tai gali buti kad ipyliai per daug tepalo. kadangi automatas labai jautriai reaguoja i tepalo lygi tai tau esant saltam varikliui tepalo lygis dar buna normoj o pasilus jo jau buna per daug. neatsimenu tiksliai visos instrukcijos kaip tikrint automate lygi bet jei tu tikrinai saltam tai tiketina kad ir pripyliai per daug. nes ten reikia susildyt varikli praeit pro visus begius ir pns. ir tada matuot dar uzvestam varikli. jei gerai atsimenu... siulyciau geriau nuvaryt i koki pezo centra kur tau normaliai patikrintu lygi ir greiciausiai nuleistu siek tiek tepalo. dar klausimas koki tu tepala pyliai nes daznai buna kad dapylus ne tokios pacios rusies tepalo koks buvo sugadinama visa deze. turbut sventines nuotaikos nesugadinsiuKai pirkau auto,tai deze ir salta daznai prie aukstesniu sukiu pavara imesdavo,zmogus nuvaziavo gal 10tuks su tokia APD(dar nzn kiek prancuzuose ja gainiojo). Nupirkes is jo traukiau diagnostika pasidaryti. Diagnostika ramybes nedave,nes sukau smegenis del dezes pavadinimo,emiau lauk oro filtra jog galeciau zvilgtelti i kortele. Tepalu lygi atsitiktinai paziurejau,kadangi norejau zvilgtelti kokia alyvos spalva. Nustebau atsukes mierke ir nei laso neisvydes. Dapildamas ziurejau kiek truksta,o alyva jau buvo tamsiai ruda,degesiu kvapu neuzuodziau. Kai po patikros dapyliau ATF,tai salta eme svelniai dirbti(aprasiau kas darosi),bet silta oziuojasi. Gal kas gali rekomenduoti normalu APD diagnostikos meistra?
Šį pranešimą redagavo engage: 2011 gruodžio 24 - 19:44