Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Gaudo kuro sistema ora


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 65

#1 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2007 vasario 13 - 18:59

Gaudo kuro sistema ora, tai labai gerai matosi sudejus skaidrias slangeles, ypac toji pilna oro slangute kuri eina is filtro dezutes i ASKS. gal yra kokiu patikimu budu kaip nustatyti pro kur tas oras papuola, ar tiesiog keiti visas gumeles, kuriu man parduotuvej surasti nepavyko. Tai tapo labai aktualu kai variklis nenori is puses apsisukimo kurtis, o akumas nenori daugiau 3 kartu sukti. Variklis standartinis 1,9TD
  • 0
Viska dauzantis :).

#2 Svečias_niccollas_*

Svečias_niccollas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 vasario 13 - 19:31

atjunginek tam tikrais atstumais-suskirstyk visa trasa i kokias 3-4 dalis ir kiekviena suntuok permatoma slangute, tik taip rasi zona kuri leidzia, o paskui ta zona atidziau tyrinek...bet cia daug ardymo.....

Šį pranešimą redagavo niccollas: 2007 vasario 13 - 19:32

  • 0

#3 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2007 vasario 13 - 19:47

O pries tai neardei nieko?
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#4 Svečias_205 Tomas 405_*

Svečias_205 Tomas 405_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 vasario 13 - 20:01

as irgi vargstu tuo klausimu. is pradziu pradejo kristi apsukos vaziuojant normaliu greiciu, prie sviesoforo gesti ant laisvu ir t.t galvojau kad kuro filtras uzsineses, pakeiciau ir vis tiek tas pats. kai turejau 205D, tai ora pas ji gaude pro pompikes, su kuria ranka uzsipumpina kuras i filtra, membrana, tai keiciau visa virsu ir baigesi nesamones
  • 0

#5 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2007 vasario 13 - 21:19

O pries tai neardei nieko?

Tik filtra keiciau, ir slangutes. Dar buvau atbulini voztuva istraukes nes per ji kuras lasejo ir galvojau kad per ten ora traukia, norejau gumini monzeta pakeisti, bet tokio specializuotoj parduotuvei nerado, tai pastaciau ant hermetiko, kuras nebelasa, bet oras vistiek per kazkur patenka.

Šį pranešimą redagavo mindzius: 2007 vasario 13 - 21:22

  • 0
Viska dauzantis :).

#6 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2007 vasario 13 - 21:29

Pas mane irgi kazkokios nesamones darosi, irgi itariu ora. Variklis uzsikuria spol abaroto, bet po kokios sekundes ima visas drebeti ir vos dirba, jei salciau tai ir uzgesta. Iki pompikes (kriauses) kuras ateina be oro. Ar gali oras atsirast paciamia kuro filtre? O gal tokie simptomai susije su purkstuku myzimu? Tuo metu kai variklis purtosi, per dusliara iseina baltai melsvi dumai. Kai variklis prasidirba, buna viskas tvarkoj. Beja, variklis 1,9 TDin :)
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#7 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2007 vasario 13 - 21:43

atjunginek tam tikrais atstumais-suskirstyk visa trasa i kokias 3-4 dalis ir kiekviena suntuok permatoma slangute, tik taip rasi zona kuri leidzia, o paskui ta zona atidziau tyrinek...bet cia daug ardymo.....

Suskirsciau i du etapus:
1. nuo rankines pompos iki filtro dezutes (oro nesimato);
2. Nuo Filtro iki ASKS (pastovejus arba katik uzvedus slangele buna pilna burbulu, varikliui padirbus burbulu kiekis sumazeja, bet vistiek islieka);
Taigi darau prielaida kad oras patenka kazkur per kuro filtro bloka
Noretusi tiksliai nustatyti kas kaltas, tai greitai sutvarkyti ir ramiam vazineti toliau, o viska is pagrindu ardyti tokiu oru nesinori.
Klausimas: ar yra kokiu neigiamu pasekmiu varikliui (kuro siurbliui), vazinejant su ora gaudancia sistena, nes variklis dirba tolygiai tiek ant laisvu apsuku, tiek vaziuojant?[B]
  • 0
Viska dauzantis :).

