Peršokti prie turinio


Peugeot 607 aut. pavaru deze


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 251

#121 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2011 gruodžio 24 - 19:43

Kai pirkau auto,tai deze ir salta daznai prie aukstesniu sukiu pavara imesdavo,zmogus nuvaziavo gal 10tuks su tokia APD(dar nzn kiek prancuzuose ja gainiojo). Nupirkes is jo traukiau diagnostika pasidaryti. Diagnostika ramybes nedave,nes sukau smegenis del dezes pavadinimo,emiau lauk oro filtra jog galeciau zvilgtelti i kortele. Tepalu lygi atsitiktinai paziurejau,kadangi norejau zvilgtelti kokia alyvos spalva. Nustebau atsukes mierke ir nei laso neisvydes. Dapildamas ziurejau kiek truksta,o alyva jau buvo tamsiai ruda,degesiu kvapu neuzuodziau. Kai po patikros dapyliau ATF,tai salta eme svelniai dirbti(aprasiau kas darosi),bet silta oziuojasi. Gal kas gali rekomenduoti normalu APD diagnostikos meistra?

tai gali buti kad ipyliai per daug tepalo. kadangi automatas labai jautriai reaguoja i tepalo lygi tai tau esant saltam varikliui tepalo lygis dar buna normoj o pasilus jo jau buna per daug. neatsimenu tiksliai visos instrukcijos kaip tikrint automate lygi bet jei tu tikrinai saltam tai tiketina kad ir pripyliai per daug. nes ten reikia susildyt varikli praeit pro visus begius ir pns. ir tada matuot dar uzvestam varikli. jei gerai atsimenu... siulyciau geriau nuvaryt i koki pezo centra kur tau normaliai patikrintu lygi ir greiciausiai nuleistu siek tiek tepalo. dar klausimas koki tu tepala pyliai nes daznai buna kad dapylus ne tokios pacios rusies tepalo koks buvo sugadinama visa deze. turbut sventines nuotaikos nesugadinsiu :beer:

Šį pranešimą redagavo engage: 2011 gruodžio 24 - 19:44

  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#122 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 gruodžio 25 - 00:22

Pries tai deze pora kartu skalavau su dextron 3. Norejau bent siek tiek atzviezinti alyva. Tikrinau alyva pagal eiliskuma,tik pakeites alyva paskubejau. viska dariau gerai tik antra karta matuojant neuzkaitinau esancios naujos alyvos. pyliau croon oil ATF SP 2062

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 25 - 00:58

  • 0

#123 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gruodžio 25 - 13:58

tepalo lygio tikrinimas,,automatinei,, 1 pasilditi varikli iki 80 laipsniu 2 uzspaudus stabdzio pedala ,pajungineti visas padetis,begiu, 3 masina turi stoveti horizontalioja padetija 4 ijungti N arba P padeti 5 variklis turi veikti tuscia eiga 6 atsuki lygio matavimo varzta ir jai per ji nebega reikia dapilti tepalo kol pro ja begs ir uzsuki varzta,,gero kelio alivos keitimas 1 pasilditi varikli iki 80 laipsniu 2 uzspaudus stabdzio pedala ,pajungineti visas padetis,begiu, 3 masina turi stoveti horizontalioja padetija 4 uzgesinti varikli 5 isleisti tepala,,apie 3 litrai 6 ipilti tepalo kol begs per lygio matavimo anga 7 uzvesti varikli 8 uzspaudus stabdzio pedala ,pajungineti visas padetis,begiu, 9 ijungti N arba P padeti 10 variklis turi veikti tuscia eiga 11 dapilti tepalo kol pro lygio matavimo anga begs 12 uzsuki lygio matavimo anga ir gero kelio
  • 0

#124 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 gruodžio 25 - 14:13

tikrinima atlikau pagal duota instrukcija teisingai,tik kai naujus pyliau neuzkaitinau skyscio(ar to nereikejo?),taip viska ta pati atlikau. Dekui uz info :good:

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 25 - 14:14

  • 0

#125 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gruodžio 25 - 14:34

tikrinima atlikau pagal duota instrukcija teisingai,tik kai naujus pyliau neuzkaitinau skyscio(ar to nereikejo?),taip viska ta pati atlikau. Dekui uz info :good:

na pries isleidziant uzkaitini,o pries uzpilant jokiu budu negalima uzvesti variklio,tik supylus skysti uzvedi ir uzvestam tikrini lygi,,be to kaip pagal brezini matau tavo greiciu dezei galima ir filtra keisti,ar cia ausintuvas po hidrauline sistema sone http://www.auto-part...TfxAp8I5VaC_ms=

