 22:19

Tikrai ne :mellow: Tiesiog man taip prieš metus sakė servise, kad kol nebūksuoja, tol važiuok, o paskui keisi smagratį. Bet kol neišardei, tol juk nesužinosi <_<
  • 0

#71 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 kovo 18 - 22:58

sankaba sudaro 4 dalys: smagratis, diskatorisu, diskas ir guolis. del buksavimo dazhniausiai kaltas diskas(antdeklai) ishmynima organizuoja guolis ir diskatorius. Sankabos gedima ir gali sudaryti visi 4 komponentai arba tik vienas. Kiek kartu yra buve kai zhmogus jau pasiruoshes ishtashkyti(tikrai ishtashkyti 2000 lt) keisdamas viska o jam pakeiti tik guoli ar diska, ar blogiausiau atveju 3 daliu komplekta(diska diskatoriu ir guoli) nekeiciant smagracio . sutaupo zhmogenas gera 1000-1500 lt ir buna patenkintas :) Pirmiausiai siulau ardyti o tada tik keisti subyrejusias dalis. Aishku kievienas servizas(shudarankiu servizas) siulo keisti viska! taip apsidraudzhiant. Bet kam viska keisti kai nereikia visko keisti :) Man kaip detaliu paradvejui aishku lieka pelno daugiau nuo visu daliu. Bet ish zhmogishkos puses visada sakau pirma ardom, tada zhiurim ka perkam ;) Ar tik diska, ar tik guoli ar visa kompelkta.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#72 Svečias_lexa3_*

Svečias_lexa3_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 kovo 19 - 20:52

Lygiai prieš du metus retkarčiais išgirsdavau tą "svirplio" dainelę. Po metų ji dingo, bet jau buvau įspėtas, kad sankaba į pabaigą. Prieš mėnesį jau pradėjo buksuoti trečiu ir aukštesniu bėgiu. Taip kad, dar du metus pavažinėjau. Važinėju labai gražiai ir ramiai, tai gal todėl dar du metus ir ištraukiau. Šiuo metu ruošiuos keisti smagratį. Jei kas galit, parašykit, ką šiais laikais darėte-darote? Keičiate į 66kW modelio smagratį su sankaba, keičiate į taip vadinamą plaukiojančio smagračio pakaitalą ar dar kokius variantus? Ačiū iš anksto :)

dek 66 kw smagraty, ir sankabos komplekta 66kw,ir vaziuosi pamirsi kad keitei ,cia sakys kad nelaikys ,prabuksuos ,ar indeklus prasuks ,cia yra visiskos nesamones, viskas 66 kw tikrai laiko isbandyta ir ne vienam,ir nevien peugeot,toyota audi ,t.t.t
  • 0

#73 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 kovo 19 - 23:01

dek 66 kw smagraty, ir sankabos komplekta 66kw,ir vaziuosi pamirsi kad keitei ,cia sakys kad nelaikys ,prabuksuos ,ar indeklus prasuks ,cia yra visiskos nesamones, viskas 66 kw tikrai laiko isbandyta ir ne vienam,ir nevien peugeot,toyota audi ,t.t.t

dar vienas, nu kam ta smagrati deti jei smagratis viskas chiki piki :doh:
kam ji keisti kai jis geras? vat servizstai ri daliu pardavejai ish tokiu kaip tu ir gyvena. KAm smagrati keisti jei jis geras? keiti tik kita visa komplekta o smagracio nelieti.
KAip ir sakiau pirma ardom tada keichiam ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#74 Svečias_lexa3_*

Svečias_lexa3_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 kovo 20 - 20:02

dar vienas, nu kam ta smagrati deti jei smagratis viskas chiki piki :doh:
kam ji keisti kai jis geras? vat servizstai ri daliu pardavejai ish tokiu kaip tu ir gyvena. KAm smagrati keisti jei jis geras? keiti tik kita visa komplekta o smagracio nelieti.
KAip ir sakiau pirma ardom tada keichiam ;)

dar vienas skaityk klausimus ir atsakymus paskui cia stumk
  • 0

#75 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2012 rugsėjo 23 - 18:22

Kadangi galvoju sankabos + smagracio keitima i neplaukiojanti varianta, tai perskaiciau visas temas apie tai, bet neradau tiksliu atsakymu i iskilusius klausimus. Todel prikelsiu sita sena tema. Zodziu, supratau, kad smagratis nuo 66 kw pas mane (80 kw) turetu tikt. Taciau pats sankabos komplektas - ne. Nes pas 80 kw atvirkstine, o 66 kw - ne. Dar kazkur radau kazka minint 11 mm atstumo skirtuma tarp kazkuriu daliu. Pataisykit, jei ne taip supratau. Zodziu butu klausimas toks: ar viskas teisingai susides ir veiks, jei paimsiu is 66 kw smagrati + 3 daliu komplekta (diskas, diskatorius, isminamasis) is VALEO 4 daliu rinkinuko (ten paprastas smagratis, kodas: 835001). Klausiu, nes niekur neradau paminetu detaliu kodu, kuriuos reikia derint. Taip pat yra klausimas: ar 66 kw smagratis tikrai 100% tinka? Vienam komentare forume radau, kad dantu skaicius 1 dantim skiriasi. Ar tikrai taip yra? O jei yra, tai ar gali tikt? Suprantu, kad klausiu gana tikslios informacijos, bet prasau, parasyt tiksliai zinancius. Manau be manes padekos dar daug zmoniu :)
  • 0

