Gaudo kuro sistema ora
#1
Posted 2007 February 13 - 18:59
#2 Svečias_niccollas_*
Posted 2007 February 13 - 19:31
Edited by niccollas, 2007 February 13 - 19:32.
#3
Posted 2007 February 13 - 19:47
#4 Svečias_205 Tomas 405_*
Posted 2007 February 13 - 20:01
#5
Posted 2007 February 13 - 21:19
Tik filtra keiciau, ir slangutes. Dar buvau atbulini voztuva istraukes nes per ji kuras lasejo ir galvojau kad per ten ora traukia, norejau gumini monzeta pakeisti, bet tokio specializuotoj parduotuvei nerado, tai pastaciau ant hermetiko, kuras nebelasa, bet oras vistiek per kazkur patenka.O pries tai neardei nieko?
Edited by mindzius, 2007 February 13 - 21:22.
#6
Posted 2007 February 13 - 21:29
#7
Posted 2007 February 13 - 21:43
Suskirsciau i du etapus:atjunginek tam tikrais atstumais-suskirstyk visa trasa i kokias 3-4 dalis ir kiekviena suntuok permatoma slangute, tik taip rasi zona kuri leidzia, o paskui ta zona atidziau tyrinek...bet cia daug ardymo.....
1. nuo rankines pompos iki filtro dezutes (oro nesimato);
2. Nuo Filtro iki ASKS (pastovejus arba katik uzvedus slangele buna pilna burbulu, varikliui padirbus burbulu kiekis sumazeja, bet vistiek islieka);
Taigi darau prielaida kad oras patenka kazkur per kuro filtro bloka
Noretusi tiksliai nustatyti kas kaltas, tai greitai sutvarkyti ir ramiam vazineti toliau, o viska is pagrindu ardyti tokiu oru nesinori.
Klausimas: ar yra kokiu neigiamu pasekmiu varikliui (kuro siurbliui), vazinejant su ora gaudancia sistena, nes variklis dirba tolygiai tiek ant laisvu apsuku, tiek vaziuojant?[B]
#8
Posted 2007 February 13 - 22:26
#9
Posted 2007 February 14 - 18:18
Jei tingi krapstyt saltu oru ir t.t., pastatyk atgalines eigos voztuveli( 15-30Lt pagal diam) uz gumines kriauses ir baigsis visos bedos. Atsilus orui galesi, jei bus noro, toliau zaisti su skaidriomis slangutemis.Gaudo kuro sistema ora, tai labai gerai matosi sudejus skaidrias slangeles, ypac toji pilna oro slangute kuri eina is filtro dezutes i ASKS. gal yra kokiu patikimu budu kaip nustatyti pro kur tas oras papuola, ar tiesiog keiti visas gumeles, kuriu man parduotuvej surasti nepavyko. Tai tapo labai aktualu kai variklis nenori is puses apsisukimo kurtis, o akumas nenori daugiau 3 kartu sukti.
Variklis standartinis 1,9TD
#10
Posted 2007 February 14 - 20:55
BRATKA!!!!!!!!!!!!!! pas mane baigesi si prablema, kai pakeiciau visas kuro slangutes (na, tik tas kur po kapotu) ir kuro filtro visa korpusa.as irgi vargstu tuo klausimu. is pradziu pradejo kristi apsukos vaziuojant normaliu greiciu, prie sviesoforo gesti ant laisvu ir t.t galvojau kad kuro filtras uzsineses, pakeiciau ir vis tiek tas pats. kai turejau 205D, tai ora pas ji gaude pro pompikes, su kuria ranka uzsipumpina kuras i filtra, membrana, tai keiciau visa virsu ir baigesi nesamones
.LS. Peugeot 205 CJ/GTi 1.9 '94/'92, Opel Monza 3.0 '84, (dar 2 Peugeot 205, vienas bendzas, kitas dyzelis), Kaunas
Reikalingi.lt FotoManija.lt
#11
Posted 2007 February 15 - 13:26
Atgalines eigos voztuvelis yra imontuotas tuoj juodoj filtro dezutej, prie tos vietos kur ateina kuro slangute.(ir manau jis veikia nes nuemus slangute kuras atgal nebega). Tai kam statyti dar viena voztuva?Jei tingi krapstyt saltu oru ir t.t., pastatyk atgalines eigos voztuveli( 15-30Lt pagal diam) uz gumines kriauses ir baigsis visos bedos. Atsilus orui galesi, jei bus noro, toliau zaisti su skaidriomis slangutemis.