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2011 gruodžio 25 - 14:40

  • 0

#126 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 gruodžio 25 - 23:47

na tusciai dezei esant tikrai nesumastyciau uzvesti. :P pyliau kol pro 'mierke eme skverbtis skystis,po to uzvedziau varikli ir dapyliau kiek dar truko kol vel pradejo begti pro ta matuokle,pajuginejau pavaru padetis. islipes is auto dar truputi ipyliau ir ziurejau ar daugiau netruksta. uzsukau ir viskas. nzn ar ten filtras,kazin ar ne pacioje dezeje jisai itaisytas.. :ax:

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 26 - 00:17

  • 0

#127 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 gruodžio 28 - 02:51

Gedimu kodai,diagramos ir t.t,gal kam bus naudinga ir pasitarnaus. http://www.pikit.co......0p codes.html
  • 0

#128 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 gruodžio 28 - 20:33

atsukau hidrobloko dangtelio varztus,bet jis nei klibt,gal kas galit patarti kaip lengviau nuimti hidrobloko dangteli? banziau su atsuktuvu uz soku patemti,bet nesiryzau daugiau uzlausti,nenoriu jo sulankstyti. :shy: lb jau ta tarpine prilipusi... :doh:

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 28 - 20:47

  • 0

#129 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2011 gruodžio 28 - 22:54

trinktelk is kujo per kampa, nebijok. jis ten gelezinis. ir paziurek kiek magenetukai apsinesę. Jei labai daug aplipe tai jau filtra galetum keist, bei pacia deze perrinkt .
  • 0

#130 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 gruodžio 29 - 04:45

nuemiau,dekui uz patarima. solenoidu pats magnetuko pavirsius apsineses. su pirstu pabraukiau tai toks tamsiai sidabrinis apvalkalas ant ju susidares(grafito spalvos). istraukiau converter lock-up selenoida,jo kanalai svarus,apnasu nematyti. pastebejau viena dalyka,buvo per daug alyvos,bet spalva vistiek rudos spalvos su rausvu atspalviu(nesmirdi). dar vienas dalykas,ar gali buti jog pats klaida padariau, deze ploviau su dextron3,o paskui uzpyliau croon oil ATF SP 2062( croon pyliau nes pardavejas nurode kaip jws 3309 pakaitala)? ar gali buti jog tai hidrotransformatoriaus beda? ar paprasciausiai filtras uzsikises,o del suskysejusio(kada uzkaista) tepalo alyvos siurblys nepaduoda reikiamo kiekio alyvos i 'pusle',o hidrotransfomatorius tokiu budu nesukelia slegio ir prabuksuoja frikcionai? sakyciau solenoidai stinga,bet saltam tepalui esant pavaras graziai sujungia.

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 29 - 05:42

  • 0

#131 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2011 gruodžio 29 - 10:32

galima variantas. Tada reiktu visa alyva atsviezint :ax: Kaune esu mates kur ikisa 2 vamzdzizus ir per viena paduoda per kita traukia ir taip alyva atnaujina kaina berods apie 400-600 Lt bijau pameluot nes labai daug tos alyvos sueikvoja. Bet jei pats megsti krapstytis tai siulyciau imt deze lauk. Pasikeistum filtra ir tuo paciu issivalytum visa deze. Ir dar pinigu liktu ant tepalu. :beer:

Šį pranešimą redagavo Gycius: 2011 gruodžio 29 - 10:34

  • 0

#132 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 gruodžio 29 - 15:07

masciau apie toki alyvos keitimo buda,bet kazin ar jie veiksmingi kadangi filtras lieka nepakeistas. deze imsiu bet kokiu atveju,kitos iseities nebelieka. :( ^_^

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 29 - 15:07

  • 0

#133 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gruodžio 29 - 15:57

galima tepala atnaujinti pakartojus 3,5 kartus ta funkcija kur aprasiau anksciau,o plauti tikrai nereikejo ,taip kaip rasai kad ipilei kitos rusies skiscio
  • 0

#134 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 gruodžio 29 - 19:15

na automatinem dezem niekad neidomedavau,bet isigijus 'puga' su siuo simptomu mane paskatino pastarasias geras dvi savaites intensyviai dometis skaitant,o tai praplete akis. :unsure: del tapalo sumaisymo padariau negerai,bet vistiek nesugebejau pilnai atsviezinti alyvos,tamsi yra. norejau laikinai bent dali seno pasalinti ir pasiziureti ar yra kazkokiu pokyciu. Taip pagerejo,bet tik kol saltas skystis,o uzkaites jau durniuoja. daugelis sakytu 'kam vargsti; jei pries tai to niekad nedarei,geriau varyk i serviza ir lai tvarko'. na mano pricipai neleidzia to daryti,juolab pries kokius 6m. pas meistu pabuvojau su kita masina. pasekmes buvo tokios,deze tvarkyta du kartus ir nei karto nepasalino gedimo,sumokejau kruva pinigu,o galiausiai isistaciau mechanine deze.... kas liecia sios masinos gedima,tai buvau isgirtoje 'Daivanta' firmoje diagnostika atlikti. Nustate gedima 'hidrotrasformatoriaus uzdarymo suspaudimas',taip uzrase lietuviskai ant atskiro lapelio ir uzklyjavo ant diagnostokos apziuros lapo, bet nesuvokiu kodel pavaru deze nurode 4hp20,o ne AM6 ar tf-80sc. technika man ne svetima,irankiu sociai,o rankos ne is s...ines islinduios. :ax: issiardysiu deze,pakeisiu filtra,bet toliau nzn ar sugebesiu nustatyti gedimo priezasti. kodel buksavo frikcionai,dauze pavaras. :doh: puikiai suprantu, kad zmones norintys padeti ne ekstrasenai ir apytikslaus gedimo nenusakys. ;] bet patarimus mielai isklausau,gal tai pades zygiuoti teisingu keliu. :beer:

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 29 - 19:20

  • 0

#135 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2011 gruodžio 29 - 20:08

na automatinem dezem niekad neidomedavau,bet isigijus 'puga' su siuo simptomu mane paskatino pastarasias geras dvi savaites intensyviai dometis skaitant,o tai praplete akis. :unsure: del tapalo sumaisymo padariau negerai,bet vistiek nesugebejau pilnai atsviezinti alyvos,tamsi yra. norejau laikinai bent dali seno pasalinti ir pasiziureti ar yra kazkokiu pokyciu. Taip pagerejo,bet tik kol saltas skystis,o uzkaites jau durniuoja. daugelis sakytu 'kam vargsti; jei pries tai to niekad nedarei,geriau varyk i serviza ir lai tvarko'. na mano pricipai neleidzia to daryti,juolab pries kokius 6m. pas meistu pabuvojau su kita masina. pasekmes buvo tokios,deze tvarkyta du kartus ir nei karto nepasalino gedimo,sumokejau kruva pinigu,o galiausiai isistaciau mechanine deze.... kas liecia sios masinos gedima,tai buvau isgirtoje 'Daivanta' firmoje diagnostika atlikti. Nustate gedima 'hidrotrasformatoriaus uzdarymo suspaudimas',taip uzrase lietuviskai ant atskiro lapelio ir uzklyjavo ant diagnostokos apziuros lapo, bet nesuvokiu kodel pavaru deze nurode 4hp20,o ne AM6 ar tf-80sc. technika man ne svetima,irankiu sociai,o rankos ne is s...ines islinduios. :ax: issiardysiu deze,pakeisiu filtra,bet toliau nzn ar sugebesiu nustatyti gedimo priezasti. kodel buksavo frikcionai,dauze pavaras. :doh: puikiai suprantu, kad zmones norintys padeti ne ekstrasenai ir apytikslaus gedimo nenusakys. ;] bet patarimus mielai isklausau,gal tai pades zygiuoti teisingu keliu. :beer:

Siaip matei mano aprasymus vargeli kur turejau su 4hp20, ten aisku zymiai paprastesne deze nei tavoji, bet visvien, principas tas pats. Issiardyk deze, pasiziurek ar diskai nera sudege, jie bus greiciausiai sudege visai, juos naujais pakeisk, tada salnykus kitus sudek, issivalyk hidro bloka - kiek imanoma isoriskai, pusle(hidrokonverteris) cia ne prie ko, jei masina vaziuoja atleidus stabdi ir neduodant gazo ir nevibruoja, tada tikrai ne jo beda. Bus tau ten uzpakaline dalis susvilus, filtras uzsikises nuo gelezies drozliu, todel spaudimo nebeuztenka. Tepala pilk tik toki koki reikia.

Jei pats daryti zadi, tai buk zmogus, padaryk foto reportaza, paskui pamatysi paciam bus lengviau viska atgal i vietas surinkti o ir su kitais pasidalinsi ziniomis :pug:


Blogiausiu atveju:

www.automat.lt - sitie duoda 6 menesiu garantija, esu dares deze pas juos, 4hp20 pilnas remontas 2500lt. Tavoji brangesne deze, kaip zinau apie 3-4 tukstancius remontas, BET pasiskambink jiems(ka ci agali zinot, gal pigiau padarys), tikrai gerai dirba.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#136 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gruodžio 29 - 22:06