#76 Qlimaxs

Qlimaxs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 rugsėjo 23 - 18:49

sveiki, siandien pas mane peugeot 406 hdi pasireiske kazkoks man neregetas, negirdetas gedimas, vaziuojant iki 2k apsuku viskas normaliai, o kai pakeli iki 2.5k atsiranda kazkokia vibracija, tai buna su kiekviena pavara, bet pakelus apsukas daugiau dingsta vibracija, ji buna tik kol pereini 2.5k riba, stovincia masina gazuojant jokios vibracijos nera, vienas zmogus sake kad gali buti prasidejas sankabos gedimas, ar taip gali buti del sankabos? pavaros ir masinos trauka viskas gerai, vaziuoja kaip ir anksciau :blink:
  • 0

#77 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2012 rugsėjo 23 - 20:12

Kadangi galvoju sankabos + smagracio keitima i neplaukiojanti varianta, tai perskaiciau visas temas apie tai, bet neradau tiksliu atsakymu i iskilusius klausimus. Todel prikelsiu sita sena tema.

Zodziu, supratau, kad smagratis nuo 66 kw pas mane (80 kw) turetu tikt. Taciau pats sankabos komplektas - ne. Nes pas 80 kw atvirkstine, o 66 kw - ne. Dar kazkur radau kazka minint 11 mm atstumo skirtuma tarp kazkuriu daliu. Pataisykit, jei ne taip supratau. Zodziu butu klausimas toks: ar viskas teisingai susides ir veiks, jei paimsiu is 66 kw smagrati + 3 daliu komplekta (diskas, diskatorius, isminamasis) is VALEO 4 daliu rinkinuko (ten paprastas smagratis, kodas: 835001). Klausiu, nes niekur neradau paminetu detaliu kodu, kuriuos reikia derint.

Taip pat yra klausimas: ar 66 kw smagratis tikrai 100% tinka? Vienam komentare forume radau, kad dantu skaicius 1 dantim skiriasi. Ar tikrai taip yra? O jei yra, tai ar gali tikt?

Suprantu, kad klausiu gana tikslios informacijos, bet prasau, parasyt tiksliai zinancius. Manau be manes padekos dar daug zmoniu :)

jeigu desi shita 835001 viskas tiks, nieko nereikes daryti.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#78 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2012 rugsėjo 23 - 20:37

Dekui uz tikslu ir greita atsakyma :beer:
  • 0

#79 Qlimaxs

Qlimaxs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2012 rugsėjo 23 - 20:40

tai kokie simptonai pasireiskia jei sugenda smagratis? pas mane sankaba nebuksuoja, pavaros gerai junginejasi, kai salta svirpliu ciauskejimas girdisi, bet pasilus dingsta viskas, as galvojau kad tie ciauskejimai del ytempeju pagrindinio dirzo, ar cia del smagracio?
  • 0

#80 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2012 rugsėjo 24 - 07:04

Kadangi galvoju sankabos + smagracio keitima i neplaukiojanti varianta, tai perskaiciau visas temas apie tai, bet neradau tiksliu atsakymu i iskilusius klausimus. Todel prikelsiu sita sena tema.

Zodziu, supratau, kad smagratis nuo 66 kw pas mane (80 kw) turetu tikt. Taciau pats sankabos komplektas - ne. Nes pas 80 kw atvirkstine, o 66 kw - ne. Dar kazkur radau kazka minint 11 mm atstumo skirtuma tarp kazkuriu daliu. Pataisykit, jei ne taip supratau. Zodziu butu klausimas toks: ar viskas teisingai susides ir veiks, jei paimsiu is 66 kw smagrati + 3 daliu komplekta (diskas, diskatorius, isminamasis) is VALEO 4 daliu rinkinuko (ten paprastas smagratis, kodas: 835001). Klausiu, nes niekur neradau paminetu detaliu kodu, kuriuos reikia derint.

Taip pat yra klausimas: ar 66 kw smagratis tikrai 100% tinka? Vienam komentare forume radau, kad dantu skaicius 1 dantim skiriasi. Ar tikrai taip yra? O jei yra, tai ar gali tikt?

Suprantu, kad klausiu gana tikslios informacijos, bet prasau, parasyt tiksliai zinancius. Manau be manes padekos dar daug zmoniu :)

jeigu desi shita 835001 viskas tiks, nieko nereikes daryti.

Dar klausimelis: o balansuot reikia viska sudejus?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0