#8 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 vasario 13 - 22:26

filtro dezutes dangtelis sandariai prisiverzia? kad guma prie filtro elemento ne siaip sau ideta, tikriausiai zinai. B) as 309-tam keiciau slangeles i naujas atkarpoje nuo vamzdelio iki filtro dezutes. tai buvau nustebes kaip lengvai nusieme plastmasinis perejimas L formos per kuri slangute jungiasi prie filtro dezutes... net keista kaip nelasejo per ten saliarka... o ar gaudo ora - paprasta patikrinti. po nakties pries kuriant pabandyti papumpuoti. jei prisirenka oro, labai gerai girdisi kaip burbuliukai issivaiksto per ta automatini nuorintoja.
  • 0

#9 Tau

Tau
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 120
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P 5008 HDI

Parašyta 2007 vasario 14 - 18:18

Gaudo kuro sistema ora, tai labai gerai matosi sudejus skaidrias slangeles, ypac toji pilna oro slangute kuri eina is filtro dezutes i ASKS. gal yra kokiu patikimu budu kaip nustatyti pro kur tas oras papuola, ar tiesiog keiti visas gumeles, kuriu man parduotuvej surasti nepavyko. Tai tapo labai aktualu kai variklis nenori is puses apsisukimo kurtis, o akumas nenori daugiau 3 kartu sukti.
Variklis standartinis 1,9TD

Jei tingi krapstyt saltu oru ir t.t., pastatyk atgalines eigos voztuveli( 15-30Lt pagal diam) uz gumines kriauses ir baigsis visos bedos. Atsilus orui galesi, jei bus noro, toliau zaisti su skaidriomis slangutemis.
  • 0

#10 quattro.lukas

quattro.lukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 93
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ+Peugeot 205 GTI, Opel Monza

Parašyta 2007 vasario 14 - 20:55

as irgi vargstu tuo klausimu. is pradziu pradejo kristi apsukos vaziuojant normaliu greiciu, prie sviesoforo gesti ant laisvu ir t.t galvojau kad kuro filtras uzsineses, pakeiciau ir vis tiek tas pats. kai turejau 205D, tai ora pas ji gaude pro pompikes, su kuria ranka uzsipumpina kuras i filtra, membrana, tai keiciau visa virsu ir baigesi nesamones

BRATKA!!!!!!!!!!!!!! :beer: :P pas mane baigesi si prablema, kai pakeiciau visas kuro slangutes (na, tik tas kur po kapotu) ir kuro filtro visa korpusa. :blink:
  • 0
remontuoju masiniukus, Kaunas

.LS. Peugeot 205 CJ/GTi 1.9 '94/'92, Opel Monza 3.0 '84, (dar 2 Peugeot 205, vienas bendzas, kitas dyzelis), Kaunas
Nuotrauka

Reikalingi.lt FotoManija.lt

#11 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2007 vasario 15 - 13:26

Jei tingi krapstyt saltu oru ir t.t., pastatyk atgalines eigos voztuveli( 15-30Lt pagal diam) uz gumines kriauses ir baigsis visos bedos. Atsilus orui galesi, jei bus noro, toliau zaisti su skaidriomis slangutemis.

Atgalines eigos voztuvelis yra imontuotas tuoj juodoj filtro dezutej, prie tos vietos kur ateina kuro slangute.(ir manau jis veikia nes nuemus slangute kuras atgal nebega). Tai kam statyti dar viena voztuva? :unsure:
  • 0
Viska dauzantis :).

#12 Tau

Tau
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 120
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P 5008 HDI

Parašyta 2007 vasario 16 - 10:52

Atgalines eigos voztuvelis yra imontuotas tuoj juodoj filtro dezutej, prie tos vietos kur ateina kuro slangute.(ir manau jis veikia nes nuemus slangute kuras atgal nebega). Tai kam statyti dar viena voztuva? :unsure:

Galbut Tavo variante tai ir yra.Mano citrinoje, filtre voztuvo tikrai nebuvo ir tam, kad panaikinti oro gaudyma nuo gumines kriauses iki kuro siurblio- pastaciau voztuveli.Patikek, beda dingo, o taip zaidimas buvo ilgas ir nesekmingas.Na, nebent pasikeistum visas gumines slangeles ir uzverzimus...
  • 0