na automatinem dezem niekad neidomedavau,bet isigijus 'puga' su siuo simptomu mane paskatino pastarasias geras dvi savaites intensyviai dometis skaitant,o tai praplete akis. :unsure: del tapalo sumaisymo padariau negerai,bet vistiek nesugebejau pilnai atsviezinti alyvos,tamsi yra. norejau laikinai bent dali seno pasalinti ir pasiziureti ar yra kazkokiu pokyciu. Taip pagerejo,bet tik kol saltas skystis,o uzkaites jau durniuoja. daugelis sakytu 'kam vargsti; jei pries tai to niekad nedarei,geriau varyk i serviza ir lai tvarko'. na mano pricipai neleidzia to daryti,juolab pries kokius 6m. pas meistu pabuvojau su kita masina. pasekmes buvo tokios,deze tvarkyta du kartus ir nei karto nepasalino gedimo,sumokejau kruva pinigu,o galiausiai isistaciau mechanine deze.... kas liecia sios masinos gedima,tai buvau isgirtoje 'Daivanta' firmoje diagnostika atlikti. Nustate gedima 'hidrotrasformatoriaus uzdarymo suspaudimas',taip uzrase lietuviskai ant atskiro lapelio ir uzklyjavo ant diagnostokos apziuros lapo, bet nesuvokiu kodel pavaru deze nurode 4hp20,o ne AM6 ar tf-80sc. technika man ne svetima,irankiu sociai,o rankos ne is s...ines islinduios. :ax: issiardysiu deze,pakeisiu filtra,bet toliau nzn ar sugebesiu nustatyti gedimo priezasti. kodel buksavo frikcionai,dauze pavaras. :doh: puikiai suprantu, kad zmones norintys padeti ne ekstrasenai ir apytikslaus gedimo nenusakys. ;] bet patarimus mielai isklausau,gal tai pades zygiuoti teisingu keliu. :beer:

:beer: man patinka tokie zmones,,as pats yrgi tvarkyciau jai sugestu,,Laimonas teisingai sako,,tik va kur tu sudilusiu daliu paimti reiketu,jai reiktu,Lietuvoja gal yra ,,,idomu butu zinoti,,nes remkomplekte ju tai nera tik tarpines
  • 0

#137 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2011 gruodžio 29 - 23:21

Na cia pavyzdziui 4HP20 remonto komplektas:

Posted Image

o cia papildomi ziedai kurie ir gali but susvile:

Posted Image

ir aisku sitie:

Posted Image
Posted Image

aisku cia ne 6-begei dezei, bet kaip pavyzdi pateikiau :)

vat cia kaina jo:

SPAUSTI

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2011 gruodžio 29 - 23:31

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#138 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2011 gruodžio 30 - 00:50

kai ardysiu padarysiu foto medziaga,darbu eiga. kam atiduoti meistui pinigus uz tvarkyma(dezes isemimas,idejimas,perrinkimas),jei juos galiu geriau papildomai panaudoti dezes detalems nupirkti. snd nete ziurinejau kokios diskeliu ir kitu detaliu kainos,atradau tik viena tinklapi lenkuose. nesuprantu kodel,bet daliu internete nlb surasi,tarpiniu,rieboksliu siai dezei kiek nori,o jau kas rimciau tuscia.
idedu link'a k nzn ar kainos cia normalios. nei karto neteko tokiu detaliu pirkti. :hmm: . cia lyg kainos uzkeltos http://midparts.com.pl/pl/c/TF80SC/217 ,o cia gal dar kam reiks daliu,kainos lyg zmoniskesnes. gana rimta firma,kiek pastebejau cia ir hidrokonverterius restauruoja. http://www.samko.pl/...80sc-c-119.html kazin koks skirtumas lietuvoje parduodamu detaliu.

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 30 - 01:47

  • 0

#139 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2012 kovo 22 - 08:54

naujienos tokios. :( masina turi avarini rezima,3pavara. buvau nuvaziaves iki meistriuka padaryti diagnoostika. nutryne tris neatpazintas klaidas. nutrynus pravazinejo su pajungta diagnostika,klaidu nemeta ir avarinio rezimo. frikcijonai nebepraslydineja,kartais pavara permetama su silpnu bakstelejimu,bet retai. uzgesinus varikli ir vel uzsikurus situacija tampa negera,nupiestos pavaros su sauktuku avariniam rezime su 3pavara. nutrynus vel viskas gerai. zmogus kodu pavadinimo nezinojo,bet kodai yra sie. D1081,E0001,09301. gal galit padeti issiaiskinti ka jos reiskia? :shy:
  • 0

#140 dariusu

dariusu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 145
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2012 kovo 22 - 14:00

siand dar viena diagnostika atlikau pas kita meistriuka,pas ji planet 2000 ismete pavaru svirties el magneto gedima. namie issiardziau bet prasitrynusiu laidu neradau,kazkaip abejoju ar jis kaltas. nutrynus klaida jis puikiai veikia,o ir deze problemos neberodo. tik auto uzgesinus ir palaukus vel degima ijungus meta avarini su ju klaida. ir gal kas duos gera minti? tylu is jusu. :rolleyes: cia vietiniai tiek pripasakojo,jog vos ne visa masina reikia pakeisti...

Šį pranešimą redagavo dariusu: 2012 kovo 22 - 14:02

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0