#12
Posted 2007 February 16 - 10:52
Galbut Tavo variante tai ir yra.Mano citrinoje, filtre voztuvo tikrai nebuvo ir tam, kad panaikinti oro gaudyma nuo gumines kriauses iki kuro siurblio- pastaciau voztuveli.Patikek, beda dingo, o taip zaidimas buvo ilgas ir nesekmingas.Na, nebent pasikeistum visas gumines slangeles ir uzverzimus...Atgalines eigos voztuvelis yra imontuotas tuoj juodoj filtro dezutej, prie tos vietos kur ateina kuro slangute.(ir manau jis veikia nes nuemus slangute kuras atgal nebega). Tai kam statyti dar viena voztuva?
#13
Posted 2007 February 19 - 08:20
#14
Posted 2007 February 19 - 08:40
Siurblys gali prisikvėpuot, bet paprastai tai pradeda matytis plika akimi, nes prakaituot pradeda. Jeigu yra galimybė, tai pabandyt obratkę kokią nors uždėt permatomą, tada bus viskas aišku.Taigi pakeiciau slanges permatomomis, jokio oro iki Pacio siurblio nera, bet variklis vistiek nedirba.
Kiek kainuoja purkstukai?
p.s. gal pats kuro siurblys prisikvepuoja oro?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Posted 2007 February 19 - 08:44
Vat tame ir esme kad neprakaituoja.Siurblys gali prisikvėpuot, bet paprastai tai pradeda matytis plika akimi, nes prakaituot pradeda. Jeigu yra galimybė, tai pabandyt obratkę kokią nors uždėt permatomą, tada bus viskas aišku.Taigi pakeiciau slanges permatomomis, jokio oro iki Pacio siurblio nera, bet variklis vistiek nedirba.
Kiek kainuoja purkstukai?
p.s. gal pats kuro siurblys prisikvepuoja oro?
Kur tas Vytas su savo Valvoline, sugunde ir paliko
#16
Posted 2007 February 19 - 08:44
nu blin, cia gal koks virusas siauciap.s. gal pats kuro siurblys prisikvepuoja oro?
Man po savaitgaliniu tyrimu ir analizu irgi tokia isvada gime zaidziau su skaidriom slangutem, tai iki pat siurblio oro niekur negaudo, o uz siurblio gryztamoji jau su burbuliukais bega. pakeiciau nuo purkstuku visas gryztamosiuos slangutes ir nieko dar biski pasiknisiu ir kogero nuspresiu siurbly keist
#17
Posted 2007 February 19 - 12:08
Man ir pakeitus siurbli bet netolygiai dirba kaip ir su senuoju siurbliu, reik kapatytis toliau, gal koks dacikas gryba pjauna.nu blin, cia gal koks virusas siaucia
Man po savaitgaliniu tyrimu ir analizu irgi tokia isvada gime zaidziau su skaidriom slangutem, tai iki pat siurblio oro niekur negaudo, o uz siurblio gryztamoji jau su burbuliukais bega. pakeiciau nuo purkstuku visas gryztamosiuos slangutes ir nieko dar biski pasiknisiu ir kogero nuspresiu siurbly keist
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#18
Posted 2007 February 19 - 12:59
Gali alkūninio veleno apsukų daviklis grybą pjaut. Kitas dalykas, ar kompas klaidų nemėto?Man ir pakeitus siurbli bet netolygiai dirba kaip ir su senuoju siurbliu, reik kapatytis toliau, gal koks dacikas gryba pjauna.
Edited by Darka, 2007 February 19 - 12:59.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19
Posted 2007 February 19 - 13:04
Gal gali apibudint kuris jis yr kad nereiktu visu pasikeist.Gali alkūninio veleno apsukų daviklis grybą pjaut. Kitas dalykas, ar kompas klaidų nemėto?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#20
Posted 2007 February 19 - 13:37
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users