#13 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2007 vasario 19 - 08:20

Taigi pakeiciau slanges permatomomis, jokio oro iki Pacio siurblio nera, bet variklis vistiek nedirba. Kiek kainuoja purkstukai? :blush: p.s. gal pats kuro siurblys prisikvepuoja oro?
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#14 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 vasario 19 - 08:40

Taigi pakeiciau slanges permatomomis, jokio oro iki Pacio siurblio nera, bet variklis vistiek nedirba.
Kiek kainuoja purkstukai? :blush:
p.s. gal pats kuro siurblys prisikvepuoja oro?

Siurblys gali prisikvėpuot, bet paprastai tai pradeda matytis plika akimi, nes prakaituot pradeda. Jeigu yra galimybė, tai pabandyt obratkę kokią nors uždėt permatomą, tada bus viskas aišku.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#15 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2007 vasario 19 - 08:44

Taigi pakeiciau slanges permatomomis, jokio oro iki Pacio siurblio nera, bet variklis vistiek nedirba.
Kiek kainuoja purkstukai?  :blush:
p.s. gal pats kuro siurblys prisikvepuoja oro?

Siurblys gali prisikvėpuot, bet paprastai tai pradeda matytis plika akimi, nes prakaituot pradeda. Jeigu yra galimybė, tai pabandyt obratkę kokią nors uždėt permatomą, tada bus viskas aišku.

Vat tame ir esme kad neprakaituoja.
Kur tas Vytas su savo Valvoline, sugunde ir paliko :)
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#16 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2007 vasario 19 - 08:44

p.s. gal pats kuro siurblys prisikvepuoja oro?

nu blin, cia gal koks virusas siaucia :blink:
Man po savaitgaliniu tyrimu ir analizu irgi tokia isvada gime <_< zaidziau su skaidriom slangutem, tai iki pat siurblio oro niekur negaudo, o uz siurblio gryztamoji jau su burbuliukais bega. pakeiciau nuo purkstuku visas gryztamosiuos slangutes ir nieko :( dar biski pasiknisiu ir kogero nuspresiu siurbly keist :blush:
  • 0

#17 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2007 vasario 19 - 12:08

nu blin, cia gal koks virusas siaucia :blink:
Man po savaitgaliniu tyrimu ir analizu irgi tokia isvada gime <_< zaidziau su skaidriom slangutem, tai iki pat siurblio oro niekur negaudo, o uz siurblio gryztamoji jau su burbuliukais bega. pakeiciau nuo purkstuku visas gryztamosiuos slangutes ir nieko :( dar biski pasiknisiu ir kogero nuspresiu siurbly keist :blush:

Man ir pakeitus siurbli bet netolygiai dirba kaip ir su senuoju siurbliu, reik kapatytis toliau, gal koks dacikas gryba pjauna. :huh:
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#18 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 vasario 19 - 12:59

Man ir pakeitus siurbli bet netolygiai dirba kaip ir su senuoju siurbliu, reik kapatytis toliau, gal koks dacikas gryba pjauna. :huh:

Gali alkūninio veleno apsukų daviklis grybą pjaut. Kitas dalykas, ar kompas klaidų nemėto?

Šį pranešimą redagavo Darka: 2007 vasario 19 - 12:59

  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#19 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.795
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2007 vasario 19 - 13:04

Gali alkūninio veleno apsukų daviklis grybą pjaut. Kitas dalykas, ar kompas klaidų nemėto?

Gal gali apibudint kuris jis yr kad nereiktu visu pasikeist.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#20 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2007 vasario 19 - 13:37

O kiek pas jumis apsuku laiko, nes pas manaji ant salto katik uzkurus buna ~1100, truputeli padirbus pakyla iki ~1200 ir poto po truputi krenta kilant ausinimo skyscio temperaturai, prie ~83 laipsniu buna ~900, viskas butu labai gerai, bet temperatura virs 80 beveik niekad nepakyla (termostatas naujas 83 laipsniu), prie 79-80 l t apsukos buna ~1000. Cia viskas normaliai ar kas grybauja? :huh:
  • 0
Viska dauzantis :).




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0