

Posted 2003 September 18 - 07:55
Posted 2003 September 18 - 08:25
Na tai tikrai ne 30kmh skirtumas, kazkaip iskarto nerealiai atrode, bet esme teisinga.BTW - kokia itaka daro reakcijos laikas ir stabdymo pareitis!! - 65vs60 atveju kai reakcijos laikas yra 1s stadymo kelias pailgeja 1.3m (lyginant kai reakcijos laikas 0s), t.y. - prie 0.5G yra 2.7km/h skirtumas smugio metu, o prie 1G - jau 6.2km/h skirtumas!!!
50vs60 ir 1G atveju greitis skiriasi ~9.5 km/h!!
Posted 2003 September 18 - 08:31
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
Posted 2003 September 18 - 13:54
O klaidu neivelei?paemiau tokias konstantas
vairuotojo reakcijos laikas - 0.5s. Taigi:
stabdymo pagreitis - beveik 1G - 9m/s^2
ieshkomas antros mashinos greitis - 28km/h
stabdymo pagreitis - ~0.5G - 4m/s^2
ieshkomas anros mashinos greitis - 26km/h
Posted 2003 September 18 - 14:30
Posted 2003 September 18 - 17:40
Ce kazhka labai protingai parashei - nepagaunu esmeO klaidu neivelei?paemiau tokias konstantas
vairuotojo reakcijos laikas - 0.5s. Taigi:
stabdymo pagreitis - beveik 1G - 9m/s^2
ieshkomas antros mashinos greitis - 28km/h
stabdymo pagreitis - ~0.5G - 4m/s^2
ieshkomas anros mashinos greitis - 26km/h
Mintinai primetchiau, kad kai reakcijos laikas 0.5s tai, nepriklausomai nuo stabdymo pagreitchio, antros mashinos greitis butu ~11km/h.
Jei abiems mashinoms pagreitis vienodas, tai jis skaitchiavimams jokios itakos nedaro. Lemiamas demuo shiuo atveju reakcijos laikas.
Posted 2003 September 18 - 17:43
manau neteisingai supratai - tie 6.2km/h ir pan. yra ne absoliutus greitis, o deltaV smugio metu - t.y. lyginant su rezultatais gautais darant prielaida kad stabdis nuspaudzhiamas momentaliai pamachius skliuti - t.y. reakcijos laikas 0sNa tai tikrai ne 30kmh skirtumas, kazkaip iskarto nerealiai atrode, bet esme teisinga.BTW - kokia itaka daro reakcijos laikas ir stabdymo pareitis!! - 65vs60 atveju kai reakcijos laikas yra 1s stadymo kelias pailgeja 1.3m (lyginant kai reakcijos laikas 0s), t.y. - prie 0.5G yra 2.7km/h skirtumas smugio metu, o prie 1G - jau 6.2km/h skirtumas!!!
50vs60 ir 1G atveju greitis skiriasi ~9.5 km/h!!
Vistiek UZ saugu eisma! ;)
Posted 2003 September 18 - 17:45
pagreitis daro LABAI didele itaka ;)Na turiu patikslinti, kad pagreitis shiuo atveju DYDELES itakos nedaro.
Posted 2003 September 19 - 11:26
Posted 2003 September 19 - 11:47
Na dar ce ishknisau kad vidutines statistines mashinos stabdymo pagreitis yra apie 0.8G.Pagreitis daro dydele itaka, kai jis dydelis. Shiuo atveju reakcijos metu nuvazhiuotas kelias yra zhymiai mazhesnis uzh stabdymo kelia ir pagreitis koreguoja tik deshimtasias dalis. Turejau omeni tavo pateiktus pagreitchiu variantus.
Posted 2003 September 19 - 11:58
Posted 2003 September 19 - 12:43
kadangi esu lameris ir nemoku per shita sait a attacho persiti - teks rashyti vruchnujuAtsiusk tas formules. Idomu ish kur ishkrapshtei ta 30km/h. Ash, kaip jau minejau, 11km/h gaunu.
Posted 2003 September 19 - 13:28
Posted 2003 September 19 - 13:43
Posted 2003 September 19 - 13:45
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
Posted 2003 September 19 - 13:55
suprantam, sprantam - senatve....Nu tu cia ir susukai galva su tom formulem
jeigu butu ne penktadienis tai bandyciau suskaiciuoti, nes kazkada mokykloj fizika buvo vienas is megstamiausiu dalyku.
O dabar nelabai kas iseis, nes siandien darbe ivyko labai svarbus dalykas - naujo laivo krikstynos, tai jau smegeneles ne be taip gerai dirba kaip noretusi (patys suprantat del ko), greiciau ta darbo pabaiga ateitu...
Posted 2003 September 19 - 15:45
Posted 2003 September 19 - 16:48
Posted 2003 September 19 - 21:00
Posted 2003 September 19 - 22:40
0 members, 2 guests, 0 anonymous users